Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goed excuus voor overspel?

+12
FireButterfly
Luce
sanne-84
Sea of Trees
Zonneschijn
xxjojootjexx
Aletta
Arwyn
Caroow
Mermaid
Slakje
Filoria
16 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Goed excuus voor overspel? - Pagina 4 Empty Re: Goed excuus voor overspel?

Bericht  Gast wo 8 mei 2013 - 6:13

hier dus niet. De man in kwestie voelt zich blijkbaar aangetrokken tot mij, ik moet er niet aan denken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goed excuus voor overspel? - Pagina 4 Empty Re: Goed excuus voor overspel?

Bericht  Arwyn wo 8 mei 2013 - 6:14

Wow, dat lijkt me echt fijn. Als je aantrekkingskracht voelt tot een man, dat dat altijd wederzijds is..
Wat moet jij dan een perfecte vrouw zijn zeg, dat alle mannen die jij ooit aantrekkelijk/leuk gevonden hebt, jou ook leuk vonden..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goed excuus voor overspel? - Pagina 4 Empty Re: Goed excuus voor overspel?

Bericht  Gast wo 8 mei 2013 - 6:16

Haha, nou niemand is perfect natuurlijk, maar alle keren dat ik een aantrekkingskracht voelde was dat wel wederzijds ja, zoiets is toch een wisselwerking tussen twee personen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goed excuus voor overspel? - Pagina 4 Empty Re: Goed excuus voor overspel?

Bericht  Sea of Trees wo 8 mei 2013 - 6:48

Rejoy. schreef:hier dus niet. De man in kwestie voelt zich blijkbaar aangetrokken tot mij, ik moet er niet aan denken.
Ik weet precies hoe je je voelt, hier is hetzelfde gebeurd. Gelukkig al weer even geleden.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Goed excuus voor overspel? - Pagina 4 Empty Re: Goed excuus voor overspel?

Bericht  Caro wo 8 mei 2013 - 6:50

Nou, aantrekkingskracht kan je tot tig mensen voelen ter wereld. Miljoenen mannen zullen zich aangetrokken voelen tot Bar Refaeli, maar die zal zich niet aangetrokken voelen tot hen. Seksuele spanning, díe ontstaat wél (mijn inziens) tussen twee mensen. Daar heb je namelijk wel een wisselwerking voor nodig.

Los daarvan: nee, ik vind niet dat je altijd maar moet vertellen wat je gevoelens zijn naar een ander toe.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goed excuus voor overspel? - Pagina 4 Empty Re: Goed excuus voor overspel?

Bericht  Gast wo 8 mei 2013 - 6:52

Ik heb ook regelmatig meegemaakt dat een man zich wel tot mij aangetrokken voelde en ik niet tot hem, maar dat zijn vaak van die lompe mannen met een bord voor hun kop... Als je een beetje intuïtie en empathisch vermogen bezit, dan is het toch wel vaak een wisselwerking tussen twee mensen, dan wakkert het elkaar aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goed excuus voor overspel? - Pagina 4 Empty Re: Goed excuus voor overspel?

Bericht  Gast wo 8 mei 2013 - 7:06

mwoah, ik denk dat dat wel meevalt Kim. Ik denk dat het juist heel vaak gebeurt dat er één zich niet aangetrokken voelt tot de ander. Intuïtie en empathisch vermogen hebben mijns inziens weinig met aantrekkingskracht te maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goed excuus voor overspel? - Pagina 4 Empty Re: Goed excuus voor overspel?

Bericht  Gast wo 8 mei 2013 - 7:09

Rejoy. schreef:mwoah, ik denk dat dat wel meevalt Kim. Ik denk dat het juist heel vaak gebeurt dat er één zich niet aangetrokken voelt tot de ander. Intuïtie en empathisch vermogen hebben mijns inziens weinig met aantrekkingskracht te maken.
Ik kan alleen voor mezelf spreken. Als een man mij totaal niet aantrekkelijk vindt (wat ik voel, met mijn intuïtie), dan is het voor mij eigenlijk onmogelijk om me aangetrokken tot hem te voelen. Dan is er gewoon geen chemistry, simpel! Ik ben persoonlijk niet iemand die puur valt op een sexy Brad Pitt hoofd, of een breed torso, van een random gast ofzo, het is altijd een gevalletje uitstraling/aantrekkingskracht/bepaalde blikken in zijn ogen etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goed excuus voor overspel? - Pagina 4 Empty Re: Goed excuus voor overspel?

Bericht  Gast wo 8 mei 2013 - 7:10

en wat heeft empatisch vermogen dan met aantrekkingskracht te maken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goed excuus voor overspel? - Pagina 4 Empty Re: Goed excuus voor overspel?

Bericht  Gast wo 8 mei 2013 - 7:24

Als je aanvoelt wat de ander voelt, dan maakt dit de aantrekking tussen twee mensen mogelijk op een dieper niveau. Het kan dan zijn dat twee mensen op de oppervlakte gewoon normaal met elkaar omgaan, (bijvoorbeeld als collega's), maar dat er op een dieper niveau heel wat meer aan de hand is. Dat bedoel ik met empathisch vermogen in dit verband.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goed excuus voor overspel? - Pagina 4 Empty Re: Goed excuus voor overspel?

Bericht  Gast wo 8 mei 2013 - 7:30

Je maakt het nu onnodig moeilijk met onnodige theorieën.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goed excuus voor overspel? - Pagina 4 Empty Re: Goed excuus voor overspel?

Bericht  Gast wo 8 mei 2013 - 7:37

Jij stelt een vraag, ik geef antwoord, wat wil je dan van me?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goed excuus voor overspel? - Pagina 4 Empty Re: Goed excuus voor overspel?

Bericht  Luce wo 8 mei 2013 - 7:57

Haha, wat een onzin Very Happy
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Goed excuus voor overspel? - Pagina 4 Empty Re: Goed excuus voor overspel?

Bericht  Gast wo 8 mei 2013 - 8:12

Luce schreef:Haha, wat een onzin Very Happy

ik denk het, jij zegt het Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goed excuus voor overspel? - Pagina 4 Empty Re: Goed excuus voor overspel?

Bericht  Gast wo 8 mei 2013 - 11:29

Rood schreef:
KimRosenberg85 schreef:
Susan schreef:een vriendin van haar vriend heeft van alles geprobeerd om tussen hen in te komen en te stoken
Dat is toch een compleet andere situatie? Stoken en er alles aan doen om tussen een relatie te komen, nee dat vind ik echt onbeschoft!
Woorden doen iets met mensen. Op het moment dat jij uitspreekt dat je verliefd bent, gaat die ander daar iets mee doen. Dat laat niet koud, het kan iets losmaken. Verliefdheid is een chemisch proces dat je kunt triggeren. Ik zou dat dus nooit uitspreken naar de persoon.

Ik sluit me geheel aan bij Rood en krijg jeuk van het terugkerende idee van alles uit het leven moeten halen wat erin zit. Dit topic is nu een aantal pagina's lang en nog steeds haal ik nergens uit wat het doel is om je gevoelens (als vrijgezel) te openbaren aan een bezet persoon. Welk doel dient dit dan? Ik zie het niet. Niemand is er toch mee geholpen? Ik ben het met je eens dat verliefdheid iets moois en groots is -puur voor mezelf gesproken, omdat ik dit niet snel voel- maar wat heb ik eraan dit te uiten naar een man die bezet is? Dan wil ik toch alleen maar bereiken dat hij gaat twijfelen, in verwarring wordt gebracht en misschien wel zijn huidige relatie verbreekt voor mij, toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goed excuus voor overspel? - Pagina 4 Empty Re: Goed excuus voor overspel?

Bericht  Gast wo 8 mei 2013 - 11:34

Je gunt jezelf daarmee een kans op liefde en je gunt hem een kans om een andere keuze te maken dan de situatie waarin hij zich bevindt. En ja, het kan - op lange termijn - zeker een betere situatie opleveren, voor alle partijen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goed excuus voor overspel? - Pagina 4 Empty Re: Goed excuus voor overspel?

Bericht  Gast wo 8 mei 2013 - 11:41

KimRosenberg85 schreef:Je gunt jezelf daarmee een kans op liefde en je gunt hem een kans om een andere keuze te maken dan de situatie waarin hij zich bevindt. En ja, het kan - op lange termijn - zeker een betere situatie opleveren, voor alle partijen.

Dat je jezelf een kans gunt op liefde volg ik nog wel, ook al vind ik dit voor mezelf niet de manier om liefde te krijgen. Dat ik de man in kwestie een kans zou gunnen om een andere keuze te maken dan de huidige situatie, heeft mij een iets te hoog 'barmhartige samaritaan'-gehalte. De bezette man is klaarblijkelijk al tevreden met de situatie waarin hij zich bevindt. Uiteindelijk gaat het dan toch puur erom dat je vooral jezelf liefde gunt en dat dit toevallig om een bezette man gaat is dan maar bijzaak. Veel mensen kiezen voor zichzelf hierin, maar dat het beter is voor alle partijen ben ik pertinent niet met je eens in de manier waarop jij nu redeneert.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goed excuus voor overspel? - Pagina 4 Empty Re: Goed excuus voor overspel?

Bericht  Tabbert do 9 mei 2013 - 21:38

Begrijp me niet verkeerd, want ik vind niets een goed excuus voor overspel.

Er lijkt mij gewoon wel een verschil tussen jezelf op een man storten en hopen dat hij dan het bed met je deelt, en vertellen over je gevoelens en hopen dat hij misschien ook wel gevoelens voor jou heeft. In het eerste geval is het echt vreemdgaan tot de max en kan hij dit ook immers verzwijgen en gewoon verder gaan met zijn relatie en in het tweede geval zou hij inderdaad kunnen kiezen voor de 'nieuwe' vrouw, maar maakt hij het hopelijk eerst uit of verteld hij gewoon dat hij van zijn partner te houden en dat ze kan oprotten?
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goed excuus voor overspel? - Pagina 4 Empty Re: Goed excuus voor overspel?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum