Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+89
Laced
slaatje
Laurientje
Razz
Eppie
Stitch
Kalishi
Nijntje
Muppetje
liesje
Jade
mosio
Katrien
Lousanne
Burn
Lies
Coco
Moonlight
_Poppy_
dolfijntje24
Zora
Lindsya
PapillonRose
Takkie
Weegschaal
Earane
Shy
Aagje!
Steep
Burgemeester Esmee
Exogenesis
Luce
JustMeDaan
Joli86
Susan
Aimee
_Sneeuwwitje_
Parel
Rituals_
Ooh La La!
mouette
kajaka88
Le Chat Noir
Paper Crown
CCC
bloemenkrans
Biechtje
Taeda
Stokstaartje
Lejow
Printje
Linnepinnie
nillis
Penélope
Amber-
chocolate
koNijntje
Papillio
Puggle
Clapperdie
mzcharlotte
Vlinderjoy
Marin
iloverose
vlinder-2011
love
Happydobby
Sanne
Twellie
Flower_L
chipa
Caroow
Tsjip
Dora
Filoria
Knillis
Dolphinne
ShallY
Fortissimo
Aardbei
Muurvlindertje
Snoes
yes1984
Suus
Annemie
Wandtegeltje
kwebbeltje
Caresses
Jasmine
93 plaatsers

Pagina 14 van 43 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 28 ... 43  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 14 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Joli86 za 25 mei 2013 - 3:59

@ rituals, wat ontzettend klote voor je! Ik wil je heel veel sterkte toewensen de komende tijd! Hopelijk doet je vakantie je goed en herstel je snel.
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 14 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  kajaka88 za 25 mei 2013 - 4:01

Rituals; heel veel sterkte gewenst!! Wat kloten zeg. Hopelijk kan je genieten van je vakantie.
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Bericht  Stokstaartje za 25 mei 2013 - 5:09

@Rituals: nee dat meen je niet!! Wat verschrikkelijk meis. Heel heel heel veel sterkte toegewenst!
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12

Bericht  Gast za 25 mei 2013 - 20:01

Ik twijfel of ik nu nog wel zwanger wil worden heel de nacht over gepiekerd.
Aan de ene kant denk ik van gewoon weer proberen maar er zit een stemmetje dat telkens zegt dat ik gewoon niet meer wil.
Ik ben zo teleurgesteld anders was ik nu gewoon lekker 8 weken en nu niks meer.

Gast
Gast

Bericht  Jasmine za 25 mei 2013 - 21:22

Rituals: eerst een hug. Op het moment is deze gedachte heel normaal. Het is niet niks wat je hebt meegemaakt. Neem de tijd om alles even te laten bezinken, je hoeft niet nu al te beslissen wat je wilt. Tijdens mijn vierde zwangerschap zei ik ook: "als dit misgaat, doe ik het niet meer, wil ik niet meer". Toch bleek uiteindelijk de wens sterker dan deze gedachte. We hebben onze grens verlegd en gelukkig maar: inmiddels ben ik ruim 30 weken zwanger. Nu ben je terecht heel verdrietig en teleurgesteld, maar dit gaat echt een plekje krijgen. Geef het de tijd. Sterkte.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Tsjip za 25 mei 2013 - 21:47

Rituals: wat heftig! Heel veel sterkte. Ik denk trouwens dat het een hele normale reactie is om nu niet meer zwanger te willen worden. Het is nog zo vers en er zit nog zoveel verdriet. Ga het eerst goed met je man/vriend verwerken en dan over een tijd rustig verder kijken.

Sneeuwwitje: welkom hier! En gefeliciteerd met je zwangerschap!

Penelope: lief dat je nog naar mijn verstandskiezen vraagt. Het gaat erg goed eigenlijk. Dit had ik in ieder geval niet verwacht. De eerste 3 dagen nog wel moeite gehad met eten. Dus veel yoghurt gehad en moeten sabbelen op brood. Ik heb nu een beetje kramp in mijn kaken. Maar dat is best logisch als ik mij weer bedenk hoe de tandarts aan het breken is geweest om de kiezen er uit te trekken. :O
Overal waar we nu komen worden we gefeliciteerd. Echt heel erg leuk. Gisteren waren er nog een paar kinderen bij onze corsowagen die ik een paar maanden in de klas heb gehad. Juf, krijg jij een baby? Maar je hebt nog helemaal geen dikke buik! De hele dag bleven ze er ook over bezig. Heel grappig. En vooral mijn buik werd in de gaten gehouden.

Stokstaartje: heel veel succes dinsdag. Ik hoop voor je dat je ook kunt genieten van een goede echo!

Chipa: Hier begint mijn broek ook aardig strak te zitten. Gisteren trouwens het eerste shirts terug in de kast gelegd. Deze zat veel te strak!

Ik bedenk mij ineens dat ik morgen naar een ander topic mag. Die 12 weken zijn hier best heel snel gegaan! Dat had ik vooraf niet verwacht.
Verder gaan we vandaag een ledikantje ophalen. Ik zag 'm via Marktplaats en ik was meteen verliefd. Nieuwprijs is ruim 400 euro en wij mogen 'm ophalen voor 100 euro. Massief hout en precies de stijl die ik zocht. Mijn smaak qua kamertjes is erg duur kwam ik achter dus ik ben Marktplaats maar gaan afspeuren. Bij alle babywinkels kwam ik op zo'n 1000 euro uit voor een kamertje met alleen een bedje en commode. Dat vond ik teveel van het goede... Nu voor 200 euro klaar. Commode hadden we al. Gekocht om te gebruiken als gewone kast maar nu gaat ie fijn als commode gebruikt worden.

Iedereen nog een fijn weekend!

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  love za 25 mei 2013 - 22:28

Rituls wat erg voor je zeg ! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 14 699888Heel veel sterkte !!

@all , hier al tijd last van zere borsten uiteindelijk zaterdag maar zwitsal borstencreme gekocht en merk nu wel dat het wat minder word Very Happy
Verder laatste paar dagen moe geweest dus weinig hier geweest. We kijken erg uit naar de echo maar moeten nog ruim 2,5 week wachten *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 14 1270000679 .
Hopelijk word ons geduld mooi beloond met een kloppend hartje!
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784

Bericht  chipa za 25 mei 2013 - 23:48

@rituals, neem de tijd om het een plekje te geven. Het is ontzettend verdrietig en heftig wat je hebt meegemaakt. Heel veel sterkte.

@tsjip, soms kun je op mp leuke dingen vinden hè. Het kamertje vonden we er toen niet mensen vroegen veel te veel geld voor een tweedehands kamer, maar wel een kinderwagen, badje met standaard , box enz.
En alweer bijna 12 weken! De magische grens!

@love, wat kruipt de tijd voorbij hè voor de eerste echo.

@all, gisteren positiekleding gekocht. M'n broeken en rokken zitten gewoon echt niet lekker meer. Ga komende week op vakantie en belang dat ik dan helemaal uitdij dus maar snel wat t shirts gekocht en nog een broek besteld. Na m'n vakantie de termijnecho. Als die goed is mag iedereen het weten. Is dank denk ik ook niet meer te verbergen want heb nu gewoon al een buik!

Hele dag last van vieze smaak/ misselijkheid/ weeïg gevoel. Okugest helpt wel een beetje, maar ik blijf ook eten. Hopelijk kom ik deze keer niet weer 28kg aan :shock:
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665

Bericht  kajaka88 za 25 mei 2013 - 23:54

Rituals, wat naar dat je er zo over piekert of je nog wel weer zwanger wilt worden. Maar neem de tijd, het is nu natuurlijk nog erg vers. Eerst dit maar verwerken. En dan zien hoe sterk de wens is. Al is dit natuurlijk makkelijk gezegt als je niet zelf in de situatie zit. Vind het echt naar voor je.

Love, ik hoop met je mee dat jullie geduld beloond wordt. Vind het trouwens wel raar dat er zoveel verschil in tijd zit met de eerste echo. Wij mogen woensdag over een week al. Ben dan 7 weken en 4 dagen.

Tsjip, fijn dat de 12 weken zo snel zijn gegaan. Hoop dat ik dat ook kan zeggen over 6 weken. Nu kan het me niet snel genoeg gaan, haha.

Hier gaat het verder redelijk. Best wel misselijk de hele dag. Maar nog niet hoeven overgeven. Wij delen ons geheimpje nu niet meer alleen met z'n 2-en, maar hebben het gister aan de neef van m'n vriend en z'n vrouw verteld. We gaan veel met hen om. En mocht er toch iets misgaan dan is het ook wel fijn dat te kunnen delen met iemand. Ze waren erg enthousiast en erg blij voor ons!!
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Bericht  Stokstaartje zo 26 mei 2013 - 1:17

Ik heb al erg vroeg een echo door een eerdere miskraam. Ik kon al een afspraak krijgen voor afgelopen vrijdag, maar toen kon ik helaas niet (later bleken die lessen niet verplicht te zijn en had ik dus wel gekund aaarghh) Ik was dan 6 + 5 geweest. Nu heb ik hem dinsdag dus met 7+2. Denk dat dat ook wel beter is voor mezelf. Heb ik meer kans op hartactie denk ik maar zo.

Ik baal als een stekker. Mijn vriend zou eerst mee gaan en had gevraagd of hij een paar uur eerder vrij kon krijgen, maar uitgerekend die dag zit mijn vriend dus 's middags alleen terwijl ze normaal met 3 man daar aanwezig zijn....
Dus ja slecht nieuws voor mij en mijn vriend, maar goed nieuws voor mijn moeder hahaha. Ik wil absoluut niet alleen heen dus heb ik mijn moeder meegevraagd. Ze vind het natuurlijk super dat ze mee mag, maar ze vind het wil vervelend voor ons, omdat ze ook wel snapt dat mijn vriend en ik samen heen konden.
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  love zo 26 mei 2013 - 5:19

Stokstaartje volgens mij lopen wij gelijk *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 14 561177
Kan me voorstellen dat je liever met je vriend was gegaan , wel fijn dat je moeder mee wil ik zou ook niet alleen willen gaan.
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784

Bericht  Gast zo 26 mei 2013 - 7:41

Ik ben een uur geleden ongesteld geworden inclusief de typische bijhorende buikpijn/krampen. Volgens mij kan dat niet en is het dan een nabloeding maar voelt echt precies hetzelfde.
Als ik reken zou ik morgen ook ongesteld moeten worden als mijn cyclus gewoon door was gegaan.
Beetje raar allemaal.

Meiden ik wens jullie allemaal heel erg veel succes met de echo's en de zwangerschappen. Ik hoop echt dat bij jullie alles voorspoedig zal gaan.

Doeii

Gast
Gast

Bericht  Penélope zo 26 mei 2013 - 8:38

Tsjip, Ga je naar het najaar topic of open je een wintertopic? Ik was het denken om een nieuw topic te openen want in het najaar mensen zitten zoveel mensen en loopt zover uit een kwa zwangerschapsweken. Fijn dat je niet zoveel last van je verstandskiezen hebt!
Leuk dat je overal gefeliciteerd wordt. Nog even mogen wij het ook bij iedereen bekend maken.
Op marktplaats vind je inderdaad leuke dingen. Wij hebben een wieg gekocht die gaan we aankomende week ophalen als het goed is. Het is voor ons anderhalf uur rijden maar het is de prijs wel waard.

Stokstaartje, Jammer dat je vriend niet mee kan naar de echo. Kan je de afspraak niet verzetten?

Chipa, mijn buik groeit ook al flink! Ik had positiekleding bij de hm besteld maar de broeken zaten te strak. Truitjes vond ik echt vormloze zakken... Neutral
Ik hoop ook dat ik niet teveel bijkom het moet er ook weer vanaf.
Leuk dat jullie op vakantie gaan. Waarheen precies?

Zo ik heb verder niet veel te melden. Alles gaat wel prima hier! Vanavond lekker wezen wokken met mijn vriend.
Misselijkheid en spugen is helaas in de ochtend nog aanwezig maar overdag voel ik me al een stuk beter wel nog veel moe.
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  mzcharlotte zo 26 mei 2013 - 10:33

Ik kom me even melden. Ik dacht dat het wel meeviel met de kwaaltjes, maar ik heb vooral erg last van vermoeidheid en verminderde eetlust, neigend naar misselijkheid. Mijn ontbijt vanmorgen was wel een heel bakje watermeloen. Zolang mijn borsten in m'n bh zitten valt het wel mee, maar als ik die uit doe, heb ik echt pijn. Verder valt het echt wel mee, het kan erger.

Ik ben een eerste grens over, namelijk de 7 weken zonder bloedverlies. Ik hoop dat het zo blijft. Mijn eerste afspraak is met 8+4 op dinsdag 4 juni en ik ben heel erg zenuwachtig. Ik durf er niet op te hopen dat alles in orde is, ik heb zo'n grote angst na twee eerdere miskramen.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Snoes zo 26 mei 2013 - 22:24

MzCharlotte, ik duim voor je dat je over een week een hele mooie echo hebt!

Rituals, wat heftig zeg, sterkte!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  _Sneeuwwitje_ ma 27 mei 2013 - 0:31

Rituals; Sterkte! Hopelijk kun je het snel een plaatsje geven & er weer met volle moed tegen aan gaan. Geniet een ieder geval van je vakantie.

Caroow; Dat ik er moe en traag van werd heb ik gemerkt ja! Momenten dat ik niet vooruit te branden was en Emesafene werkte verder bij mij weinig tegen de misselijkheid.

mzcharlotte; Klinkt interesant, als zoiets zou helpen is dat natuurlijk stukken gezonder als medicijnen. Ga er inderdaad ook eens achter kijken als ik naar de drogist ga. & Heel veel succes met je echo, elke week erbij is weer een beetje 'n geruststelling he.

love; Vervelend he dat wachten op dat beetje zekerheid die je krijgt met die echo. Mijn echo is ook pas over ruim 3 weken maar kan haast níet meer wachten.

Stokstaartje; Mooi toch dat je zoiets met je moeder kunt delen, ze weet in ieder geval wat je doormaakt als zwangere. En de volgende echo vriendlief optijd zijn vrije dagen oplaten eisen!

@ll; Nu heb ik Primperan gekregen, van het weekend naar de HAP geweest aangezien ik al ruim een week niks meer binnen kon houden en me er ook zwaar beroerd en energieloos door voelde. En dan heeft de huisarts op de HAP mij Primperan voorgeschreven, of ik er blij mee moet zijn weet ik niet. Las op internet al veel klachten over Primperan en de eerste heb ik sinds gister ook ondervonden, een flinke stijve nek. Maar heb nu net eindelijk weer eens overdag kunnen eten en het blijft binnen!
Hoe zit het bij jullie eigenlijk met vakantieplannen? Ik had graag nog even op vakantie gegaan, om toch nog even van de zon te kunnen genieten, maar denk dat die misselijkheid me nu toch even tegen gaat zitten. Net als met het vliegtuig, lijkt mij niet direct een succes.
_Sneeuwwitje_
_Sneeuwwitje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 117
Punten : 125
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  vlinder-2011 ma 27 mei 2013 - 3:33

Rituals: ik had dat ook na mijn bbz hoor, heel normaal volgens mij,

Stokstaartje: wat ontzettend balen zeg, zoals wil je toch met elkaar beleven.

Sneeuwwitje: wij gaan heel burgerlijk twee weken naar een camping.. Wink

Dat winter topic heb ik al geopend maar helaas nog niemand gezien dus Wink zal hem even upen.. Wink

Hier veel last van de zwangerschapshormonen, misselijk, zere borsten, buik knapt bijna zo voelt het, moe en hoofdpijn.. A.s. Donderdag echo en vind het zo ontzettend spannend., zaterdag ineens weer een pas druppeltjes bloedverlies dus we zullen zien..
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Bericht  Joli86 ma 27 mei 2013 - 6:45

Hej dames, ik weet dat jullie geen dokters of verloskundige zijn maar wil toch even jullie mening. Ik ben van week 4 tot week 6 erg misselijk geweest en ontzettend veel krampen gehad. Vanaf week 6 bijna niet meer, wel last van gevoelige tepels en meer moe dan normaal. Vanaf een paar dagen voel ik af en toe wat druk op mijn liezen.
Is het normaal dat je klachten zo snel wisselen en ineens verdwenen kunnen zijn? Ik bedoel, je leest dat je vaak vanaf week 6 steeds meer last kan krijgen maar bij mijn zijn ze juist afgenomen.

Moet ik me zorgen gaan maken? Heb met 6w5d een echo gehad met kloppend hartje, nu moet ik nog meer dan 3 weken wachten voor ik weer mag met 11w3d. Ik wil niet meer gaan googlen, maak me alleen maar meer onzeker hiermee!
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  vlinder-2011 ma 27 mei 2013 - 7:08

Het wisselt bij mij per dag.. Dus het lijkt mij vrij normaal..
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Bericht  Parel ma 27 mei 2013 - 7:19

Joli, als je je zorgen maakt gewoon de verloskundige bellen, wij zijn geen dokters bovendien en ik gok dat zij wat meer voor je kan betekenen, even hartje luisteren of wat dan ook.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Stokstaartje ma 27 mei 2013 - 23:36

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik wil niet een andere afspraak, omdat ik bloedverlies heb gehad en daar erg onzeker over ben....Om 15.40 heb ik de echo en hopelijk kan ik terug komen met goed nieuws....
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  Tsjip ma 27 mei 2013 - 23:56

Stokstaartje schreef:Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik wil niet een andere afspraak, omdat ik bloedverlies heb gehad en daar erg onzeker over ben....Om 15.40 heb ik de echo en hopelijk kan ik terug komen met goed nieuws....

Succes vanmiddag!!

Ik vind het trouwens raar dat ik hier niet meer 'hoor'. Voor mijn gevoel ben ik nog maar heel kort zwanger. De tijd gaat echt snel voor mij...

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  mzcharlotte di 28 mei 2013 - 0:01

@ Joli: Ik zou het bij onzekerheid ook navragen bij de verloskundige. Daar zijn ze voor hoor en vragen staan altijd vrij. Of ze je laten komen voor een echo hangt helemaal van de situatie af.

@ Stokstaartje: Wat vervelend en onzeker dat je bloedverlies hebt gehad. Verlies je nog steeds (oud) bloed? Fijn dat je mag komen voor een echo, heel spannend ook. Nog maar een paar uurtjes, dan weet je meer.

@ Tsjip: Ik wilde dat bij mij de tijd ook zo snel lijkt te gaan! Fijn toch?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Marin di 28 mei 2013 - 0:07

Gaat het goed tot nu toe, MzCharlotte? Ik lees dit topic niet mee maar ik zag je reageren en ik hoop zo dat het goed gaat!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Steep di 28 mei 2013 - 0:11

Heuh net een goede echo gehad! Ik ben 9+5 en onder de 10 weken kunnen ze geen goed termijn vaststellen, al zal het misschien nu een paar dagen schelen. Volgende week vrijdag weer een echo!

Stokstaartje succes zo!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 14 van 43 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 28 ... 43  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: