Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+89
Laced
slaatje
Laurientje
Razz
Eppie
Stitch
Kalishi
Nijntje
Muppetje
liesje
Jade
mosio
Katrien
Lousanne
Burn
Lies
Coco
Moonlight
_Poppy_
dolfijntje24
Zora
Lindsya
PapillonRose
Takkie
Weegschaal
Earane
Shy
Aagje!
Steep
Burgemeester Esmee
Exogenesis
Luce
JustMeDaan
Joli86
Susan
Aimee
_Sneeuwwitje_
Parel
Rituals_
Ooh La La!
mouette
kajaka88
Le Chat Noir
Paper Crown
CCC
bloemenkrans
Biechtje
Taeda
Stokstaartje
Lejow
Printje
Linnepinnie
nillis
Penélope
Amber-
chocolate
koNijntje
Papillio
Puggle
Clapperdie
mzcharlotte
Vlinderjoy
Marin
iloverose
vlinder-2011
love
Happydobby
Sanne
Twellie
Flower_L
chipa
Caroow
Tsjip
Dora
Filoria
Knillis
Dolphinne
ShallY
Fortissimo
Aardbei
Muurvlindertje
Snoes
yes1984
Suus
Annemie
Wandtegeltje
kwebbeltje
Caresses
Jasmine
93 plaatsers

Pagina 25 van 43 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 34 ... 43  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 25 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Aimee zo 23 jun 2013 - 7:01

KimRosenberg85 schreef:Ik heb echt te doen met alle vaders, die niet de kans krijgen de rol van vader op zich te nemen. Wat moet dat verschrikkelijk moeilijk zijn... Vader worden, maar je kind niet zien. Zó graag de kans krijgen om te laten zien dat je een goede vader kunt zijn, maar al bij voorbaat afgekeurd worden. Ik word gewoon helemaal naar als ik eraan denk Sad
Hahaha door deze post heb je voor mij echt al je geloofwaardigheid verloren. Ligt er echt te dik bovrnop.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 25 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Lejow zo 23 jun 2013 - 7:02

KimRosenberg85 schreef:Ik heb echt te doen met alle vaders, die niet de kans krijgen de rol van vader op zich te nemen. Wat moet dat verschrikkelijk moeilijk zijn... Vader worden, maar je kind niet zien. Zó graag de kans krijgen om te laten zien dat je een goede vader kunt zijn, maar al bij voorbaat afgekeurd worden. Ik word gewoon helemaal naar als ik eraan denk Sad

GossiePossie..

Kim, was je erbij toen ze seks hadden? Ken je hem?
Ik gok dat het antwoord op beide NEE is.
Je hebt hier dus geen flikker over te zeggen!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  JustMeDaan zo 23 jun 2013 - 7:03

Zal heus wel weer te hard zijn maar wat als jij zwanger had geraakt van je verkrachter Kim?
Dan mag ik toch ervan uit gaan dat jij alles op alles had gezet om zijn gegevens te pakken te krijgen, als het geen bekende was, zodat ie een enorm goede vader voor je kindje kon zijn.
Dit als voorbeeld he, had je dat dan gedaan? Want hij heeft er immers gewoon recht op volgens jou. Hij is toch vader, op welke manier het kindje ook verwekt is.
Hij zal heus wel liefde enz voelen voor het kindje, en ervoor willen zijn, dat ie dat jou heeft aangedaan is jammer, maar hij is toch een vader!! Je eigen woorden he...

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Susan zo 23 jun 2013 - 7:04

Ik ben tot tranen toe geroerd.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast zo 23 jun 2013 - 7:09

JustmeDaan Is het echt nodig om mij te confronteren met mijn verkrachting? Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  JustMeDaan zo 23 jun 2013 - 7:10

KimRosenberg85 schreef:JustmeDaan Is het echt nodig om mij te confronteren met mijn verkrachting? Rolling Eyes

Kim is het echt nodig mensen jouw mening die nergens toe doet op te dringen? Een mening die je ook nog eens aandikt met onwaarheden Rolling EyesRolling Eyes

Wel enorm jou trouwens, dat je er geen antwoord op geeft.
Zegt maar weer genoeg. Een vader is toch een vader, hoe dan ook dus je kan toch gewoon antwoord erop geven ipv zielig te doen om je ermee te confronteren terwijl je het zelf op het forum knalt dat je verkracht bent, zoals in het topic wanneer je eerste keer was. Wat wil je daarmee bereiken dan? Sympathie?

Laatst aangepast door JustMeDaan op zo 23 jun 2013 - 7:12; in totaal 1 keer bewerkt

JustMeDaan
Prater
Prater

Bericht  Joli86 zo 23 jun 2013 - 7:12

De tijd is sneller voorbij gegaan als ik had gedacht, maar ik ben de 12 weken alweer gepasseerd! Ik wens alle zwangeren hier nog al het goeds toe! Hopelijk volgen jullie snel in het winter 2013/2014 topic! :cheering:
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast zo 23 jun 2013 - 7:12

_Sneeuwwitje_ schreef:We waren 5 mnd samen dus we moesten elkaar min of meer nog wel goed leren kennen, ben blij dat ik 'm nu heb leren kennen en niet pas over 7mnd als de baby er is. Het is inderdaad niet de makkelijkste beslissing, voor mij geeft het veel rust maar aan de andere kant besef ik ook dat ik daarmee de papa van mijn kindje de deur wijs. Maar ik geloof wel uiteindelijk een veel betere papa voor het kindje te kunnen vinden, ik vind het veel belangrijker dat ie een goede papa heeft dan dat ie de biologische vader per sé in zijn leven zou moeten hebben.
Een totáál andere situatie dus. Echt hoor, om die verkrachting erbij te slepen vind ik echt heel ziek. Hoe ver wil je nog gaan om mij met je woorden kwetsen. Ik kan je vertellen dat je opmerking me erg raakt.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jun 2013 - 7:13

Grappig dat jij weer precies lijkt te weten hoe de vork in de steel zit Kim.
Zeker weer mensen in je omgeving die in een soortgelijke situatie zitten?

Overigens vind ik die opmerking over die verkrachting wel heel laag en ik geloof ook niet dat dat te vergelijken is met deze situatie.

Gast
Gast

Bericht  JustMeDaan zo 23 jun 2013 - 7:14

Weet je Kim, je knalt het zelf overal neer, dus wat nou je confronteren? Je maakt er geen geheim van toch. Anders moet je er over zwijgen.
En je raakt? Tsja meis jij raakt zoveel mensen hier en daar heb je ook het lak aan!
What goes around....

JustMeDaan
Prater
Prater

Bericht  Luce zo 23 jun 2013 - 7:14

Ach natuurlijk, ga lekker het slachtoffer uithangen. Boehoe, ga je nu ook weer een janktopic openen?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Gast zo 23 jun 2013 - 7:16

Tsja Kim, die verkrachting erbij halen is zeker niet netjes, maar doe nu niet alsof jij nooit mensen raakt. Bewust.

Gast
Gast

Bericht  Luce zo 23 jun 2013 - 7:18

Ach, zo erg is het toch niet wat gezegd wordt? Ik ben wel benieuwd, want het is een soortgelijke situatie die aangehaald wordt. Kim mag het wel, maar JustDaan mag het niet?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Bericht  JustMeDaan zo 23 jun 2013 - 7:19

Precies Luce!!

JustMeDaan
Prater
Prater

Bericht  Stokstaartje zo 23 jun 2013 - 7:21

KIM: ik geloof niet dat ik ergens heb gelezen dat sneeuwwitje zegt dat er NOOIT contact zal plaatsvinden. ALS je zo'n heftige beslissing maakt heeft ze daar vast een heeeeeeeele goeie reden voor. Ik heb van jou alleen nog maar gemene, harde en kwetsende reacties gezien, maar als iemand jou eens aanpakt ben je ineens zielig? Beetje jammer hoor. Wie de bal kaatst kan hem ook eens terug verwachten....
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12

Bericht  Exogenesis zo 23 jun 2013 - 8:03

* Ik ga me er maar niet te veel in mengen *

Laatst aangepast door Exogenesis op zo 23 jun 2013 - 8:58; in totaal 1 keer bewerkt
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Burgemeester Esmee zo 23 jun 2013 - 8:26

Laten we in dit topic weer verder gaan met de dames die zwanger zijn aangezien Kim haar account vanavond heeft laten verwijderen.

Burgemeester Esmee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 380
Punten : 379
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  Lejow zo 23 jun 2013 - 8:29

Daaaaaaaaaaag Kim!!! :cheering:
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  mzcharlotte ma 24 jun 2013 - 5:41

Hoe lang duurt het voor je blaas vol is? Ik moet donderdag 2u van te voren goed (uit)plassen en daarna een halve liter water drinken voor de echo. Als ik te lang van te voren zou drinken dan sta ik echt op springen hoor. Normaal moet ik op mijn werk alweer naar de wc en dan heb ik nog niet eens wat gedronken.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Joli86 ma 24 jun 2013 - 6:07

mzcharlotte schreef:Hoe lang duurt het voor je blaas vol is? Ik moet donderdag 2u van te voren goed (uit)plassen en daarna een halve liter water drinken voor de echo. Als ik te lang van te voren zou drinken dan sta ik echt op springen hoor. Normaal moet ik op mijn werk alweer naar de wc en dan heb ik nog niet eens wat gedronken.

Voor mijn echo moest ik ook met een volle blaas komen. Heb een uur van tevoren een liter water gedronken en ik stond op knappen Wink
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  chipa ma 24 jun 2013 - 7:06

En dan ook nog met dat echo apparaat op e buik terwijl je blaas al op knappen staat......
Volgens mij pies ik dan echt in m'n broek.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665

Bericht  Luce ma 24 jun 2013 - 7:54

mzcharlotte schreef:Hoe lang duurt het voor je blaas vol is? Ik moet donderdag 2u van te voren goed (uit)plassen en daarna een halve liter water drinken voor de echo. Als ik te lang van te voren zou drinken dan sta ik echt op springen hoor. Normaal moet ik op mijn werk alweer naar de wc en dan heb ik nog niet eens wat gedronken.

Ah joh, zo vol hoeft ie niet te zijn Wink. Haha! Ik heb echt tig echo's gehad, voor zwangerschappen en ivf pogingen waarbij ik mijn blaas vol moest hebben. Ze zeiden altijd: als je weg gaat gewoon nog even een glas water drinken en dat is genoeg.
Ik heb ook wel eens gehad dat ik zo nodig moest plassen, dat ik gewoon mocht gaan plassen en dat ik gewoon weer even een glas water dronk, een kwartier wachtte en dat het ook goed was.

Jezelf niet gek maken hoor. En dan nog: lukt uitwendig niet, dan kijken ze gewoon inwendig. En daar heb je echt geen volle blaas voor nodig Wink
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Bericht  Luce ma 24 jun 2013 - 7:54

Joli86 schreef:

Voor mijn echo moest ik ook met een volle blaas komen. Heb een uur van tevoren een liter water gedronken en ik stond op knappen Wink

Haha echt?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Bericht  Stokstaartje ma 24 jun 2013 - 9:02

hahaha joli arme jij! lekker met die echokop op je blaas hihihi
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12

Bericht  Happydobby ma 24 jun 2013 - 9:05

Ik heb dit nog nooit gehoord. Bij ons hoeft het in elk geval niet.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 25 van 43 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 34 ... 43  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: