Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

+20
Parel
Lejow
Puggle
_Lana_
SarahKey
missy.
Annie24
SDL
piene1983
Happydobby
Highway
Kalishi
kwak
Balloon
Paper Crown
Ayla
Slakje
Pineco
Tania
Caroow
24 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby - Pagina 3 Empty Re: Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

Bericht  Printje do 2 mei 2013 - 8:12

De 'grap' was dat ik haar vandaag op de opvang bracht en de juf zei, het blijft zo'n mooi fijn en klein meisje hahaha. Ze vertelde dat het kindje van haar zus een paar dagen ouder was maar veel boller etc. hahaha. Ons N heeft gewoon lekkere spekbilletjes, natuurlijk wel de allermooiste van allemaal hahhaha
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby - Pagina 3 Empty Re: Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

Bericht  Parel do 2 mei 2013 - 8:13

Ik had geen betere foto haha, maar je kan de beenplooien zien! Als ik lig lijk ik ook slank haha voor L is dit wel haar bolle periode, al zijn er bollere (ik keek pas een filmpje terug en dacht och kind toch! wat was je diiiik!), maar die kon ik zo niet vinden. Nu is L wel gewoon tenger gebouwd hoor, en sinds ze stopte met flesvoeding drinken is ze niet echt meer aangekomen. In een halfjaar is ze denk ik 200 gram aangekomen.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum