Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat moet ik hier toch mee? 'geesten' zien?

+11
Slakje
sheila123
Niene
yes1984
Annemie
frolic
Wennes
liesje
Susan
Stuiterbal
Printje
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat moet ik hier toch mee? 'geesten' zien? Empty Wat moet ik hier toch mee? 'geesten' zien?

Bericht  Printje wo 25 apr 2012 - 21:51

R is een erg gevoelig mannetje, al vanaf kleins af aan. Ik hoef maar iets bozer iets te zeggen en meneer kan in huilen uitbarsten. Net op het dagverblijf begon een kindje te huilen bij het afscheid nemen en R begon ook meteen heel erg te huilen.

Maar wat al een tijd 'lijkt' op te vallen is dat hij op een bepaalde plek op zijn kamer steeds zegt; die daar weg... Wanneer we dan vragen of hij naast papa/mama en hemzelf nog iemand ziet zegt hij dus; ja daar en wijst steeds naar dezelfde plek... Ik weet niet goed wat ik daarmee moet. Aan de ene kant geloof ik wel in zulke dingen, hij is ook erg gevoelig voor volle maan (slaapt dan steevast slecht) maar aan de andere kant...
Mijn tante is erg jong (26) overleden en met haar had ik een hele goede band en ik heb altijd gedacht dat zij misschien bij mij, en nu dus bij hem is. Ook als ik aan R vraag of er weleens een mevrouw bij hem is zegt hij ja, maar ja zal hij echt mijn vraag begrijpen?

Ik wil binnenkort hiervoor al naar een paragnost gaan maar herkent iemand hier zo'n soort verhaal. En iemand een idee wat ik eraan kan doen voor hem?

Ik zeg iedere avond al met hem, misschien heel stom, dat als er nog mensen op zijn kamer zijn ze weg moeten gaan. Dat we het lief vinden dat ze op R willen passen maar dat het best spannend voor hem is. (deze tip kreeg ik van een kennis)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik hier toch mee? 'geesten' zien? Empty Re: Wat moet ik hier toch mee? 'geesten' zien?

Bericht  Stuiterbal wo 25 apr 2012 - 22:07

Wat je kunt doen is vragen of ze er wek willen zijn maar zich niet willen tonen omdat je zoontje het niet prettig vind.

Ik had hetzelfde hier gehad met mijn zoon en vanf die tijd gaat het super!
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik hier toch mee? 'geesten' zien? Empty Re: Wat moet ik hier toch mee? 'geesten' zien?

Bericht  Printje wo 25 apr 2012 - 22:09

Bedankt voor de tip Stella dat ga ik eens proberen.

Geloofde jij je zoontje? Ik geloof hem aan de ene kant wel maar aan de andere kant vraag ik me niet af of hij mijn vragen wel begrijpt. Ik denk van wel hem kennende maar het is toch iets waar je zelf niet veel van weet natuurlijk.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik hier toch mee? 'geesten' zien? Empty Re: Wat moet ik hier toch mee? 'geesten' zien?

Bericht  Susan wo 25 apr 2012 - 22:28

Misschien zou je eens naar een paranormaalbeurs kunnen gaan of naar een babyfluisteraar.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik hier toch mee? 'geesten' zien? Empty Re: Wat moet ik hier toch mee? 'geesten' zien?

Bericht  Stuiterbal wo 25 apr 2012 - 22:30

Printje schreef:Bedankt voor de tip Stella dat ga ik eens proberen.

Geloofde jij je zoontje? Ik geloof hem aan de ene kant wel maar aan de andere kant vraag ik me niet af of hij mijn vragen wel begrijpt. Ik denk van wel hem kennende maar het is toch iets waar je zelf niet veel van weet natuurlijk.

Ja ik geloofde hem maar dat komt omdat ik ze zelf ook zie en hoor !
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik hier toch mee? 'geesten' zien? Empty Re: Wat moet ik hier toch mee? 'geesten' zien?

Bericht  Printje wo 25 apr 2012 - 22:34

Ow dat is helemaal bijzonder Stella. MIsschien dan een hele stomme vraag maar worden geesten ouder zeg maar. Ik denk dus dat mijn tante er dan bij is en dacht dat ik hem misschien eens een foto van haar moet laten zien, kijken of hij reageert. Maar die foto is van ongeveer 20 jaar geleden.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik hier toch mee? 'geesten' zien? Empty Re: Wat moet ik hier toch mee? 'geesten' zien?

Bericht  Stuiterbal wo 25 apr 2012 - 22:36

Stuur me een pm anders dan beantwoord ik het straks ff ik zit in het ziekenhuis nu :-)
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik hier toch mee? 'geesten' zien? Empty Re: Wat moet ik hier toch mee? 'geesten' zien?

Bericht  Stuiterbal wo 25 apr 2012 - 22:38

Ff snel... Mijn oma is al jaren dood maar ziet er nog hetzelfde uit. Terwijl ik wel weet dat kinderen b.v. Wel groter en ouder worden.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik hier toch mee? 'geesten' zien? Empty Re: Wat moet ik hier toch mee? 'geesten' zien?

Bericht  Printje wo 25 apr 2012 - 22:46

Stella heb je een pm gestuurd!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik hier toch mee? 'geesten' zien? Empty Re: Wat moet ik hier toch mee? 'geesten' zien?

Bericht  Susan wo 25 apr 2012 - 22:48

Ik bedoel mijn reactie overigens niet sarcastisch of zo, ik kan me voorstellen dat het wel zo overkomt. Wij zijn zelf ook ooit wel eens met Ezra naar een babyfluisteraar geweest, toen was hij nog twee.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik hier toch mee? 'geesten' zien? Empty Re: Wat moet ik hier toch mee? 'geesten' zien?

Bericht  Printje wo 25 apr 2012 - 22:59

Ik vatte hem niet sarcastisch op Susan, weet zelf ook niet wat ik met de situatie moet en in hoeverre ik het geloof. Volgens mijn moeder 'zag' ik zelf vroeger ook overleden mensen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik hier toch mee? 'geesten' zien? Empty Re: Wat moet ik hier toch mee? 'geesten' zien?

Bericht  liesje wo 25 apr 2012 - 23:05

heb wel eens gegoogeld en kindjes schijnen als ze klein zijn heel gevoelig te zijn voor geesten . ik weet niet wat er waar van is. maar moet je eens opzoeken misschien
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik hier toch mee? 'geesten' zien? Empty Re: Wat moet ik hier toch mee? 'geesten' zien?

Bericht  Stuiterbal wo 25 apr 2012 - 23:22

Kinderen onder de 4 jaar zijn idd erg overgevoelig hiervoor. Naar mate ze naar school gaan veranderd dat.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik hier toch mee? 'geesten' zien? Empty Re: Wat moet ik hier toch mee? 'geesten' zien?

Bericht  Wennes wo 25 apr 2012 - 23:32

Je geeft aan dat je denkt dat R je niet begrijpt, maar je geeft normaal aan dat hij al zoveel begrijpt en zoveel kan zeggen, dus het lijkt mij dat hij deze vraag ook begrijpt.

Ik zou het op een andere manier vragen aan hem, want nu vul jij het een beetje in door te vragen of daar een mevrouw staat. Als hij zegt weg en hij wijst ergens naar zou je kunnen vragen wat hij ziet en wat er weg moet. Als hij geesten ziet zou hij toch kunnen zeggen, mevrouw of meneer weg.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik hier toch mee? 'geesten' zien? Empty Re: Wat moet ik hier toch mee? 'geesten' zien?

Bericht  frolic do 26 apr 2012 - 0:21

Stella leuk jij bent de eerste die ik hier op het forum tegen kom die ze ook ziet.!

Ben zelf ook een poos als medium actief geweest maar sinds mn eerte zwangerschap doe ik er niets meer mee!

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik hier toch mee? 'geesten' zien? Empty Re: Wat moet ik hier toch mee? 'geesten' zien?

Bericht  Annemie do 26 apr 2012 - 0:39

Ik denk dat je je zoontje wel kunt geloven, ik zou idd een paragnost inschakelen, misschien dat hij/zij wat voor je kan betekenen.

Een kennis van mij heeft een tweeling waarvan er 1 constants 's nachts wakker werd en maar huilen en dan weer ff slapen en dan weer wakker, ze kon toen nog niet praten, dus ze kon niet vertellen wat er was. Nu blijkt dus dat ze 's nachts vooral als het donker is mensen ziet.. (geesten) ,want toen ze kon praten begon ze dat te vertellen, ook als ze ergens anders slaapt, ziet ze dingen. Ze zijn nu met haar in therapie en er is ook een paragnost langs geweest en het bleek idd zo te zijn dat ze geesten zag, verder weet ik het fijne er ook niet van.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik hier toch mee? 'geesten' zien? Empty Re: Wat moet ik hier toch mee? 'geesten' zien?

Bericht  Stuiterbal do 26 apr 2012 - 1:01

frolic schreef:Stella leuk jij bent de eerste die ik hier op het forum tegen kom die ze ook ziet.!

Ben zelf ook een poos als medium actief geweest maar sinds mn eerte zwangerschap doe ik er niets meer mee!

Ik heb je een pm gestuurd !
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik hier toch mee? 'geesten' zien? Empty Re: Wat moet ik hier toch mee? 'geesten' zien?

Bericht  yes1984 do 26 apr 2012 - 6:33

Ik heb er persoonlijk geen ervaring mee. Een familielid van mij zag ook geesten. Het jochie was toen een jaar of drie. Kinderen staan wel veel meer open voor dit soort dingen. Omdat je ook aangeeft dat hij gevoelig is, denk ik dat hij het echt zo ziet en ervaart.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik hier toch mee? 'geesten' zien? Empty Re: Wat moet ik hier toch mee? 'geesten' zien?

Bericht  Niene do 26 apr 2012 - 6:36

Mijn dochter ziet ze ook,praat ermee etc.
Ook mensen die ze niet kan kennen..
Heb het zelf ook,net als Stella,dus voor mij voelt het 'normaal' en ik ga er ook normaal mee om,en begeleid mijn dochter zodat ze weet dat ze niet 'raar' is.
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik hier toch mee? 'geesten' zien? Empty Re: Wat moet ik hier toch mee? 'geesten' zien?

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 6:46

Lijkt me toch echt een vreemde gewaarwording. Gelukkig merk ik niks aan mijn zoontje wat geesten betreft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik hier toch mee? 'geesten' zien? Empty Re: Wat moet ik hier toch mee? 'geesten' zien?

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 7:00

Heeft hij er ook echt last van? Dan zou je met salie je huis kunnen reinigen.

Ikzelf ben behoorlijk nuchter, maar J.esper is er ook heel gevoelig voor. Ik heb hem altijd serieus genomen. Als hij iemand zag zei ik tegen J.esper dat hij de 'persoon' gewoon kon vragen weg te gaan. Dat doet hij ook. En voor hem lijkt dat voldoende te zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik hier toch mee? 'geesten' zien? Empty Re: Wat moet ik hier toch mee? 'geesten' zien?

Bericht  sheila123 do 26 apr 2012 - 9:32

J.is er ook heel gevoelig voor. Volgens haar zijn er mensen en soms kinderen op zolder en aan onze eettafel. Ik neem mijn dochtertje ook heel serieus. En heel mss is dat ook de reden geweest dat zij zo slecht sliep. Want nu ze samen met haar zusje slaapt gaat het beter. Ze is nu niet meer alleen. Ik ben zelf een paar jaar terug naar een paranormaal genezer geweest voor een bepaalde kwaal die ik had en ik heb overwogen naar hem te gaan met mijn meisje maar nu het beter gaat kijk ik wel ff. Maar mss kan jij dat wel doen! Veel succes!
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik hier toch mee? 'geesten' zien? Empty Re: Wat moet ik hier toch mee? 'geesten' zien?

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 9:42

C.iske heeft een poos mijn overleden oom gezien die ook J.anneman heet.
Dit was na de geboorte van onze J.anneman. Ik weet bijna 99 procent zeker dat hij het geweest moet zijn omdat C.iske dingen wist te vertellen die hij niet kan weten.
Ik ben gewoon de gesprekken met hem aangegaan zonder er iets raars van te maken. Nu heeft hij het er niet meer over.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik hier toch mee? 'geesten' zien? Empty Re: Wat moet ik hier toch mee? 'geesten' zien?

Bericht  Slakje do 26 apr 2012 - 9:45

Ik krijg van dit topic stiekem de kriebels.

Nu jullie het er toch over hebben; ik had als kind elke nacht dezelfde nachtmerries (een aantal die steeds terugkeerden), toen we uit het huis weggingen waar we toen woonden zijn die nachtmerries gestopt. Maar nu (en dan vooral in het appartement waar ik nu woon) heb ik vaak het gevoel dat ik bekeken wordt.
Toen ik klein was, was ik ook erg gevoelig. Ben bang dat Louise dat ook zal zijn, hoewel ze op dit moment een vrij rustige slaapster is. Is het 'normaal' dat ze echt kan staren naar 'niets', of kijkt ze effectief naar 'iets'? (ja, ik kan het niet anders zeggen, sorry).
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik hier toch mee? 'geesten' zien? Empty Re: Wat moet ik hier toch mee? 'geesten' zien?

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 9:47

frolic schreef:Stella leuk jij bent de eerste die ik hier op het forum tegen kom die ze ook ziet.!

Ben zelf ook een poos als medium actief geweest maar sinds mn eerte zwangerschap doe ik er niets meer mee!



Als jij bent wie ik denkt dat je bent; je hebt mij toen echt wel geholpen en ik geloof heilig in jouw gave.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat moet ik hier toch mee? 'geesten' zien? Empty Re: Wat moet ik hier toch mee? 'geesten' zien?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum