Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

+20
Parel
Lejow
Puggle
_Lana_
SarahKey
missy.
Annie24
SDL
piene1983
Happydobby
Highway
Kalishi
kwak
Balloon
Paper Crown
Ayla
Slakje
Pineco
Tania
Caroow
24 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby Empty Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

Bericht  Printje wo 1 mei 2013 - 9:59

Ik had net mijn moeder aan de telefoon, had haar een nieuwe foto van N gestuurd en ze belde op om te zeggen zo schattig, mis haar etc etc. Zegt ze opeens, ze wordt wel dik zeg je moet daar wel op letten hoor.

Euh ja oké en hoe dan? Mijn kleine meisje heeft idd heerlijke spekbilletjes ( heeft R nooit zo gehad) maar ik kan daar toch niets aan doen verder? Mijn moeder zegt beginnen met fruit zodat de flessen minder groot worden maar ik denk niet dat dat meteen de oplossing is.

N krijgt 4 x 210cc waarvan twee flessen met forte voeding en in iedere fles jbpm. Met minder, want dat probeer ik wel eens stoppen bij ongeveer 180 cc, pikt ze gewoon echt niet.

Wat denken jullie, lekker laten gaan of toch N op dieet Wink of een loopband oid kopen Wink
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby Empty Re: Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

Bericht  _Lana_ wo 1 mei 2013 - 10:02

Joh ik vind dat altijd zo'n onzin! Je kunt er gewoon niets aan doen, tenzij je haar vol stopt met likjes slagroom enzo :-p en niet over het maximale heen gaat qua voeding.
En beginnen met fruit zal zeker niet helpen, integendeel denk ik.

En buiten dat is jouw meisje toch juist heel klein?
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby Empty Re: Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

Bericht  Twellie wo 1 mei 2013 - 10:03

Op Atkins en aan de exercise inderdaad!
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby Empty Re: Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

Bericht  Printje wo 1 mei 2013 - 10:04

Lana, dat was ze idd.... Momenteel gaat ze voor de titel liefste kleine Boeddha. Echt die spekbilletjes hahaha echt van die rolletjes krijgt ze.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby Empty Re: Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

Bericht  Twellie wo 1 mei 2013 - 10:04

Rolletjes zelfs? Dan is het denk ik al te laat voor mijn bovenstaande tips. Dan zeg ik: liposuctie.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby Empty Re: Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

Bericht  Printje wo 1 mei 2013 - 10:05

Twellie schreef:Op Atkins en aan de exercise inderdaad!

Hahahaha dan ga ik morgen toch maar meteen beginnen. Ik ga over op twee flessen en voor de rest krijgt ze water, daarnaast misschien 3-4 x per dag een uurtje sporten.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby Empty Re: Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

Bericht  Gast wo 1 mei 2013 - 10:05

Beginnen met fruit zou ik echt nog niet doen. En 4x 210 vind ik ook niet veel. H heeft dat ook altijd gekregen en dat was en is nog steeds een spinnetje. A eet hetzelfde en heeft nog steeds elastiekjes om zijn polsjes en voetjes. maar hij is niet te dik. Absoluut niet te dik. Hij heeft gewoon een andere bouw. Ze eten beide 1-2 boterhammen bij het ontbijt en bij de lunch en een goed bord warm eten. Tussendoor krijgen ze beide 2 stuks fruit en eten ze komkommer en tomaatjes. Soms een soepstengel of een rijstewafel. Niks teveel dus.

ik zou me er niet teveel van aantrekken hoor. Zolang ze niet buitensporig eet en rare afwijkingen in de lijntjes heeft zou ik me echt geen zorgen maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby Empty Re: Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

Bericht  Printje wo 1 mei 2013 - 10:05

Twellie schreef:Rolletjes zelfs? Dan is het denk ik al te laat voor mijn bovenstaande tips. Dan zeg ik: liposuctie.



:shock: mijn arme kleine meisje... Weet jij een goede kliniek.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby Empty Re: Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

Bericht  Twellie wo 1 mei 2013 - 10:05

Ja, uurtje per keer moet kunnen. Ze is tenslotte al 3,5 maand.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby Empty Re: Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

Bericht  Caroow wo 1 mei 2013 - 10:06

Zelf in de kinderwagen gaan liggen en haar laten duwen en wekelijks een dubbele les babyzwemmen!

Meisjes hebben vaker spekbillen dan jongens toch? Volgens mij zijn die vetjes alleen maar gezond, lekkere reserves.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby Empty Re: Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

Bericht  Twellie wo 1 mei 2013 - 10:06

Printje schreef:
Twellie schreef:Rolletjes zelfs? Dan is het denk ik al te laat voor mijn bovenstaande tips. Dan zeg ik: liposuctie.



:shock: mijn arme kleine meisje... Weet jij een goede kliniek.

In Belgie schijnt het een stuk goedkoper te zijn als hier! Moet je alleen niet door rood rijden bij een flitspaal als je er voor de kostenbesparing heen gaat, want dat tikt dan weer aan.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby Empty Re: Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

Bericht  Tania wo 1 mei 2013 - 10:07

Bij ons spekkie wordt het nu wat minder maar M. heeft nog steeds spekbillen en flinke beentjes. Maar zolang ze gezond eet en niet overdreven veel maak ik me geen zorgen hoor. Komt vanzelf wel goed.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby Empty Re: Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

Bericht  Printje wo 1 mei 2013 - 10:07

Twellie schreef:Ja, uurtje per keer moet kunnen. Ze is tenslotte al 3,5 maand.

Ja daarom, niet te flauw beginnen natuurlijk. Dadelijk bij vier maanden komt er een half uurtje oer keer bij. Wij gaan de rolletjes te lijf.


Dank je Sybella, ze krijgt idd niets raars verder ofzo. Denk dat ze ' gezegend' is met mijn lichaamsbouw....
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby Empty Re: Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

Bericht  Printje wo 1 mei 2013 - 10:08

Caroow schreef:Zelf in de kinderwagen gaan liggen en haar laten duwen en wekelijks een dubbele les babyzwemmen!

Meisjes hebben vaker spekbillen dan jongens toch? Volgens mij zijn die vetjes alleen maar gezond, lekkere reserves.

Hahaha bedankt voor de tip! Misschien idd een meisjesbaby kwaaltje hahaha, het ziet er erg schattig uit hoor
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby Empty Re: Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

Bericht  Pineco wo 1 mei 2013 - 10:24

De tweede heeft dat hier ook veel meer dan de oudste (terwijl haar hoofdje juist veel smaller is, gek eigenlijk). Ze gaat ook veel sneller door de kledingmaten heen dan haar zus indertijd. Hier kregen/krijgen ze beiden borstvoeding en qua bijvoeding eet ze nog steeds niet veel. Dus ik maak me vooralsnog geen zorgen, het ziet er vooral heel schattig uit I love you
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby Empty Re: Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

Bericht  Slakje wo 1 mei 2013 - 11:05

Ik heb zo'n opmerkingen ook al enkele keren gehad. Zolang de dokter of het cb er niks van zeggen is het mij allemaal goed! Ze volgt gewoon haar lijntje, dat een beetje boven het gemiddelde ligt.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby Empty Re: Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

Bericht  Ayla wo 1 mei 2013 - 18:41

Elena is/was ook zo'n speknek... Gaat er wel weer af hoor, ik heb er op.het cb nooit commentaar over gehad. Ze eet gewoon normaal en weet prima duidelijk te.maken als ze niet meer hoeft.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby Empty Re: Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

Bericht  Paper Crown wo 1 mei 2013 - 18:43

Stel je voor, zo'n dun babylijfje.. Dat ziet er echt ook niet uit. Julian is pas een bolle kleine beer met zijn 3 dubbele onderkinnetje en bolle wangen! Heerlijk vind ik 't!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby Empty Re: Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

Bericht  _Lana_ wo 1 mei 2013 - 18:47

Paper Crown schreef:Stel je voor, zo'n dun babylijfje.. Dat ziet er echt ook niet uit. Julian is pas een bolle kleine beer met zijn 3 dubbele onderkinnetje en bolle wangen! Heerlijk vind ik 't!

Nou dat kan anders ook heel mooi zijn hoor Wink ! Kijk naar mijn baby! Laughing
Maar ik snap wel wat je bedoelt, een baby mag best wat spekjes hebben.

_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby Empty Re: Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

Bericht  Paper Crown wo 1 mei 2013 - 18:50

_Lana_ schreef:
Paper Crown schreef:Stel je voor, zo'n dun babylijfje.. Dat ziet er echt ook niet uit. Julian is pas een bolle kleine beer met zijn 3 dubbele onderkinnetje en bolle wangen! Heerlijk vind ik 't!

Nou dat kan anders ook heel mooi zijn hoor Wink ! Kijk naar mijn baby! Laughing
Maar ik snap wel wat je bedoelt, een baby mag best wat spekjes hebben.


Maar jouw baby's zijn al 1+ het is dan normaal dat ze door t bewegen dunner worden maar een baby van 3 maanden (of zoals mijn J van 4 maanden) die liggen eigenlijk maar te liggen..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby Empty Re: Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

Bericht  _Lana_ wo 1 mei 2013 - 18:55

Paper Crown schreef:
_Lana_ schreef:
Paper Crown schreef:Stel je voor, zo'n dun babylijfje.. Dat ziet er echt ook niet uit. Julian is pas een bolle kleine beer met zijn 3 dubbele onderkinnetje en bolle wangen! Heerlijk vind ik 't!

Nou dat kan anders ook heel mooi zijn hoor Wink ! Kijk naar mijn baby! Laughing
Maar ik snap wel wat je bedoelt, een baby mag best wat spekjes hebben.


Maar jouw baby's zijn al 1+ het is dan normaal dat ze door t bewegen dunner worden maar een baby van 3 maanden (of zoals mijn J van 4 maanden) die liggen eigenlijk maar te liggen..

Toen mijn dochter baby was, was ze juist heeeel erg klein, ze begint nu eindelijk wat te groeien. Al is ze nog wel fijn.
Ik vind het ook heerlijk hoor van die lekkere billen bij baby's.
Maar zo'n klein popje is ook heel schattig.
Zoon is ook klein, maar is wel altijd een lekker bolletje geweest.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby Empty Re: Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

Bericht  Balloon wo 1 mei 2013 - 19:16

Mijn jongste zoon was ook een spekkie toen hij een baby was. Hij kon alleen maar joggingbroekjes aan vanwege z'n dikke bovenbenen. Intussen is hij een stuk slanker. Nog steeds wel een beertje maar dat is ook zijn bouw.

Het kont vanzelf wel goed hoor!
Balloon
Balloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby Empty Re: Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

Bericht  kwak wo 1 mei 2013 - 21:13

N dik? Haha...Jappie das pas een beertje met zijn 7 kilo en net zo oud! Is n ook van de 17de?
Baby'tjes horen vetjes te hebben, heel normaal.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby Empty Re: Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

Bericht  Aimee wo 1 mei 2013 - 21:20

Luuk zijn benen zagen er tot ietys langer dan 6 maanden zo uit:
Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby Foto-BNHDW7A7

Dat is allemaal goed gekomen toen hij ging tijgeren/kruipen/staan/lopen. Ik zou zeker nog geen fruit geven om je baby te laten afvallen.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby Empty Re: Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

Bericht  Kalishi wo 1 mei 2013 - 21:25

N. is helemaaaal niet te dik hor printje!
Kalishi
Kalishi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby Empty Re: Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum