Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

+20
Parel
Lejow
Puggle
_Lana_
SarahKey
missy.
Annie24
SDL
piene1983
Happydobby
Highway
Kalishi
kwak
Balloon
Paper Crown
Ayla
Slakje
Pineco
Tania
Caroow
24 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby - Pagina 2 Empty Re: Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

Bericht  Printje wo 1 mei 2013 - 21:36

haha wat schattig die beentjes Aimee.

Ik vind het bij N ook wel meevallen hoor maar dr billetjes haha die beginnen net zoals jouw mannetje te worden Aimee.
Uiteraard ga ik haar echt niet echt laten afvallen, mag hopen dat iedereen dat toch zeker wel snapt. Ik lijn zelf al nooit laat staan dat ik mijn dochter van 3 mnd dat wel zou laten doen..

Kwak, N is vd 16e, de laatste keer woog ze 5700gr bij 61 cm.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby - Pagina 2 Empty Re: Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

Bericht  Highway wo 1 mei 2013 - 22:14

Datis toch niks printje? S. Is 5700gr bij ik denk nu max 59/60 cm en ook nog een maand jonger :p oh en ik vind haar absoluut niet dik, gewoon een lekker bolletje
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby - Pagina 2 Empty Re: Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

Bericht  Happydobby wo 1 mei 2013 - 22:26

Paper Crown schreef:Stel je voor, zo'n dun babylijfje.. Dat ziet er echt ook niet uit. Julian is pas een bolle kleine beer met zijn 3 dubbele onderkinnetje en bolle wangen! Heerlijk vind ik 't!

Mijn zoon was zo smal, ik vind zelf te dikke baby's niet mooi. vooral die spekenkels vind ik niet mooi.
Inmiddels is zoon slank/normaal.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby - Pagina 2 Empty Re: Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

Bericht  piene1983 wo 1 mei 2013 - 22:26

Volgende keer de foto photoshoppen! Doen ze in de bladen tenslotte ook...
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby - Pagina 2 Empty Re: Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

Bericht  _Lana_ wo 1 mei 2013 - 22:41

Hahaha Aimee, wat schattig!!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby - Pagina 2 Empty Re: Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

Bericht  Tania wo 1 mei 2013 - 23:18

Highway schreef:Datis toch niks printje? S. Is 5700gr bij ik denk nu max 59/60 cm en ook nog een maand jonger :p oh en ik vind haar absoluut niet dik, gewoon een lekker bolletje

Ik vind dat gewicht vrij weinig zegt over spekjes Very Happy, bij mijn kinderen in ieder geval wel. J. was bij dezelfde lengte als M. altijd tussen de 0.5 en 1 kilo zwaarder en hoewel die ook geen dunnetje was heeft M. toch echt veel meer spekkies. Zij is dus lichter maar heeft duidelijk meer bil, bovenbeen en rolletjes dan J.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby - Pagina 2 Empty Re: Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

Bericht  SDL wo 1 mei 2013 - 23:21

Mijn zoontje was een dikzakje en mijn dochtertje een sprietje. Beide vond ik ze prachtig als baby (en nu zijn ze nog steeds prachtig maar zoontje is nu niet meer dik en dochter is niet meer dun maar prachtig slank). Je kunt er toch niets aan doen. Overigens vond ik mijn dikke spekkie wel makkelijker. Ik maakte me wat minder zorgen als hij een keer ziekjes was, hij had toch wat meer vet op zijn lijf terwijl ik bij mijn dochter meteen botjes kon tellen als ze even wat minder binnen kreeg.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby - Pagina 2 Empty Re: Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

Bericht  SDL wo 1 mei 2013 - 23:24

Mijn zoontje woog overigens met een half jaar 9 kilo en was 67 cm en mijn dochter woog 7 kilo en was ook 67 cm.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby - Pagina 2 Empty Re: Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

Bericht  Annie24 wo 1 mei 2013 - 23:25

Als ze straks gaat lopen gaat dat heus wel weg hoor Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby - Pagina 2 561177

Y. was ook een dikke baby, maar is tussen de 1,5 jaar en nu maar 1,5 kilo aangekomen. Hij is ontzettend de lengte ingeschoten en is nu echt niet 'dik' meer. Gelukkig ook geen dunnetje, maar gewoon normaal.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby - Pagina 2 Empty Re: Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

Bericht  missy. wo 1 mei 2013 - 23:31

Mijn dochter heeft ook heel lang 4 billen gehad.
missy.
missy.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby - Pagina 2 Empty Re: Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

Bericht  Printje wo 1 mei 2013 - 23:53

missy. schreef:Mijn dochter heeft ook heel lang 4 billen gehad.


lol! lol!

Nogmaals ik vind haar ook de prachtigste baby haar bouw is gewoon anders als die van dr broer denk ik zo.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby - Pagina 2 Empty Re: Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

Bericht  Gast do 2 mei 2013 - 0:01

Hier zijn Lise en Mas qua bouw aardig hetzelfde maar Amé is echt groot en grof vergeleken die andere twee. Al vanaf het begin ook trouwens, ze is nu ook ruim een kilo zwaarder dan haar broer, maar echt dik is ze niet, gewoon breed en groot, het is niet meer zo nu dat ze echt spek heeft op dr buik, billen, benen en armen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby - Pagina 2 Empty Re: Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

Bericht  SarahKey do 2 mei 2013 - 6:34

Happydobby schreef:
Paper Crown schreef:Stel je voor, zo'n dun babylijfje.. Dat ziet er echt ook niet uit. Julian is pas een bolle kleine beer met zijn 3 dubbele onderkinnetje en bolle wangen! Heerlijk vind ik 't!

Mijn zoon was zo smal, ik vind zelf te dikke baby's niet mooi. vooral die spekenkels vind ik niet mooi.
Inmiddels is zoon slank/normaal.

Hier ook een mager zoontje. En ik ben soms blij toe want als ik idd dikke baby's zie vind ik een dunner kindje/baby wel mooier.
Al kan je er als moeder niets aan doen als ze nog zo klein zijn. S is nog steeds een mager kind en ik kan zijn ribben tellen.
Maar gelukkig vind ik hem wel mooi I love you
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby - Pagina 2 Empty Re: Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

Bericht  Gast do 2 mei 2013 - 7:07

Paper Crown schreef:Stel je voor, zo'n dun babylijfje.. Dat ziet er echt ook niet uit. Julian is pas een bolle kleine beer met zijn 3 dubbele onderkinnetje en bolle wangen! Heerlijk vind ik 't!

Ik had twee dunne kindjes en daar kon ik ook weinig aan doen hoor. Beiden waren ze best leuk om te zien, volgens mij.
In beiden gevallen worden ze zo geboren en is het mi niet echt nodig om daar opmerkingen over te maken om zo je eigen kindje er mooier uit te laten komen.


Laatst aangepast door Sunprincess op do 2 mei 2013 - 7:14; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby - Pagina 2 Empty Re: Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

Bericht  Aimee do 2 mei 2013 - 7:10

Ik vind het sowieso nogal raar om te zeggen dat een dik of juist dun kindje 'er niet uit ziet'. Juist over de bouw van een baby heb je vrij weinig controle...
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby - Pagina 2 Empty Re: Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

Bericht  _Lana_ do 2 mei 2013 - 7:13

Aimee schreef:Ik vind het sowieso nogal raar om te zeggen dat een dik of juist dun kindje 'er niet uit ziet'. Juist over de bouw van een baby heb je vrij weinig controle...

Dat vind ik ook. Nu wordt ineens een paar keer gezegd dat dunne kindjes niet mooi zijn en alle baby's vetjes moeten hebben, want dat hoort erbij. In beide gevallen kun je er dus niets aan doen.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby - Pagina 2 Empty Re: Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

Bericht  Puggle do 2 mei 2013 - 7:17

Mijn dochter is ook slank en heeft niet veel spek. En toch zeggen de mensen dat ze zo mooi is. Ik heb er idd ook echt geen grip op want ze laat heel duidelijk merken dat ze niet wil eten en dan krijg ik er echt niks in.
Verder wel eens met de reacties hierboven, het is wel een kind vind het ook niet zo leuk hoe het dan gezegd word.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby - Pagina 2 Empty Re: Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

Bericht  Lejow do 2 mei 2013 - 7:23

Vond het ook niet een heel handig geplaatste opmerking eerlijk gezegd.
Ook hier een mager dun babytje, ze is eventjes bol geweest, maar is nu echt weer een spriet.
En ik vond haar toen en vind haar nu net zo mooi als toen ze een bolle baby was.

Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby - Pagina 2 Empty Re: Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

Bericht  CCC do 2 mei 2013 - 7:28

N. heeft dikkere en dunnere periodes zeg maar, ik merk elke keer dat ze weer de lengte ingaat en nu met het kruipen, optrekken en langs alles lopen word ze echt dunner. Komt vast wel goed Printje smile
Puggle ben het met je eens, je kunt haar niet dwingen en daarbij ben je met dwingen straks nog verder van huis.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby - Pagina 2 Empty Re: Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

Bericht  Puggle do 2 mei 2013 - 7:35

Ja dwingen doe ik ook niet. Ze laat het duidelijk merken. Ik bied iedere dag standaard alles aan en wil ze het niet dan niet. De ene dag wil ze wel brood en dan weer een paar dagen niet bijv. Als ze honger heeft dan eet ze wel.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby - Pagina 2 Empty Re: Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

Bericht  Parel do 2 mei 2013 - 8:01

Ik denk als de zoon van pc een magere spriet was geweest dat dat dan het mooiste was, blind voor je kind heet dat Laughing

L was een magere pasgeborene, een spekkie van 3-10 maanden en nu weer lang en dun.

Trekt allemaal vast wel bij! En daarnaast, vrouwelijke vormen is niets mis, toch?


Laatst aangepast door Parel op do 2 mei 2013 - 8:27; in totaal 1 keer bewerkt
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby - Pagina 2 Empty Re: Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

Bericht  Aimee do 2 mei 2013 - 8:03

jammer dan dat Luuk ook vrouwelijke vormen heeft, Parel Wink
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby - Pagina 2 Empty Re: Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

Bericht  Twellie do 2 mei 2013 - 8:05

Ja, hoe je kind er ook uit ziet, dat is op dat moment het allermooiste. Mijn oudste was ook echt een bollie, vond ik toen zo lief en schattig. Mijn jongste is een dunne baby / dreumes en nu vind ik dat weer harstikke mooi.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby - Pagina 2 Empty Re: Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

Bericht  Parel do 2 mei 2013 - 8:06

Joh, die krijgt straks dat sixpack!
Ik doelde eigenlijk op over 16 jaar haha, nu zijn ze veelal hetzelfde qua bouw, maar er valt gewoon niks over te zeggen, met hetzelfde aantal kilo's en lengte kan iemand er veel dunner of dikker uit zien, natuurlijk.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby - Pagina 2 Empty Re: Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

Bericht  CCC do 2 mei 2013 - 8:06

Leuk setje parel! I love you
Maareh, dat vond je haar bolle periode Very Happy Vind dat nog best meevallen eigenlijk.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby - Pagina 2 Empty Re: Hier kun je toch zelf niets aan doen, bolle baby

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum