Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geschrokken!

+13
Jeanette
Mermaid
Zonneschijn
Nyx
Shisha
Slakje
Mamsie
Parel
Blair
Ella
Mees
Rush
Elliot
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Geschrokken! - Pagina 2 Empty Re: Geschrokken!

Bericht  mzcharlotte ma 29 apr 2013 - 20:55

Wat naar Elliot! Wat een ei dat hij niks toe wilt geven, zeker omdat het voor hem geen consequenties heeft. Kan de politie niks voor jullie betekening wat betreft het opnemen van een verklaring? Op de achterkant van het schadeformulier moet je sowieso de situatie uitleggen (wisselen van rijbaan staat volgens mij ook ergens op het formulier); de weersomstandigheden, de snelheid, knipperlicht/verlichting, enz. Misschien kun je het leed op die manier verzachten.

Let inderdaad op je schouders, ik heb heel lang gelopen met pijn tussen mijn schouderbladen sinds een ongeluk en heb denk ik te lang gewacht met fysiotherapie.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Rush ma 29 apr 2013 - 21:35

Elliot schreef:
Rush schreef:
Jaya schreef:Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom mensen niet toegeven dat ze fout waren, als het goed is ben je toch gewoon verzekerd? Zeker als je een leaseauto hebt ben je automatisch verzekerd lijkt mij.
Omdat het altijd geld kost denk ik?

Je premie stijgt natuurlijk wel als je schuldig bent, omdat je ..... percentage daalt en je schadevrije jaren.

Ja maar deze jongen werkte bij een leasemaatschappij en was ook via daar verzekerd. Dan maakt het aantal schadevrije jaren toch niet uit? De verzekering staat niet op zijn naam, maar op de naam van zijn werk. En zo'n grote leasemaatschappij claimt denk ik regelmatig iets..
Geen idee hoe het zit met lease. Ik reageerde meer algemeen even. Maar als het voor hem niets uitmaakt snap ik het sowieso niet!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast ma 29 apr 2013 - 21:53

Balen zeg!
Ik ben gisteren ook aangereden. Ik stond stil om af te slaan en er knalt zo iemand achterop! Gelukkig was hij wel heel aardig en voelde zich erg schuldig. Mijn auto had wat krasjes, maar ik ga er geen werk van maken, het is toch al een oude auto.

Gast
Gast

Bericht  Caramba ma 29 apr 2013 - 21:56

Dat is zeker schrikken.
3 jaar terug is er iemand bij mij opgereden. Die vrouw haar auto zag er ook zo uit.
Zij moest wel schuld bekennen, omdat ik meerdere getuigen had.
Nu heb ik nog steeds, wanneer er iemand te snel achter mij rijd, dat beeld voor me hoe iemand op mij inreed.
Moest mee naar ziekenhuis, bleek een zware kneuzing aan mijn jukbeen en 3 vingers te hebben en een hersenschudding.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Rovine ma 29 apr 2013 - 22:00

Ahh, wat balen! Als ik de foto zie lijkt de voorbalk nog wel recht te zitten. Zijn er intern onderdelen beschadigd? Als het puur blikschade is kan het misschien nog meevallen. Ik heb in januari aanvaring met een trekhaak gehad. Bij mij wel voorbalk helemaal verbogen, koplamp kapot en bumper aan gort. Toch was ik maar 250 euro kwijt, 150 arbeid en 100 voor onderdelen van de sloop. Er zitten nu wel wat deukjes in de motorkap, maar ik had liever dat ze het goedkoop en veilig deden dan cosmetisch.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Caramba ma 29 apr 2013 - 22:02

Misschien kun je onderdelen nog wel laten maken, maar vaak wanneer je zulke dingen laat maken, kun je bijna een andere auto kopen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: