Geschrokken!
+13
Jeanette
Mermaid
Zonneschijn
Nyx
Shisha
Slakje
Mamsie
Parel
Blair
Ella
Mees
Rush
Elliot
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Geschrokken!
Ik heb vanmorgen een auto ongeluk gehad. Mijn vriend bracht me naar mijn werk en toen hij op trok bij het stoplicht trapte de auto voor ons ineens vol op zijn rem om last minute van rijbaan te wisselen. Mijn vriend probeerde nog te remmen maar door er natte wegdek hadden we geen grip en knalden we keihard achterop onze voorganger.
Gelukkig niemand gewond, op wat pijn in mijn schouders en flinke schrik na.
Helaas voor ons is degene die van achter iemand raakt altijd schuldig en kunnen wij niet bewijzen dat de auto voor ons onnodig remde. Hij reed in en grote leasebak en heeft waarschijnlijk alweer een andere. Onze auto is total loss. We hebben alleen een WA verzekering dus we krijgen ook nog eens niets vergoed. En we hadden deze auto pas sinds november, keihard voor gespaard.. Bah, wat een rotdag, ik ben zo geschrokken! En ik baal, krijg ik eindelijk een keer echt vakantiegeld, gaat het meteen op aan zoiets
Iemand anders nog iets te balen of ergens van geschrokken?
Gelukkig niemand gewond, op wat pijn in mijn schouders en flinke schrik na.
Helaas voor ons is degene die van achter iemand raakt altijd schuldig en kunnen wij niet bewijzen dat de auto voor ons onnodig remde. Hij reed in en grote leasebak en heeft waarschijnlijk alweer een andere. Onze auto is total loss. We hebben alleen een WA verzekering dus we krijgen ook nog eens niets vergoed. En we hadden deze auto pas sinds november, keihard voor gespaard.. Bah, wat een rotdag, ik ben zo geschrokken! En ik baal, krijg ik eindelijk een keer echt vakantiegeld, gaat het meteen op aan zoiets
Iemand anders nog iets te balen of ergens van geschrokken?
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Re: Geschrokken!
Als diegene voor je op het schade formulier eerlijk invult dat hij onnodig remde om van rijbaan te wisselen zal de schuld 50/50 worden of zelfs helemaal voor de andere partij. Is daar niet over gesproken?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Nee want hij geeft het niet toe. Hij zei dat wij te dicht op hem reden. Wat niet eens kan, want we trokken dus op bij een stoplicht. En er zijn geen getuigen, tenminste, ze zullen er wel zijn maar niemand heeft zich gemeld.
Mijn verzekering wilde trouwens ook helemaal niet naar onze kant van het verhaal luisteren. "Oh, u bent achterop een andere auto gereden? Dan bent u schuldig dus keren wij niets uit. Fijne dag verder!"
Mijn verzekering wilde trouwens ook helemaal niet naar onze kant van het verhaal luisteren. "Oh, u bent achterop een andere auto gereden? Dan bent u schuldig dus keren wij niets uit. Fijne dag verder!"
Elliot- Ratel
Wat onwijs balen zeg. Lekker eerlijk ook van de bestuurder voor jullie.
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Oh nou lekker is dat, zowel van die vent (wat een l*l) als van de verzekering. Mijn vriend is vorig jaar ook achter op iemand gereden die zomaar vanuit het niets remde. De andere partij kreeg toen schuld, maarja die gaf wel eerlijk toe.
Echt zuur dat je verzekering gewoon zo reageert. Dan kan je gewoon helemaal niks meer! Wat k*t zeg!
Echt zuur dat je verzekering gewoon zo reageert. Dan kan je gewoon helemaal niks meer! Wat k*t zeg!
Rush- Lady Post-a-lot
Oh dat is echt zo balen. Wat oneerlijk.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Ook vervelend dat de verzekering je meteen afscheept, lekker makkelijk van ze, ik zou toch blijven bellen en proberen jouw kant van het verhaal te vertellen.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Ik zag de foto op fb idd!
Wat zullen jullie geschrokken zijn en je ^%# voelen!!
Heb je nog last van spierpijn ofzo?
Echt verschrikkelijk balen dat jullie niks uitgekeerd krijgen!
Wat zullen jullie geschrokken zijn en je ^%# voelen!!
Heb je nog last van spierpijn ofzo?
Echt verschrikkelijk balen dat jullie niks uitgekeerd krijgen!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ooh shit zeg! Mijn man had het zaterdag. Hij reed achteruit en had de auto achter hem niet gezien. Gelukkig is hij wel zo eerlijk om z'n fout toe te geven.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Wat kut zeg.
Daar zou ik ook flink van balen.
Daar zou ik ook flink van balen.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Wat een schrik zeg! En ook balen dat je niks terug krijgt. Hadden wij helaas ook een tijdje terug en we hadden de auto pas 2 weken...
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom mensen niet toegeven dat ze fout waren, als het goed is ben je toch gewoon verzekerd? Zeker als je een leaseauto hebt ben je automatisch verzekerd lijkt mij.
Gast- Gast
Omdat het altijd geld kost denk ik?Jaya schreef:Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom mensen niet toegeven dat ze fout waren, als het goed is ben je toch gewoon verzekerd? Zeker als je een leaseauto hebt ben je automatisch verzekerd lijkt mij.
Je premie stijgt natuurlijk wel als je schuldig bent, omdat je ..... percentage daalt en je schadevrije jaren.
Rush- Lady Post-a-lot
Wat ongelofelijk balen! En wat jammer dat het zo moet lopen. Jullie hadden natuurlijk niet kunnen voorzien dat hij opeens ging remmen. Dat is ronduit kut!
Ik heb vorig jaar een aanrijding gehad, mijn eerste, en ik heb gewoon mijn schuld bekend. Al blijf ik van mening dat ze best eerder had kunnen remmen. Goed, ik heb wat schadevrije jaren moeten inleveren, de premie is iets omhoog gegaan, maar ik kan nu wel eindelijk overstappen naar een andere verzekeringsmaatschappij. (Ik had meer schadevrije jaren dan dat ik mijn rijbewijs had. Lang verhaal, maar ooit cadeau gekregen van mijn vader.) Elk nadeel heb zijn voordeel of net andersom.
Ik heb vorig jaar een aanrijding gehad, mijn eerste, en ik heb gewoon mijn schuld bekend. Al blijf ik van mening dat ze best eerder had kunnen remmen. Goed, ik heb wat schadevrije jaren moeten inleveren, de premie is iets omhoog gegaan, maar ik kan nu wel eindelijk overstappen naar een andere verzekeringsmaatschappij. (Ik had meer schadevrije jaren dan dat ik mijn rijbewijs had. Lang verhaal, maar ooit cadeau gekregen van mijn vader.) Elk nadeel heb zijn voordeel of net andersom.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Pff balen zeg. En stom dat de mensen niet gewoon eerlijk zijn hierin. Al beetje bijgekomen van de schrik?
Zonneschijn- Prater
- Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13
Rush schreef:Omdat het altijd geld kost denk ik?Jaya schreef:Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom mensen niet toegeven dat ze fout waren, als het goed is ben je toch gewoon verzekerd? Zeker als je een leaseauto hebt ben je automatisch verzekerd lijkt mij.
Je premie stijgt natuurlijk wel als je schuldig bent, omdat je ..... percentage daalt en je schadevrije jaren.
Ja dat wel. Maar toch begrijp ik het niet, misschien omdat ik zelf niet zo ben.
Gast- Gast
dat is schrikken en wat k*t ook dat het zoveel gaat kosten.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Rush schreef:Omdat het altijd geld kost denk ik?Jaya schreef:Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom mensen niet toegeven dat ze fout waren, als het goed is ben je toch gewoon verzekerd? Zeker als je een leaseauto hebt ben je automatisch verzekerd lijkt mij.
Ja maar deze jongen werkte bij een leasemaatschappij en was ook via daar verzekerd. Dan maakt het aantal schadevrije jaren toch niet uit? De verzekering staat niet op zijn naam, maar op de naam van zijn werk. En zo'n grote leasemaatschappij claimt denk ik regelmatig iets..
Elliot- Ratel
Bedankt voor alle lieve reacties! We zijn wel weer een beetje van de schrik bekomen. Ik heb alleen echt veel last van mijn schouder nog steeds. Als het goed is horen we morgen of de auto nog gemaakt kan worden, al heb ik weinig hoop.
Elliot- Ratel
Zo ziet de auto er uit
Elliot- Ratel
Tsjee, schrikken zeg! En wat een eikel zeg om het niet toe te geven, nu zijn jullie er de sjaak mee. Wel goed in de gaten houden of je niet last blijft houden van je schouder.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Oh bah, dat is schrikken! En jullie auto ziet er niet goed uit... Echt stom dat die man niet wil toegeven dat hij fout zat! Hopelijk gaat de pijn in je schouder snel over.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: