Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+39
Baby
Vanillivi
nijntje4
Middleme
May
Antibes
Xanna
Zininzon
Sjaantje
Atelier Madame
TGR
BJA
Sundae
Pannetoet
Mermaid
FireButterfly
Gigi_
Prosecco
_Lacey_
Yzma
Snoes
Chocolate Cookie
CrazyGrace
*Rainbow
Tinus
Roze Roos
Feline
ButterflyEffect
klavertje
Sugarfall
Bliss
Janelie
Marsy28
aniet
Sweety
Zwoesj
Lady4
Sterre
Suus
43 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 8:30

Hoe lang hebben jullie al contact, Queenie? Heb je lang gewacht met hem ontmoeten?

Wij 'kennen' elkaar nu pas exact een week, maar er zijn misschien al wel 20 berichten (en dan behoorlijk lange) over en weer gegaan, zelfs toen ik in Brussel was. Vind het echt heel erg leuk, en kijk er zo naar uit om weer wat van 'm te horen dan smile Maar ben zo bang dat ie in het echt dan tegen valt, of nog erger: Dat ik tegen val en ik dan weer te horen krijg van 'ik vond het heel erg gezellig, maar hier blijft het bij'.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 8:33

Wow Zusje, dat is wel heftig. Ik denk ook dat het een soort klap is van alles wat er in de afgelopen weken is gebeurd hoor. Je bent echt van 0 naar 100 gegaan in 1x, en dan bedoel ik niet alleen maar elephant, maar ook gevoelsmatig. Je hebt zo veel meegemaakt in de afgelopen weken, dat is ook gewoon intens. Je moet ook niet onderschatten wat voor effect F. nu op je heeft na al die tijd, en dan had je J. in Texas ook nog, en nou ja alle andere scharrels die je hebt gehad, dat is gewoon heel intens. Ga nou gewoon lekker van die vakantie, zie dat dan echt als rust, gezellig met je vrienden en leuke dingen doen en mooie dingen zien! Hopelijk kom je daar dan echt beetje tot rust.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 8:34

hug voor zusje

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 ma 20 jun 2011 - 8:35

Wat zijn jullie toch lieve meiden. Mijn gevoel schommelt continu heen en weer tussen nieuwschierigheid en pure paniek/angst. Dit is niet de eerste keer dat me dit overkomt en ik kan niet anders dan er toch proberen doorheen te gaan. Mijn date smste me vanmiddag over onze date en in plaats van alleen maar te reageren op wat hij stuurt (wat ik tot nu toe steeds deed), heb ik hem ook nog gevraagd hoe zijn weekend was en verteld wat ik aan het doen was (eten met twee vriendinnen). Voor mij een manier om me open proberen te stellen.

Ik heb hele lieve vriendinnen met wie ik heel goed over mijn gevoel kan praten. Ze veroordelen me niet, luisteren, zijn eerlijk en geven advies. Dat heb ik heel erg nodig. Hier op het forum vind ik dat ook en dat voelt heel goed.

Marin, ik zou proberen snel een date te plannen. Hoe langer het voortduurt, hoe groter je verwachtingen en wellicht de teleurstelling.


Laatst aangepast door Lady4 op ma 20 jun 2011 - 8:39; in totaal 1 keer bewerkt
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 ma 20 jun 2011 - 8:38

Zusje, kies jij even voor jezelf! Het lijkt er inderdaad op dat er een heleboel emoties van de afgelopen weken nu loskomen. Je bent doorgegaan en dat leek goed te gaan, maar nu word je afgeremd. Neem de tijd voor jezelf, wees lief voor jezelf en laat de mannen even voor wat het is. Die date heeft niet het recht jou je zo te laten voelen.

Dikke knuffel voor jou!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 8:38

-knip


Laatst aangepast door Zusje op ma 20 jun 2011 - 9:02; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  KOL ma 20 jun 2011 - 8:39

Ik zie dat we nu vanaf 14 mei berichten aan het sturen zijn. Eerst niet dagelijks, nu wel. Een dikke week geleden is gesproken over afspreken en omdat we het allebei erg druk hebben komt het er dan 'pas' dit weekend van. Hij heeft ook uitgesproken dat hij zin heeft om te ontmoeten en we mailen nu elke dag.
Onbewust zit je dan toch te wachten op een bericht en ben ik ook erg benieuwd naar hem. Maar ik ben dan ook een beetje 'bang' dat hij tegenvalt of ik...
Vorige date was ontzettend zenuwachtig en hij vond mij veeeel leuker dan ik hem, dus dat was niet zo moeilijk Wink
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 8:40

Lady4 schreef:
Marin, ik zou proberen snel een date te plannen. Hoe langer het voortduurt, hoe groter je verwachtingen en wellicht de teleurstelling.

Ja, dat is ook zo. Ik wil alleen echt niet voor m'n vakantie afspreken, aangezien ik nog een heel aantal dingen moet doen en echt nog wil ontspannen voor die tijd ook. Ik heb vandaag alweer knallende koppijn en krijg alweer stress van alles wat ik nog moet doen, dus het lijkt me slim om geen extra stress factor toe te laten. Dus dan maar begin juli afspreken!

Oh ja wat wel een nadeel is: Hij woont dus echt in de woonplaats waar ik absoluut niet wil wonen, en wat ik echt geen leuke plek vind. Dat weet hij al, alhoewel ik me niet zodanig sterk heb uitgedrukt. Maar wel lastig, ik ben zo bang dat het een koopappartement is en dat hij daar wil blijven wonen. Hij werkt nog verder weg uit de buurt, dus vanuit DH zou dat niet te doen zijn. Lekker op de zaken vooruit lopend, maar ik vind dat wel een nadeel. Heen en weer reizen eerste tijd vind ik geen probleem (t is allemaal Randstad dus niet ver), maar eventueel samenwonen ooit, zou wel lastig zijn.

Maar goed, eerst maar eens die date Wink


Lady, jij ook een hug Ik hoop echt dat jij een lieve vent vindt, bij je jouw onzekerheid kwijt kan en die het ook stukken weg kan nemen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 ma 20 jun 2011 - 8:43

Snap je vooruit denken wel Marin, dat krijg je op een bepaalde leeftijd toch. Ik doe dat ook wel ook, net zoals dat ik me gelijk afvraag of iemand wel binnen de familie zou passen.. Date-topic 2 - Pagina 39 827601
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 8:43

Zusje, ik doelde op de buurman, en de jongen met wie je die ene keer gezoend heb, you know who. Maar weet niet of jij 'm onder scharrel ziet, gezien dat eenmalig was.


Queenie81 schreef:Ik zie dat we nu vanaf 14 mei berichten aan het sturen zijn. Eerst niet dagelijks, nu wel. Een dikke week geleden is gesproken over afspreken en omdat we het allebei erg druk hebben komt het er dan 'pas' dit weekend van. Hij heeft ook uitgesproken dat hij zin heeft om te ontmoeten en we mailen nu elke dag.
Onbewust zit je dan toch te wachten op een bericht en ben ik ook erg benieuwd naar hem. Maar ik ben dan ook een beetje 'bang' dat hij tegenvalt of ik...
Vorige date was ontzettend zenuwachtig en hij vond mij veeeel leuker dan ik hem, dus dat was niet zo moeilijk Wink

Spannend joh! Vanaf 14 mei is echt al een lange tijd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 8:47

Lady4 schreef:Snap je vooruit denken wel Marin, dat krijg je op een bepaalde leeftijd toch. Ik doe dat ook wel ook, net zoals dat ik me gelijk afvraag of iemand wel binnen de familie zou passen.. Date-topic 2 - Pagina 39 827601

Ja dat klopt wel inderdaad! Zal wel voor een deel aan de leeftijd liggen (we worden oud!).

Als je nou 19 bent, denk je ook niet zo snel over samenwonen na (tenminste de meesten niet). Terwijl nu op onze leeftijd dat best een logische keuze is, en zou ik dat toch wel wat sneller doen (binnen 1 of 2 jaar wel waarschijnlijk). Net als dat we in een van onze eerste berichten onze kinderwens allebei hebben uitgesproken, en ik vroeg aan 'm wat hij wilde halen uit die datingsite, en in hoeverre hij serieus is in dat soort dingen, en hij is toch wel op zoek naar een serieuze relatie (en ik ook hoor, ik hoef geen flings, daar heb ik geen behoefte aan). Denk dat je toch wel aan dat soort dingen denkt. En haha ja ik heb ook al gekeken via FB naar de familie relaties enzo smile Grappig is dat!
Het suffe is, bij m'n vorige twee dates deed ik dat ook, en zodra zo'n date dan niet goed bevallen is en je elkaar niet meer spreekt, dan ben je dus zo weer 'uit' die eventuele schoonfamilie gestapt, zonder dat zij je ooit gekend hebben hahaha.






Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 8:48

-knip


Laatst aangepast door Zusje op ma 20 jun 2011 - 9:02; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 8:49

Hahaha oh ja nee die bedoelde ik ook niet, ik bedoelde A!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 8:52

-knip


Laatst aangepast door Zusje op ma 20 jun 2011 - 9:03; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 8:55

Hahaha blame it on the Brit!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 8:57

-knip


Laatst aangepast door Zusje op ma 20 jun 2011 - 9:03; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 8:58

Muhaha smile Wanneer ga je eigenlijk weg?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety ma 20 jun 2011 - 9:24

@Zusje: wat jammer dat je date niet enthousiast reageert! Wel goed van je dat je nog een berichtje heb gestuurd. Ik zou het voor nu maar laten gaan en mocht hij nog eens willen afspreken en jij wilt dat ook prima. En anders gewoon bij je scharrel houden voorlopig Wink ( heb al bij je laatste reactie's een knip zien staan en wat knuffels van andere, hoop dat het goed gaat met je en dat je gaat genieten en aan jezelf gaat denken met je vakantie. van mij ook een knuffel )

@ Lady4: Wat leuk dat je weer op een date gaat! Echt goed van je dat je het probeert en ervoor gaat.

@ Marin: leuk dat je je zo op je gemak voelt bij hem. ( wat een veel keer het woord je :shock: ) Waar gaan jullie sushi eten denk je? In rotterdam zit namelijk een lekkere en ik ben afgelopen zaterdag bij Izakaya gaan eten en daar hebben ze van die E-tables. Ziet er zo uit:



Ook een aanrader dus Wink

Hier gebeurt er niks eigenlijk Very Happy Maar vind het wel erg leuk om jullie verhalen te lezen

Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 9:27

Ik kan het filmpje nu niet zien in de trein op mn iPhone maar ben over uurtje thuis. Ik denk dat het of mijn woonplaats wordt, of de zijne of er midden tussen ;-) daar kennen we alledrie lekkere sushi restaurants.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 12:25

Zo ik heb eindelijk alles weer even bij gelezen! smile

Jammer dat ik niet meer van je date kon lezen Zusje, omdat je het verwijderd hebt, maar moet de kipjes nog lezen, dus misschien staat het daar nog in? Alleen een klein stukje wat nog in een quote van iemand stond. Als je dat nog weg wilt hebben, weet je dat het daar nog ergens in staat!

Feline, wat leuk dat je een leuke man hebt ontmoet en dat ie zo hoffelijk is. Dat heb ik ook nog nooit echt meegemaakt, dat lijkt me toch wel beetje wennen Embarassed Maar wel 'eng' dat het je leidinggevende is. Dat is over 't algemeen niet zo verstandig. Ik ben toch ook wel benieuwd naar die update via FB eigenlijk Wink



Jeanette
, echt super leuk dat je zo'n geslaagde date hebt gehad en dat je hebt gezoend! Whohooo!

Queenie, ik heb nou ook je eerdere berichtjes gelezen en dat komt inderdaad wel aardig overeen met hoe ik me voel. Ik zou als ik jou was gewoon gauw afspreken zodat je kunt zien of de echte klik er is, en volgens mij moet het dan wel goed komen. Als je dan geen klikt blijkt te hebben, weet je dat ook weer. Ik ben nu twee keer wat gaan drinken op een date, maar de volgende keer ga ik waarschijnlijk dus sushi eten. En eigenlijk lijkt me dat veel prettiger, want dan hoef je niet constant te kletsen, maar kan je ook even eten. Ik ben niet zo'n sociaal beest, dus ik vind praten eigenlijk altijd best wel eng. En als er dan een stilte valt, wil ik het liefst direct wegrennen. Eng!!!! (dat heb ik overigens met iedereen, niet alleen op dates).


Nijntje
, wat leuk dat je gezoend hebt! En ach, mannen in de kroeg ontmoeten betekent heus niet dat het per definitie mis moet lopen of dat je goedkoop bezig bent. Het is toch uiteindelijk een uitermate geschikte plek om nieuwe mensen te ontmoeten. Dus wat dat betreft: Goed gedaan! Wink

Sweety heb het filmpje nu gezien. Ziet er grappig uit! Wij gaan waarschijnlijk naar zo'n all you can eat sushi restaurant waar je 6 bestelrondes hebt ofzo, er zit een hele lekkere in Den Haag, maar hij weet er ook eentje meer bij hem in de buurt. Maakt mij weinig uit dus smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  May di 21 jun 2011 - 1:49

Ik mag me hier ook gaan aansluiten.

Vorige week net besloten om het daten voorlopig te laten voor wat het is, en me eerst maar te gaan storten op mijn afstuderen en het vinden van een baan en huisje. Dus had me uitgeschreven op de datingsites waar ik ingeschreven stond. En toen was daar vrijdag de bruiloft van mijn broer, en heb ik een hele tijd met een vriend van hem zitten kletsen. Ik ken hem ook al een jaar of 8, maar opeens begon het wat te kriebelen. De dag daarna hoorde ik van mijn schoonzusje al dat hij mij ook wel leuk vond. Ondertussen waren we al druk aan het smsen en berichtje op facebook aan het uitwisselen. En toen kreeg ik gisteren rond 17.15 een sms of ik zin had 's avonds wat leuks te doen. Dus gisteravond eigenlijk op date geweest. Maar goed ik was bij mijn ouders thuis, en die stel ik normaal nooit op de hoogte als ik aan het daten ben. Die laat ik pas wat weten als ik het gevoel heb dat het echt wel serieus wat kan worden. Maar hij wou mij perse ophalen, dus ja mijn ouders zijn inmiddels ook op de hoogte. Inclusief mijn ene broer en schoonzusje want die waren hier toevallig ook.
Maar hele gezellige avond gehad, nadat hij mij thuis had gebracht nog 3 uur zitten kletsen in de auto. Er is verder nog niet gezoend oid.
Het voelt aan de ene kant heel leuk, maar aan de andere kant ook heel raar gezien het feit dat ik hem dus al 8 jaar ken en we nu op andere voet staan met elkaar.

Zo en dan ga ik nu al jullie verhalen lezen!
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  May di 21 jun 2011 - 1:58

@ Jeanette: Dat klinkt als een leuk date! Very Happy Geniet er lekker van!

@ Marin: Moeilijk is dat hè als je digitaal al zo'n klik voelt. Ik heb dan ook altijd zoiets stel dat het in het echt heel erg tegenvalt! Heb het ook wel meerdere malen meegemaakt dat dat zo was. Maar goed heb ook wel andersom meegemaakt, dat er digitaal niet echt een klik was, maar toch op date gegaan en een hele gezellige avond gehad. Het kan altijd alle kanten nog op!

@ Lady: Oeh spannend, zondag een date! Dat gevoel van paniek herken ik ook wel een beetje. Ik heb me ook serieus waar wel eens afgevraagd of ik uberhaupt in staat ben een relatie aan te gaan.

@Qeenie: Ook zondag een date, spannend!
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  KOL di 21 jun 2011 - 3:36

@ May: Toch leuk voor je! Net nu je besluit om alles even op een laag pitje te zetten loop je hier tegen aan. Natuurlijk is het wennen dat je hem nu anders ziet dan voorheen.

@ Zusje: Echt vervelend voor je dat het zo is gelopen! Begrijp je frustraties maar al te goed.

@ Marin: Het duurde ook even voordat hij 'los' kwam. Hij heeft nu wel aangegeven dat hij er zin in heeft en dat hij me een leuke meid vindt. Ik denk er net zo over, dus ik hoop gewoon dat het gezellige date wordt met vervolg Wink Aangezien het de eerste date is, ga ik voorstellen ergens iets te drinken. Nu alleen nog bedenken waar en wat trek ik aan? Embarassed Denken jullie daar niet lang over na?
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 3:42

Queenie81 schreef:Nu alleen nog bedenken waar en wat trek ik aan? Embarassed Denken jullie daar niet lang over na?

De eerste date was ik daar nog heel zenuwachtig over en heb ik zelfs nog twee mogelijkheden op het forum geplaatst, maar de afgelopen keer heb ik gewoon aangetrokken waar ik zin in had.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 3:48

Kom zomaar even binnenvallen om te vertellen dat ik een heel leuke (en vooral ook heel mooie) jongen heb leren kennen, die stomtoevallig ook in Utrecht blijkt te wonen en a.s. za-dg ga ik o.a. met hem een drankje doen. Toen hij wegging afgelopen wknd bij de kroeg waar we waren, gaf hij me eerst drie zoenen en toen pakte hij me vast en gaf een heel lange kus op m'n voorhoofd. Melis_je vindt hem ook heel mooi!;-) Maar een beetje jammer dat hij zo jong is, maar toch even checken natuurlijk dit wknd hoe het is. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 39 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum