Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+39
Baby
Vanillivi
nijntje4
Middleme
May
Antibes
Xanna
Zininzon
Sjaantje
Atelier Madame
TGR
BJA
Sundae
Pannetoet
Mermaid
FireButterfly
Gigi_
Prosecco
_Lacey_
Yzma
Snoes
Chocolate Cookie
CrazyGrace
*Rainbow
Tinus
Roze Roos
Feline
ButterflyEffect
klavertje
Sugarfall
Bliss
Janelie
Marsy28
aniet
Sweety
Zwoesj
Lady4
Sterre
Suus
43 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 9:04

Wat leuk Sweety!!!!Very Happy

Mijn date is goed verlopen. We hebben het geweldig leuk samen, en zou nu graag bij hem zijn! :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tinus di 22 feb 2011 - 9:11

@ Crazy Grace; ik vond hem wel erg leuk ja! Dacht voor t eerst dat dit wel eens iets zou kunnen worden. Had het graag de tijd gegeven, maar helaas zat dat er niet in.
Een dateloos topic is ook wel een idee, haha!

@ Bliss: we zijn wezen wandelen in een N.P. Hadden dus veel tijd om te praten. Maar wilde wachten tot het einde van de dag, anders is het ook zo ongemakkelijk als je de rest van de dag met een rotgevoel zit. Ik heb gewoon maar gezegd of hij het leuk vond om nog eens af te spreken of hoe hij erover dacht. Beetje bij hem gelaten. Toen vroeg hij dus wat ik van hem vond e.d. en heb het toen uitgesproken. Toen gaf ie dus aan dat hij het altijd erg gezellig vond met mij, maar dat hij verder geen gevoelens voor mij heeft en dat het voor nu vriendschappelijk blijft.
Tja, die onzekerheid is nu tenminste weg. Kan ik weer verder, maar het zal nog wel even blijven sudderen ben ik bang. Maar ben nu wel ff klaar met de mannen hoor!
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  CrazyGrace wo 23 feb 2011 - 6:32

Sorry Tinus, dat is echt vervelend dan. Maar het had vast zo moeten zijn..
CrazyGrace
CrazyGrace
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 140
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tinus wo 23 feb 2011 - 6:53

CrazyGrace schreef:Sorry Tinus, dat is echt vervelend dan. Maar het had vast zo moeten zijn..

Dat zeg ik ook maar tegen mezelf..Misschien was dit dat niet de juiste jongen voor mij. Hopelijk kom ik de juiste 'snel' wel tegen, maar voorlopig nog even niet.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss wo 23 feb 2011 - 7:18

Hmm, die jongen waarvan ik zo'n enthousiast berichtje had ontvangen, laat ineens niks meer horen. Mijn laatste reactie was niet zo heel lang, maar absoluut niet raar ofzo. Vaag.
Kreeg vandaag op e-Matching nog wel een bericht (bestaande uit één zin, haha) van een leuke man. Denk dat ik daar straks ook maar eens wat heen ga sturen. Eigenlijk vind ik echt (bijna) nooit iemand leuk, waarvan ik een berichtje krijg, maar toevallig spraken deze twee me allebei wel aan.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  _Lacey_ wo 23 feb 2011 - 7:33

Een jongen die ik op mijn afgelopen vakantie heb leren kennen heeft me mee uit eten gevraagd. Het is echt een leuke, lieve jongen maar geen 'relatiemateriaal' om het maar oneerbiedig te noemen.
Nou ja, ik ga er ik elk geval een gezellige avond van maken smile

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety wo 23 feb 2011 - 7:41

@ Lacey: Lekker van gaan genieten. Als je het maar gezellig heb toch?

@ Bliss: Hoe gaat het met je? Wat leuk dat je 2 leuke berichten heb gehad. Wat stond er dan voor zin, omdat het maar 1 zin was?

@ Tinues: Jammer dat het zo gelopen is. Maar nu weet je wel waar je aan toe ben.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss wo 23 feb 2011 - 8:06

Gaat wel ok, maar volgens mij mis ik de aandacht gewoon een beetje Embarassed
Het bericht was: "Heej! Ben niet heel goed in openingszinnen, maar leuk profiel en foto`s!". Haha, ga straks wel wat terugsturen, eens zien of er nog een leukere conversatie uit ontstaat Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie wo 23 feb 2011 - 8:12

Jammer Tinus, maar wel eerlijk van hem. Het is wel moeilijk om zoiets te zeggen, vooral nadat iemand aangegeven heeft jou wel leuk te vinden. Maar wel heel erg jammer! hug

Bliss, ik kan me voorstellen dat je de aandacht mist, dat heb ik ook heel vaak :P Succes met mailen!
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  CrazyGrace wo 23 feb 2011 - 11:47

O, Bliss wat ga je terug sturen? Ook iets met openingszinnen??

En Lacey: gewoon een gezellige avond van maken. Dat kan toch geen kwaad. En wie weet, misschien is hij opeens wel relatiemateriaal.

Aarg, ik ga ook eens een date regelen, mis ook de aandacht!
CrazyGrace
CrazyGrace
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 140
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 23:32

Ik heb weer een date gehad.. en ik denk dat ik het daten maar ga staken Embarassed. Ik denk niet dat het wat wordt, ik heb er steeds minder plezier in en ik pieker er veelste veel over.

Ik wil mijn date dit vandaag nog laten weten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  *Rainbow do 24 feb 2011 - 0:16

Dat is toch ineens een ommekeer van je vorige berichtje Jade Wink Hoe dat zo? Jammer dat het niet werkt...
*Rainbow
*Rainbow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 75
Punten : 93
Registratiedatum : 23-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 0:23

*Rainbow schreef:Dat is toch ineens een ommekeer van je vorige berichtje Jade Wink Hoe dat zo? Jammer dat het niet werkt...

ja.. dat is juist het hele probleem. De ene keer is het geweldig samen, de volgende keer weer niet. Dan bedenken we dat we weer wat afspreken om te kijken of het wat wordt, dan is het weer gezellig. De keer erna weer niet. We 'durven' er beide niet vol voor te gaan.

Ik denk er veelste veel overna, loop de hele dag te piekeren. Ik denk dat het niet werkt. we hebben elkaar nu een keer of 10 gezien en al zeker 5 keer voelde ik me na die tijd rot. Het was dan best gezellig, maar ik ging er weer teveel overnadenken.

Verder zegt hij ook de gevoelens nog niet voor mij te hebben. Ik vraag me af of dat nog komen kan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tinus do 24 feb 2011 - 6:55

Bedankt allemaal die een reactie hebben gegeven. Ben inderdaad vooral blij met de duidelijkheid. Maar als iemand erover begint, begin ik soms ook zo te janken hoor. Dus zit er nog steeds mee, maar dat is op zich ook wel logisch.
Heb trouwens gister nog een mailtje van hem gehad. Hij vond het toch niet fijn hoe het allemaal gegaan is ook qua ineens het afscheid wat kwam nadat het hoge woord eruit was. Dit gevoel had ik ook wel, had ook nog wel vragen voor hem dus die heb ik hem ook gesteld. Wel fijn dat het zo afgesloten kan worden..Hij kwam ook nog met de vraag of we vrienden konden blijven, heb maar gezegd nu even niet maar misschien in de toekomst weer wel. Vind t nu nog te moeilijk om hem te zien ofzo...
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss do 24 feb 2011 - 7:10

Tinus, jouw verhaal lijkt wel veel op het mijne!

Heb gisteren een kort berichtje terug gestuurd naar die jongen (man eigenlijk, hij is 34) van e-Matching, ben benieuwd of ik nog weer wat terug krijg.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 7:58

Ik ben weer dateloos.. dus moet me ook weer afmelden voor dit topic.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tinus do 24 feb 2011 - 8:26

@ Bliss; dat weet ik. Voordat ik hier poste las ik jouw berichtjes en toen leken ze al heel erg op mijn situatie...

@ Jade; jammer dat het niet gewerkt heeft. Doe je ook mee in het dateloos topic? Wink
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 24 feb 2011 - 8:32

ja dat lijkt me een prima idee smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss do 24 feb 2011 - 8:34

Het eerste anti-datetopic is hierbij geopend! Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  klavertje za 26 feb 2011 - 0:04

Hi meiden,

ik ben ook weer terug van vakantie.. (helaas) haha.. het was echt ontzettend lekker heerlijk uitgewaaid en ontzettend gezellig gehad.. tijd is voorbij gevlogen!!
Maarr ik heb nauwelijks aan mn date gedacht, en hem ook niet gemist ofzo.. kweet niet of dat dan weer zo'n goed teken is.. ik heb ook niet het idee dat ik echt graag bij hem wil zijn ofzo.. herken me in dat opzicht wel een beetje in het verhaal van jade, de ene keer is het hartstikke gezellig en de volgende keer weer niet..
ach misschien moeten we ook maar weer es afspreken, kijken hoe het dan is. tis nu 2 weken geleden dat ik hem heb gezien.
maar eerlijk gezegd zit ik een beetje te wachten op een actie van zijn kant of een vraag om af te spreken oid :P gemeen he haha..

@ Yasmin, ik ben in Renesse geweest, echt heerlijk gehad!
@ Rainbow ik ben indd ook heel benieuwd hoe het gaat lopen, ik hoop aan de ene kant wel dat t goedkomt.. we zien wel..
@ sweety wat leuk !! en indd, (ik geloof dat jij het zei) het komt vrij ongeloofwaardig op me over dat hij nu al loopt te zeggen dat ie van me houd..
@ Tinus, wat jammer dat het zo gelopen is.
@ bliss, wat leuk dat je berichten hebt gehad.. ben benieuwd hoe het gaat lopen..

@ iedereen die ik vergeten ben, sorry ik lees zo nog even weer bij..
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 23:14

Nou het is lekker rustig hier haha! Maar ik heb wel een date in het vooruitzicht. We hebben voor zaterdag afgesproken maar ik kreeg een berichtje dat hij vandaag ook zou kunnen dus het is nu aan mij om voor vanavond af te spreken..
Maar ik vind het nu doodeng haha! Ik heb de neiging om te wachten tot zaterdag omdat ik eigenlijk nog niet zo goed weet wat ik nou van hem vindt. Maar ja, de enige manier om daar achter te komen is om hem te zien natuurlijk haha! En als ik vanavond met hem afspreek hoef ik niet nog een week te mailen met iemand (ik hou niet zo van dat gemail, ik wil iemand gewoon zien) die misschien helemaal niet leuk is.

Oh... misschien moet ik het toch maar doen. De zenuwen die ik nu heb zou ik anders zaterdag ook hebben gehad.. Ik hoop zo dat'ie niet tegenvalt! Ik heb verschillende foto's gezien en op sommige is hij leuk maar op één is het een beetje een 'eppo'. Geen idee wat ik daaronder moet verstaan maar dat was het eerste wat in mij opkwam.. En ik heb nooit op lengte gelet omdat iedereen toch altijd wel langer is dan ik, maar Bliss wees mij erop en hij is maar 4 cm langer! Toch wel een beetje klein dus... Maar ja, ik mag van mezelf dat geen reden vinden om niet af te spreken.. Twijfel alleen of ik m'n nieuwe pumps aan zal doen.

Oh jee.... zal ik hem dan maar smsen om vanavond af te spreken? Wieweet kan hij al geen eens meer, is het probleem opgelost :-).


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 23:47

Ok, vanmiddag half 3 hebben we afgesproken! Er heerst nu lichte paniek bij mij haha! Wat moet ik aan?? Eigenlijk wil ik mijn pumps aan maar dan ben ik gelijk al wat groter dan hem... Maar ja hallo, ik ben al niet zo groot dus ik wil gewoon pumps aan kunnen...

Pff en ik had op zich een outfit voor de zaterdagavond, maar misschien is het voor de maandagmiddag een beetje overdressed haha! Nou ja, ik ga mijn kledingkast maar eens uitpluizen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline zo 27 feb 2011 - 23:57

Wat leuk VH! Vertel even wat je outfit-opties zijn.. of stuur even een foto o.i.d. smile En ik denk niet dat ik pumps aan zou doen.. Je voelt je ook zo ongemakkelijk als je erboven uit steekt en mijn ervaring is dat 'kleine' mannen er soms wat cm's bijsprokkelen.. dus dat risico zou ik niet nemen.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect zo 27 feb 2011 - 23:58

Haha VH goedzo! Spannend zeg, maar echt goed dat je voor vandaag hebt afgesproken dan 'heb je het maar gehad' :P Hoef je idd ook niet meer heen en weer te mailen.
Kan je niet gewoon leuke sneakers met een lief topje erboven aan doen? Misschien als jullie zaterdag nog een keer afspreken kan je dan lekker je pumps aandoen. Veel plezier! Very Happy
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 28 feb 2011 - 0:07

Feline schreef:Wat leuk VH! Vertel even wat je outfit-opties zijn.. of stuur even een foto o.i.d. smile En ik denk niet dat ik pumps aan zou doen.. Je voelt je ook zo ongemakkelijk als je erboven uit steekt en mijn ervaring is dat 'kleine' mannen er soms wat cm's bijsprokkelen.. dus dat risico zou ik niet nemen.

Nee! haha! Oh jee... Nou misschien dat ik dan mijn allstars aan doen ipv pumps.

Ik had nl het idee om een zwart colbertje aan te doen, met een zwarte rechte spijkerboek en eronder een fleurige top. Op het colbertje zit in het zwart ook een grote bloem gespeld en het heeft een beetje pofmouwtjes en de mouwen kan ik ook omslaan zodat het wat meer casual is. Ik zou er eerst pumps onder willen doen, maar misschien zijn mijn allstars een beter idee. Ben ik ook niet zo overdressed..
Ohoh, wat een drama voor iemand die misschien helemaal niet leuk is haha!
Maar ja, ik wil wel een goede eerste indruk maken...

Goed, ik weet nu een beetje hoe of wat alleen twijfel ik dan of ik wel nog een jas aan zal doen of gewoon een dikke sjaal. Want ik vind mijn jassen met gympen niet echt uitstralen wie ik ben.. En ik hoef alleen maar met de tram en maximaal 5 minuutjes buiten te lopen... Zijn jullie al buiten geweest? Is het heel erg koud? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 6 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum