Nieuwe telefoon! (HTC desire)
+6
Susan
Cato
Pien
Yzma
Caroow
Niekske
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Nieuwe telefoon! (HTC desire)
Reva schreef:Elke nacht opladen vind ik niet erg, dat doe ik nu eigenlijk ook wel...of ik moet echt een dag totaal niets met mijn telefoon hebben gedaan en niet hebbben gebeld etc. Maar ik wil wel gewoon als ik 's morgens met een opgeladen batterij de deur uit ga het einde van de dag ermee kunnen halen en 's avonds laat nog kunnen bellen als het moet. En dan bedoel ik dus gewoon een dag dat hij normaal in mijn tas zit en ik niet heb kunnen opladen en normaal of weinig de telefoon heb gebruikt (zeg een dag shoppen en daarna stappen met 1 of 2 korte belletjes en wat foto's maken en 1 keer kijken of ik mail heb ofzo haha). Vind het zo'n naar idee als telefoon leeg is
Neehoor, een dag haalt ie echt wel, ik zit er heel veel mee te internetten, en dan haalt ie het ook gewoon n hele dag.
Android kun je zoveel meer apps enzo opzetten dan nokia, dat maakt het heel leuk.
Voor de batterij heb ik juice defender, ik heb de betaalde versie, wad twee euro, maar het helpt echt voor de battetij, dus het was t geld wel waard
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Thanks, muppetje Ik ben gerust En dank je voor de tip over die batterijbespaarder!!
Gast- Gast
Reva schreef:Thanks, muppetje Ik ben gerust En dank je voor de tip over die batterijbespaarder!!
You're welcome
Ben benieuwd welke het uiteindelijk wordt!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
ook ik ben enorm blij met mijn htc desire.
Ik weet even niet wie zijn vriend het zei, dat een Iphone meer voor mannen is. Maar de ontwerpers van de BB hadden die telefoon juist ontworpen voor mannelijke zakenlui. En de Iphone was meer ontworpen voor vrouwen! Dat de meeste BB nu bij vrouwen voor komen en de meeste Iphone's bij mannen is nou eenmaal zo.
Oh en de HTC draait op Android en dat is echt het beste van 2 werelden!
Ik weet even niet wie zijn vriend het zei, dat een Iphone meer voor mannen is. Maar de ontwerpers van de BB hadden die telefoon juist ontworpen voor mannelijke zakenlui. En de Iphone was meer ontworpen voor vrouwen! Dat de meeste BB nu bij vrouwen voor komen en de meeste Iphone's bij mannen is nou eenmaal zo.
Oh en de HTC draait op Android en dat is echt het beste van 2 werelden!
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Pien schreef:Ik ben het ook beide met jullie eens hoor Susan en Happinaz, mijn man denkt alleen dat de Iphone meer voor mannen is en de htc foons meer vrouwen telefoons! Hij bedoeld het in ieder geval goed... hij weet hoe snel ik op een telefoon ben uitgekeken maar aangezien ik over 4 weken mag verlengen en ik nog maar 9 uurtjes werk, heb ik zeeen van tijd om me bezig te houden met apps en dergelijke....
Hier is het lekker andersom! (Al wil mijn vriend ook dolgraag een Iphone )
Met dit soort telefoons kun je je uren vermaken en je bent er vast niet snel op uitgekeken!
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» nieuwe telefoon uitzoeken?
» Als je een nieuwe telefoon hebt...
» Nieuwe telefoon ruilen?
» Nieuwe telefoon welke?
» Overgaan op SIM Only of nieuwe telefoon kiezen?
» Als je een nieuwe telefoon hebt...
» Nieuwe telefoon ruilen?
» Nieuwe telefoon welke?
» Overgaan op SIM Only of nieuwe telefoon kiezen?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: