Nieuwe telefoon welke?
+9
Lise_E
Middleme
Sweety
Tullow
BJA
Tyrael
Blond
Cheesegirl
afrika1987
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Nieuwe telefoon welke?
Begin juni mag ik een nieuwe telefoon kiezen, er is tegenwoordig zoveel keuze en heb geen idee welke ik moet kiezen.
Welke raden jullie aan en waarom?
Welke raden jullie aan en waarom?
afrika1987- Fluisteraar
- Aantal berichten : 11
Punten : 31
Registratiedatum : 27-12-10
Re: Nieuwe telefoon welke?
Ik heb een Blackberry Curve 8900 en ben er aan verslaafd, zou niet anders willen
Gast- Gast
+1. Ik geloof dat ik niet meer aan een andere telefoon kan wennenFauve schreef:iPhone!!
Gast- Gast
Samsung Chat. Deze is weliswaar simlock vrij..
Maar deze heeft veel gelijkenissen met een blackberry.
Maar deze heeft veel gelijkenissen met een blackberry.
Gast- Gast
Samsung Galaxy S
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Ik heb anderhalf jaar de Blackberry curve 8520 gehad, die beviel goed maar heb vorige maand toen ikmocht verlengen toch gekozen voor de Samsung Galaxy Ace.
Ik vind m superfijn! Het enige waar ik nog moeite mee heb is het typen op t touchscreen
Ik vind m superfijn! Het enige waar ik nog moeite mee heb is het typen op t touchscreen
Gast- Gast
Ik ben fan van Nokia
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Lekker origineel: iPhone
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10
I love Blackberry!
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Ik ben HTC-fan. Android rules
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ik wil je in elk geval de Nokia N8 afraden. Ik heb best spijt van mijn keus voor dit toestel. De opties zijn niet zo groot als die van bijvoorbeeld de Iphone of Samsung Galaxy. Daarnaast loopt mijn toestel ook regelmatig vast en zijn er, naar mijn mening, niet heel veel geschikte apps te vinden in de Ovi store.
Gast- Gast
Ik heb nu een half jaar de Blackberry Torch (is zowel met touchscreen als met toetsenbord) en ik vind het een superfijne telefoon.
Gast- Gast
Megara schreef:Ik wil je in elk geval de Nokia N8 afraden. Ik heb best spijt van mijn keus voor dit toestel. De opties zijn niet zo groot als die van bijvoorbeeld de Iphone of Samsung Galaxy. Daarnaast loopt mijn toestel ook regelmatig vast en zijn er, naar mijn mening, niet heel veel geschikte apps te vinden in de Ovi store.
Hier wil ik de Nokia N97mini aan toevoegen...
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
En ik de Nokia E72Middleme schreef:Megara schreef:Ik wil je in elk geval de Nokia N8 afraden. Ik heb best spijt van mijn keus voor dit toestel. De opties zijn niet zo groot als die van bijvoorbeeld de Iphone of Samsung Galaxy. Daarnaast loopt mijn toestel ook regelmatig vast en zijn er, naar mijn mening, niet heel veel geschikte apps te vinden in de Ovi store.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Middleme schreef:Megara schreef:Ik wil je in elk geval de Nokia N8 afraden. Ik heb best spijt van mijn keus voor dit toestel. De opties zijn niet zo groot als die van bijvoorbeeld de Iphone of Samsung Galaxy. Daarnaast loopt mijn toestel ook regelmatig vast en zijn er, naar mijn mening, niet heel veel geschikte apps te vinden in de Ovi store.
De mini is inderdaad vreselijk. Ik neem echt nooit weer een Nokia.
Lise_E- Fluisteraar
- Aantal berichten : 86
Punten : 117
Registratiedatum : 10-12-10
Ik heb toevallig ook mogen verlengen. Ik wilde het liefste een Iphone4, maar daar moest ik veel voor bijbetalen, met hoge kosten voor het abbonement. Die man van Hi heeft me toen de Samsung Galaxy S2 aangeraden. Dat toestel zou ook super fijn zijn. Ik ben maar op zijn advies afgegaan (plus dat mijn vriend al had gezegd, dat de Samsung ook een goed toestel was) en heb hem dus besteld. Als het goed is wordt hij morgen geleverd!
Saxy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10
ik heb sinds 10 april de sony ericsson expedia arc echt een top telefoon
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Nooit meer iets anders dan een BlackBerry.
Het enige 'nadeel' van de BB 9700 Bold welke ik momenteel heb is.... Het feit dat hij een kleine muis heeft en snel scrollen tussen webpagina's niet mogelijk is. Voor Iphone ben ik het type niet. Dus wanneer BB met een goed scrollprogramma komt (volgens mij heeft BB deze al met Torch) wil ik deze graag. De Torch wil ik echter niet, want het werkt voor mij niet. Geprobeerd bij moeders, die heeft de Torch, en het was het net niet.
Het enige 'nadeel' van de BB 9700 Bold welke ik momenteel heb is.... Het feit dat hij een kleine muis heeft en snel scrollen tussen webpagina's niet mogelijk is. Voor Iphone ben ik het type niet. Dus wanneer BB met een goed scrollprogramma komt (volgens mij heeft BB deze al met Torch) wil ik deze graag. De Torch wil ik echter niet, want het werkt voor mij niet. Geprobeerd bij moeders, die heeft de Torch, en het was het net niet.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Nooit meer iets anders dan een BlackBerry.
In 't najaar komt de nieuwe BB Bold uit! Da's een combi van de Torch en de Bold! Slagje groter dan de Bold, met touchscreen en daaronder gewoon Bold toetsenbord+touchpad.. Is dus heel makkelijk internetten + 't fijne typen wat je gewend bent van de Blackberry toestellen
Gast- Gast
Ohw dit is wel heel suf had dit topic helemaal gemist ga deze ff fanatiek lezen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe telefoon ruilen?
» Als je een nieuwe telefoon hebt...
» Nieuwe telefoon! (HTC desire)
» nieuwe telefoon uitzoeken?
» Overgaan op SIM Only of nieuwe telefoon kiezen?
» Als je een nieuwe telefoon hebt...
» Nieuwe telefoon! (HTC desire)
» nieuwe telefoon uitzoeken?
» Overgaan op SIM Only of nieuwe telefoon kiezen?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: