Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe telefoon! (HTC desire)

+6
Susan
Cato
Pien
Yzma
Caroow
Niekske
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Nieuwe telefoon! (HTC desire) Empty Nieuwe telefoon! (HTC desire)

Bericht  Niekske di 22 feb 2011 - 2:10

Na vele jaren trouwe dienst is mijn ontzettend vintage telefoontje toch echt aan vervanging toe. Hij zit inmiddels met duckttape nog aan elkaar en leid nogal een eigen leven... dus ik heb een nieuw abonnement afgesloten met bijbehorende HTC desire. Mijn abonnement gaat pas over 2 weken in, maar ik kon de telefoon al gebruiken zeiden ze, die was simlock vrij. Maar ze zeiden wel dat ik internet dan uit moest schakelen, omdat dat niet bij mijn huidige abonnement zit en dan dus erg duru zou zijn. Ik vroeg nog hoe je dat moest instellen, maar 'dat zou zich vanzelf wijzen'. Dus ik thuis enthousiast mijn simkaart in mijn nieuwe telefoon gestopt en toen verschenen er inderdaad tig schermpjes met instellingen waar ik wel of niet mee akkoord moest gaan. Ik snapte er helemaal niks van, dus ik heb em uitgezet en mijn oude telefoontje weer in gebruik genomen voorlopig... alleen toen kreeg ik daar ineens smsjes met internet instellingen die ik moest accepteren etc. Dus ik (half in paniek) de klantenservice gebeld en zij hadden meteen door met wat voor nit-wit ze te maken hadden en stelden voor om het internet op mijn huidge abonnement te blokkeren, dan kon ik met geen enkele telefoon op internet smile ik voelde me ontzettend blond, maar het leek me wel de beste optie laughcry

Maar ik moet dus binnenkort wel overstappen op mijn HTC desire... er zit enkel een quick-start guide bij, de rest moet op internet te vinden zijn... ik moet er nog eens voor gaan zitten smile toevallig meiden hier met die telefoon? Tips en trics misschien? Wink en ben je er tevreden over?
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe telefoon! (HTC desire) Empty Re: Nieuwe telefoon! (HTC desire)

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 2:20

Heel tevreden over mijn lieve HTC Desire, gedraagt zich goed.

Ga in het menu, naar 'instellen': ga door dat menu, tot je bij Internetverbinding komt. Dan staat er:
mobiel netwerk of Wi-fi Dit kies je niet, dan heb je een internetabonnement nodig, anders wordt het duur.
Alleen Wi-fi daar staat ook bij: heb je geen data-abonnement: kies dit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe telefoon! (HTC desire) Empty Re: Nieuwe telefoon! (HTC desire)

Bericht  Caroow di 22 feb 2011 - 2:21

Mijn vriend is zowat vastgegroeid aan zijn désiré, dus als je specifieke vragen hebt kan ik die wel voor je laten beantwoorden..
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe telefoon! (HTC desire) Empty Re: Nieuwe telefoon! (HTC desire)

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 2:38

Ik ben er zeeeeeeer tevreden over en wil niet meer zonder. Je kan er ook erg goed mee op het forum angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe telefoon! (HTC desire) Empty Re: Nieuwe telefoon! (HTC desire)

Bericht  Niekske di 22 feb 2011 - 2:39

Caroow schreef:Mijn vriend is zowat vastgegroeid aan zijn désiré, dus als je specifieke vragen hebt kan ik die wel voor je laten beantwoorden..

Thanks, ik ga er zo snel mogelijk even voor zitten en dan kom ik vast bij je terug Wink
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe telefoon! (HTC desire) Empty Re: Nieuwe telefoon! (HTC desire)

Bericht  Yzma di 22 feb 2011 - 2:52

Over een maand mag ik eindelijk een nieuwe telefoon (serieus ik tel de dagen af) en ik ga ook voor de Desire. Hoor er bijna alleen maar goede verhalen over.
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 392
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe telefoon! (HTC desire) Empty Re: Nieuwe telefoon! (HTC desire)

Bericht  Pien di 22 feb 2011 - 3:01

wat ik me nou afvraag hè, aan de dames die al een htc in hun bezit hebben, eigenlijk wil ik heel graag de Iphone hebben maar mijn man zegt dat dat echt geen telefoon is voor mij, als ik een neiuwe telefoon heb wil ik diezelfde dag nog heel veel dingen er mee kunnen doen en bij een Iphone moet je er eerst allerlei apps op zetten, is dit bij een HTC net zo? en reageert het touch screen scherm op aanraking of op warmte of op beide? ik kan met sommige touch screens niet overweg namelijk omdat ze niet reageren op mijn lange nagels....

gister zag ik de htc desire in het wit, resultaat: IK BEN VERLIEFD!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe telefoon! (HTC desire) Empty Re: Nieuwe telefoon! (HTC desire)

Bericht  Yzma di 22 feb 2011 - 3:14

Ook voor de HTC Desire moet je apps downloaden en installeren hoor. Niet alles zit er zomaar op. En dat is juist het fijne aan die telefoons, dat je ze helemaal kan inrichten naar jouw smaak.
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 392
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe telefoon! (HTC desire) Empty Re: Nieuwe telefoon! (HTC desire)

Bericht  Pien di 22 feb 2011 - 3:25

nou, dan is hij een moooie lul want hij zei tegen mij dat dat niet zo was! dat htc niet zoiets als IPHone heeft (daarmee doelde hij op Itunes)

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe telefoon! (HTC desire) Empty Re: Nieuwe telefoon! (HTC desire)

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 3:30

Pien schreef:wat ik me nou afvraag hè, aan de dames die al een htc in hun bezit hebben, eigenlijk wil ik heel graag de Iphone hebben maar mijn man zegt dat dat echt geen telefoon is voor mij, als ik een neiuwe telefoon heb wil ik diezelfde dag nog heel veel dingen er mee kunnen doen en bij een Iphone moet je er eerst allerlei apps op zetten, is dit bij een HTC net zo? en reageert het touch screen scherm op aanraking of op warmte of op beide? ik kan met sommige touch screens niet overweg namelijk omdat ze niet reageren op mijn lange nagels....

gister zag ik de htc desire in het wit, resultaat: IK BEN VERLIEFD!
Ik heb veel liever deze dan de Iphone. Ik heb ook geen problemen gehad met het gebruiken. Binnen 10 minuten was alles gefixt en was ik lekker aan het bellen hoor... Ik weet niet hoe het touch screen werkt, voor mij iig wel prettig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe telefoon! (HTC desire) Empty Re: Nieuwe telefoon! (HTC desire)

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 3:31

Yzma schreef:Ook voor de HTC Desire moet je apps downloaden en installeren hoor. Niet alles zit er zomaar op. En dat is juist het fijne aan die telefoons, dat je ze helemaal kan inrichten naar jouw smaak.
Maar dat ik 3 keer klikken en je hebt het..

edit: ebuddy, gmail, facebook, twitter, maps, youtube en vele anderen zaten er bij mij al op.


Laatst aangepast door Smikkell op di 22 feb 2011 - 3:33; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe telefoon! (HTC desire) Empty Re: Nieuwe telefoon! (HTC desire)

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 3:33

Caroow schreef:Mijn vriend is zowat vastgegroeid aan zijn désiré, dus als je specifieke vragen hebt kan ik die wel voor je laten beantwoorden..

Noemt hij zijn telefoon Désiré?

Mijn man wil ook de HTC Desire, maar vorige week moest hij 119 euro bijbetalen en gisteren 239. Beetje jammer, hij wil hem nu niet meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe telefoon! (HTC desire) Empty Re: Nieuwe telefoon! (HTC desire)

Bericht  Pien di 22 feb 2011 - 3:36

Alex167 schreef:

Mijn man wil ook de HTC Desire, maar vorige week moest hij 119 euro bijbetalen en gisteren 239. Beetje jammer, hij wil hem nu niet meer.
je hebt de htc desire en de htc desire hd, daar zit behoorlijk prijsverschil tussen!

bij welk abbonement dan? en voor hoelang? ik hoef namelijk helemaal niet bij te betalen.. ik neem dan wel een abbo van 2 jaar maar ik geloof dat ik bij 1 jaar ook maar iets van 80 euro bij te betalen!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe telefoon! (HTC desire) Empty Re: Nieuwe telefoon! (HTC desire)

Bericht  Yzma di 22 feb 2011 - 3:39

Nee, idd iTunes heb je er niet bij nodig. Maar die heb je voor de iPhone ook alleen maar nodig om muziek erop te zetten. Anders programma's kan je ook gewoon online downloaden.

Met al deze telefoons is het even sleutelen en uitproberen wat je wilt, maar zowel de iPhone als HTC met android staan er om bekend gebruiksvriedenlijk te zijn. Dus of je nou een HTC of iPhone neemt, moeilijk zal het niet zijn.
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 392
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe telefoon! (HTC desire) Empty Re: Nieuwe telefoon! (HTC desire)

Bericht  Caroow di 22 feb 2011 - 13:57

Alex167 schreef:
Caroow schreef:Mijn vriend is zowat vastgegroeid aan zijn désiré, dus als je specifieke vragen hebt kan ik die wel voor je laten beantwoorden..

Noemt hij zijn telefoon Désiré?

Mijn man wil ook de HTC Desire, maar vorige week moest hij 119 euro bijbetalen en gisteren 239. Beetje jammer, hij wil hem nu niet meer.
Ik had het op zijn telefoon getypt en die paste het woord automatisch aan, en dat had ik niet gezien, daarom staat het er zo raar.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe telefoon! (HTC desire) Empty Re: Nieuwe telefoon! (HTC desire)

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 20:22

Ik, mijn ouders, mijn broertje en mijn zwager hebben er een! Het is een supertelefoon. In het begin moest ik er niks van hebben omdat ik dacht dat ie erg moeilijk was en wilde daardoor bij mijn oude vertrouwde Nokia blijven.
Maar nu wil ik nooooit meer anders Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe telefoon! (HTC desire) Empty Re: Nieuwe telefoon! (HTC desire)

Bericht  Cato wo 23 feb 2011 - 2:03

Ik Zou echt niet meer zonder mijn htc desire kunnen echt een super telefoon .
Cato
Cato
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 329
Punten : 365
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe telefoon! (HTC desire) Empty Re: Nieuwe telefoon! (HTC desire)

Bericht  Susan wo 23 feb 2011 - 2:06

Pien schreef:wat ik me nou afvraag hè, aan de dames die al een htc in hun bezit hebben, eigenlijk wil ik heel graag de Iphone hebben maar mijn man zegt dat dat echt geen telefoon is voor mij, als ik een neiuwe telefoon heb wil ik diezelfde dag nog heel veel dingen er mee kunnen doen en bij een Iphone moet je er eerst allerlei apps op zetten, is dit bij een HTC net zo? en reageert het touch screen scherm op aanraking of op warmte of op beide? ik kan met sommige touch screens niet overweg namelijk omdat ze niet reageren op mijn lange nagels....

gister zag ik de htc desire in het wit, resultaat: IK BEN VERLIEFD!

Maar je kunt toch zowel op de iPhone als de HTC diezelfde dag nog heel veel apps zetten? Ik vind het een beetje een raar argument dat het daarom dus geen telefoon voor jou is. Ook net alsof dat beetje moeite van het downloaden van die apps doorslaggevend is om het maar niet te doen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe telefoon! (HTC desire) Empty Re: Nieuwe telefoon! (HTC desire)

Bericht  Happinaz wo 23 feb 2011 - 3:38

Eens met Susan. Daarbij is dát nou net de lol van een Iphone/smartphone, de apps doorzoeken en kijken wat bij je past en daarmee je Iphone (of andere smartphone) naar je zin en 'eigen' te maken.
Daarmee ben je toch al direct met dingen bezig?
Wat zou je dan dírect willen doen wat je niet eerst wilt downloaden?
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe telefoon! (HTC desire) Empty Re: Nieuwe telefoon! (HTC desire)

Bericht  Pien wo 23 feb 2011 - 3:43

Ik ben het ook beide met jullie eens hoor Susan en Happinaz, mijn man denkt alleen dat de Iphone meer voor mannen is en de htc foons meer vrouwen telefoons! Hij bedoeld het in ieder geval goed... hij weet hoe snel ik op een telefoon ben uitgekeken maar aangezien ik over 4 weken mag verlengen en ik nog maar 9 uurtjes werk, heb ik zeeen van tijd om me bezig te houden met apps en dergelijke....

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe telefoon! (HTC desire) Empty Re: Nieuwe telefoon! (HTC desire)

Bericht  Susan wo 23 feb 2011 - 5:38

Ik ken zat vrouwen die een iPhone hebben en daar heel blij mee zijn, ik zie echt niet in waarom dat een mannentelefoon is. Ik zou me gewoon in de winkel laten voorlichten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe telefoon! (HTC desire) Empty Re: Nieuwe telefoon! (HTC desire)

Bericht  Muppetje wo 23 feb 2011 - 5:51

Ik heb een desire hd, geweldig ding. Qua besturingssysteem issie vergelijkbaar, dus als er iemand vragen heeft.....

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe telefoon! (HTC desire) Empty Re: Nieuwe telefoon! (HTC desire)

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 5:53

Muppetje.. ben jij tevreden over de foto's en batterij? Ik ben nokia-verslaafd, volgens mij de hele n-serie afgewerkt, maar verliefd geworden op de htc desire hd. Dus die wil ik morgen halen, maar zo'n klein stemmetje zegt 'haal nou maar gewoon de nokia n8'

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe telefoon! (HTC desire) Empty Re: Nieuwe telefoon! (HTC desire)

Bericht  Muppetje wo 23 feb 2011 - 5:56

Reva schreef:Muppetje.. ben jij tevreden over de foto's en batterij? Ik ben nokia-verslaafd, volgens mij de hele n-serie afgewerkt, maar verliefd geworden op de htc desire hd. Dus die wil ik morgen halen, maar zo'n klein stemmetje zegt 'haal nou maar gewoon de nokia n8'

De foto's en filpmjes zijn superkwaliteit

Eerlijk is eerlijk, de batterij gaat niet lang mee, je hebt wel appjes die de verbindingen uitzetten, dan gaat ie wat langer mee. Ik laad m iedere nacht op, dan gaat het prima, en ik gebruik m overdag echt heel veel

Maar toch, ik zou m niet meer kwijt willen, ben echt verslaafd aan dat ding, begin ermee te vergroeien, haha. Je kan er trouwens ook echt super op internetten en filpmjes kijken, omdat het scherm wat groter is

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe telefoon! (HTC desire) Empty Re: Nieuwe telefoon! (HTC desire)

Bericht  Gast wo 23 feb 2011 - 6:00

Elke nacht opladen vind ik niet erg, dat doe ik nu eigenlijk ook wel...of ik moet echt een dag totaal niets met mijn telefoon hebben gedaan en niet hebbben gebeld etc. Maar ik wil wel gewoon als ik 's morgens met een opgeladen batterij de deur uit ga het einde van de dag ermee kunnen halen en 's avonds laat nog kunnen bellen als het moet. En dan bedoel ik dus gewoon een dag dat hij normaal in mijn tas zit en ik niet heb kunnen opladen en normaal of weinig de telefoon heb gebruikt (zeg een dag shoppen en daarna stappen met 1 of 2 korte belletjes en wat foto's maken en 1 keer kijken of ik mail heb ofzo haha). Vind het zo'n naar idee als telefoon leeg is Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe telefoon! (HTC desire) Empty Re: Nieuwe telefoon! (HTC desire)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum