Nieuwe telefoon ruilen?
+3
Jeanette
TukTuk
Effie_O
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nieuwe telefoon ruilen?
Tja, ik heb te overhaast een nieuwe telefoon uitgezocht toen ik mijn abonnement ging verlengen. Prima toestel, maar echt niet voor mij helaas. Weet iemand of ik zo'n telefoon (die ik dus wel al een paar dagen gebruikt heb) nog mag ruilen voor een heel ander exemplaar? Heb het trouwens bij een Vodafone winkel gekocht.
Het is nog geen week geleden, maar dus wel al gebruikt. Heb de bon op dit moment niet bij me, maar baal zo van de telefoon dat ik het wel erg graag wil weten en de vraag hier maar stel
Het is nog geen week geleden, maar dus wel al gebruikt. Heb de bon op dit moment niet bij me, maar baal zo van de telefoon dat ik het wel erg graag wil weten en de vraag hier maar stel
Effie_O- Prater
- Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Nieuwe telefoon ruilen?
Ik heb paar jaar geleden een toestel bij Hi gekregen, maar dat was toen een wáy te hightech toestel Dus ik kon er niet mee omgaan; ik kreeg 'm alleen aan haha. En that's it Ik mocht 'm zonder problemen ruilen!
Gast- Gast
Het lijkt mij van niet.. Maar je kan altijd even vodafone bellen.. Zeg je gewoon dat het toestel je echt niet bevalt, wie weet!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Lijkt mij dus ook, als het al gebruikt is. Maar ja, als het niet bevalt, daar kom je pas achter na gebruik, net als bij Bazinga. Daarom twijfel ik ook zo. Klantenservice bellen is een goed idee, niet eens aan gedacht
Effie_O- Prater
Volgens mij mag je binnen 2 weken nog veranderen, dat was bij mij het geval.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Het ligt volgens mijn aan de winkel en hun voorwaarden.
Bij de Phone house kun je altijd 2 weken je telefoon uitproberen en hem dan altijd ruilen als hij niet bevalt.
(ook die reclame van een man (biker-type) met roze telefoontje die zn vrienden toch niet zo leuk vinden)
Nadeel als je daar een telefoon koopt je grote kans hebt dat hij eerder gebruikt is en teruggebracht is, dat was die van mij wel kwam ik achter.
Ik zou eens op de website van Vodafone kijken of er daar iets over staat.
Bij de Phone house kun je altijd 2 weken je telefoon uitproberen en hem dan altijd ruilen als hij niet bevalt.
(ook die reclame van een man (biker-type) met roze telefoontje die zn vrienden toch niet zo leuk vinden)
Nadeel als je daar een telefoon koopt je grote kans hebt dat hij eerder gebruikt is en teruggebracht is, dat was die van mij wel kwam ik achter.
Ik zou eens op de website van Vodafone kijken of er daar iets over staat.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Het enige wat ik op de website kon vinden was dat je een soort zichttermijn hebt als je iets online besteld, binnen 7 dagen mag je het terug sturen. Hoop dat het ook geldt voor aankopen in de winkel
Via Google kwam ik ook nog wat tegen, mensen die problemen hadden met ruilen omdat de winkel de telefoon niet terug wou nemen als er krassen op zitten. Dat zou dan kunnen betekenen dat je in principe wel kunt ruilen, als het er maar precies zo uitziet als wanneer je het kocht. En zo ziet die van mij er nog uit!
Via Google kwam ik ook nog wat tegen, mensen die problemen hadden met ruilen omdat de winkel de telefoon niet terug wou nemen als er krassen op zitten. Dat zou dan kunnen betekenen dat je in principe wel kunt ruilen, als het er maar precies zo uitziet als wanneer je het kocht. En zo ziet die van mij er nog uit!
Effie_O- Prater
Het is gelukt! Moest binnen een week, had dan nog een paar dagen over zelfs. En uiteraard werd de telefoon zeer secuur gecontroleerd op krassen, als er ook maar één op had gezeten had ik het niet kunnen ruilen (wel logisch natuurlijk, maar werd er toch even zenuwachtig van).
Nu uitvinden hoe mijn HTC Desire S werkt
Nu uitvinden hoe mijn HTC Desire S werkt
Effie_O- Prater
Wel fijn dat dat kan! Ik wist dan niet maar had er wel eens over gehoord inderdaad
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
HTC is wel redelijk makkelijk!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ja, het valt me ook wel mee. Wel jammer dat er geen boekje bij zit
Snap nog lang niet alles, maar ben vrolijk aan het puzzelen!
Effie_O- Prater
Ik vind dat het echt leukste van een nieuw toestel, alles zelf ontdekken hahaEffie_O schreef:Ja, het valt me ook wel mee. Wel jammer dat er geen boekje bij zit
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Dat vind ik ook wel leuk, maar ben ook vrij ongeduldig dus het puzzelen moet niet te lang duren
Effie_O- Prater
Ik heb de desire hd, zn grote broer, dus als je vragen hebt...
Welke had je eerst? Fijn dat t kon trouwens...
Welke had je eerst? Fijn dat t kon trouwens...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Ik had eerst een veel simpeler nokia c3-01. Bewust gekozen vanwege de combinatie touch en gewoon normaal 3x4 toetsenbord. Maar dat scherm bleek niet gevoelig genoeg en het systeem was veel 'slechter' dan ik dacht. Nu toch maar volledig touch, maar heb wel het 3x4 toetsenbord aangezet ;
Bevalt wel goed trouwens! Heb net wel heel lang moeten zoeken hoe ik bij de inhoud van de SD kaart kon komen, via een app uiteindelijk gelukt. Of zie ik iets over het hoofd?
Bevalt wel goed trouwens! Heb net wel heel lang moeten zoeken hoe ik bij de inhoud van de SD kaart kon komen, via een app uiteindelijk gelukt. Of zie ik iets over het hoofd?
Effie_O- Prater
Nee, om de sdkaart makkelijk te bekijken heb je inderdaad een appje nodig.... Ik heb de es file explorer
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Ah, ben ik toch niet helemaal gek Dank je voor je antwoord!
Effie_O- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Als je een nieuwe telefoon hebt...
» Nieuwe telefoon! (HTC desire)
» Nieuwe telefoon welke?
» nieuwe telefoon uitzoeken?
» Overgaan op SIM Only of nieuwe telefoon kiezen?
» Nieuwe telefoon! (HTC desire)
» Nieuwe telefoon welke?
» nieuwe telefoon uitzoeken?
» Overgaan op SIM Only of nieuwe telefoon kiezen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: