nieuwe telefoon uitzoeken?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
nieuwe telefoon uitzoeken?
Mijn contract van mijn huidige telefoon loopt eind Juli af. Nou weet ik dathet bij sommige abbonementen zo is dat je al een aantal maanden eerder een nieuw toestel uit mag kiezen. Dat wil ik dus graag, het liefst zo snel mogelijk, alleen kan ik nérgens in mijn contract vinden vanaf wanneer dat kan....?
heeft iemand enig idee?
en wat voor telefoon hebben jullie? bevalt ie? welke telefoon moet ik absoluut niét nemen?
Ik zit te denken aan een Blackberry, maar hoor er hele wisselende verhalen over...
ik zit nu bij vodafone en heb een sms+bel+web 350 abbonement en betaal 36 euro per maand, wat voor abbonement hebben jullie? en wat betalen jullie?
ik zit te denken om mn nieuwe telefoon via internet te bestellen, aangezien je via internet volgens mij de leukste aanbiedingen hebben. weten jullie nog websites met leuke aanbiedingen?
Een hoop vragen...hopelijk kunnen jullie me een eindje op weg helpen!
heeft iemand enig idee?
en wat voor telefoon hebben jullie? bevalt ie? welke telefoon moet ik absoluut niét nemen?
Ik zit te denken aan een Blackberry, maar hoor er hele wisselende verhalen over...
ik zit nu bij vodafone en heb een sms+bel+web 350 abbonement en betaal 36 euro per maand, wat voor abbonement hebben jullie? en wat betalen jullie?
ik zit te denken om mn nieuwe telefoon via internet te bestellen, aangezien je via internet volgens mij de leukste aanbiedingen hebben. weten jullie nog websites met leuke aanbiedingen?
Een hoop vragen...hopelijk kunnen jullie me een eindje op weg helpen!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Re: nieuwe telefoon uitzoeken?
Ik denk dat als je online gaat bestellen, je vanzelf tegen die verlengtermijn aanloopt.
Dit is bij KPN in ieder geval wel zo.
Dat was eerst 4 maanden en nu 2.
Trouwens, Google levert ook het antwoord op.
http://www.nu.nl/internet/2349191/vodafone-verkort-verlengtermijn.html
http://www.abonnementenverlengen.nl/vodafone/nummerbehoud/
Dit is bij KPN in ieder geval wel zo.
Dat was eerst 4 maanden en nu 2.
Trouwens, Google levert ook het antwoord op.
http://www.nu.nl/internet/2349191/vodafone-verkort-verlengtermijn.html
http://www.abonnementenverlengen.nl/vodafone/nummerbehoud/
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Oh ja, ik ben persoonlijk helemaal weg van mijn BB.
Ik heb internet, 100 min bellen en een sms bundel van 1000 smsjes en betaal 40 euro per maand. Bij KPN dus.
Ik heb internet, 100 min bellen en een sms bundel van 1000 smsjes en betaal 40 euro per maand. Bij KPN dus.
BJA- Prater
Vodafone is onlangs van vier maanden van tevoren naar twee maanden van te voren gegaan, qua verlengen.
Ik ben zelf superblij met mijn iPhone. Mocht je die te prijzig vinden, dan is er sinds kort de Samsung Galaxy Ace. Bijna identiek aan de iPhone, maar een stuk goedkoper.
Ik ben zelf superblij met mijn iPhone. Mocht je die te prijzig vinden, dan is er sinds kort de Samsung Galaxy Ace. Bijna identiek aan de iPhone, maar een stuk goedkoper.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Volgens mij was het 3a4 mnd van te voren al een nieuwe tel uitzoeken. Als je een iphone neemt en de 3 is nog verkrijgbaar, zou ik toch echt voor de 4 gaan, want vd zomer komt de 5 alweer uit!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Sjeemig, wat gaat het hard met die iPhones!
Wel goede marketing, ken genoeg mensen die dan hun 4 verkopen en de 5 (los) kopen. :o
Wel goede marketing, ken genoeg mensen die dan hun 4 verkopen en de 5 (los) kopen. :o
BJA- Prater
Ik heb een htc legend met een abonnement bij HI (met studentenkorting) betala voor 170 min/340 smsjes + internet 22,00 euro voor 2 jaar wel nette deal
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Tips voor nieuwe telefoon uitzoeken?
» Nieuwe telefoon! (HTC desire)
» Nieuwe telefoon ruilen?
» Als je een nieuwe telefoon hebt...
» Nieuwe telefoon welke?
» Nieuwe telefoon! (HTC desire)
» Nieuwe telefoon ruilen?