Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik ben zo in de rui..en 'raar' ongesteld.

+8
PapillonRose
Pineco
Alex
munk
Jezzie
Puggle
Flower_L
Printje
12 plaatsers

Ga naar beneden

Ik ben zo in de rui..en 'raar' ongesteld. Empty Ik ben zo in de rui..en 'raar' ongesteld.

Bericht  Printje do 25 apr 2013 - 9:41

Bij R had ik het meteen na de zwangerschap en nu begint het nu eigenlijk pas, ik kan mijn haren niet kammen/wassen of de bossen vliegen eruit Cry

Ik dacht dat ik deze keer geluk had omdat ik nog geen haren verloren had maar helaas nu dus wel...

Na de bevalling ben ik meteen weer aan de pil gegaan, heb geen menstruatie afgewacht. Nu ben ik al 2x 'ongesteld' geweest maar waar ik altijd hoorde dat de eerste menstruaties zo heftig zijn ( en bij R was dat ook zo) nu is dat dus helemaal niet. Wie herkent dat? Ik ben dan aan de ene kant als de dood dat ik op een vage manier toch zwanger ben geraakt en dat wil ik echt noooit nooit meer. Zou dat toch meteen weer door de pil komen dan? Omdat ik altijd hoor en lees dat je lichaam zichzelf schoon maakt met die eerste menstruaties.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik ben zo in de rui..en 'raar' ongesteld. Empty Re: Ik ben zo in de rui..en 'raar' ongesteld.

Bericht  Flower_L do 25 apr 2013 - 9:43

hier het kleed uit de kamer gehaald....was 1 haarnest...bahbah. overal ligt mijn haar.... :nopompom:
op het werk 'klagen' ze zelfs smile

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Ik ben zo in de rui..en 'raar' ongesteld. Empty Re: Ik ben zo in de rui..en 'raar' ongesteld.

Bericht  Puggle do 25 apr 2013 - 9:44

Ik heb ook geen 'echte' menstruatie gehad. Ben na 3 maanden aan de nuvaring gegaan, maar mijn eerste ongesteldheid was ook weinig. Tot nu toe altijd eigelijk. Lijkt me dus niet gek hoor.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Printje do 25 apr 2013 - 9:46

Puggle schreef:Ik heb ook geen 'echte' menstruatie gehad. Ben na 3 maanden aan de nuvaring gegaan, maar mijn eerste ongesteldheid was ook weinig. Tot nu toe altijd eigelijk. Lijkt me dus niet gek hoor.

Ik heb geen bv gegeven trouwens. Gelukkig dat het niet gek is want een derde komt hier echt niet en ik kan mezelf dan zo knettergek maken stel je voor dat dit.... zal wel door de pil komen dan.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jezzie do 25 apr 2013 - 10:03

Oh ja die haren! Gek werd ik ervan! Maar t is gelukkig ook weer over gegaan!

Ik heb 7 weken gekolft en ben toen over gestapt op fv. Na 11 weken werd ik ongesteld.
En daarna de pil. T is nu veel minder en korter dan voor ik met de pil stopte.
Duurt nu ook maar 5 dagen terwijl het er eerst 7 waren.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Puggle do 25 apr 2013 - 10:14

Printje schreef:
Puggle schreef:Ik heb ook geen 'echte' menstruatie gehad. Ben na 3 maanden aan de nuvaring gegaan, maar mijn eerste ongesteldheid was ook weinig. Tot nu toe altijd eigelijk. Lijkt me dus niet gek hoor.

Ik heb geen bv gegeven trouwens. Gelukkig dat het niet gek is want een derde komt hier echt niet en ik kan mezelf dan zo knettergek maken stel je voor dat dit.... zal wel door de pil komen dan.

Ik heb ook geen bv gegeven. Ja ik snap wel dat je je druk maakt dan hoor, maar het zal toch wel gewoon goed zijn zo.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  munk do 25 apr 2013 - 10:14

De eerste menstruatie bloede ik veel heftiger, menstruatiepijn had ik juist niet. Maar waarom heb je je eerste menstruatie niet afgewacht printje zodat je lichaam ook echt de 'afvalstoffen' kwijt kan.

En haren... pfff dat ik überhaupt nog haar heb. Het viel met bosjes tegelijk uit! Vond het zo erg om mijn haar te borstelen of onder de douche te gaan want dan kon ik hele plukken eruit trekken en wassen. Hier heeft het heel lang geduurd, en ik kan zeggen toen ik mijn haar afgelopen november flink heb laten korten (tot boven mijn schouders) is het eindelijk gestopt!
munk
munk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12

Bericht  Alex do 25 apr 2013 - 11:18

Haaruitval, vreselijk. Bij mij is het niet meer overgegaan. Bemoedigend hè? :nopompom:
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Pineco do 25 apr 2013 - 13:44

Ik had na de geboorte van de tweede ook enorm veel last van haaruitval. Volgens de kapper verlies je tijdens je zwangerschap juist heel weinig haar en groeit je haar in die periode ook heel goed, daarna moet je haar dus als het ware een inhaalslag maken. Het wordt in een veel hoger tempo 'vernieuwd'. Of het klopt, weet ik niet, maar ik vond het toen wel logisch klinken Very Happy
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Bericht  PapillonRose do 25 apr 2013 - 19:29

Haaruitval had ik een beetje, niet extreem gelukkig. Ik gaf ook meteen fv, en heb wel de eerste menstruatie afgewacht voordat ik aan de pil ben gegaan. Maar niks van gemerkt, van een heftigere menstruatie. Gewoon zoals voorheen, en met de pil nog lichter.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Pink! do 25 apr 2013 - 21:05

Hier ook 2x keer veel haar uitval gehad, hoort erbij smile

En als je bang bent dat je zwanger bent en je je daar erg druk overmaakt dan doe je toch gewoon een testje voor je eigen gemoedsrust?
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Bericht  lente do 25 apr 2013 - 23:22

Alex schreef:Haaruitval, vreselijk. Bij mij is het niet meer overgegaan. Bemoedigend hè? :nopompom:

Neeeee Sad ! Hier duurt het 'al' 3 maanden, en begin er inmiddels een beetje verdrietig van te worden. Zoveel haar had ik namelijk ook weer niet Wink . En het ligt inderdaad werkelijk overal. Heel irritant.

Mijn eerste menstruatie viel ook erg mee (heb wel bv gegeven trouwens). De 2e keer was een stuk heftiger. De 3e komt volgende week waarschijnlijk, dus ben benieuwd haha.
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Annie24 do 25 apr 2013 - 23:24

Hier 2x het ontstoppingsbedrijf moeten bellen om het riool te komen ontstoppen Embarassed

Wbt menstruatie: ik heb eerst 2x afgewacht en ben daarna pas met de pil begonnen. Wilde m'n lichaam eerst zelf de tijd geven om alles er uit te gooien.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Ella vr 26 apr 2013 - 4:03

Hier zit het doucheputje steeds verstopt met mijn haren Neutral
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Printje vr 26 apr 2013 - 8:27

Fijn dat het herkenbaar is.

Ik ben met de pil begonnen omdat ik condooms vreselijk vind, het spiraaltje niet durfde ( held als ik ben) en man wilde zich nog niet laten helpen ( inmiddels is hij van mening veranderd dus hopelijk kan ik bijna weer stoppen met de pil) :cheering: :cheering:
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: