Ongesteld na bevalling?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ongesteld na bevalling?
Wanneer werden jullie weer ongesteld na jullie bevalling?
Hoeveel weken heb je na je bevalling gevloeit? (dat zal vast het verschil wel maken)
En geef/gaf je borst of flesvoeding?
Ik zelf geef borstvoeding en heb 2/3 weken gevloeit na de bevalling.
Het is nu 8 weken geleden dat onze dochter is geboren en ben wel benieuwd wanneer ik weer ongesteld wordt.
Ik weet dat het langer kan duren als je borstvoeding geeft, maar vroeg me dus af wat het gemiddelde is.
Hoeveel weken heb je na je bevalling gevloeit? (dat zal vast het verschil wel maken)
En geef/gaf je borst of flesvoeding?
Ik zelf geef borstvoeding en heb 2/3 weken gevloeit na de bevalling.
Het is nu 8 weken geleden dat onze dochter is geboren en ben wel benieuwd wanneer ik weer ongesteld wordt.
Ik weet dat het langer kan duren als je borstvoeding geeft, maar vroeg me dus af wat het gemiddelde is.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Re: Ongesteld na bevalling?
Na de eerste keer vloeide ik 6 weken en na de tweede keer vloeide ik na 8 weken nog steeds en dat was ik zat dus ben toen gewoon de pil weer gaan slikken.. Beide kregen fles voeding..
knets- Fluisteraar
- Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10
Ik heb 6 weken gevloeid en toen ben ik met de pil begonnen. Dat was de Cerazette, daarmee kon ik gewoon borstvoeding blijven geven.
Gast- Gast
Ik heb nu net mijn eerste ongesteldheid achter de rug (na ruim 5 maanden dus). Ik heb ongeveer 5 weken gevloeid na de bevalling en 4 maanden borstvoeding gegeven. Wel heb ik een week of 8 na de bevalling een spiraaltje laten zetten, dus ik weet niet in hoeverre die invloed heeft gehad op het eerder of later ongesteld worden.
Welles- Fluisteraar
- Aantal berichten : 30
Punten : 35
Registratiedatum : 06-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» wanneer ongesteld na bevalling?
» Wanneer weer ongesteld na de bevalling? (FV)
» 3,5 week na bevalling weer ongesteld?
» Wanneer na de bevalling weer ongesteld?
» NAV ongesteld
» Wanneer weer ongesteld na de bevalling? (FV)
» 3,5 week na bevalling weer ongesteld?
» Wanneer na de bevalling weer ongesteld?
» NAV ongesteld
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: