Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

kleine irritaties gastouder/kdv

+14
Flower_L
Tania
Supertalentje
Laurientje
Parel
chipa
Joli86
Fearie
Pink!
Star007
CCC
Clapperdie
studiebol
Aimee
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

kleine irritaties gastouder/kdv - Pagina 2 Empty Re: kleine irritaties gastouder/kdv

Bericht  Slakje wo 24 apr 2013 - 7:18

Op vlak van verzorging heb ik echt niets te klagen over het kdv. Ze krijgt een propere luier voor ze mee naar huis gaat, haar billen worden elke keer ingesmeerd met zinkzalf, haar handjes en gezichtje worden gewassen met een washandje, ...

Het enige ambetante is hun administratie! Ik ben al anderhalf jaar verhuist en heb meerdere malen aangegeven (gebeld, gemaild, in het boekje van Louise, aan het onthaal) dat ons adres dus was veranderd, ze bleven/blijven maar brieven sturen naar mijn oud adres. Mijn stiefmama (op het oude adres dus), heeft eens een hele boze telefoon gedaan naar het kdv en we dachten dat het toen klaar was. Tot ik vorige een telefoontje kreeg: "Mevrouw, uw brieven komen allemaal terug naar ons. Is het mogelijk dat uw adres is veranderd?" Toen dacht ik in mezelf echt wel: "Gij stoem koei."

Ze blijven ook steeds doorzeuren over een factuur die zogezegd niet betaald is, terwijl deze wel betaald is en ik ook al 2 keer een betalingsbewijs heb binnengebracht.

Toen ik nog werkte gaf ik ook 1 week voor de nieuwe maand een maandplanning af met de uren waarop mijn vriend en ik werkte, de uren dat Louise op het kdv zou zijn en wie haar zou komen halen. Als ze bijvoorbeeld om 12u naar het kdv zou gaan belden ze om 10u: "Louise is er nog niet, gaat zij nog komen vandaag? Anders zouden we graag hebben dat u ons voor 9u iets laat weten in het vervolg." Volgens mij gaf ik die planning ook voor de geiten.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

kleine irritaties gastouder/kdv - Pagina 2 Empty Re: kleine irritaties gastouder/kdv

Bericht  Limburg85 wo 24 apr 2013 - 7:23

Ik zou er gewoon de volgende keer luchtig naar vragen, niks mis mee. Wie weet heeft ze hem wel ingesmeerd maar met een te lage factor, dan kun je je eigen zonnebrand mee geven voor de volgende keer.

Ik heb eigenlijk niks te klagen over het kdv, zeker niet als ik de behalen hier boven lees. Bij mij is die vaak viezer dan op het kdv.

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

kleine irritaties gastouder/kdv - Pagina 2 Empty Re: kleine irritaties gastouder/kdv

Bericht  Gast wo 24 apr 2013 - 7:28

Slakje, je weet dat bij elke verschoning smeren met zinkzalf niet goed is?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kleine irritaties gastouder/kdv - Pagina 2 Empty Re: kleine irritaties gastouder/kdv

Bericht  Slakje wo 24 apr 2013 - 7:38

Ikbedoel; als ze rode billen heeft doen ze het elke keer. Ze smeren daar zo'n dure zalf. Had hem ook eens gekocht. Viel bijna achterover.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

kleine irritaties gastouder/kdv - Pagina 2 Empty Re: kleine irritaties gastouder/kdv

Bericht  Aimee wo 24 apr 2013 - 7:42

Limburg85 schreef:Ik zou er gewoon de volgende keer luchtig naar vragen, niks mis mee. Wie weet heeft ze hem wel ingesmeerd maar met een te lage factor, dan kun je je eigen zonnebrand mee geven voor de volgende keer.

Ik heb eigenlijk niks te klagen over het kdv, zeker niet als ik de behalen hier boven lees. Bij mij is die vaak viezer dan op het kdv.


Ja, ik ga er van de week wel even naar vragen. Zal voor de zekerheid sowieso ook een fles factor 50 meegeven. Ben denk ik nu ook sneller geïrriteerd door de opstapeling van alles!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kleine irritaties gastouder/kdv - Pagina 2 Empty Re: kleine irritaties gastouder/kdv

Bericht  Tiara wo 24 apr 2013 - 7:47

Gewoon eens vragen, niks mis mee hoor. Als je t op kropt dat is ook niet fijn en ga je je alleen maar meer ergeren.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kleine irritaties gastouder/kdv - Pagina 2 Empty Re: kleine irritaties gastouder/kdv

Bericht  Twellie wo 24 apr 2013 - 9:15

Ik zou er even wat van zeggen tegen de leidsters. Niet speciaal met een officieel gesprek, maar iets in de trant van: 'Goh, hadden jullie gezien dat zijn wangen verbrand zijn in de zon laatst?'. Denk dat gelijk en niet te zwaar ter sprake brengen het beste werkt.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

kleine irritaties gastouder/kdv - Pagina 2 Empty Re: kleine irritaties gastouder/kdv

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum