Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

moeilijk in slaap komen wat doe ik verkeerd?

+8
Limburg85
Sanne
piene1983
Darius
Spring
Caroow
Pompoen
Mysterious
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

moeilijk in slaap komen wat doe ik verkeerd? - Pagina 2 Empty Re: moeilijk in slaap komen wat doe ik verkeerd?

Bericht  Mysterious wo 24 apr 2013 - 19:31

gister avond sliep ze voor 12 uur en we hebben haar om 7 uur wakker gemaakt voor haar flesje. nu ligt ze lekker bij mij te slapen. niet te
geloven toch?!



Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moeilijk in slaap komen wat doe ik verkeerd? - Pagina 2 Empty Re: moeilijk in slaap komen wat doe ik verkeerd?

Bericht  Gast wo 24 apr 2013 - 19:57

lekker zeg! Geef haar maar lekker het vertrouwen dat jij dicht bij haar bent, ze is nu nog zo klein:)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moeilijk in slaap komen wat doe ik verkeerd? - Pagina 2 Empty Re: moeilijk in slaap komen wat doe ik verkeerd?

Bericht  L!ND@ wo 24 apr 2013 - 21:32

Hier ook 2 kindjes die precies hetzelfde deden. Ik heb veel gedragen en inbakeren hielp ook goed. Mijn zoon is inmiddels zelfs veranderd in een slaapkop! Slaapt zo 2,5 tot 3 uur :O
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moeilijk in slaap komen wat doe ik verkeerd? - Pagina 2 Empty Re: moeilijk in slaap komen wat doe ik verkeerd?

Bericht  sanne-84 wo 24 apr 2013 - 21:32

Haha mysterieus, hier is t net omgekeerd. Gisteroverdag redelijk gegaan, na 18 uur veel huilen, en ook niet stil te krijgen op de arm. Na 12 uur wel gaan slapen, maar nadat ze om 5 uur kwam en niet wilde slapen heeft ze bij mij gelegen.
En nu ligt ze zich weer wakker te houden
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moeilijk in slaap komen wat doe ik verkeerd? - Pagina 2 Empty Re: moeilijk in slaap komen wat doe ik verkeerd?

Bericht  Mysterious do 25 apr 2013 - 12:06

het is wat met die kleintjes sanne ze blijven je verbazen.
de kleine meid slaapt eindelijk weer na haar fles van 11 uur alleen ben ik nu over mijn slaap heen.
morgen gaan we naar een osteopaat.
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moeilijk in slaap komen wat doe ik verkeerd? - Pagina 2 Empty Re: moeilijk in slaap komen wat doe ik verkeerd?

Bericht  sanne-84 do 25 apr 2013 - 19:31

Ze blijven je idd verbazen! Hier slaapt ze nu vanaf gisteren 18uur en is iedere x na de voeding redelijk in slaap gevallen (vanmorgen om half 7 wel een half uur wakker gelegen, maar wel stil en dus uiteindelijk ook in slaap gevallen). Maar iedere x als ik iets positiefs zeg dan doet t juist daarna t omgekeerde!
Succes bij de osteopaat. Denk je ook dat ze ergens last van heeft?
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moeilijk in slaap komen wat doe ik verkeerd? - Pagina 2 Empty Re: moeilijk in slaap komen wat doe ik verkeerd?

Bericht  Mysterious zo 28 apr 2013 - 8:37

osteopaat gaat haar nekhe behandelen. er zit waarschijnlijk toch iets niet helemaal oke. ze is met de vacuumpomp geboren en vermoedelijk heeft ze het benauwd gehad. er zat ook iets vast op haar borst. hopelijk gaat het snel beter.
het ging weer een paar dagen beter vandaag weer veel huilen en krampjes.
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moeilijk in slaap komen wat doe ik verkeerd? - Pagina 2 Empty Re: moeilijk in slaap komen wat doe ik verkeerd?

Bericht  sanne-84 za 4 mei 2013 - 8:38

Ik vroeg me af hoe t nu gaat met t slapen?
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moeilijk in slaap komen wat doe ik verkeerd? - Pagina 2 Empty Re: moeilijk in slaap komen wat doe ik verkeerd?

Bericht  Mysterious za 4 mei 2013 - 18:53

lief dat je het vraagt. het inslapen gaat nog steeds moeilijk en duurt lang maar als ze slaapt blijft ze slapen.
overdag wil het slapen ook nog niet zo lukken hoewel ze gister na de fles van 7 uur tot 11 uur sliep. echt heel fijn kon ik de was doen. ging wel steeds even kijken ondanks dat ik de babyfoon aan had hihi.

ik ga dinsdag naar het inloopspreekuur van het cb om het inbakeren voor te laten doen. ben benieuwd of dat helpt
hoe gaat het bij jou met het slapen?
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moeilijk in slaap komen wat doe ik verkeerd? - Pagina 2 Empty Re: moeilijk in slaap komen wat doe ik verkeerd?

Bericht  sanne-84 za 4 mei 2013 - 20:16

Hier gaat t inslapen eigenlijk best goed, sinds t inbakeren (daarom dat ik t vroeg)
Dochter huilt nog wel eens, maar lang niet zo hard als dat ze deed. Soms geef ik haar dan de speen (volgens de osteopaat heeft ze die soms echt nodig). Of ze ligt wakker maar rustig om zich heen te kijken. Het kan soms wel een uur duren voordat ze slaapt, maar als ze dat uur,rustiger is vind ik dat niet erg.
Dochter ligt wel veel op bed, omdat ze na de voeding al vrij snel huilt, en als ze dan rustiger is in bed, ook prima. Als ik met haar buiten wandel slaapt ze ook niet altijd, maar is wel stil. Zodra we binnen zijn is t stil zijn over;) mss kunt dat wel omdat ze dan niet ingebakerd is.
Hoewel ik ivm toename huilen t niet meer had gehad lijkt hier dus wel positief (ik zeg even lijkt, want iedere x als ik zeg dat t toestaat, doe ze t vervolgens niet)
Had de osteopaat nog geholpen?
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moeilijk in slaap komen wat doe ik verkeerd? - Pagina 2 Empty Re: moeilijk in slaap komen wat doe ik verkeerd?

Bericht  Mysterious di 14 mei 2013 - 9:19

zo herkenbaar. Gister avond was ik ook weer 2 uur met haar bezig voordat ze sliep. die nacht ervoor ging het wel weer goed. We hebben haar nu 2 nachten niet in de puckababy gelegd. Vanavond mag het ook niet want ze heeft haar inentingen gehad. Hopelijk kan ze er morgen weer in. Gebruik jij inbaker doeken of ook zo'n slaapzak achtig geval smile
Ik heb wel het idee dat de osteopaat wel geholpen heeft. Ze is nu wel weer sinds 2 dagen erg aan het overstrekken. ze heeft het even niet zo naar haar zin. Hopelijk gaat het snel weer beter
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moeilijk in slaap komen wat doe ik verkeerd? - Pagina 2 Empty Re: moeilijk in slaap komen wat doe ik verkeerd?

Bericht  sanne-84 di 14 mei 2013 - 9:33

Wwarom heb je haar 2 nachten er niet in gelegd? In het boekje wat ik helezen heb moet je dit eigenlijk sowieso 6 weken volhouden. Ik denk ook wel eens; ze is zo moe, ik doe t zonder inbakeren, maar gauw genoeg wordt ze wakker en huilt ze, dan baker ik haar alsnog in e dan is ze vrij snel in slaap.
Ik gebruik 2 losse doeken, is volgens ria blom ofzo. Dit gebruikten ze bij het cb. Ons mam heeft die 2 doeken gemaakt.
Ik zorg nu ook vaak dat als ik ergens ben voor een tijdje, ik een omslagdoek bij me heb. Daarmee kun je ook provosorisch inbakeren.
Fijn dat de osteopaat lijkt te helpen. Heb je zelf ook oefeningen meegekregen om thuis te doen?
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moeilijk in slaap komen wat doe ik verkeerd? - Pagina 2 Empty Re: moeilijk in slaap komen wat doe ik verkeerd?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum