Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nachtcafé 2011

+16
Jordana
Sweety
meisjesmama
Merai
girli
Inge
Roze Roos
Chocolate Cookie
JD
Toet
Lotus
Zwerver
ExpressoB
Cheesegirl
Qiara
May
20 plaatsers

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Nachtcafé 2011 - Pagina 36 Empty Re: Nachtcafé 2011

Bericht  Sjaantje zo 27 feb 2011 - 12:44

ABE schreef:Dat is meer een sta-op rolstoel en daar heb ik inderdaad niets aan. Ik dacht meer aan een rolstoel met een trappetje. :P Maar goed, ik ga mijn bank weer eens verruilen voor mijn bed. Trusten iedereen!

Nou ja, ik kom in ieder geval hoger dan wanneer ik op m'n luie gat zit Laughing

Maar slaap lekker!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 12:44

Reva schreef:June: taal leren/T2 theoriegedoe? Das leuk Very Happy

Nee, dat is inderdaad leuk.

Laatst aangepast door June op zo 27 feb 2011 - 12:51; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 12:45

Qiara schreef:
June schreef:Q: Ik verhuis als er iemand met harde muziek in mijn coupé zit. Ik word daar zo compleet chagrijnig en gestoord van en ik ben een te grote sukkel om er iets van te zeggen..

Ik begrijp het ook niet: willen ze hun gehoor om zeep helpen? Het was trouwens wel een lief meisje, denk ik, ze groette me nog smile. En ze zat op haar telefoon en moest soms echt glimlachen, schattig. Vriendje?

Slaap lekker, ABE!

Zet 'm op, Smik!

Wat leuk smile! Ik lach altijd hardop om mijn sms'jes (voornamelijk om die van mijn vriendinnen) en dat vindt iedereen altijd irritant :P. Ik doe het niet expres.. ik lach ook als ik alleen ben!

Gast
Gast

Bericht  Qiara zo 27 feb 2011 - 12:46

June schreef:
Qiara schreef:Ik MOET mijn plannen voor morgen waarmaken: weer eens een bezoekje aan de bibliotheek brengen...

Ik moet me eens in gaan schrijven bij de bibliotheek. Ik vergeet het steeds en heb door m'n studie ook steeds geen tijd om zelf boeken te lezen.

Ja, ik studeer Nederlands.

Oh, dat moet ik ook eens doen smile

Ik bedoelde de universiteitsbibliotheek > scriptie Wink
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 12:47

Qiara schreef:
June schreef:
Qiara schreef:Ik MOET mijn plannen voor morgen waarmaken: weer eens een bezoekje aan de bibliotheek brengen...

Ik moet me eens in gaan schrijven bij de bibliotheek. Ik vergeet het steeds en heb door m'n studie ook steeds geen tijd om zelf boeken te lezen.

Ja, ik studeer Nederlands.

Oh, dat moet ik ook eens doen smile

Ik bedoelde de universiteitsbibliotheek > scriptie Wink

Oh.. daar kom ik wel wekelijks. Ik vind het daar fijn, ook al doe ik niks smile. Maar: klinkt als een goed plan!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 12:49

June: dat klinkt niet leuk :P

Q: ik kwam echt nooit in de bibliotheek van de uni.. In het laatste jaar, paar maanden voordat ik klaar was, moest ik afspreken met een overijverig iemand en die wilde afspreken in de UB. Ik voelde me best beschaamd toen ik moest vragen waar dat was Embarassed

'Maar heb je echt nog NOOIT een boek gehaald of wat dan ook daar???' Euh, nope. Als ik ervoor naar de UB of andere bieb moest zocht ik of de online versie of een andere bron Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 12:52

Reva schreef:June: dat klinkt niet leuk :P

Q: ik kwam echt nooit in de bibliotheek van de uni.. In het laatste jaar, paar maanden voordat ik klaar was, moest ik afspreken met een overijverig iemand en die wilde afspreken in de UB. Ik voelde me best beschaamd toen ik moest vragen waar dat was Embarassed

'Maar heb je echt nog NOOIT een boek gehaald of wat dan ook daar???' Euh, nope. Als ik ervoor naar de UB of andere bieb moest zocht ik of de online versie of een andere bron Embarassed

Wij hebben voor best veel cursussen de papieren in de UB liggen en daar zijn dan geen online versies van, maar je moet wel per se die bron gebruiken.. dan kom je er niet echt onderuit Wink. Maar goed, ik kom daar sowieso graag. Als is het alleen maar om mensen te zoeken die koffie willen drinken Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 12:53

Qiara schreef:
June schreef:Q: Ik verhuis als er iemand met harde muziek in mijn coupé zit. Ik word daar zo compleet chagrijnig en gestoord van en ik ben een te grote sukkel om er iets van te zeggen..

Ik begrijp het ook niet: willen ze hun gehoor om zeep helpen? Het was trouwens wel een lief meisje, denk ik, ze groette me nog Nachtcafé 2011 - Pagina 36 561177. En ze zat op haar telefoon en moest soms echt glimlachen, schattig. Vriendje?

Slaap lekker, ABE!

Zet 'm op, Smik!
Zeker uit een dorp!!! Wink

Gast
Gast

Bericht  Qiara zo 27 feb 2011 - 12:54

June schreef:Wat leuk smile! Ik lach altijd hardop om mijn sms'jes (voornamelijk om die van mijn vriendinnen) en dat vindt iedereen altijd irritant :P. Ik doe het niet expres.. ik lach ook als ik alleen ben!

Ja :-). Wat is daar irritant aan? Dat je niet mee kan lachen Wink?

Ik kwam wel regelmatig voor opdrachten in de bibliotheek, vooral voor een bepaald vak toen ik elke week opdrachten moest maken. Ik heb denk ik ook echt wel de boeken en tijdschriften daar nodig. Maar het was voor jou dan ook niet echt nodig om naar de bibliotheek te gaan. Misschien moet ik thuis eens proberen hoe ver ik kom nerd
@ June :-)

Haha, vast, inderdaad!
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 12:54

Smikkell schreef:
Qiara schreef:Ik begrijp het ook niet: willen ze hun gehoor om zeep helpen? Het was trouwens wel een lief meisje, denk ik, ze groette me nog Nachtcafé 2011 - Pagina 36 561177. En ze zat op haar telefoon en moest soms echt glimlachen, schattig. Vriendje?

Slaap lekker, ABE!

Zet 'm op, Smik!
Zeker uit een dorp!!! Wink

lol!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 12:56

Qiara schreef:
June schreef:Wat leuk smile! Ik lach altijd hardop om mijn sms'jes (voornamelijk om die van mijn vriendinnen) en dat vindt iedereen altijd irritant :P. Ik doe het niet expres.. ik lach ook als ik alleen ben!

Ja :-). Wat is daar irritant aan? Dat je niet mee kan lachen Wink?

Mijn broer denkt altijd dat het nep is... geen idee waarom. Hij gelooft ook niet dat ik echt bang ben voor spinnen :P. Verder hebben we wel een goede band hoor, maar hij heeft het hele 'doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg' wat verder doorgevoerd dan ik..

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje zo 27 feb 2011 - 12:58

June, zeg maar tegen je broer dat het best kan hoor!

Ziezo, ik heb de afwas weggewerkt, medicatie en wat te eten gehad dus ik ga maar eens richting mijn bedje. Morgen weer een dag Very Happy

Slaap lekker strakkies en tot forums!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Qiara zo 27 feb 2011 - 13:00

June schreef:
Mijn broer denkt altijd dat het nep is... geen idee waarom. Hij gelooft ook niet dat ik echt bang ben voor spinnen :P. Verder hebben we wel een goede band hoor, maar hij heeft het hele 'doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg' wat verder doorgevoerd dan ik..

Dat is wel vreemd, hoor. Hield jij hem dan vaak voor de gek of iets dergelijks :P?

Slaap lekker, Sjaan!
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 13:01

Truste, Sjalalaan! Ik wil ook slapen Sad

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje zo 27 feb 2011 - 13:04

Reva schreef:Truste, Sjalalaan! Ik wil ook slapen Sad

Ik wou zeggen: 'wat let je?' maar volgens mij heb je de laatste tijd wat moeite met slapen, of heb ik dat niet goed meegekregen? Anyway, ik hoop dat je straks toch lekker zal slapen! hug
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 13:05

Sjaantje schreef:

Ik wou zeggen: 'wat let je?' maar volgens mij heb je de laatste tijd wat moeite met slapen, of heb ik dat niet goed meegekregen? Anyway, ik hoop dat je straks toch lekker zal slapen! hug

De laatste jaren ja nerd maar thanks Very Happy
Lig al in bed, dat wel, goed begin Cool

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 13:06

Qiara schreef:
June schreef:

Dat is wel vreemd, hoor. Hield jij hem dan vaak voor de gek of iets dergelijks :P?

Slaap lekker, Sjaan!

Mijn vader, mijn broer en ik houden elkaar altijd voor de gek, dus daar kan het wel eens wat mee te maken hebben :P. Mijn vader heeft als kind ook wel ooit bloedend met een spijker in zijn hoofd op zijn kamer gezeten en dat er niemand van zijn familie wilde komen.. ze geloofden niet meer dat het echt was, omdat hij zo vaak dat soort grapjes maakte.. haha. Mijn broer heeft zo vaak gedaan of hij van de trap was gevallen, dat we het niet meer geloofden toen hij er echt vanaf viel.. oeps. Bij ons word je dus niet meer direct serieus genomen.. best ernstig eigenlijk.

Sjaan: slaap lekker!

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje zo 27 feb 2011 - 13:08

Reva schreef:
Sjaantje schreef:

De laatste jaren ja nerd maar thanks Very Happy
Lig al in bed, dat wel, goed begin Cool

Oh dat had ik dan weer niet meegekregen... Pff lijkt me echt niet prettig... Enig idee wat de oorzaak is? En of je er zelf invloed op hebt om het iets te verbeteren? En in bed liggen is ook goed, mijn moeder had daar vroeger zelfs een gezegde voor: 'poep je niet, dan rust je toch' Hmm... Rolling Eyes
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Qiara zo 27 feb 2011 - 13:09

Hahaha, ik denk wel dat het er misschien iets mee te maken heeft :P. Lijkt me wel echt pijnlijk als je niet geloofd wordt, op de momenten dat er wel echt iets is...
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 13:13

Qiara schreef:Hahaha, ik denk wel dat het er misschien iets mee te maken heeft :P. Lijkt me wel echt pijnlijk als je niet geloofd wordt, op de momenten dat er wel echt iets is...

Tja.. we zijn ons er allemaal erg van bewust dat we dat zelf veroorzaakt hebben. Ik moet wel zeggen dat ik ook één van de weinigen ben die niet in de grappen van mijn broer en vader trapt. Zij kunnen mij echt niet meer voor de gek houden, daar ken ik hen te goed voor. Mijn stiefmoeder trapt er wel nog altijd in.. haha Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Qiara zo 27 feb 2011 - 13:17

Haha, cool smile.
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 13:24

Dames, moeten jullie niet óf slapen, óf studeren? (Hoort daar een komma?)

Gast
Gast

Bericht  Qiara zo 27 feb 2011 - 13:25

Ja, ik moet eigenlijk wel gaan Sleep, nog eventjes Wink

Volgens mij geen komma...

Laatst aangepast door Qiara op zo 27 feb 2011 - 13:27; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Bericht  Sjaantje zo 27 feb 2011 - 13:26

Embarassed ik ben er ook nog Embarassed
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 27 feb 2011 - 13:27

Smikkell schreef:Dames, moeten jullie niet óf slapen, óf studeren? (Hoort daar een komma?)

Hoeft geen komma, door het woord 'of' heb je daar al bijna automatisch een pauze in de zin.

En 'ja'.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: