Nachtcafé 2011
+16
Jordana
Sweety
meisjesmama
Merai
girli
Inge
Roze Roos
Chocolate Cookie
JD
Toet
Lotus
Zwerver
ExpressoB
Cheesegirl
Qiara
May
20 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Sjaantje schreef:ABE schreef:Sjaantje schreef:ABE schreef:Enkel als je me helpt met verven, schuren, plamuren en dergelijke. Anders boycot ik jouw verlangen naar pizza van V.
Deal! Als jij je maar realiseert dat ik een vrij beperkte reikhoogte heb: niet helemaal tot de grond en bij lange na niet tot het plafond. D.w.z. dat je een heel mooi geschuurde, geplamuurde en geverfde baan krijgt over de gehele breedte van je muur en de rest blijft zoals het was.
No complaints possible!
Hahaha! No deal! Of je bukt en strekt, of geen pizza. Ik ben onverbiddelijk.
Ja schat, ik buk en strek wel.... maar kan nou eenmaal niet op de knietjes en niet op een trapje!
Ik regel een hoog-laag rolstoel. Zou het bestaan? Even moeders vragen.
Gast- Gast
Boe.
Ik moet een opdracht maken.
Door het gesprek van ABE en Sjaan heb ik nu zin in pizza. Bedankt
Gast- Gast
ABE schreef:Ik regel een hoog-laag rolstoel. Zou het bestaan? Even moeders vragen.
Ja, dat bestaat! Alleen kom je dan nóg niet zo hoog als jij zou willen
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Nog niet begonnen?June schreef:Boe.
Gast- Gast
Hoi June!
Heb je je al een beetje in kunnen lezen voor de opdracht?
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Sjaantje schreef:ABE schreef:Ik regel een hoog-laag rolstoel. Zou het bestaan? Even moeders vragen.
Ja, dat bestaat! Alleen kom je dan nóg niet zo hoog als jij zou willen
Tssss! Ik heb trouwens donderdagavond nog pizza gehad van V. (Sorry, June!)
Gast- Gast
Nope. Ik voldoe graag aan verwachtingen. Jij zei dat ik toch niet voor twee uur zou beginnen. Wie ben ik dan om dat niet waar te maken?
Gast- Gast
June schreef:Boe.
+1000 Ik heb serieus honger... Dat had ik al maar inmiddels nóg meer!
En June, zolang je hier zit, komt er waarschijnlijk niets terecht van je opdracht he...
Qiara schreef:Hoi June!
Nee. Ik las net wat ik moet doen.. dat leek zoveel werk, dat ik geen zin meer heb. In de trein was het een herrie en lukte het niet (en ik moest zielige liedjes luisteren ).
Gast- Gast
Sjaantje schreef:June schreef:Boe.
+1000 Ik heb serieus honger... Dat had ik al maar inmiddels nóg meer!
En June, zolang je hier zit, komt er waarschijnlijk niets terecht van je opdracht he...
Dat realiseer ik me..
Gast- Gast
ABE, je hebt zo'n soort rolstoel, maar als ie echt de hoogte in moet kom je op een elektrische uit en ik geloof niet dat jij zin hebt om die alle trappen naar je huis op te sjouwen
June, wat voor opdracht heb je? Overigens wil ik je niet weg hebben hoor, ik vind het veel te gezellig dat je er bent. Hoewel ik zelf wel zo naar mn bedje ga.
Iets met theorieën vergelijken en dan zelf ook nog een standpunt bedenken. Terwijl het me echt om het even is.
Gast- Gast
Dat is waar... dan zal ik mijn plannen voor morgen ook niet waarmaken. Verwachtingen..June schreef:Nope. Ik voldoe graag aan verwachtingen. Jij zei dat ik toch niet voor twee uur zou beginnen. Wie ben ik dan om dat niet waar te maken?
Gast- Gast
June schreef:Qiara schreef:Hoi June!
Nee. Ik las net wat ik moet doen.. dat leek zoveel werk, dat ik geen zin meer heb. In de trein was het een herrie en lukte het niet (en ik moest zielige liedjes luisteren ).
Ah, balen, ik ken het wel: ontmoedigd raken door de hoeveelheid. Trein is ook niet meest ideaal om te studeren. Tegenover mij zat een meisje met hele harde muziek, kon heerlijk mee genieten. Ik begrijp het .
Qiara- Ratel
Nee, daar zou ik ook geen zin in hebben...June schreef:Iets met theorieën vergelijken en dan zelf ook nog een standpunt bedenken. Terwijl het me echt om het even is.
Ik MOET mijn plannen voor morgen waarmaken: weer eens een bezoekje aan de bibliotheek brengen...
Qiara- Ratel
Smikkell schreef:Dat is waar... dan zal ik mijn plannen voor morgen ook niet waarmaken. Verwachtingen..June schreef:Nope. Ik voldoe graag aan verwachtingen. Jij zei dat ik toch niet voor twee uur zou beginnen. Wie ben ik dan om dat niet waar te maken?
Weet je dat dit mij nog het meest stimuleert om iets te doen? Omdat ik het heel belangrijk vind dat jij het doet!
Q: Ik verhuis als er iemand met harde muziek in mijn coupé zit. Ik word daar zo compleet chagrijnig en gestoord van en ik ben een te grote sukkel om er iets van te zeggen..
Gast- Gast
Ik mis het wel een beetje hoor..opdrachten etc uitstellen en ze 's nachts schrijven en dan half dood maar wel klaar je bed in gaan en nog voldoende krijgen ook
Gast- Gast
Tegenover June zat vast ook iemand met deze gedachte..Qiara schreef:June schreef:Qiara schreef:Hoi June!
Ah, balen, ik ken het wel: ontmoedigd raken door de hoeveelheid. Trein is ook niet meest ideaal om te studeren. Tegenover mij zat een meisje met hele harde muziek, kon heerlijk mee genieten. Ik begrijp het .
Gast- Gast
Qiara schreef:Ik MOET mijn plannen voor morgen waarmaken: weer eens een bezoekje aan de bibliotheek brengen...
Ik moet me eens in gaan schrijven bij de bibliotheek. Ik vergeet het steeds en heb door m'n studie ook steeds geen tijd om zelf boeken te lezen.
Gast- Gast
Ik ook, eigenlijk..Qiara schreef:Ik MOET mijn plannen voor morgen waarmaken: weer eens een bezoekje aan de bibliotheek brengen...
Gast- Gast
Dat is meer een sta-op rolstoel en daar heb ik inderdaad niets aan. Ik dacht meer aan een rolstoel met een trappetje. Maar goed, ik ga mijn bank weer eens verruilen voor mijn bed. Trusten iedereen!
Gast- Gast
Reva schreef:Ik mis het wel een beetje hoor..opdrachten etc uitstellen en ze 's nachts schrijven en dan half dood maar wel klaar je bed in gaan en nog voldoende krijgen ook
Dat had ik dus een paar weken geleden ook weer. Ik had het niet gelezen, uiteindelijk om vier uur in twintig minuten wat geschreven en nog voldoende ook inderdaad.
Smikkell: Ik trek altijd mijn dopjes uit mijn oren en houdt ze dan tien centimeter van mijn oren om te luisteren of je het dan nog kunt horen. Ik heb van die in-ear dingen en je hoort op vijf centimeter afstand al niets meer. Ik ben altijd heel erg bang dat mensen last van me hebben, dus ik ZWEER dat niemand last had van mijn muziek . Ik vond het wel een leuke grap .
Gast- Gast
June schreef:Q: Ik verhuis als er iemand met harde muziek in mijn coupé zit. Ik word daar zo compleet chagrijnig en gestoord van en ik ben een te grote sukkel om er iets van te zeggen..
Ik begrijp het ook niet: willen ze hun gehoor om zeep helpen? Het was trouwens wel een lief meisje, denk ik, ze groette me nog . En ze zat op haar telefoon en moest soms echt glimlachen, schattig. Vriendje?
Slaap lekker, ABE!
Zet 'm op, Smik!
Qiara- Ratel
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: