Nachtcafé 2011
+16
Jordana
Sweety
meisjesmama
Merai
girli
Inge
Roze Roos
Chocolate Cookie
JD
Toet
Lotus
Zwerver
ExpressoB
Cheesegirl
Qiara
May
20 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Nachtcafé 2011
Nee, dat schelden ben ik wel van je gewend.June schreef:Smikkell schreef:Wat zeg jij nou?
Kut?
Gast- Gast
Maar ik moet eigenlijk echt focussen op wat belangrijk is en dit is nu gewoon minder belangrijk..
Gast- Gast
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Bovendien heb ik door al dat gezeik rondom mijn (ex-)relatie ook een behoorlijke achterstand opgelopen.. en die andere vakken moet ik echt halen. Anders kan ik oprotten en is dat "Dag dag June!"
Gast- Gast
Gast- Gast
Ik snap je punt ook wel, maar ben niet meteen heel enthousiast over het uitstellen. Jij kan het beste inschatten of je het er nu bij kunt hebben en er later niet alsnog tegenaan gaat lopen als je het verschuift.
Gast- Gast
Gast- Gast
Qiara- Ratel
Gast- Gast
Dan moet daar je aandacht liggen. Alles wat je daarnaast mee kan pikken is mooi meegenomen.June schreef:
Ik mocht in eerste instantie dit jaar helemaal geen vakken van het tweede jaar doen, omdat ik niet genoeg studiepunten had. Uiteindelijk heb ik toestemming gekregen, omdat ik een cursus ging doen om van mijn faalangst af te komen. Dat is ook wel goed geweest, want daardoor heb ik nu ook al tweedejaars vakken gehaald, maar ik heb de komende periode een laatste kans voor een tentamen en eigenlijk moet ik daar vooral op focussen...
Goed dat je doe cursus bent gaan volgen. Heb je er iets aan gehad, behalve het groene licht voor de tweedejaars vakken?
Gast- Gast
Maar natuurlijk kan en mag je wel atlijd met ons afspreken..Qiara schreef:Ik zou dan toch wel voorrang geven aan de propedeusevakken en wat je daarnaast kan doen, is mooi meegenomen. Van de opleiding gekickt worden, is wel het laatste wat je wil! Probeer er wel voor te zorgen dat niet teveel 'studietijd' door andere dingen wordt ingenomen, hoe moeilijk dat ook is...
*moet ook dealen met faalangst / onzekerheid*
Heeft die training gewerkt?
Gast- Gast
Haha .
Ik ga haar morgen mailen dat ik stop.
Kom er nu ook achter dat ik afgelopen vrijdag ook al een opdracht voor een andere cursus van het tweede jaar in had moeten leveren. Ik ga morgen wel naar haar toe om uit te leggen waar het mis is gegaan..
Ik ga haar morgen mailen dat ik stop.
Kom er nu ook achter dat ik afgelopen vrijdag ook al een opdracht voor een andere cursus van het tweede jaar in had moeten leveren. Ik ga morgen wel naar haar toe om uit te leggen waar het mis is gegaan..
Gast- Gast
Ja, maar vroeger had ik er helemaal geen last van. Ik heb het wel in meer dingen, maar bijvoorbeeld niet met presentaties e.d.
Gast- Gast
Haha
Laatst aangepast door Qiara op zo 27 feb 2011 - 14:35; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara- Ratel
Je kan ook gewoon helemaal stoppen met die opleiding. Dan hoef je ook niet tussen het forummen door opdrachten te maken waar je geen zin in hebt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Je kan ook gewoon helemaal stoppen met die opleiding. Dan hoef je ook niet tussen het forummen door opdrachten te maken waar je geen zin in hebt
Nee.. ik vind mijn studie wel leuk. Dat lijkt hier misschien niet, maar ik vind het echt leuk, maar niet alles. Zo hoort het ook .
Gast- Gast
Zo is het vaak wel inderdaad...
Qiara- Ratel
Qiara- Ratel
Ik ga maar eens mijn bedje opzoeken, slaap lekker!
Qiara- Ratel
Er staat hier een heel lief paars bloempje naar me te staren in een lime groen potje!
Gast- Gast
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: