Nachtcafé 2011
+16
Jordana
Sweety
meisjesmama
Merai
girli
Inge
Roze Roos
Chocolate Cookie
JD
Toet
Lotus
Zwerver
ExpressoB
Cheesegirl
Qiara
May
20 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Daar is het probleem bij mij eigenlijk ook mee begonnen, ik was ´s avonds nog niet klaar voor de volgende dag.Marin schreef:Oei nee dat is ook niet goed. Dat wil je ook niet.
Ik wil niet slapen, want dan word ik 's ochtends weer wakker met zo'n teleurgesteld gevoel over m'n leven.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Daar is het probleem bij mij eigenlijk ook mee begonnen, ik was ´s avonds nog niet klaar voor de volgende dag.Marin schreef:Oei nee dat is ook niet goed. Dat wil je ook niet.
Ik wil niet slapen, want dan word ik 's ochtends weer wakker met zo'n teleurgesteld gevoel over m'n leven.
Ja maar scheelt het dan niet, dat je als je de volgende dag bijtijds opstaat en weer een beetje opnieuw kan beginne? Zeker op een zonnige dag?
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Gast- Gast
Alias schreef:Smikkell schreef:Daar is het probleem bij mij eigenlijk ook mee begonnen, ik was ´s avonds nog niet klaar voor de volgende dag.Marin schreef:Oei nee dat is ook niet goed. Dat wil je ook niet.
Ja maar scheelt het dan niet, dat je als je de volgende dag bijtijds opstaat en weer een beetje opnieuw kan beginne? Zeker op een zonnige dag?
Voor mij niet. Ik denk alleen maar negatieve dingen. And that's so not like me.
Gast- Gast
Mijn vorige post bedoel ik absoluut niet verkeerd hoor... maar dit is waar ik zelf steeds weer tegenaan loop, mezlef tegenwerken door maar op te blijven, terwijl ik eigenlijk gewoon moet gaan slapen, maar toch hoop een leegte op te vullen en vervolgens de volgende dag weer baal dat ik zo laat ben gaan slapen waardoor ik volgende dag weer weinig energie heb en eigenlij niiet doe wat ik eigenlijk zou willen.
Alias- Prater
Het is bij mij niet alleen denken aan negatieve dingen, de dingen waar ik tegenop zie zijn er ook gewoon echt de volgende dag. Er moeten wat dingen opgelost worden voordat ik die rust weer krijg.Marin schreef:Alias schreef:Smikkell schreef:Daar is het probleem bij mij eigenlijk ook mee begonnen, ik was ´s avonds nog niet klaar voor de volgende dag.Marin schreef:Oei nee dat is ook niet goed. Dat wil je ook niet.
Voor mij niet. Ik denk alleen maar negatieve dingen. And that's so not like me.
Reva, ik heb minder geprobeerd, ik denk gewoon dat ik er niet tegen kan. Ik loop super stoned door mijn huis en moet me vasthouden omdat ik anders omval en word er super depresief van. Ik zou nóg minder kunnen proberen, maar dat moet weer in overleg met de huisarts.
Gast- Gast
Smikkell dat klinkt niet goed. Is er niet een ander medicijn? Misschien zit er een stof in waar je niet goed tegen kan?
Moeilij is dat hè, een patroon van jezelf te doorbreken ook al weet je dat het niet goed voor je is, om daar niet steeds op terug te vallen...
Moeilij is dat hè, een patroon van jezelf te doorbreken ook al weet je dat het niet goed voor je is, om daar niet steeds op terug te vallen...
Alias- Prater
Ik ga douchen en proberen wat te slapen. Ik heb vandaag een afspraak.
Reva, ik hoop dat jij ook snel omvalt.
Truste voor allen en bedankt voor het meedenken.
Reva, ik hoop dat jij ook snel omvalt.
Truste voor allen en bedankt voor het meedenken.
Gast- Gast
Goed zo Smikkell. Ik ga proberen wakker te blijven voor wanneer het forum weer interessant wordt overdag. Euh no offense to you natuurlijk, maar je snapt wel wat ik bedoel.
Gast- Gast
Ik ga ook proberen te slapen... succes allemaal!
Alias- Prater
Als je je er niet goeds/stoned door voelt, .lijkt mij niet de bedoeling. Of dt je opeens absurt of is dat met een d veel slaapt..
soorry maar ik heb echt ontzetten veel gedronken
Gast- Gast
Reva, ik ken je inmiddels. Ik moet zeggen dat ik wel goed blijf typen als ik drink.. ;-) Als lees ik soms ook wel minder goede posts terug..Reva schreef:Als je je er niet goeds/stoned door voelt, .lijkt mij niet de bedoeling. Of dt je opeens absurt of is dat met een d veel slaapt..
Gast- Gast
hahahaha, daag je me nu uit? Want ik weet nu dat ik het natuurlijk van je ga winnen!!!Marin schreef:Goed zo Smikkell. Ik ga proberen wakker te blijven voor wanneer het forum weer interessant wordt overdag. Euh no offense to you natuurlijk, maar je snapt wel wat ik bedoel.
Gast- Gast
Gast- Gast
Smikkell schreef:hahahaha, daag je me nu uit? Want ik weet nu dat ik het natuurlijk van je ga winnen!!!Marin schreef:Goed zo Smikkell. Ik ga proberen wakker te blijven voor wanneer het forum weer interessant wordt overdag. Euh no offense to you natuurlijk, maar je snapt wel wat ik bedoel.
Haha is that a challengy missy?!
Ik zit op m'n 12e Big Bang Theory episode intussen. Yay!
Gast- Gast
Vervelend Reva. Gewoon KUT dat je jezelf moet bezatten om normaal in slaap te kunnen vallen, en KUT dat je nacht na nacht zo weinig uren maakt. En dat je vervelende nachtmerries en beelden hebt. Fijn dat er een manier is om daar zo af en toe onderuit te komen, maar alcohol is natuulijk alles behalve een fijn middel om dat te bereiken. Ik snap ook niet hoe jij dat volhoudt,
Gast- Gast
Inmiddels functioneer ik ook beter met drank op en begin in de dag steeds vaken ook met alcohol, maar ik wil daar niet de norm van maken. Bij jou, Reva, is het gewoon al de norm van leven. Zijn het alleen angsten/nachtmerrie´s of vervelende beelden van gebeurtenissen?
Gast- Gast
Ik ben er nog, jij niet meer zie ik. Gewonnen?Marin schreef:Smikkell schreef:hahahaha, daag je me nu uit? Want ik weet nu dat ik het natuurlijk van je ga winnen!!!Marin schreef:Goed zo Smikkell. Ik ga proberen wakker te blijven voor wanneer het forum weer interessant wordt overdag. Euh no offense to you natuurlijk, maar je snapt wel wat ik bedoel.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik ben er nog, jij niet meer zie ik. Gewonnen?Marin schreef:Smikkell schreef:hahahaha, daag je me nu uit? Want ik weet nu dat ik het natuurlijk van je ga winnen!!!Marin schreef:Goed zo Smikkell. Ik ga proberen wakker te blijven voor wanneer het forum weer interessant wordt overdag. Euh no offense to you natuurlijk, maar je snapt wel wat ik bedoel.
Haha ja een uurtje daarvoor was ik in bed gekropen. Had ik dat maar niet gedaan, ik voel me nu alleen maar beroerder.
Gast- Gast
Ik ben nog wakker dus ik heb sowieso gewonnen. Is je dag verder nog een beetje leuk geworden?Marin schreef:Smikkell schreef:Ik ben er nog, jij niet meer zie ik. Gewonnen?Marin schreef:Smikkell schreef:hahahaha, daag je me nu uit? Want ik weet nu dat ik het natuurlijk van je ga winnen!!!Marin schreef:Goed zo Smikkell. Ik ga proberen wakker te blijven voor wanneer het forum weer interessant wordt overdag. Euh no offense to you natuurlijk, maar je snapt wel wat ik bedoel.
Haha ja een uurtje daarvoor was ik in bed gekropen. Had ik dat maar niet gedaan, ik voel me nu alleen maar beroerder.
Gast- Gast
Voor een beginneling doe je het best aardigJen_ schreef:Open! Ja zo werkt het toch?
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: