Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nachtcafé 2011

+16
Jordana
Sweety
meisjesmama
Merai
girli
Inge
Roze Roos
Chocolate Cookie
JD
Toet
Lotus
Zwerver
ExpressoB
Cheesegirl
Qiara
May
20 plaatsers

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Nachtcafé 2011 - Pagina 31 Empty Re: Nachtcafé 2011

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 16:32

Alias schreef:Pfoe ABE... Dat is wel moeliijk maar ik denk dat het wel heel wat zegt als hij er voor was op het moment dat je dat heel hard nodig had! Al is het dan altijd nog maar de vraag inderdaad of het als relatie werkt... is het een vriendschap waarvoor je bang bent om die op het spel te zetten?

Ik ben bang dat hij het leven met mij te rooskleurig inziet. Ik ben erg vrijgevochten, doe wat me er me in de kop opkomt, maar dat ben ik wanneer ik vrijgezel ben. Wanneer ik kies voor iemand, dan probeer ik monogaam te zijn. En ik geloof van harte, ondanks dat ik weet dat hij mij heel erg goed kent, dat hij denkt dat ik graag in het rondte seks. En hij dat dan ook mag. Dat zegt ook dat wanneer ik hem uit zijn huidige situatie haal, ik mezelf een probleem op de hals haal.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 16:35

Alias schreef:Ik heb ook een, vind ik, goede reden... ik moet een beetje afkoelen van een leuk avondje uit en slaap beter wanneer ik het eerst allemaal een beetje heb laten bezinken... wat was jouw goede reden als ik vragen mag dan?

Oh dat is leuk dat je een geslaagd avondje hebt gehad!

Mijn goede reden is dat ik een jetlag heb. Alhoewel ik er beter aan zou doen om die weg te werken door te gaan slapen..dit maakt het niet beter. Maar het is best leuk zo 's nachts en ik heb toch niets beters te doen. Zolang ik maar boodschappen voor 10 uur 's avonds doe.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 16:35

Slaaap kindje slaaap......

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 16:37

ABE, hij bedoelt of denkt toch niet dat hij en jij in de rondte zullen seksen wanneer je een relatie (samen) hebt?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 16:41

Marin schreef:ABE, hij bedoelt of denkt toch niet dat hij en jij in de rondte zullen seksen wanneer je een relatie (samen) hebt?

Ik weet het allemaal niet meer. Ik wist wel dat ik hem "moest dumpen", omdat ik niet meer wist wat ik ervan zou verwachten. Hij heeft een vriendin is het enige wat me het laatste jaar helpt om niet te denken in het romantische. Hij is er altijd voor me. Toen stief en paps trouwden hebben we uren aan de telefoon gehangen, omdat hij niet bij me kon zijn, en me tch even moed wilde inspreken. Elke belangrijke gebeurtenis en hij is paraat. Maar hij heeft een vriendin, waarbij hij me ooit al eens zei:"Die vriendin is mijn zaak, voel je niet continu verantwoordelijk voor haar welizjn". Tja, zo ben ik dan ook wel weer...

Gast
Gast

Bericht  Alias za 26 feb 2011 - 16:42

Marin schreef:ABE, hij bedoelt of denkt toch niet dat hij en jij in de rondte zullen seksen wanneer je een relatie (samen) hebt?

Precies dat was ook wat in mij opkwam!

FIjn hè dat dit 24/7 doorgaat hier op het forum... een hele fijn euitlaapklep:D
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Alias za 26 feb 2011 - 16:42

Precies dat was ook wat in mij opkwam!

FIjn hè dat dit 24/7 doorgaat hier op het forum... een hele fijne uitlaapklep:D
Alias
Alias
Prater
Prater

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 16:42

Een belangrijke vriendschap is ook heel waardevol, vergeet dat niet.

Gast
Gast

Bericht  Alias za 26 feb 2011 - 16:46

inderdaad een goede vriendschap is ook heel veel waard. Het is wel lastig als je net voor die persoon eigenlijk wel wat voelt!
Alias
Alias
Prater
Prater

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 16:47

Ik baal een beetje dat ik niet naar een feestje ben gegaan waar ik vanavond graag heen wilde. Ook al weet ik dat het helemaal niet handig is en misschien ook niet echt haalbaar, maar toch.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 16:47

Alias schreef:

FIjn hè dat dit 24/7 doorgaat hier op het forum... een hele fijne uitlaapklep:D

Ja alleen durf ik de meest persoonlijke dingen hier toch niet echt meer neer te zetten. Maar fijn is het wel.

Smikkell: Het is al wel goed dat je uberhaupt naar het feestje wilde! Dat vind ik al goed van je zeg! Op dit moment durf en wil ik echt nog helemaal niets sociaals. Alleen familie, maar vrienden kan ik echt nog niet aan.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 16:48

hoezo niet handig?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 16:48

Marin schreef:Een belangrijke vriendschap is ook heel waardevol, vergeet dat niet.

En juist daarom heb ik hem drie weken geleden ook "gedumpt". Want ik wil hem wel, maar dan helemaal, maar niet dat hij van twee walletjes vreet en denkt dat ik het allemaal wel dierbaar vind. Ik weet niet of ik hem wil, maar ik weet zeker dat ik onze vriendschap, zoals deze nu is, al 2.5 jaar, niet kwijt wil. Het blijft toch moelijk dat de personen waarvoor ik liefde voelen er niet waren, maar hij continu wel. *vaag is het vast wel... ik voel me ook vaag... haha*

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 16:50

Ik weet ook wel dat ik me daar heel anders zou voelen dan nu thuis, maar toch. Daarnaast zijn er zoveel bekende en ook mijn zusje is er. Gewoon stom! Dumdum feestjes in Tivoli zijn zo leuk..

Gast
Gast

Bericht  Alias za 26 feb 2011 - 16:51

Ja dat verklaart je je gevoel naar hem toe ook wel toch...? hij bood je wat je bij anderen zo miste... het lijkt me wel heel moeilijk om te weten of dit nou hele goede vriendschap is of misschien toch een relatie? maar hoe komt hij aan dat beeld dat jij beschrijft?
Alias
Alias
Prater
Prater

Bericht  Alias za 26 feb 2011 - 16:52

Smikkell... wat houdt je tegen om er het volgende feestje niet gewoon bij te zijn?
Alias
Alias
Prater
Prater

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 16:53

Tja ABE, ik geloof zelf niet echt in ultimatums stellen voor de liefde (dus zo van, jij gaat bij je vriendin weg en dan ben ik er voor 100% voor jou en jij voor mij). Ikzelf heb dat nooit kunnen doen (en je weet hoe het zat bij mij). Dus als jij hem dumpt en stiekem hoopt dat hij daardoor dingen in gaat zien, denk ik niet dat dat de juiste schreeuw om aandacht is. Als je echt voor elkaar wilt gaan, moet je dat doen, maar is een lange weg vol obstakels, en gebeurt niet zomaar 123. Of je kiest er toch voor om (in de tussentijd?) voor die goede vriendschap te gaan, niets meer en niets minder. Maar of je dat zal kunnen..dat is zo moeilijk! Of je moet er toch voor kiezen om 'm los te laten, maar jeetje, dat is nog moeilijker. ik spreek wel een beetje uit ervaring op 't moment

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 16:53

Alias schreef:Smikkell... wat houdt je tegen om er het volgende feestje niet gewoon bij te zijn?
Genoeg

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 16:54

Smikkell volgende keer gewoon wel proberen te gaan. Ik vind dit echt al wel goed van je hoor. Zo moet je het maar zien. Hoe gaat het intussen met je? Heb even een paar weken niet zo veel aandacht besteed aan anderen dus ben niet meer zo op de hoogte.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 16:56

Marin schreef:Smikkell volgende keer gewoon wel proberen te gaan. Ik vind dit echt al wel goed van je hoor. Zo moet je het maar zien. Hoe gaat het intussen met je? Heb even een paar weken niet zo veel aandacht besteed aan anderen dus ben niet meer zo op de hoogte.
Hier is er niet zo veel veranderd eigenlijk. Al heb ik vannacht voor het eerst weer normaal geslapen.
Ik snap je wel, die ik zelf ook nie zo veel momenteel. Ben erg druk met mezelf. Vandaag heb ik wel een goede dag, maar er zijn ook wel heel veel slechte dagen langs geweest. Al twee maanden niet meer normaal of in de nacht geslapen.

Gast
Gast

Bericht  Alias za 26 feb 2011 - 16:57

Dat is jammer Smikkell... ik snap wel dat je dingen minder snel doet, als je je niet zo goed voelt, maar aan de andere kant is het heel erg zonde als je niet doet waar je eigenlijk zin in hebt (en veel energie van kan krijgen)..
Alias
Alias
Prater
Prater

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 16:59

Ik weet het Alias, het is heel dubbel. na twee maanden krijg ik wel weer zin in dingen, dat is een goed teken. Ze uitvoeren is misschien nog te veel. Alles kost me zoveel energie en met gemiddels 4 uur slaap om de 3 dagen kan ik alle energie gebruiken. Ik ben wel langzaam weer met mensen aan het afspreken maar ik merk dat het me gewoon veel moeite kost.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 17:01

Jammer dat je niet bent gewgaan Smikke... maar in dit stadiujm denk ik als t niet goed voelt .dan niet doen.
Sorry dat ikzo selectief reageer.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 17:01

daarnaast loop het nog steeds niet lekker met mijn zusje, en samen op het zelfde feestje is nu even geen optie.

Gast
Gast

Bericht  Alias za 26 feb 2011 - 17:01

Fijn dat je in ieder geval weer op de goede weg bent... maar je moet dingen inderdaad ook niet forceren... luisteren naar je eigen grenzen... het komt weer wel dat je het wel op kun brengen om iets anders te gaan doen wat je graag wilt... hug
Alias
Alias
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud