Nachtcafé 2011
+16
Jordana
Sweety
meisjesmama
Merai
girli
Inge
Roze Roos
Chocolate Cookie
JD
Toet
Lotus
Zwerver
ExpressoB
Cheesegirl
Qiara
May
20 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Ik ook niet, maar toen ik nog veel ging stappen was er altijd om 3 uur snachts nog zo'n tent open die dat maakte.
Nou, ik heb ze beiden op dus ik sleep mezelf naar bed (morgen om half 7 gaat mijn zoontje weer). Welterusten chica's!
Nou, ik heb ze beiden op dus ik sleep mezelf naar bed (morgen om half 7 gaat mijn zoontje weer). Welterusten chica's!
Gast- Gast
Goedeavond dames!
Mijn vriend en ik zijn nog wat tv aan het kijken, totaal niet moe.
Vorige nacht eindelijk eens een fijne nachtrust gehad, eindelijk een keer géén last gehad van de onderburen afgelopen nacht/ochtend .
Hopen dat dit morgen weer zo is.
Mijn vriend en ik zijn nog wat tv aan het kijken, totaal niet moe.
Vorige nacht eindelijk eens een fijne nachtrust gehad, eindelijk een keer géén last gehad van de onderburen afgelopen nacht/ochtend .
Hopen dat dit morgen weer zo is.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Dolores schreef:ABE: http://www.ah.nl/bonus/ de echte cola is in de aanbieding!
Thank you! Ik ben weer helemaal blij!
Gast- Gast
Ik wil gewoon vooral een vak volgen voor mijn ritme, doel om naar buiten te gaan en contact houden met school en klasgenoten enzo. En dit begint vrijdag en kan ik dan ook afronden zonder te veel moeite.Brennuss schreef:Ja, het is heel simpel. Bijna slaapverwekkend maar wel makkelijk om af te ronden. De bewijs papiertjes vlogen me voor de vakantie om de oren, dat voelde wel goed Ga je het weer langzaam opbouwen?
Gast- Gast
Ik ben ook nog wakker! Ben bij me schoonzus haha ik forum via telefoon, dus zal wel steeds spuit 11 zijn
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik klets wel met je mee wc-eend! Heb een erge jetlag! Was vanmiddag pas om half 4 wakker. En nu dus nog niet moe.
En intussen heb ik honger, maar ik weet niet goed of ik nou moet lunchen of avondeten
En intussen heb ik honger, maar ik weet niet goed of ik nou moet lunchen of avondeten
Gast- Gast
Dat ligt aan de koekjes.Reva schreef:Koekjes zijn eigenlijk best lekker...
Gast- Gast
Die heb ik vroeger weleens gegeten, Do. Niet lekker idd. Toen al een eetprobleempje
Gast- Gast
Haha, ja mijn hond loopt als mijn ouders komen ook meestal gewoon langs mij alsof hij mij niet in de deuropening ziet staan en dan loopt ie eerst naar het kastje waar zijn lekkere dingetjes liggen. Daarna wil hij pas knuffelen....
Prosecco tijd!! *plop*
Prosecco tijd!! *plop*
Gast- Gast
Gast- Gast
Laatst aangepast door Dolores op za 26 feb 2011 - 13:57; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Gast- Gast
Old skool Reva-style..Dolores schreef:Komende week wordt de week dat ik me naar het postkantoor begeef....
Gast- Gast
Wat is Reva-style?? Vallend??
Gelukkig is de prosecco lekker En de koekjes vet goed gelukt. Jammer dat ik de muur moet witten opnieuw, maar ach, dat mag de pret niet drukken. Was een leuke afleiding even!
Gelukkig is de prosecco lekker En de koekjes vet goed gelukt. Jammer dat ik de muur moet witten opnieuw, maar ach, dat mag de pret niet drukken. Was een leuke afleiding even!
Laatst aangepast door Reva op za 26 feb 2011 - 23:04; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Shizzly Reev....
Maar vandaag is maar een dag, en morgen is weer een andere....
Maar vandaag is maar een dag, en morgen is weer een andere....
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: