Nachtcafé 2011
+16
Jordana
Sweety
meisjesmama
Merai
girli
Inge
Roze Roos
Chocolate Cookie
JD
Toet
Lotus
Zwerver
ExpressoB
Cheesegirl
Qiara
May
20 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Hebben jullie ook zoveel zin in de lente/zomer? Mijn pumps staan te springen om naar buiten te gaan. En ik krijg jeuk van mijn laarzen en pantoffels. De winter, het gure weer, heeft naar mijn mening, lang genoeg geduurd.
Gast- Gast
Reva schreef:Waarom zei niemand hier, misschien ben je meer een koekjes koper ipv bakker... Het ei-suiker-roomboter mengsel zit ongeveer tot het plafond... Fijn, zo'n mixer.
Er zit niet voor niets een deksel bij.
Gast- Gast
Jammer, ik had je graag ontmoet.
Het was erg leuk, leuke meiden! Dat mens van t koffiehuis kwam om 2 uur melden dat de high tea al om half 2 afgelopen was (toen zaten we net een uur) en of we klaar waren. Erg bijzonder dat je maar zo kort mag zitten, zeker voor een high tea met acht personen.
Het was erg leuk, leuke meiden! Dat mens van t koffiehuis kwam om 2 uur melden dat de high tea al om half 2 afgelopen was (toen zaten we net een uur) en of we klaar waren. Erg bijzonder dat je maar zo kort mag zitten, zeker voor een high tea met acht personen.
Gast- Gast
Ik heb zin in een pita met kaas en champignons... Echt zo'n -komnetuitdekroeg-snack
Gast- Gast
Ik kijk nu 'concert at sea' op Nederland 3 en daar schijnt de zon!
Ik heb net al chocoladekoekjes en dorito's gegeten, dus zit aardig vol nu.
Ik heb net al chocoladekoekjes en dorito's gegeten, dus zit aardig vol nu.
Gast- Gast
Ik ben bezig met het schrijven van letters, in zo'n schrijfboekje van groep 3.. Moet voor mijn opleiding.
Gast- Gast
Brennuss schreef:Ik ben bezig met het schrijven van letters, in zo'n schrijfboekje van groep 3.. Moet voor mijn opleiding.
daar is dit zeker een geschikt tijdstip voor!
Ik kreeg altijd als commentaar.. 'Je lussen moeten tot het onderste lijntje komen'
Gast- Gast
Brennuss schreef:Ik ben bezig met het schrijven van letters, in zo'n schrijfboekje van groep 3.. Moet voor mijn opleiding.
Haha! Heb ik ook allemaal moeten doen. En daarna nog op het bord. Héél leuk
Alex: had jou ook graag ontmoet! Maar wie weet een volgende keer!
Gast- Gast
Jade schreef:Brennuss schreef:Ik ben bezig met het schrijven van letters, in zo'n schrijfboekje van groep 3.. Moet voor mijn opleiding.
daar is dit zeker een geschikt tijdstip voor!
Ik kreeg altijd als commentaar.. 'Je lussen moeten tot het onderste lijntje komen'
Zover ben ik nog niet eens haha
Gast- Gast
Giacomo schreef:Ik heb zin in een pita met kaas en champignons... Echt zo'n -komnetuitdekroeg-snack
Nu in de oven
Gast- Gast
Het had een scene uit bridget jones kunnen zijn..
Ik ben van tiet tot teen wit
Denk toch dat ik t gewoon had moeten kneden ipv met de mixer. Oeps..
Wilde ik mn handen wassen, knalt mn kraan eraf (boiler, dus komt van boven)... Voordat je die kraan dan uit hebt, whahaa. En dat water blijft er maar spuiten
Ik ben van tiet tot teen wit
Denk toch dat ik t gewoon had moeten kneden ipv met de mixer. Oeps..
Wilde ik mn handen wassen, knalt mn kraan eraf (boiler, dus komt van boven)... Voordat je die kraan dan uit hebt, whahaa. En dat water blijft er maar spuiten
Gast- Gast
T gaat wel lekker bij jou Reva! Jemig
Klinkt lekker, (ik noem je ook gewoon James) James! Ik heb niet zoveel lekkers in huis..
Klinkt lekker, (ik noem je ook gewoon James) James! Ik heb niet zoveel lekkers in huis..
Gast- Gast
Giacomo schreef:Giacomo schreef:Ik heb zin in een pita met kaas en champignons... Echt zo'n -komnetuitdekroeg-snack
Nu in de oven
Gunst dat klinkt lekker!
Gast- Gast
Dolores schreef:Giacomo schreef:Giacomo schreef:Ik heb zin in een pita met kaas en champignons... Echt zo'n -komnetuitdekroeg-snack
Nu in de oven
Gunst dat klinkt lekker!
Ik heb nooit zin om zoiets te maken als ik uit de kroeg kom!
ps. volgens mij is dit post 900, nog even en ik tel mee.
Gast- Gast
Aah, Brennus, die schrijfcursus ga ik ook volgen vanaf vrijdag. Leek mij wel een simpel en makkelijk vak om in te weer stappen. Beetje schrijven..
Gast- Gast
Ja, het is heel simpel. Bijna slaapverwekkend maar wel makkelijk om af te ronden. De bewijs papiertjes vlogen me voor de vakantie om de oren, dat voelde wel goed Ga je het weer langzaam opbouwen?
Gast- Gast
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: