Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nachtcafé 2011

+16
Jordana
Sweety
meisjesmama
Merai
girli
Inge
Roze Roos
Chocolate Cookie
JD
Toet
Lotus
Zwerver
ExpressoB
Cheesegirl
Qiara
May
20 plaatsers

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Nachtcafé 2011 - Pagina 29 Empty Re: Nachtcafé 2011

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 14:18

Morgen laatste dagje van de vakantie, ik zie er best wel tegenop om weer naar school te gaan. Nu ik wat minder in mn vel zit heb ik wat minder behoefte aan contact met bemoeizuchtige klasgenoten (ook al bedoelen ze het misschien wel goed). Ik kan daar niet zo goed tegen.. Het zal vast wel goed komen, ik maak het vaak veel groter dan dat het is Rolling Eyes Niet qouten please.

Ik ga nu tandenpoetsen!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 14:19

Sterkte Brennus!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 14:20

Met mijn zusje hadden we ook altijd de grap dat we in een reallife soap zaten. Soms heb je van die dagen (of gewoon een leven) waarin veel gekke dingen gebeuren. Heb heus geen last van grootheidswaanzig Nachtcafé 2011 - Pagina 29 166342 Hoe vaak en lang we dat wel niet hebben volgehouden afgelopen jaren. Te hilarisch
Ik denk dat je van Reva haar acties ook wel een programma kunt vullen!

Jammer om de te lezen, Reva. Doet het je echt niets, of is dat gewoon een makkelijke en veilige houding? Je zegt immers ook dat je wel kan janken. Is dat voor jou dan een slechte dag?
(niet quoten)

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 14:22

Brennus, maar heb je morgen als je op school bent nog het zelfde gevoel of is het ook wel weer leuk als je er eenmaal bent en zie je er nu gewoon even tegenop?

Truste..

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 14:22

Ik kijk even tien minuten niet en er gebeuren dingen waar ik dan nooit weet van zal hebben..... nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 14:27

*

Laatst aangepast door Reva op za 26 feb 2011 - 23:03; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 14:27

Smikkell schreef:Brennus, maar heb je morgen als je op school bent nog het zelfde gevoel of is het ook wel weer leuk als je er eenmaal bent en zie je er nu gewoon even tegenop?

Truste..

Stage is altijd wel goed, maar school zelf zie ik altijd heel erg tegenop. Ik zit ook meestal met buikpijn in de trein Rolling Eyes . Waarom dat is heb ik echt geen idee van, maar vervelend is het wel.. Morgen nog lekker zondag en maandag stage, dus ik heb nog twee daagjes! smile

Reva, ik weet niet zo goed hoe ik moet reageren, dus ik hoop dat een knuffel genoeg zegt! hug

Slaap lekker allemaal! smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 14:29

In 2008 stond ik bij de BD te boek als oplichtster. Ik had wel 400 euro teveel aan mezelf toebedeeld. Moet jij eens raden hoe snel ik de definitieve aanslag van 2009 had. :P Herinner me nog even dat ik morgen een bezwaarschrift moet schrijven voor 2008, want ik ben het er niet mee eens dat zij vinden dat ik 2000 euro minder heb verdiend dan waarvan ik dacht dat ik het had verrdiend. Ik verdien een hele hoop, krijg het meestal nooit... :P Maar dat is andere koek.... nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 14:31

Reva schreef:

Brennuss: is het 'noodzakelijk' om veel contact te hebebn met je groep? Werken jullie veel in groepjes ofzo? Op het hbo was ik soms meer in contact met mensen dan dat ik zou wilen, terwijl ik op het WO meer de ruimte had om alleen met mezelf te zijn als ik dat wilde haha.

Ik heb een tijdje geleden met een klasgenoot samengewerkt (ze is 40) en toen hadden we af en toe telefonisch contact. Ik werk nu met iemand anders samen, dus echt contact heb ik niet meer met haar. Toch belt of sms't ze regelmatig (zo dus ook vandaag) waar ik dus nu niet zoveel behoefte aan heb. Als ik wil vertellen hoe het met me gaat, dan geef ik dat zelf wel aan.

Niet quoten smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 14:31

Nu ga ik echt! Trusten!

Gast
Gast

Bericht  Alias za 26 feb 2011 - 14:41

Jeetje deze tijd en dan toch nog mensen wakker en hier op het forum Very Happy
woww....

Hoe gaat het hier? Ik ben net thuis van bios en kroegje (dance kroegje), nog even een beetje internetten even tot rust komen en dan pas naar bed
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 14:41

Lijkt me heel goed. Jammer dat vandaag KUT was, morgen weer een dag. Dolores heeft dat ook tegen mij gezegd, en het geeft mij wel een soort van rust. Elke ochtend weer een nieuw begin.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 14:42

Alias schreef:Jeetje deze tijd en dan toch nog mensen wakker en hier op het forum Very Happy
woww....

Hoe gaat het hier? Ik ben net thuis van bios en kroegje (dance kroegje), nog even een beetje internetten even tot rust komen en dan pas naar bed
24/7 forum dit..

Gast
Gast

Bericht  Alias za 26 feb 2011 - 14:44

Kijk en dat vind ik nou nog eens heel erg fijn dat 24/7 gebeuren.... waar had ik nu anders moeten blijven... Wink
Alias
Alias
Prater
Prater

Bericht  Alias za 26 feb 2011 - 14:48

Hee maar das wel jammer dat ik hier nu lees dat sommigen helemaal niet zo'n fijne dag hebben gehad... Voor jullie hoop ik dat het morgen weer een betere dag is. Hebben jullie dat ook vaak dat je, ook al heb je een niet zo'n goede dag, die dag niet zomaar voorbij willen laten gaan en jezelf dan uitputten door toch zo lang mogelijk op te blijven en proberen de dag een beetje te verwerken? (terwijl je dat als het goed is nou net in je slaap ook doet?) ik wil hier niemand wegjagen hoor maar heb dat zelf vaak wel.
Alias
Alias
Prater
Prater

Bericht  Alias za 26 feb 2011 - 14:50

Zoals ik al zei NIIIIEEET weggaan... Sad
Alias
Alias
Prater
Prater

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 14:54

Plop over mijn laptop, oeps.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 14:55

Ik snap je punt niet helemaal, Alias.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 14:56

Oeps.. Heb je 'm wel uit gezet? Of was t niet veel?

Gast
Gast

Bericht  Alias za 26 feb 2011 - 14:58

Ik bedoel dat ook al heb ik een hele zware dag gehad, ik het vaak niet voor elkaar krijg om het dan te laten rusten en gewoon naar bed te gaan. Dat ik dan toch wakker wil blijven om mijn dag positief te laten afsluiten, terwijl ik eigenlijk veel te moe ben en beter gewoon naar bed zou kunnen gaan. Met als gevolg dat ik de dag daarop al moeilijk begin doordat ik te weinig geslapen heb.
Alias
Alias
Prater
Prater

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 14:59

Als ik een baggerdag heb dan ben ik ook snel moe en lig ik heel snel in mijn bed. Niet om de dag te vergeten, of om hem voorbij te laten gaan, maar omdat ik geen leuker persoon word als ik de dag compleet ga lopen analiseren.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 15:08

Reva schreef:Oeps.. Heb je 'm wel uit gezet? Of was t niet veel?
Ik geloof dat het wel meevalt... Alles doet het nog!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 15:12

Mooi zo! Bij mij ging het een keertje helaas niet goed.. Was nit eens veel. Laptop gelijk uitgedrukt. Na uren weer voorzichtig aan gedaan en toen deed geen 1 toets het meer. Na een paar uur gingen weer wat toetsen het doen en daarna nog een paar etc etc. Alleen een paar zijn het nooit meer gaan doen :P

Gast
Gast

Bericht  Alias za 26 feb 2011 - 15:12

ABE schreef:Als ik een baggerdag heb dan ben ik ook snel moe en lig ik heel snel in mijn bed. Niet om de dag te vergeten, of om hem voorbij te laten gaan, maar omdat ik geen leuker persoon word als ik de dag compleet ga lopen analiseren.

Nee precies, dat bedoel ik er ook wel mee. Ik kan tot in heel ver zitten analyseren en dan zoek ik dingen om me een beetje af te leiden en mjn gedachten tot rust te laten komen anders kan ik niet slapen helaas.
Alias
Alias
Prater
Prater

Bericht  Gast za 26 feb 2011 - 15:18

Alias schreef:
ABE schreef:Als ik een baggerdag heb dan ben ik ook snel moe en lig ik heel snel in mijn bed. Niet om de dag te vergeten, of om hem voorbij te laten gaan, maar omdat ik geen leuker persoon word als ik de dag compleet ga lopen analiseren.

Nee precies, dat bedoel ik er ook wel mee. Ik kan tot in heel ver zitten analyseren en dan zoek ik dingen om me een beetje af te leiden en mjn gedachten tot rust te laten komen anders kan ik niet slapen helaas.

Ik kan tot 300 tellen! cheers

Waarmee ik wil zeggen, dat als ik pieker, ik mezelf in slaap tel. Wink

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen