Wat zouden jullie doen? Auto erbij?
+16
Slakje
rapa nui
luisa
Marcellah89
Marin
Blond
Ella
Olijfje
Pineco
Punk'd
VeryCherry
Paper Crown
Balloon
Rush
silly-one
Elliot
20 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat zouden jullie doen? Auto erbij?
Haha ja Huisje boompje beestje kan ik nog wel begrijpen!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Mij geeft de auto ook erg veel vrijheid en wil hem ook eigenlijk niet kwijt maar als ik jouw situatie zo lees dan denk ik, het is toch jullie auto. Niet de auto van jouw vriend. Jij zit nu met het gevoel een beslissing te moeten maken terwijl hij zich de auto toe eigent. Ik weet niet of het echt zo is hoor maar zo komt het op mij over.
Marcellah89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 297
Punten : 377
Registratiedatum : 27-11-10
Ik had geen nieuwe auto gekocht, maar vriend vaker met het ov laten gaan.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Ik heb geen auto en zou in jullie situatie ook geen 2e auto kopen omdat ik dat geld liever aan andere dingen zou besteden, vakanties, theater en andere leuke dingen. Als jullie het financieel prima kunnen doen dan zou je uiteraard voor die 2e auto kunnen gaan. Ik zou het alleen even goed uitrekenen wat je dan kwijt bent en hoe vaak je hem zou gebruiken en vooral ook bekijken wat je er eventueel voor moet laten waar je evt. ergernis over krijgt: kun je dan bv minder sparen terwijl je dat wel graag wilt, moet je dan opletten met bv uitgaan oid. Hangt er dan helemaal van af waar je prioriteiten liggen.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Ik heb nu nog geen rijbewijs, ik doe alles met de fiets en verdere stukken moet ik rekenen op mijn vriend of op het OV, en hoewel ik in de stad woon, koop ik meteen een auto als ik mijn rijbewijs heb. Dan hoef ik tenminste niet te kijken naar mijn vriend of het OV dat voor geen botten werkt/rijdt.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
In jullie dorp zou ik er zeker wel een tweede auto bijkopen. Maar dan wel een goedkope die nog goed genoeg is voor in de omgeving en de andere auto pakken voor langere afstanden.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ik zou ook voor een tweede autootje gaan, een kleine goedkopere. De vrijheid is mij ook wel heel wat waard. Wij hebben er ook 2 voor de deur staan. Het is eigenlijk niet nodig maar we willen allebei graag gaan en staan waar we willen.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Ik zou in jouw situatie een auto erbij pakken. Het geeft je dan zoveel meer vrijheid.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Eens. En ook minder frustraties denk ik. Want je vriend wil zo te horen echt zijn auto niet kwijt. Dan kun je die strijd wel aan willen gaan, maar zo te lezen worden jullie daar beide niet vrolijker van.Jeanette schreef:Ik zou in jouw situatie een auto erbij pakken. Het geeft je dan zoveel meer vrijheid.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Ik moet het toch even voor mijn vriend opnemen hoor, haha! Ik begrijp dat het door dit topic lijkt alsof hij de auto heel erg claimt, zo komt het ook echt wel een beetje over. Maar het is denk ik ook gewoon een beetje gewenning en toegeeflijkheid van mij. Ik kan namelijk toch niet met de auto naar mijn werk, en hij wel (gedeeltelijk dan). Dus ik heb ook in het begin tegen hem gezegd dat hij de auto gewoon mee kan nemen naar zijn werk, en dat we, als ik hem nodig heb wel een oplossing zoeken. Het leek toen we de auto kochten een goede afspraak, maar ik merk aan mijzelf dat het voor mij niet prettig werkt.
Het ligt dus niet persé aan mijn vriend, het is ook echt mijn gevoel
Het ligt dus niet persé aan mijn vriend, het is ook echt mijn gevoel
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Auto, wat zouden jullie doen?
» 5:00 wakker; wat doen jullie/zouden jullie doen?
» wat zouden jullie doen?
» Wat zouden jullie doen?
» Wat zouden jullie doen....
» 5:00 wakker; wat doen jullie/zouden jullie doen?
» wat zouden jullie doen?
» Wat zouden jullie doen?
» Wat zouden jullie doen....
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: