Wat zouden jullie doen....
+5
Angela_1986
Bacio
Jenny010
nina
Stuiterbal
9 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wat zouden jullie doen....
Wanneer een jongen contact met je heeft wat verder gaat dan gewoon nog normaal contact.
Waar ook zeker meer achter zit (nog erger wat hij ook toegeeft)
Maar een vriendin heeft.
Waar ook zeker meer achter zit (nog erger wat hij ook toegeeft)
Maar een vriendin heeft.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Re: Wat zouden jullie doen....
Vragen waarom hij dit doet? En of zijn gevoelens echt zijn? Wie weet gaat zijn relatie wel slecht en dan is het gras vaak groener bij de ander? Ik zou nog niks afkappen of geen contact zoeken.
Gast- Gast
Vragen wat zijn bedoeling precies is.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Zijn relatie gaat idd niet goed nee. Die meid heeft hem al 2x bedonderd.
Stuiterbal- Kletskop
Uit het dagcafe:
Waarom vraag je het? Speelt het bij jou?
Wil je iets met die jongen?
Dan zou ik zeggen dat je hem leuk vindt en hij welkom is zodra hij geen relatie heeft.
Waarom vraag je het? Speelt het bij jou?
Wil je iets met die jongen?
Dan zou ik zeggen dat je hem leuk vindt en hij welkom is zodra hij geen relatie heeft.
Gast- Gast
Vragen wat de bedoeling is en voor jezelf bedenken waar jouw grens ligt.
Gast- Gast
Toch zou ik jezelf wel goed in bescherming nemen.. Gaat dit om de jongen waar je eerder verliefd op was? Mijn ervaring met mannen met een vriendin is dat ze niet zo snel hun vriendin loslaten. Zo zorg je er wel voor dat het voor jou straks geen teleurstelling wordt. En inderdaad, wat de meiden hierboven zeggen. Vragen wat hij nu precies wil? En waarom hij dit doet?
Jenny010- Fluisteraar
- Aantal berichten : 73
Punten : 108
Registratiedatum : 14-01-11
Ik vind het heel moeilijk om nu al in te schatten of er daadwerkelijk gevoelens zijn van mijn kant of van zijn kant.. Ik ken hem al jaren en was vroeger ook gek op hem.
Vorige week heb ik hem voor het eerst weer gezien en het klikt enorm. We kunnen goed kletsen en het is leuk.
Ik weet dat bij mij gevoelens pas later komen aanzetten na een tijdje contact te hebben. Maar ik vind hem wel leuk ja !
Hij deelt die mening en vind mij ook leuk maar ik heb ook tegen hem gezegd dat hij van mij verder niks moet verwachten zolang hij een relatie heeft.
Maar in hoeverre moet ik het contact dan toelaten. Erg lastig als je iemand leuk vind.
Vorige week heb ik hem voor het eerst weer gezien en het klikt enorm. We kunnen goed kletsen en het is leuk.
Ik weet dat bij mij gevoelens pas later komen aanzetten na een tijdje contact te hebben. Maar ik vind hem wel leuk ja !
Hij deelt die mening en vind mij ook leuk maar ik heb ook tegen hem gezegd dat hij van mij verder niks moet verwachten zolang hij een relatie heeft.
Maar in hoeverre moet ik het contact dan toelaten. Erg lastig als je iemand leuk vind.
Stuiterbal- Kletskop
Jenny010 schreef:Toch zou ik jezelf wel goed in bescherming nemen.. Gaat dit om de jongen waar je eerder verliefd op was? Mijn ervaring met mannen met een vriendin is dat ze niet zo snel hun vriendin loslaten. Zo zorg je er wel voor dat het voor jou straks geen teleurstelling wordt. En inderdaad, wat de meiden hierboven zeggen. Vragen wat hij nu precies wil? En waarom hij dit doet?
Nee het is niet die ene jongen.
Ik speel met 2 gedachten. De verstandige en de onverstandige.
Ik zal er heel eerlijk over zijn.
De verstandige:
Nee afkappen niks verder doen hij is bezet en ik weet hoe het is om bedonderd te worden en dat gun ik niemand. Het voelt bijna aan alsof ik zijn vlucht ben en hij mij wil gebruiken om zijn vriendin terug te bedonderen.
De onverstandige:
Ach what the hell.... ik ben single en geniet van het leven. En zie wel waar het schip strand.
Stuiterbal- Kletskop
Ik zou het een beetje afwachten. Je kunt best met hem afspreken en leuke dingen doen, maar verder zou ik t een beetje afhouden totdat er meer duidelijkheid is over zn relatie.
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Stella_ schreef:Ik vind het heel moeilijk om nu al in te schatten of er daadwerkelijk gevoelens zijn van mijn kant of van zijn kant.. Ik ken hem al jaren en was vroeger ook gek op hem.
Verstandelijk gezien zou ik zeggen dat je dan dus helemaal geen contact toe moet laten, zodat je 'de kat ook niet op het spek bindt'. Maar ik weet, uit ervaring, dat dit gevoelsmatig niet zo gemakkelijk is!
Ik weet ook dat het steeds 'n stapje verder gaat en voor je het weet zit je er zĂł ver in dat je er niet meer uit kunt zonder dat het je verdriet en pijn gaat doen. En ik hoop dat je jezelf dat kunt besparen!
Maar nogmaals, gevoel en verstand liggen hier vaak ver uiteen en dat maakt het erg moeilijk!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ik denk dat je heel erg uit moet kijken dat je niet meegesleurd wordt in je gevoel. Ik zou mezelf daar wel tegen beschermen. Dus zou ik het contact afhouden en zeggen dat ie welkom is als zijn relatie uit is.
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Ja klopt Angela je hebt er ook echt gelijk in.
En de vorige keer heb ik het te ver laten gebeuren maar toen was er verder geen andere meid in het spel. En dat heeft me ontzettend veel verdriet gedaan.
Maar ik heb ook zo'n gedachten van misschien is hij wel de ware en kom ik daar pas later achter wanneer we elkaar nog beter kennen. Dus wil ik het contact helemaal niet afkappen. Ik wil zien hoe ver het komt en hoe het gaat lopen maar ik moet mezelf tegelijkertijd ook beschermen tegen verdriet.
Ik weet dat ik het type ben wat niet meteen liefde op het 1e gezicht zal ervaren. Ik moet de persoon echt kennen voor ik voor zijn karakter enz kan vallen.
En de vorige keer heb ik het te ver laten gebeuren maar toen was er verder geen andere meid in het spel. En dat heeft me ontzettend veel verdriet gedaan.
Maar ik heb ook zo'n gedachten van misschien is hij wel de ware en kom ik daar pas later achter wanneer we elkaar nog beter kennen. Dus wil ik het contact helemaal niet afkappen. Ik wil zien hoe ver het komt en hoe het gaat lopen maar ik moet mezelf tegelijkertijd ook beschermen tegen verdriet.
Ik weet dat ik het type ben wat niet meteen liefde op het 1e gezicht zal ervaren. Ik moet de persoon echt kennen voor ik voor zijn karakter enz kan vallen.
Stuiterbal- Kletskop
Duidelijk zijn is voor jullie beiden nu erg belangrijk! Maar vooral hij, hij moet zijn verdriet natuurlijk niet bij jouw gaan zoeken en je als het rebound meisje gaan zien. Want deze kans bestaat natuurlijk ook nog, mocht hij het uitmaken. Van de ene relatie naar de andere relatie hoppen werkt vaak niet. Uitzonderingen heb je altijd.
Gast- Gast
Ik zou er vooral voor waken dat jij geen rebound wordt.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Zeggen dat ie terug mag komen zodra hij single is en dat je dan wel verder ziet.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Dat is ook waar ik bang voor ben aan de ene kant. Hij moet mij ook niet als vlucht gaan zien want daar pas ik voor.
Vooral als hij via dit contact er achter wilt komen wat zijn relatie nu waard is.
Maar hoe kom ik er dan ook daadwerkelijk achter als dat niet zo blijkt te zijn en hij wel echt gevoelens heeft ? Of meer erin ziet ?
Hij komt morgen middag op bezoek als het door gaat (hij is ziek nu)
En ik denk dat ik het het gewoon op de man af ga vragen wat zijn intenties zijn.
Vooral als hij via dit contact er achter wilt komen wat zijn relatie nu waard is.
Maar hoe kom ik er dan ook daadwerkelijk achter als dat niet zo blijkt te zijn en hij wel echt gevoelens heeft ? Of meer erin ziet ?
En ik denk dat ik het het gewoon op de man af ga vragen wat zijn intenties zijn.
Stuiterbal- Kletskop
Stella_ schreef:Dat is ook waar ik bang voor ben aan de ene kant. Hij moet mij ook niet als vlucht gaan zien want daar pas ik voor.
Ongeacht wat jouw gevoelens voor hem zijn, zou hij zijn relatie moeten beeindigen als hij merkt dat hij gevoelens voor jou krijgt die verder gaan dan puur vriendschappelijk. Want volgens mij geeft dat aan dat er ergens in zijn relatie iets niet goed zit.
De vragen die jij jezelf nu stelt zouden dus niet eens van toepassing moeten zijn.
Ik denk dat hij nu ook wel aanvoelt dat jij eventueel open staat voor wat meer en dat jij tussen je gevoel en verstand 'zweeft'. Je kunt hem dan natuurlijk die vragen stellen maar de kans zit er in dat hij jou de antwoorden geeft die jij graag wilt horen...
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Lady4 schreef:Ik zou er vooral voor waken dat jij geen rebound wordt.
Of degene met wie hij zijn vriendin haar ontrouw betaald zet.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Lady4 schreef:Ik zou er vooral voor waken dat jij geen rebound wordt.
Dat is precies de gedachten waar ik ook mee speel Susan
Stuiterbal- Kletskop
Als hij je echt leuk vindt, dan hebben jullie geen haast. Dan wacht hij tot hij geen relatie meer heeft en hebben jullie tijd genoeg om elkaar te leren kennen.
Als hij bij zijn vriendin blijft tot hij iets beters heeft, is het voor mij sowieso niet de jongen. Net als wanneer hij vreemd gaat.
Als hij bij zijn vriendin blijft tot hij iets beters heeft, is het voor mij sowieso niet de jongen. Net als wanneer hij vreemd gaat.
Gast- Gast
Angela_1986 schreef:Stella_ schreef:Dat is ook waar ik bang voor ben aan de ene kant. Hij moet mij ook niet als vlucht gaan zien want daar pas ik voor.
Ongeacht wat jouw gevoelens voor hem zijn, zou hij zijn relatie moeten beeindigen als hij merkt dat hij gevoelens voor jou krijgt die verder gaan dan puur vriendschappelijk. Want volgens mij geeft dat aan dat er ergens in zijn relatie iets niet goed zit.
De vragen die jij jezelf nu stelt zouden dus niet eens van toepassing moeten zijn.
Ik denk dat hij nu ook wel aanvoelt dat jij eventueel open staat voor wat meer en dat jij tussen je gevoel en verstand 'zweeft'. Je kunt hem dan natuurlijk die vragen stellen maar de kans zit er in dat hij jou de antwoorden geeft die jij graag wilt horen...
Ja klopt idd hij weet dat ik open sta voor meer en daar speelt hij ook op in natuurlijk. IK heb ook ergens het idee dat hij dit wel allemaal leuk en spannend vind maar niet van plan is nu zijn relatie te verbreken.
Stuiterbal- Kletskop
Smikkell schreef:Als hij je echt leuk vindt, dan hebben jullie geen haast. Dan wacht hij tot hij geen relatie meer heeft en hebben jullie tijd genoeg om elkaar te leren kennen.
Daar kan ik me ook in vinden.
Stuiterbal- Kletskop
Precies, om deze reden zou ik het afkappen denk ik, en als voornaamste reden dat ik me ontzettend schuldig zou voelen naar zijn vriendin als ik zou flikflooien met hem.Susan schreef:Lady4 schreef:Ik zou er vooral voor waken dat jij geen rebound wordt.
Gast- Gast
Als er gevoelens bij jou zijn denk ik dat je beter heel duidelijk de lijn kan trekken en kan zeggen: zolang jij in een relatie zit, wil ik dat je op een afstand blijft. Mocht hij van plan zijn om (om wat voor reden dan ook) zijn vriendin te belazeren, dan hoef je er toch niet op te rekenen dat hij met open vizier die situatie instapt en jou eens even haarfijn gaat vertellen wat hij van plan is, dus dan zal hij toch gaan proberen om je te veroveren en op je gevoelens in te spelen. Dan kun je maar beter de touwtjes zelf in handen houden en jezelf in bescherming nemen. Liever iets teveel zelfbescherming dan iets te weinig. Als hij het waard is dan komt hij vanzelf wel weer terug, maar dan zonder vriendin.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» 5:00 wakker; wat doen jullie/zouden jullie doen?
» wat zouden jullie doen
» Zouden jullie dit doen?
» Wat zouden jullie doen?
» wat zouden jullie doen
» Zouden jullie dit doen?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: