Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geen spanning meer?!

+2
ButterflyEffect
PrimaBella
6 plaatsers

Ga naar beneden

Geen spanning meer?! Empty Geen spanning meer?!

Bericht  PrimaBella ma 21 feb 2011 - 8:40

Dit weekend kwam mijn vriend met de mededeling dat hij zich ergerde aan het feit dat er minder tot geen 'spanning' meer tussen ons is.. Ik wist wel dat we de laatste tijd minder intiem zijn maar dit kwam volgens mij doordat ik het heel erg druk heb met school en alles. Woensdag gaan we er samen over praten hoe nu verder.
Maar ik krijg de indruk dat het volgens mijn vriend over is, juist omdat het er zo langzaam ingeslopen is. We zijn al 2,5 jaar samen dus het lijkt mij vrij logisch dat de 'spanning' dan wat minder wordt.
Maar wanneer is er te weinig spanning? Wanneer zeg je dat het over is?!
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen spanning meer?! Empty Re: Geen spanning meer?!

Bericht  ButterflyEffect ma 21 feb 2011 - 8:44

Vervelend dat hij dat vindt, maar gelukkig wil hij er met je over praten. Ik denk niet dat het nu meteen over is hoor, anders zou hij niet eens de moeite doen om er mee naar jou te komen. Je kan aan hem vragen wat hij precies mist? Je kan voorstellen om eens per twee weken 'op date gaan' ipv thuis tv te kijken. Je zou een keer wat leuks aan kunnen doen.. etcetc
Succes met je gesprek!
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen spanning meer?! Empty Re: Geen spanning meer?!

Bericht  Sweety ma 21 feb 2011 - 9:21

Vervelend dat hij vind dat de spanning eruit is. Maar ik denk wel dat er verandering in gebracht kan worden. Wacht even het gesprek woensdag af en kijk dan hoe jullie er samen uit kunnen komen. Want ik denk wel dat dat mogelijk is zolang je er maar over praat met elkaar. En ik geloof niet dat het gelijk over is. Succes woensdag!
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen spanning meer?! Empty Re: Geen spanning meer?!

Bericht  Zwoesj ma 21 feb 2011 - 9:25

Ik ben het eens met wat hierboven gemeld is. Zo te lezen geeft hij juist op tijd aan dat er iets mist, ipv dat hij het te laat aangeeft. Waarom denk je dat het voor hem al klaar is?

En inderdaad, ga juist dingen ondernemen. Spreek misschien iets minder vaak af (ik weet niet hoe vaak jullie elkaar zien?) zodat het verlangen om elkaar weer te zien groeit. Ga een weekendje naar een leuke stad, pak een bioscoopje, ga lekker wandelen, fietsen, zwemmen, het maakt niet uit, zolang het maar spontaan is (dus nu 3 weken vtv gepland) en jullie het leuk vinden om te doen! Het onverwachte en onvoorspelbare komt dan misschien wat meer terug, misschien is dat wat hij weer zoekt? Vindt hij de situatie nu als een bepaalde sleur?

Succes meid!
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen spanning meer?! Empty Re: Geen spanning meer?!

Bericht  CrazyGrace ma 21 feb 2011 - 9:28

2 a 2,5 jaar, dan zit je in die zone van "zie ik hier echt toekomst in". Het is een drempel die sommige relaties niet overstijgen en andere wel. Het is dus logisch dat je in een mindere fase zit. Had jij dat ook (wat hij vindt?)? En wil je voor hem vechten? Ik denk dat dat ook vragen zijn voor jou, en als dat zo is dan weet je ook dat je woensdag dat tegen hem kan zeggen. En bedenk gelijk oplossingen, zoals een date-night of iig een avond dat je echt tijd maakt voor elkaar (en dan niet voor de tv gaan hangen). Of doe eens een massage-dagje, weekendje weg of iets. Kijk dan of je die verliefde gevoelens terug kan brengen.

En ja ook al ben ik van mening dat de spanning even weg kan zijn, vind ik niet dat je relaties moet hebben waarbij de verliefdheid (of spanning) helemaal weg is. Het concept van "het is minder, omdat dat nu eenmaal zo is na een lange tijd" vind ik een excuus om niet te gaan voor wat iemand verdient. Maar ik maak op dat het jij nog wel die gevoelens heb, of?
CrazyGrace
CrazyGrace
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 140
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen spanning meer?! Empty Re: Geen spanning meer?!

Bericht  TukTuk ma 21 feb 2011 - 9:31

Ik zou er niet van uit gaan dat je relatie gelijk over is.. Iedere relatie heeft wel zo'n dip, is ook niet zo gek! Maar die spanning kan je er zelf toch ook weer in krijgen? Plan gewoon 1 dag in de week/maand in voor jullie samen.. Verras hem met leuk nieuw lingeriesetje, massage etc.. Lekker koken en samen romantisch etentje.. Je hebt t zelf zo erg inde hand, maar je moet er wel energie in steken Wink Of begin hem eens spontaan te strelen/pijpen als jullie een film ofzo zitten te kijken? Op een moment dat hij t ttoaal niet verwacht?

Zolang je van elkaar weet hoe t komt (drukte etc), en elkaar daarin respecteerd, kan je ook genieten van zo'n momentje samen, ook al gebeurd het maar 1x in de maand of wat dan ook..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen spanning meer?! Empty Re: Geen spanning meer?!

Bericht  PrimaBella ma 21 feb 2011 - 10:35

Ik heb net nog even met hem gebeld..
Volgens hem speelt het al een paar maanden zo. En tussendoor hebben we genoeg leuke dingen ondernomen, weekendje Amsterdam bijvoorbeeld! Punt volgens hem is dat ik veranderd ben en niet meer die 'gekke' meid ben van vroeger. En hierdoor ook minder interesse heb in intimiteit. Hij zou het liefst die meid van een jaar geleden weer voor zich zien maar dat kan hij niet zomaar van mij verwachten.. Ik heb het nu ook gewoon veel drukker met stage en school wat hij niet helemaal begrijpt. Mijn ritme is gewoon anders dan een jaar geleden.
Maar goed we hebben besloten er even een nachtje over te slapen en dan weer verder te praten.
Het steekt me wel een beetje dat voor hem blijkbaar het grote probleem is dat ik veranderd ben. Dat is niet zomaar iets wat ik 1,2,3 kan terug veranderen!
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen spanning meer?! Empty Re: Geen spanning meer?!

Bericht  CrazyGrace ma 21 feb 2011 - 10:41

Hij is toch ook veranderd in die jaren?
Maar mijn vraag: Je zegt dat hij niet snapt dat jij drukker ben met school en stage. Waarom snapt hij dit niet? Hoe komt het dat je ritme anders is? En als jij veranderd ben, willen jullie dan nog hetzelfde?
CrazyGrace
CrazyGrace
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 140
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geen spanning meer?! Empty Re: Geen spanning meer?!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum