Domme vraag over zwemmen..
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Domme vraag over zwemmen..
R is dol op zwemmen maar ik wil met N pas gaan zwemmen over een paar mnd ivm oren, longen etc maar zou het kwaad kunnen om haar gewoon mee te nemen daarheen en dan in de box te leggen oid. Die chloor zit natuurlijk ook wat in de lucht, maar ze krijgt zo natuurlijk geen water in d'r oren, mondje etc.
Toch maar naar oma brengen of zou daar neerleggen geen kwaad kunnen. In het water wil ik dus sowieso nog niet. Wat zouden jullie doen?
Toch maar naar oma brengen of zou daar neerleggen geen kwaad kunnen. In het water wil ik dus sowieso nog niet. Wat zouden jullie doen?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Domme vraag over zwemmen..
Ik lees even mee. Vroeg me namelijk hetzelfde af.
Ik wilde met het gezin naar her zwembad. Zoon en ik langs de kant en man en dochter in het water.
Ik wilde met het gezin naar her zwembad. Zoon en ik langs de kant en man en dochter in het water.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Linda schreef:Ik lees even mee. Vroeg me namelijk hetzelfde af.
Ja precies, alleen zou ik dan afwisselen met man maar jij mag natuurlijk nog niet zwemmen. Aan de ene kant denk ik doe maar niet ivm de lucht daar maar zolang ik haar uit het water hou, hoeveel kwaad zou het dan kunnen
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik nam onze T. ook mee naar het zwembad, na zijn eerste prikjes mocht hij ook mee het water in.
Hij was een week of 8 toen wij voor het eerst op vakantie gingen en namen hem gewoon mee, hij vond de tempratuur heerlijk en tussendoor gingen wij even douchen met hem (ze hadden daar heerlijke warme douches waar we op vakantie waren). Daarnaast vond hij het heerlijk om in het zwembad te slapen. Hij ging dus nog niet het water in!
Misschien een leuke tip voor de meiden die in brabant wonen:
http://www.sweetdeal.nl/m/deal/Eindhoven/toegangskaarten-vennenbos?nmbly=true&utm_campaign=Facebook_239556&utm_medium=Facebook&utm_source=Share
Vandaag en morgen kan je met 50% korting een kaartje kopen bij sweatdeals voor het subtropish zwemparadijs het V.ennenbos
Hij was een week of 8 toen wij voor het eerst op vakantie gingen en namen hem gewoon mee, hij vond de tempratuur heerlijk en tussendoor gingen wij even douchen met hem (ze hadden daar heerlijke warme douches waar we op vakantie waren). Daarnaast vond hij het heerlijk om in het zwembad te slapen. Hij ging dus nog niet het water in!
Misschien een leuke tip voor de meiden die in brabant wonen:
http://www.sweetdeal.nl/m/deal/Eindhoven/toegangskaarten-vennenbos?nmbly=true&utm_campaign=Facebook_239556&utm_medium=Facebook&utm_source=Share
Vandaag en morgen kan je met 50% korting een kaartje kopen bij sweatdeals voor het subtropish zwemparadijs het V.ennenbos
munk- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12
Ik zou het niet doen ivm met de chloorlucht die er altijd hangt. Krijg er zelf soms ook hoofdpijn van.
Wij gingen voordat f geboren was vaak zwemmen, d iser gek op. Helaas kan dat nu dus niet of een van ons moet alleen gaan. Als het straks lekker weer is gaan we wel weer, dan kan f in de wagenbak buiten staan. ( met een van ons erbij)
Wij gingen voordat f geboren was vaak zwemmen, d iser gek op. Helaas kan dat nu dus niet of een van ons moet alleen gaan. Als het straks lekker weer is gaan we wel weer, dan kan f in de wagenbak buiten staan. ( met een van ons erbij)
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Ik zou het niet doen. De chloordampen zijn niet goed voor de longetjes.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Telefoon kan niet zwemmen! 30-8 nieuwe vraag pag. 4
» Domme vraag over FV
» Heb een domme vraag
» Domme vraag..?
» Domme vraag
» Domme vraag over FV
» Heb een domme vraag
» Domme vraag..?
» Domme vraag
Pagina 1 van 1