Telefoon kan niet zwemmen! 30-8 nieuwe vraag pag. 4
+23
Rush
ellibre
Winegum
Kenya
Bliss
Jerry
ExpressoB
pomsky
ekjir@M
nina
Hoochie
Poubelle
Exogenesis
Bazinga
piene1983
Auxo
Kalishi
Maple
Surya
Ella
Pineco
Sushi
xxjojootjexx
27 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Telefoon kan niet zwemmen! 30-8 nieuwe vraag pag. 4
Fuck ik heb mijn telefoon in de wc laten vallen! En nu doet hij het niet meer. Heb hem gelijk uit elkaar gehaald en hij is nu aan het drogen, met de windwaaier erop. Heb een oude Windows telefoon gevonden in de la, dus ik kan bellen en sms'en, maar nu heb ik dus geen whatsapp meer
Hij doet het dus niet meer en nu moet ik een nieuwe telefoon.
Ik had een Galaxy S2.
Niet allemaal schreeuwen dat ik een Iphone 5 moet hebben, die vind ik gewoon te duur. Ik wil maximaal 35 euro per maand aan abo kosten betalen.
Welke telefoon raden jullie aan? Mijn wensen, vergelijkbare snelheid als de S2, minimaal 5 mp camera, GEEN windows telefoon!
Laatst aangepast door xxjojootjexx op vr 30 aug 2013 - 2:49; in totaal 2 keer bewerkt
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Telefoon kan niet zwemmen! 30-8 nieuwe vraag pag. 4
Ze zeggen toch wel eens dat je een natte telefoon in een bakje met rijst moet leggen een nachtje? Zodat de rijst al het vocht kan opnemen. Kan vast geen kwaad om het te proberen denk ik?
Wel balen zeg, ik zou zoiets echt heel shit vinden.
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Ik ook.. Zeker omdat ik weet dat ik nog appjes moest beantwoorden, daar was ik mee bezig toen ik de wc in liep:cry:
xxjojootjexx- Kletskop
Ik heb in ieder geval wel eens gehoord dat je hem echt heel goed moet laten drogen voordat je hem weer aanzet! Anders kan het zijn dat hij alsnog kapot gaat terwijl hij het nog niet was. Succes ermee!
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
He wat balen. Inderdaad in rijst leggen
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ja, dat heeft bij mij gewerkt! Ook inde wc laten vallen. Verlogens uit elkaar gehaald en ruim 24 uur in een bak met rijst gelegd (niet aanzetten!!!!). Daarna deed hij het weer als vanouds.Sushi schreef:Ze zeggen toch wel eens dat je een natte telefoon in een bakje met rijst moet leggen een nachtje? Zodat de rijst al het vocht kan opnemen. Kan vast geen kwaad om het te proberen denk ik?
Surya- Fluisteraar
- Aantal berichten : 282
Punten : 282
Registratiedatum : 29-05-13
Oh, dat is zo mijn ergste nachtmerrie he. Ik wil volgend jaar een Sony Experia Z, Samsung Galaxy S4 Active of ander vergelijkbaar toestel wat dan nog meer op de markt is, want die komen tenminste mét zwemdiploma...
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Je weet het natuurlijk nooit zeker, maar ik denk eigenlijk wel dat er steeds meer toestellen komen die waterbestendig zijn. Zou een boel ellende schelenMaple schreef:Oh, dat is zo mijn ergste nachtmerrie he. Ik wil volgend jaar een Sony Experia Z, Samsung Galaxy S4 Active of ander vergelijkbaar toestel wat dan nog meer op de markt is, want die komen tenminste mét zwemdiploma...
Sushi- Kletskop
Ik weet één ding zeker: jij gaat nooit meer appen (of andere dingen doen op je telefoon) als je naar de wc gaatxxjojootjexx schreef:Ik ook.. Zeker omdat ik weet dat ik nog appjes moest beantwoorden, daar was ik mee bezig toen ik de wc in liep
Sushi- Kletskop
Oh wat ontzettend klote! Ik hoop voor je dat hij na een goede droog-dag het weer doet.
Kalishi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 355
Punten : 377
Ik denk eigenlijk da over een jaar of drie 75% van de dan nieuw uitgebrachte toestellen op de markt wel waterdicht zullen zijn. Dat hopen we dan maarSushi schreef:Je weet het natuurlijk nooit zeker, maar ik denk eigenlijk wel dat er steeds meer toestellen komen die waterbestendig zijn. Zou een boel ellende schelenMaple schreef:Oh, dat is zo mijn ergste nachtmerrie he. Ik wil volgend jaar een Sony Experia Z, Samsung Galaxy S4 Active of ander vergelijkbaar toestel wat dan nog meer op de markt is, want die komen tenminste mét zwemdiploma...
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Nou als wij het beiden denken moet het goedkomen tochMaple schreef:Ik denk eigenlijk da over een jaar of drie 75% van de dan nieuw uitgebrachte toestellen op de markt wel waterdicht zullen zijn. Dat hopen we dan maar
Sushi- Kletskop
Waterdichte toestellen zijn er al lang. Mijn man heeft er ook een, maar hij is sloom en lomp. Ze zijn er gewoon nog niet helemaal achter hoe ze alle kwaliteiten in een apparaat moeten krijgen denk ik.
xxjojootjexx- Kletskop
Om deze reden zorg ik dat mijn telefoon niet in de buurt van de pot komt. Wel balen jojootje, hopelijk doet ie het weer na het drogen. De tip van in de rijst laten drogen heb ik meer gehoord, moet je alleen wel geruime tijd doen.
Auxo- Ratel
- Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Mijn telefoon liet ik zondag ik het bad van zoon vallen. Uit elkaar gehaald en in een pak rijst tussen de rijst gestopt. 24 uur later aan de lader gedaan en hij doet het weer als vanouds! Gouden tip die rijst.
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Jij hebt echt óveral een plaatje voor he
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Oh, dus dat is het geheim van die rijst Bazinga
Maar ik heb laatst gelezen dat 90 procent van de telefoons met waterschade nog makkelijk gerepareerd kunnen worden, als je ze maar niet aanzet zolang ze nog nat zijn. Dus ze zijn al redelijk waterbestendig, maar we willen gewoon altijd te snel proberen of ze het nog doen
Maar ik heb laatst gelezen dat 90 procent van de telefoons met waterschade nog makkelijk gerepareerd kunnen worden, als je ze maar niet aanzet zolang ze nog nat zijn. Dus ze zijn al redelijk waterbestendig, maar we willen gewoon altijd te snel proberen of ze het nog doen
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Naast entertrainer ben ik ook plaatjeszoekerExogenesis schreef: Jij hebt echt óveral een plaatje voor he
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Auxo- Ratel
- Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Ahw Jojootje wat klote! Ik had het laatst ook, mijn telefoon had het helaas niet overleefd. Heb maar een nieuwe gekocht en wacht nu op bericht van de verzekering hoeveel ik terugkrijg.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Zit dit nu op de wc te lezen
Ik heb mijn telefoon een keer in de regen laten ligge. Maar die was er niet beter van geworden.
Wel balen hoor
Ik heb mijn telefoon een keer in de regen laten ligge. Maar die was er niet beter van geworden.
Wel balen hoor
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Het is mijn ook overkomen op 1 januari. Ik heb het toen bij mijn inboedelverzekering geclaimd. Ze kwamen hem (of haar?) ophalen en na een paar dagen kreeg ik een mail dat hij/zij niet meer volledig te repareren viel.
Ik kreeg toen de nieuwwaarde van de telefoon weer terug. Terwijl het toestel al anderhalf jaar oud was.
(iPhone 4 en ik kreeg €600)
Ik kreeg toen de nieuwwaarde van de telefoon weer terug. Terwijl het toestel al anderhalf jaar oud was.
(iPhone 4 en ik kreeg €600)
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Mijn telefoon is een paar weken terug ook in het toilet gevallen. Ook niet meer te repareren maar werd wel vergoed door de inboedelverzekering.
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
Oh dat is echt zuur. Hopelijk doet hij het weer na goed drogen!
Ik heb een keer mijn telefoon meegewassen met mijn beddengoed. Was ook niet slim, maar hij deed het nog gelukkig. Helaas kwam ik er een dag later achter dat mijn microfoontje stuk was. Dus toen ook maar een nieuwe gekocht.
Ik heb een keer mijn telefoon meegewassen met mijn beddengoed. Was ook niet slim, maar hij deed het nog gelukkig. Helaas kwam ik er een dag later achter dat mijn microfoontje stuk was. Dus toen ook maar een nieuwe gekocht.
pomsky- Fluisteraar
- Aantal berichten : 12
Punten : 12
Registratiedatum : 25-08-13
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe telefoon welke?
» Nieuwe telefoon ruilen?
» Als je een nieuwe telefoon hebt...
» Nieuwe telefoon! (HTC desire)
» nieuwe telefoon uitzoeken?
» Nieuwe telefoon ruilen?