Gevallen of gebeten?
+22
Annie24
Annemie
MADDIE
Liadan
PiP
Bluestar
CCC
Schism
Antibes
Ella
Emmayes
SarahKey
Tania
Theezakje13
Balloon
Manderijn
Slakje
PapillonRose
Joli86
studiebol
Pompoen
Steep
26 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Gevallen of gebeten?
Dit lijkt er toch wel erg op dat hij gebeten is of hij moet tegen iets raars aan gevallen zijn.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Laatst had ik op mijn werk ook een kindje die een ander kind beet. Heb het zelf zien gebeuren. Het was eerst voornamelijk rood. Pas later zag je de beetafdruk heel duidelijk zitten. Dit vindt ik ook erg op een beet lijken. Wel een rare plek om te bijten!
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Overduidelijk gebeten of is hij is tegen de tanden van een ander kindje gevallen
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Gebeten.
Y. had dat 2 weken geleden precies zo alleen dan op zijn arm en dat is sinds afgelopen weekend pas weg. Heeft er dus 1,5 week gezeten en ondertussen alle kleuren van de regenboog gehad.
Y. had dat 2 weken geleden precies zo alleen dan op zijn arm en dat is sinds afgelopen weekend pas weg. Heeft er dus 1,5 week gezeten en ondertussen alle kleuren van de regenboog gehad.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Iedereen zegt het al, maar dat is volgens mij ook duidelijk een beet.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Ja idd. Het is dus een beet. Gekke plek wel. Ik ga er vrijdag weer heen, dan gewoon zeggen? Of zouden jullie hiervoor bellen?
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Ik vind het er precies uitzien idd alsof hij gebeten is, je ziet ook allemaal van die tandenstreepjes toch?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Steep schreef:Ja idd. Het is dus een beet. Gekke plek wel. Ik ga er vrijdag weer heen, dan gewoon zeggen? Of zouden jullie hiervoor bellen?
Ik zou er ff over bellen denk ik. Het kan natuurlijk zijn dat ze het niet gezien hebben maar dan moeten ze het nog wel eerlijk zeggen.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik vind het wel erg klein voor een beet. Ik denk gevallen.
shadow- Fluisteraar
- Aantal berichten : 244
Punten : 268
Hoewel het op een beet lijkt, hoeft het geen beet te zijn. Hij zit namelijk wel op een rare plek.
En almis het een beet, dat betekend ook nog niet dat de leidsters niet eerlijk zijn geweest. Soms gaat het zo snel, dat je niet weet wat er gebeurd is. Misschien is hij na die beet welop de grond gevallen ( omdat hij het kindje dat beet probeerde weg te duwen of zo) en zagen de leidsters hem toen pas. Als het dan alleen maar rood is, weten zijook niet dat het van een beet is.
En almis het een beet, dat betekend ook nog niet dat de leidsters niet eerlijk zijn geweest. Soms gaat het zo snel, dat je niet weet wat er gebeurd is. Misschien is hij na die beet welop de grond gevallen ( omdat hij het kindje dat beet probeerde weg te duwen of zo) en zagen de leidsters hem toen pas. Als het dan alleen maar rood is, weten zijook niet dat het van een beet is.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Hier ben ik het mee eens.Snoopy schreef:Hoewel het op een beet lijkt, hoeft het geen beet te zijn. Hij zit namelijk wel op een rare plek.
Liadan- Ratel
Liadan schreef:Hier ben ik het mee eens.Snoopy schreef:Hoewel het op een beet lijkt, hoeft het geen beet te zijn. Hij zit namelijk wel op een rare plek.
Ik bedoel ook meer van als ze het niet zeker weten oid dan moeten ze dat ook zeggen toch? Kinderen bijten elkaar op de vreemdste plekken en ik zou niet zomaar zeggen hij is gevallen als ik het niet zeker weet. Bij mij vallen kinderen ook weleens dat ik het net niet zie, dat kan gebeuren overal natuurlijk, maar ik zeg het dan wel tegen de ouders dat ik het niet gezien heb maar dat hij vertelde dat hij gevallen was oid.
Printje- Lady Post-a-lot
Daar ben ik het ook mee eens, haha.Printje schreef:Liadan schreef:Hier ben ik het mee eens.Snoopy schreef:Hoewel het op een beet lijkt, hoeft het geen beet te zijn. Hij zit namelijk wel op een rare plek.
Ik bedoel ook meer van als ze het niet zeker weten oid dan moeten ze dat ook zeggen toch? Kinderen bijten elkaar op de vreemdste plekken en ik zou niet zomaar zeggen hij is gevallen als ik het niet zeker weet. Bij mij vallen kinderen ook weleens dat ik het net niet zie, dat kan gebeuren overal natuurlijk, maar ik zeg het dan wel tegen de ouders dat ik het niet gezien heb maar dat hij vertelde dat hij gevallen was oid.
Liadan- Ratel
hahaha Liadan, ik wilde de eerste keer ook niet beweren ofzo dat ze niet eerlijk geweest zijn maar meer van als ze het niet gezien zouden hebben moet dat ook eerlijk gezegd worden.
Printje- Lady Post-a-lot
Nou, als het zo gegaan is, dan vind ik die leidster wel erg naïef. Als ik een kindje zou hebben wat er zó uitzag en waarvan ik hooguit heb gezien dat het viel, en niet heb gezien wat eraan vooraf ging, dan krijgt de ouder van mij altijd te horen wat ik heb gezien, dus de val, maar dat ik daarnaast ook het vermoeden heb dat hij gebeten is, gezien de vorm van de plek. Een rare plek om t bijten vind ik het niet, met alle bijtertjes die ik heb meegemaakt, kijk ik van geen enkele plek meer op.Snoopy schreef:Hoewel het op een beet lijkt, hoeft het geen beet te zijn. Hij zit namelijk wel op een rare plek.
Ik zou morgen even bellen, ik vind als leidster die terugkoppeling zelf erg prettig.
Gast- Gast
Dreumeskaken zijn wel ongeveer deze maat...shadow schreef:Ik vind het wel erg klein voor een beet. Ik denk gevallen.
Gast- Gast
Lennox schreef:Nou, als het zo gegaan is, dan vind ik die leidster wel erg naïef. Als ik een kindje zou hebben wat er zó uitzag en waarvan ik hooguit heb gezien dat het viel, en niet heb gezien wat eraan vooraf ging, dan krijgt de ouder van mij altijd te horen wat ik heb gezien, dus de val, maar dat ik daarnaast ook het vermoeden heb dat hij gebeten is, gezien de vorm van de plek. Een rare plek om t bijten vind ik het niet, met alle bijtertjes die ik heb meegemaakt, kijk ik van geen enkele plek meer op.Snoopy schreef:Hoewel het op een beet lijkt, hoeft het geen beet te zijn. Hij zit namelijk wel op een rare plek.
Ik zou morgen even bellen, ik vind als leidster die terugkoppeling zelf erg prettig.
Jij omschrijft het zoals ik het bedoel Lennox. Ik vind het er echt totaal niet uitzien als een val plekje. Dan zou het er, volgens mij, heel anders uitzien.
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Lennox schreef:Nou, als het zo gegaan is, dan vind ik die leidster wel erg naïef. Als ik een kindje zou hebben wat er zó uitzag en waarvan ik hooguit heb gezien dat het viel, en niet heb gezien wat eraan vooraf ging, dan krijgt de ouder van mij altijd te horen wat ik heb gezien, dus de val, maar dat ik daarnaast ook het vermoeden heb dat hij gebeten is, gezien de vorm van de plek. Een rare plek om t bijten vind ik het niet, met alle bijtertjes die ik heb meegemaakt, kijk ik van geen enkele plek meer op.Snoopy schreef:Hoewel het op een beet lijkt, hoeft het geen beet te zijn. Hij zit namelijk wel op een rare plek.
Jij omschrijft het zoals ik het bedoel Lennox. Ik vind het er echt totaal niet uitzien als een val plekje. Dan zou het er, volgens mij, heel anders uitzien.
Nee als het er vanmiddag zo uit zag, dan zou ik ook gelijk hebben aangegeven dat het ook een beet kan zijn.
Maar aangezien de TO zei dat het eerst alleen rood was en de afdruk nog niet echt te zien was, dan kan ik me voorstellen dat de leidsters het niet als beet hebben gezien.
Als die afdruk al meteen zichtbaar was, dan snap ik het idd ook niet
En rare plek bedoelde ik, je moet behoorlijk je hoofd tegen andermans hoofd aandrukken om daar te bijten, maar kinderen zijn er zeker toe in staat!
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
How ik bedoel in mijn OP niet dat het kdv liegt! Het was idd eerst rood met kartels en toen dacht ik ow ja gevallen, maar toe trok de roodheid weg en dacht ik huh? Vandaar mijn vraag.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: