Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Studeren, baan zoeken en opvang voor R. regelen

2 plaatsers

Ga naar beneden

Studeren, baan zoeken en opvang voor R. regelen Empty Studeren, baan zoeken en opvang voor R. regelen

Bericht  Steep ma 10 okt 2011 - 5:26

Hoe pak ik dit aan? Ik studeer nog en zit in mijn laatste jaar. Ik volg nu een minor van 1 dag in de week, en vanaf Januari ga ik afstuderen (hoe dat allemaal in elkaar steekt en hoeveel tijd dat gaat kosten weet ik nog niet, krijg ik allemaal nog te horen). Nu wil ik er dus een baan, het liefste in mijn werkveld; MWD. Voor 16 uur. Maar hoe pak ik dit aan? Moet ik eerst een baan vinden? Hem eerst inschrijven bij een kdv? Wat moet ik dan als plaatsingsdatum vermelden? Ik weet even niet waar ik moet beginnen namelijk. Mijn partner heeft een vaste baan, dus dat zal ook wel meespelen in de tegemoetkoming (we zijn geregistreerde partners). Al met al, iemand ervaring of tips?

Groetjes!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Studeren, baan zoeken en opvang voor R. regelen Empty Re: Studeren, baan zoeken en opvang voor R. regelen

Bericht  mickey ma 10 okt 2011 - 5:58

Ik zou eens informeren bij de opvang van jullie keuze, als jullie hier al naar gekeken hebben natuurlijk. Je zou dan kunnen vragen of ze een wachtlijst hebben, of dat plaatsing op korte termijn mogelijk is.