Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Studeren, baan zoeken en opvang voor R. regelen

2 plaatsers

Ga naar beneden

Studeren, baan zoeken en opvang voor R. regelen Empty Studeren, baan zoeken en opvang voor R. regelen

Bericht  Steep ma 10 okt 2011 - 5:26

Hoe pak ik dit aan? Ik studeer nog en zit in mijn laatste jaar. Ik volg nu een minor van 1 dag in de week, en vanaf Januari ga ik afstuderen (hoe dat allemaal in elkaar steekt en hoeveel tijd dat gaat kosten weet ik nog niet, krijg ik allemaal nog te horen). Nu wil ik er dus een baan, het liefste in mijn werkveld; MWD. Voor 16 uur. Maar hoe pak ik dit aan? Moet ik eerst een baan vinden? Hem eerst inschrijven bij een kdv? Wat moet ik dan als plaatsingsdatum vermelden? Ik weet even niet waar ik moet beginnen namelijk. Mijn partner heeft een vaste baan, dus dat zal ook wel meespelen in de tegemoetkoming (we zijn geregistreerde partners). Al met al, iemand ervaring of tips?

Groetjes!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Studeren, baan zoeken en opvang voor R. regelen Empty Re: Studeren, baan zoeken en opvang voor R. regelen

Bericht  mickey ma 10 okt 2011 - 5:58

Ik zou eens informeren bij de opvang van jullie keuze, als jullie hier al naar gekeken hebben natuurlijk. Je zou dan kunnen vragen of ze een wachtlijst hebben, of dat plaatsing op korte termijn mogelijk is.
Indien ze geen wachtlijst hebben, zou ik R. nog niet inschrijven. Je weet namelijk niet of je een baan vindt, en zo ja, per wanneer je kunt beginnen. Zonder wachtlijst, zou R. dan bij wijze van spreken al volgende week kunnen beginnen. Als je R. inschrijft, wordt er vaak ook een opzegtermijn gehanteerd. Bij het KDV waar ik werk is die termijn 2 maanden. Ik had ons kindje ingeschreven per 1 februari, kosteloos wijzigen of annuleren van het contract was mogelijk tot en met 30 november, als ik na die datum iets zou wijzigen of zou willen annuleren, zou ik dus voor de eerste maand gewoon moeten betalen over hetgeen ik aangevraagd had. Hopelijk is het een beetje duidelijk wat ik bedoel.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Studeren, baan zoeken en opvang voor R. regelen Empty Re: Studeren, baan zoeken en opvang voor R. regelen

Bericht  Steep ma 10 okt 2011 - 6:38

Thnx!!! Ik heb je een pm gestuurd met nog een aantal vraagjes erin. Misschien zou je ze willen beantwoorden als je tijd hebt?

Groetjes!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Studeren, baan zoeken en opvang voor R. regelen Empty Re: Studeren, baan zoeken en opvang voor R. regelen

Bericht  mickey ma 10 okt 2011 - 7:10

Je hebt PM terug!
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Studeren, baan zoeken en opvang voor R. regelen Empty Re: Studeren, baan zoeken en opvang voor R. regelen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum