Euroclix laminaat leenbakker, wie heeft er ervaring mee?
+11
Jelin
Sarah1985
M@niek
nijntje4
Jeanette
Annie24
Snoopy
Lady4
Fortissimo
Verde
peach
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Euroclix laminaat leenbakker, wie heeft er ervaring mee?
Eigenlijk past het niet helemaal in het budget maar omdat we toch de kamers van E en de baby moeten aanpakken wilden we gelijk een andere vloer doen. Nu hebben we gezocht en gezocht en vinden we nergens wat we mooi vinden wat enigszinds betaalbaar is behalve een spotgoedkope van de leenbakker. Bij spotgoedkoop denk ik alleen meteen aan bagger kwalitiet. Dus vandaar hier even de vraag of iemand ervaring heeft met deze vloer.
DIt is de vloer die wij willen: http://www.leenbakker.nl/nl/assortiment/laminaat/23100115/laminaat_euroclick
En dit is de andere kleur:
DIt is de vloer die wij willen: http://www.leenbakker.nl/nl/assortiment/laminaat/23100115/laminaat_euroclick
En dit is de andere kleur:
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Euroclix laminaat leenbakker, wie heeft er ervaring mee?
En ikea? Vriendin van mij heeft het daar weg en was echt niet duur. Naja moet wel je smaak bij zitten natuurlijk. Bij ons in de karwei hebben ze heel veel laminaat en vaak kortingsacties.
Met leenbakker laminaat geen ervaring.
Met leenbakker laminaat geen ervaring.
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
Niet precies deze hebben wij, maar wel vergelijkbaar in prijs en dan van de Kwantum. We wonen er nu een half jaar mee en ik ben nog steeds erg tevreden. Nog geen lelijke vlekken die niet schoon te maken zijn en verder goed te onderhouden met stofzuigen en dweilen. Hebben er al veel complimenten over gehad.
Verde- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11
Deze zouden wij ook kopen voor ons huis. De reden dat we dit toen niet gekocht hadden, is omdat de kleur echt heel flets is (de grijze althans). Ook als er veel gebruik van wordt gemaakt, schijnt het niet super te zijn. Wij hebben nu de laminaat Luxfloor (om de kleur dus) die een paar euro duurder is. Er zit helaas wel een deuk in..
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Wij hebben onlangs een mooie vloer bij Praxis uitgezocht. Omdat we wel een andere vloer willen maar hier waarschijnlijk niet nog jaren zullen wonen, wilden we niet de hoofdprijs betalen. We hebben de vloer gekocht toen ze een 30% kortingsactie hadden en dat scheelt veel geld. We hebben nu een mooie vloer voor nog geen 400 euro. Dus tip is om daar nog eens te kijken. Ze hebben mooie en goedkope vloeren en aanschaffen in een actieweek scheelt je veel geld.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Ik wilde ook al de praxis voorstellen. Mijn vloer komt daar vandaan, en doet het prima.
En inderdaad even op een kortingsactie wachten. Er zijn daar zo vaak bonnen voor zoveel procent korting.
En die kleur die jullie willen hebben ze daar ook.
En inderdaad even op een kortingsactie wachten. Er zijn daar zo vaak bonnen voor zoveel procent korting.
En die kleur die jullie willen hebben ze daar ook.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
We zijn overal al geweest (gamma, karwei, praxis, kwantum, ikea) en kunnen nergens wat vinden naar onze smaak en binnen budget.
Deze hebben we toevallig vorige week donderdag in het echt gezien en was precies wat we zochten. Het komt op een babykamertje waar we eigenlijk alleen op sokken lopen dus qua slijtage zal dat m.i. wel meevallen.
De vloer van de kwantum ken ik van bij mijn ouders maar is toch een ander merk dus daarmee durf ik niet te vergeljken.
Deze hebben we toevallig vorige week donderdag in het echt gezien en was precies wat we zochten. Het komt op een babykamertje waar we eigenlijk alleen op sokken lopen dus qua slijtage zal dat m.i. wel meevallen.
De vloer van de kwantum ken ik van bij mijn ouders maar is toch een ander merk dus daarmee durf ik niet te vergeljken.
Pien- Ratel
Fortissimo schreef:Wij hebben nu de laminaat Luxfloor (om de kleur dus) die een paar euro duurder is. Er zit helaas wel een deuk in..
5 euro per m2 of 11 per m2 vind ik niet een paar euro duurder.
Pien- Ratel
Wij waren voor 21m2 incl. plinten €386 kwijt. Vind ik nog meevallen eerlijk gezegd. Wat willen jullie max. besteden?
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Uiteindelijk willen we onze hele bovenverdieping dit komende jaar aanpakken, dat is een 40m2 denk ik. Aangezien we vanaf de kinderkamers helemaal doorleggen moet het dezelfde vloer zijn en moet het betaalbaar blijven. Daarnaast hebben we boven vloerverwarming en kunnen daar ook niet alle goedkope vloeren daarop.
We hebbe nu gewoonweg niet het geld om de hele bovenverdieping te doen dus de kinderkamers redden we nog wel, aangezien die beide helemaal leeg worden door het verhuizen van de meubels naar de babykamer vinden we dat makkelijker toch gelijk aan te pakken.
We hebbe nu gewoonweg niet het geld om de hele bovenverdieping te doen dus de kinderkamers redden we nog wel, aangezien die beide helemaal leeg worden door het verhuizen van de meubels naar de babykamer vinden we dat makkelijker toch gelijk aan te pakken.
Pien- Ratel
Ik neem aan dat je het nog een paar jaar wil laten leggen. Kan je dan misschien toch niet voor iets duurders/betere kwaliteit gaan? Nu loop je op je sokken in de babykamer, maar over een paar jaar gaat ze er zelf spelen.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Wij hebben thuis nooit schoenen aan dus ik vermoed ook niet dat als de kids straks groot zijn ze met schoenen aan boven zullen spelen.
Daarnaast staat in het bericht dat het voor intensief huishoudelijk gebruik is dus als zouden ze wel even met schoenen erop spelen, daar moet het dan toch tegen kunnen?
Daarnaast staat in het bericht dat het voor intensief huishoudelijk gebruik is dus als zouden ze wel even met schoenen erop spelen, daar moet het dan toch tegen kunnen?
Pien- Ratel
We hebben inmiddels de folder van de formido door de bus gekregen, de enige bouwmarkt hier in de buurt die we nog iet hebben gehad. Daar staat er nu 1 voor 7,99 normaal 11,99. We vinden hem beide mooi dus gaan voor alle zekerheid daar nog even kijken.
Al denk ik dat ik hem te donker vind....
Al denk ik dat ik hem te donker vind....
Pien- Ratel
Ik heb hier mijn laminaat vandaan; http://www.bouwie.info/
Hebben ontzettend veel en voor een leuke prijs!
Hebben ontzettend veel en voor een leuke prijs!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Maar als je later de vloer helemaal wil doorleggen over de hele verdieping kun je nu toch niet een paar kamers doen? Omdat je het dan stopt bij de deur zeg maar. En je weet ook niet of het tegen die tijd nog te krijgen is. Of zeg ik nou iets stoms
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Die onderste hebben wij op zolder liggen. En op de bovenverdieping ligt ook een goedkope van leenbakker. Ik vind het prima kwaliteit. Ligt er nu alweer bijna 4 jaar.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Was het een beetje makkelijk te leggen ook Moniek? Mijn man is bang dat het slecht klikt en dat het snel splijt.
Al hebben we heel internet afgestruind en konden we maar 1 negatieve reactie vinden....
Al hebben we heel internet afgestruind en konden we maar 1 negatieve reactie vinden....
Pien- Ratel
was die link van mij ook niks
wij hebben boven in de inloopkast wit laminaat van de praxis was 4,50 per m2 ofzo.
Ik zou al als ik jullie was voor de hele bovenverdieping in 1 keer de vloer kopen. Wij hadden ook eerst beneden laminaat en kochten ook dezelfde voor boven maar ineens was de aansluiting anders en paste het niet in elkaar
wij hebben boven in de inloopkast wit laminaat van de praxis was 4,50 per m2 ofzo.
Ik zou al als ik jullie was voor de hele bovenverdieping in 1 keer de vloer kopen. Wij hadden ook eerst beneden laminaat en kochten ook dezelfde voor boven maar ineens was de aansluiting anders en paste het niet in elkaar
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Wij hebben de onderste laminaat van de leenbakker. Kan je alleen niet vertellen of het lang mee gaat aangezien de vloer er nu een paar maanden in ligt. Mijn man heeft de vloer gelegd en was volgens hem goed te doen.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Ik heb de grijze. Woon hier pas twee maanden dus of het echt goede kwaliteit is weet ik niet, maar tot nu toe heb ik geen klachten. Leggen ging makkelijk, mijn vader was zo klaar. Het is inderdaad wel een lichte kleur, maar het is wel wat ik zocht en met mijn kleine budget heb ik deze genomen.
Gast- Gast
Al met al toch veel goedw reacties.
Mijn man gaat vandaag even in de winkel kijken hoe het klikt. Hij heeft 1keer geholpen met laminaat leggen en dat klikte toen niet goed vast waardoor het steeds af brokkelde.
Mijn man gaat vandaag even in de winkel kijken hoe het klikt. Hij heeft 1keer geholpen met laminaat leggen en dat klikte toen niet goed vast waardoor het steeds af brokkelde.
Pien- Ratel
Na uitbetaling van vakantiegeld en tijdens de zomervakantie zijn er in de bouwmarkten altijd wel superacties te vinden. Vorige zomer hebben wij een vloer gekocht van CanDo voor zo'n €500,-. Dit was voor 50m2 inclusief ondervloer en plintjes. We hadden de vloer voor de helft vd prijs, bij K.arwei was dat geloof ik. De vloer was in de actie en daar bovenop was er nog stickerkorting.
Gast- Gast
@Peachy, dat is helaas te laat.... Willen de vloer dit weekend aanschaffen.
Pien- Ratel
Ik weet niet zeker of het echt klopt, maar het grijze laminaat is blijkbaar landelijk uitverkocht volgens de plaatselijke leen bakker hier. Pas na 17 mei weer leverbaar, hierdoor moet ik voor iets anders kiezen nu. Jammer, want ik vond de kleur erg mooi!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik weet niet of het direct overeenkomst maar volgens mij hebben wij dezelfde soort vloer, laminaat, alleen dan in het donkerbruin, wat ons prima bevalt. Alleen hebben wij nu wel ruim anderhalf jaar, een aantal kieren in onze vloer. Ik zou voortaan zelf voor een kwalitatief iets duurdere vloer kiezen.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Heeft iemand deze bank? (leenbakker)
» Wie heeft er ervaring met haarverlenging?
» Wie heeft ervaring met lilypadz
» Wie heeft ervaring met de service van H&M?
» Wie heeft een lichte laminaat/houten vloer en lichte meubels
» Wie heeft er ervaring met haarverlenging?
» Wie heeft ervaring met lilypadz
» Wie heeft ervaring met de service van H&M?
» Wie heeft een lichte laminaat/houten vloer en lichte meubels
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: