Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie heeft een lichte laminaat/houten vloer en lichte meubels

3 plaatsers

Ga naar beneden

Wie heeft een lichte laminaat/houten vloer en lichte meubels Empty Wie heeft een lichte laminaat/houten vloer en lichte meubels

Bericht  Char1 ma 11 apr 2011 - 5:49

Op 1 juni krijg ik de sleutel van mijn huis. Nu wil ik al heel lang berken-kleur kasten e.d.. Heb ook al één kast in die kleur.
Op de vloer wil ik licht laminaat leggen. Donker laminaat is geen optie, daarvoor is de kamer niet licht genoeg. Nu twijfel ik alleen een beetje welke lichte kleur laminaat mooi staat bij berken meubels. De bank wordt waarschijnlijk donkergrijs en er komen felroze accesoires.
Nu ben ik eigenlijk op zoek naar foto's van inrichtingen met een lichte houten vloer en lichte houten meubels. Heeft iemand dat toevallig, zodat ik kan zien hoe het staat?

Char1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 464
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft een lichte laminaat/houten vloer en lichte meubels Empty Re: Wie heeft een lichte laminaat/houten vloer en lichte meubels

Bericht  rapa nui ma 11 apr 2011 - 7:44

Ik zou zelf juist wel wat contrast willen hebben bij zulke lichte meubels. Dus toch voor een wat donkerder vloer gaan. Hoeft misschien niet te donker maar wel dat dat contrast er is. Als je bv. witte muren doet valt het misschien best wel mee met hoe donker het in de kamer wordt. Kun je geen plank(je)/deurtje uit de kast die je hebt meenemen naar een zaak waar ze laminaat verkopen. Dan zie je meteen wat wel en niet past. Ik had zelf ook een soort meubels in gedachten maar ook een vloer die ik echt wilde hebben. Ik heb een stukje vloer meegenomen naar de meubelzaak en er zat te weinig contract tussen, dus ik ben uiteindelijk voor iets heel anders gegaan wat beter bij de vloer stond.

Laatst aangepast door rapa nui op ma 11 apr 2011 - 10:14; in totaal 1 keer bewerkt
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Wie heeft een lichte laminaat/houten vloer en lichte meubels Empty Re: Wie heeft een lichte laminaat/houten vloer en lichte meubels

Bericht  Prosecco ma 11 apr 2011 - 8:31

rapa nui schreef:Ik zou zelf juist wel wat contract willen hebben bij zulke lichte meubels. Dus toch voor een wat donkerder vloer gaan. Hoeft misschien niet te donker maar wel dat dat contrast er is. Als je bv. witte muren doet valt het misschien best wel mee met hoe donker het in de kamer wordt. Kun je geen plank(je)/deurtje uit de kast die je hebt meenemen naar een zaak waar ze laminaat verkopen. Dan zie je meteen wat wel en niet past. Ik had zelf ook een soort meubels in gedachten maar ook een vloer die ik echt wilde hebben. Ik heb een stukje vloer meegenomen naar de meubelzaak en er zat te weinig contract tussen, dus ik ben uiteindelijk voor iets heel anders gegaan wat beter bij de vloer stond.

Je bedoelt contrast?
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  rapa nui ma 11 apr 2011 - 10:15

Ja, stom Embarassed Kom op mijn werk de term contract zo vaak tegen dat ik dat dus blijkbaar al automatisch typ bij een woord dat er op lijkt.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Char1 wo 13 apr 2011 - 8:03

Jammer genoeg is een deurtje meenemen als ik de vloer ga uitzoeken niet te doen, ant het gaat om een kast zonder deurtjes die al helemaal in elkaar zit. Geloof dat ik er niet eens een plank uit kan halen.
Maar als niemand hier foto's heeft van zo'n soort combinaties moet ik denk ik vooral heel veel showrooms gaan bekijken tot ik een combinatie vind die ik mooi vind. Lastig, lastig.
Snpa je punt van het contrast wel hoor! Misschien dat ik dan de vloer iets grijzer hout moet nemen ofzo.

Char1
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 8:17

Wij hebben een bijna witte laminaatvloer, maar wij hebben er wel walnoot kleurige meubels bij, wat echt een mooi contrast is.maar goed dat wil je niet dus je hebt weinig aan mijn reactie.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 18:22

Wij hebben een licht eiken vloer, dat is echt licht en daarop witte meubelen, alleen de bank is antraciet. Ik vind het super staan! Onze werkkamer heeft donker bruine meubelen en daar staat het ook mooi op. Maar eerlijk gezegd zelfs minder vind ik...

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 0:43

Ik heb een witte laminaat vloer, alsof hij heel oud en versleten is en spierwitte meubels en spierwitte muren. Donkergrijze bank erop. Ik vind het nog steeds ontzettend mooi.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 2:15

Wij hebben een wit eiken laminaat vloer. Onze sidetable en salontafel zijn wit.
Tv kast en eettafel donkerbruin (staat niet zo leuk helaas, maar kunnen de eettafel en de tv kast nog niet vinden, maar die twee worden ook vervangen voor wit.
Ik vind het heel veel rust uitstralen bij elkaar (witte meubelen en wit eiken) doordat er niet al te veel kleurverschil tussen zit.
Hebben wel een antraciete loungebank erbij.
Het donkere past ook wel bij de vloer, maar vind het contrast veel te hard.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 2:26

Reva schreef:Ik heb een witte laminaat vloer, alsof hij heel oud en versleten is en spierwitte meubels en spierwitte muren. Donkergrijze bank erop. Ik vind het nog steeds ontzettend mooi.
Zo ga ik het ook doen, maar dan met een lichtgrijze laminaat vloer..

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 2:32

Wij hebben in de slaapkamer wit laminaat en witte en zwarte meubels erin staan (witte kledingkast, zwart bureau, zwart bed, wit kastje, zwarte elektrische piano, zwarte gordijnen. En witte muren. Staat heel mooi, al zeg ik het zelf!

Gast
Gast

Bericht  Char1 do 14 apr 2011 - 6:44

Dank jullie wel voor alle reacties. Misschien moet ik dan toch maar gewoon op mijn gevoel afgaan en beiden vrij licht nemen. Ik ga dan nog wel even op zoek naar twee tinten die mooi bij elkaar passen. Toevallig iemand met een lichte inrichting die daar ook foto's van wil plaatsen? Zeker omdat ik ook over een antraciet bank denk, zou ik het wel heel leuk vinden om een 'voorbeeldje' te zien.

Char1
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: