Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie heeft ervaring met lilypadz

5 plaatsers

Ga naar beneden

Wie heeft ervaring met lilypadz Empty Wie heeft ervaring met lilypadz

Bericht  Happydobby do 8 sep 2011 - 1:34

Mijn borsten lekken regelmatig, zou eigenlijk graag zonder BH slapen, heeft iemand ervaring hiermee?
Vind 20 euro veel geld als het niet werkt namelijk.

LilyPadz zoogcompressen

Het revolutionaire nieuwe zoogcompres. Voorkomt lekkage!
* niet-absorberend
* gaat maanden mee
* onzichtbaar onder kleding

LilyPadz werken volgens het eeuwenoude principe dat druk op je tepel (zoals van een vinger) tijdelijk het lekken van melk tegen gaat. LilyPadz geeft deze druk constant, zelfs zonder gebruik van een beha, dus je lekt nooit!

LilyPadz zijn compressen gemaakt van 100% siliconen. Ze zijn herbruikbaar want iedere keer dat je ze reinigt, hernieuwt de plakzijde zich. Eén paar gaat dus maanden mee.

Dus:

Slapen zonder beha, want LilyPadz blijft op zijn plaats!

Zwemmen, want LilyPadz absorberen niet!

Avondje uit, zelfs onder strakke dunne avondkleding, zijn LilyPadz onzichtbaar!


Wanneer je een ingetrokken tepel hebt,dan zal er geen contact ontstaan tussen de huid van de tepel en de LilyPadz waardoor de werking van de LilyPadz niet kan worden gegarandeerd.


Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft ervaring met lilypadz Empty Re: Wie heeft ervaring met lilypadz

Bericht  Liadan do 8 sep 2011 - 1:57

Ik had ze toen ik bevallen was van Yara, maar hier bevielen ze niet voor 's nachts. Er kwam toch een beetje borstvoeding achter de lilypadz en als ik ze er dan af wilde halen dan was nog alles nat. Of ze schoten los en zat ook alles onder.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft ervaring met lilypadz Empty Re: Wie heeft ervaring met lilypadz

Bericht  Mamsie do 8 sep 2011 - 2:09

Bij mij bevielen ze wel. Ik heb ze heel veel gedragen en bijna nooit doorgelekt. 's nachts had ik ze ook aan en ja idd soms kwam er wat melk onder maar als ik heb dan onderaan los maakte en er een spuugdoekje onder deed was het opgelost.

1 ding maak ze echt maar 1 x per dag schoon. Ik gebruik neutral afwasmiddel en dat werke prima.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft ervaring met lilypadz Empty Re: Wie heeft ervaring met lilypadz

Bericht  LMCurious do 8 sep 2011 - 2:47

Ik heb ze ook veel gebruikt. Ik heb een wat grotere cupmaat, en ik vond wel dat je de vorm van de lilypads zag door m'n bh heen. Omdat mijn eigen borst dus niet natuurlijk doorliep onder de pads. Maar dat was dus alleen een 'probleem' bij strakkere kleding.

Ik heb ze s nachts ook geprobeerd, maar dan lekte ik ook door. Vooral doordat ik met m'n grotere borsten veel druk erop legde. Dit was niet altijd, maar wel toen er iets meer tijd tussen de nachtvoedingen kwam te zitten. (en dat was bij ons heel vlug) Maar voor s nachts had ik geen probleem met gewone borstcompressen. (vind dan wel die van natusan de moeite waard, die zijn zoveel zachter voor de borst dan kruitvat eigen merk die ik ook had.)

Verder overdag heb ik ze dus veel gebruikt, vond ze erg prettig, en heb ze goed door kunnen verkopen op mp, heb het idee dat ze daar altijd wel wel voor redelijke prijzen weer doorverkocht worden. Dus dat zou je mee kunnen nemen in je beslissing het te proberen.

Ik maakte ze tussen de voedingen door trouwens ook gewoon schoon met een spuugdoekje, en dan s avonds maakte ik ze met afwasmiddel schoon en liet ze aan de lucht drogen.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft ervaring met lilypadz Empty Re: Wie heeft ervaring met lilypadz

Bericht  Roodkapje do 8 sep 2011 - 2:51

Ik vond het werkelijk een ramp voor in de beginperiode van borstvoeding. Er liep toch bv in en er dus ook weer langs uit. Heel mn shirt nat... Helaas na dat een paar keer gehad te hebben heb ik ze apart gelegd en niet meer gebruikt. Daar kon ik dus niet op vertrouwen. Ik heb het af en toe toen de bv gestabilisseerd was wel nog eens gebruikt.. dat werkte een stuk beter toen.
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft ervaring met lilypadz Empty Re: Wie heeft ervaring met lilypadz

Bericht  Happydobby do 8 sep 2011 - 3:05

Mmm heel wisselend dus, ga wel even op marktplaats kijken.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft ervaring met lilypadz Empty Re: Wie heeft ervaring met lilypadz

Bericht  Mamsie do 8 sep 2011 - 3:34

Happydobby schreef:Mmm heel wisselend dus, ga wel even op marktplaats kijken.

Ik heb ze ook nog mocht je ze willen kopen. Ik heb ze (op)nieuw gekocht bij de laatste
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft ervaring met lilypadz Empty Re: Wie heeft ervaring met lilypadz

Bericht  Happydobby do 8 sep 2011 - 4:00

Mamsie schreef:
Happydobby schreef:Mmm heel wisselend dus, ga wel even op marktplaats kijken.

Ik heb ze ook nog mocht je ze willen kopen. Ik heb ze (op)nieuw gekocht bij de laatste

Ik stuur je een PM

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft ervaring met lilypadz Empty Re: Wie heeft ervaring met lilypadz

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum