Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heeft iemand deze bank? (leenbakker)

+11
xCherona
Poubelle
M@niek
Penélope
Atelier Madame
Cow
Blond
Jerry
Pien
Siem
JD
15 plaatsers

Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (leenbakker) Empty Heeft iemand deze bank? (leenbakker)

Bericht  JD do 22 nov 2012 - 10:49

Heeft iemand deze bank? (leenbakker) 0a331e3618ab8740b2ea9f559eb76629

Wij willen een nieuwe bank, en ik heb deze op het oog... Maar aangezien onze laatste ervaring met een bank niet echt goed waren (woonexpress) en deze nogal goedkoop is, ben ik benieuwd of het wat is...
Ik heb ook geen ervaring met banken van de leenbakker, dus ben benieuwd of iemand mij wat kan vertellen smile
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (leenbakker) Empty Re: Heeft iemand deze bank? (leenbakker)

Bericht  Gast do 22 nov 2012 - 11:08

Volgens mij heeft Rumble deze, of in elk geval wel een Leenbakker-bank.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (leenbakker) Empty Re: Heeft iemand deze bank? (leenbakker)

Bericht  Cow do 22 nov 2012 - 19:38

Ik heb niet deze bank maar wel Leenbank van leenbakker.

Ik ben er heel tevreden over! Als je op staat blijft nog heel even je kont in de bank staan maar trekt mooi weg, geen klachten over en heb hem nu denk ik een klein jaar.

Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (leenbakker) Empty Re: Heeft iemand deze bank? (leenbakker)

Bericht  Siem do 22 nov 2012 - 20:16

Ik heb zelf ook een bank van de leenbakker gehad (weliswaar niet deze) maar ik ben niet te spreken over de kwaliteit.. Hij vertoonde redelijk snel scheuren.. Qua comfort was het overigens een prima bank

Siem
Prater
Prater