Heeft iemand deze bank? (leenbakker)
+11
xCherona
Poubelle
M@niek
Penélope
Atelier Madame
Cow
Blond
Jerry
Pien
Siem
JD
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
Heeft iemand deze bank? (leenbakker)
Wij willen een nieuwe bank, en ik heb deze op het oog... Maar aangezien onze laatste ervaring met een bank niet echt goed waren (woonexpress) en deze nogal goedkoop is, ben ik benieuwd of het wat is...
Ik heb ook geen ervaring met banken van de leenbakker, dus ben benieuwd of iemand mij wat kan vertellen
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Re: Heeft iemand deze bank? (leenbakker)
Volgens mij heeft Rumble deze, of in elk geval wel een Leenbakker-bank.
Gast- Gast
Ik heb niet deze bank maar wel Leenbank van leenbakker.
Ik ben er heel tevreden over! Als je op staat blijft nog heel even je kont in de bank staan maar trekt mooi weg, geen klachten over en heb hem nu denk ik een klein jaar.
Ik ben er heel tevreden over! Als je op staat blijft nog heel even je kont in de bank staan maar trekt mooi weg, geen klachten over en heb hem nu denk ik een klein jaar.
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Ik heb zelf ook een bank van de leenbakker gehad (weliswaar niet deze) maar ik ben niet te spreken over de kwaliteit.. Hij vertoonde redelijk snel scheuren.. Qua comfort was het overigens een prima bank
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Wij hebben 3,5jaar een bank van de leenbakker gehad en daarna vrienden van ons nog eens 3jaar. Het was een super goede bank, kwaliteit prijs verhouding vind ik ook prima!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Is dat de Rimini?
Wij hebben 'm in het grijs. Nu ruim anderhalf jaar. Op de plek waar we veel zitten, merken we wel dat we de veren/binnenkant gaan voelen en dat vind ik wel een beetje jammer...
Wij hebben 'm in het grijs. Nu ruim anderhalf jaar. Op de plek waar we veel zitten, merken we wel dat we de veren/binnenkant gaan voelen en dat vind ik wel een beetje jammer...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb getwijfeld over een Leen Bakker bank, maar uiteindelijk toch voor één van Trendhopper gekozen. Die zat zoveel lekkerder.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Hey die heb ik! Wel in het zwart. Ik vind um heerlijk zitten. Lekkere lounge, hij gaat wel snel peelen (is dat een woord eigenlijl?) er komen snel van die pluisachtige bolletjes op (we hebben de bank nu 3 jaar en zittem er veel op).
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
M@niek schreef:Hey die heb ik! Wel in het zwart. Ik vind um heerlijk zitten. Lekkere lounge, hij gaat wel snel peelen (is dat een woord eigenlijl?) er komen snel van die pluisachtige bolletjes op (we hebben de bank nu 3 jaar en zittem er veel op).
Vlgs mij kun je je huid peelen en gaat je bank pillen......
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Wij hebben nu 2 jaar een leen bakker bank en zijn ontzettend tevreden.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb deze bank anderhalf jaar geleden gekocht in het zwart. Zitcomfort is prima maar hij ging al heel snel pillen. Ik zou hem niet nog eens kopen!
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
Cow schreef:M@niek schreef:Hey die heb ik! Wel in het zwart. Ik vind um heerlijk zitten. Lekkere lounge, hij gaat wel snel peelen (is dat een woord eigenlijl?) er komen snel van die pluisachtige bolletjes op (we hebben de bank nu 3 jaar en zittem er veel op).
Vlgs mij kun je je huid peelen en gaat je bank pillen......denk
Hahaha ja dat bedoel ik! Pillen dus (goed onthoudem)
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Dank jullie wel voor de reacties!
ik ga er eens even goed over nadenken...
ik ga er eens even goed over nadenken...
JD- Ratel
Ik heb 'm sinds augustus, kan er dus nog niet heel veel over vertellen, behalve dat 'ie heerlijk zit en ligt!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ja door de prijs moést ik er toch echt even een topic voor openen. De bank die we nu hebben was goedkoop en daardoor ook echt een miskoop,en dat wil ik niet nog een keer... Maar ik krijg nu gewoon steeds meer last van mijn rug door die rotbank, en aangezien ons budget niet heel groot is, zal het een redelijk goedkope bank moeten worden
JD- Ratel
Hier staat hij in het antraciet sinds maart en ik wil nu al een ander. Er zitten allemaal pluizenbolletjes op en de naden/inkepingen zijn helemaal strak getrokken
En me vriend heeft er per ongeluk een gat ingebrand met een peuk
En me vriend heeft er per ongeluk een gat ingebrand met een peuk
xCherona- Fluisteraar
- Aantal berichten : 17
Punten : 21
Registratiedatum : 17-11-12
Wij hebben die bank sinds een paar maand en hij bevalt ons erg goed!
Zit lekker, stevig en wij hebben geen last van pillen oid.
Ik weet toevallig dat Tullow de bank al een paar jaar heeft en dat zij er ook erg tevreden over is!
Zit lekker, stevig en wij hebben geen last van pillen oid.
Ik weet toevallig dat Tullow de bank al een paar jaar heeft en dat zij er ook erg tevreden over is!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Het voordeel van deze bank lijkt mij dat de kussens vast zitten. Ik heb zelf ook een hoekbank maar dan met losse kussens erop. Dit houdt in dat alles de hele tijd aan het verschuiven is. Super irritant vind ik dat. Mocht ik een nieuwe bank gaan kopen zou ik dus voor vaste kussens kiezen. Leuke bank trouwens!
SATC- Fluisteraar
- Aantal berichten : 14
Punten : 16
Registratiedatum : 23-11-12
Tip tegen het pillen:
Wij hebben een hele andere bank, maar de stof pilt ook snel. Af en toe met de pluizentondeuse erover en hij lijkt weer als nieuw! Moet je natuurlijk wel zin in hebben...
Wij hebben een hele andere bank, maar de stof pilt ook snel. Af en toe met de pluizentondeuse erover en hij lijkt weer als nieuw! Moet je natuurlijk wel zin in hebben...
Gast- Gast
Kan je anders niet beter kijken voor een 2de hands bank die er nog goed uit ziet? Wij hadden ook niet veel budget, en wilden eerst ook 1 van de leenbakker (zelfde volgens mij), maar vonden hem echt niet lekker zitten. Vervolgens zijn we gaan zoeken op MP en hebben voor 200 euro een bank van Montel gevonden, waarvan de nieuwprijs rond de 1500 euro lag. De bank zag er nog super goed uit en zit zóveel beter dan die banken van de Leen Bakker.
(Op de foto lijkt hij minder breed als dat hij is)
(Op de foto lijkt hij minder breed als dat hij is)
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben er ook nog niet zeker van dat het die van Leenbakker wordt hoor. Kijk elke dag op MP, en zie wel mooie banken voorbij komen, maar dan weer net niet in de kleur die wij willen...
JD- Ratel
Wij hebben deze in zwart leer en zijn er erg tevreden over!
Mama_1987- Fluisteraar
- Aantal berichten : 197
Punten : 302
Registratiedatum : 26-08-11
Soortgelijke onderwerpen
» Heeft iemand deze bank? (Seats and sofas)
» Heeft iemand deze schommelstoel? (Marskramer)
» Heeft iemand deze top van zalando?
» Heeft iemand deze fiets? (Cortina Crush)
» Heeft iemand deze, en bevalt die?
» Heeft iemand deze schommelstoel? (Marskramer)
» Heeft iemand deze top van zalando?
» Heeft iemand deze fiets? (Cortina Crush)
» Heeft iemand deze, en bevalt die?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: