Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heeft iemand deze bank? (leenbakker)

+11
xCherona
Poubelle
M@niek
Penélope
Atelier Madame
Cow
Blond
Jerry
Pien
Siem
JD
15 plaatsers

Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (leenbakker) Empty Heeft iemand deze bank? (leenbakker)

Bericht  JD do 22 nov 2012 - 10:49

Heeft iemand deze bank? (leenbakker) 0a331e3618ab8740b2ea9f559eb76629

Wij willen een nieuwe bank, en ik heb deze op het oog... Maar aangezien onze laatste ervaring met een bank niet echt goed waren (woonexpress) en deze nogal goedkoop is, ben ik benieuwd of het wat is...
Ik heb ook geen ervaring met banken van de leenbakker, dus ben benieuwd of iemand mij wat kan vertellen smile
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (leenbakker) Empty Re: Heeft iemand deze bank? (leenbakker)

Bericht  Gast do 22 nov 2012 - 11:08

Volgens mij heeft Rumble deze, of in elk geval wel een Leenbakker-bank.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (leenbakker) Empty Re: Heeft iemand deze bank? (leenbakker)

Bericht  Cow do 22 nov 2012 - 19:38

Ik heb niet deze bank maar wel Leenbank van leenbakker.

Ik ben er heel tevreden over! Als je op staat blijft nog heel even je kont in de bank staan maar trekt mooi weg, geen klachten over en heb hem nu denk ik een klein jaar.

Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (leenbakker) Empty Re: Heeft iemand deze bank? (leenbakker)

Bericht  Siem do 22 nov 2012 - 20:16

Ik heb zelf ook een bank van de leenbakker gehad (weliswaar niet deze) maar ik ben niet te spreken over de kwaliteit.. Hij vertoonde redelijk snel scheuren.. Qua comfort was het overigens een prima bank

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (leenbakker) Empty Re: Heeft iemand deze bank? (leenbakker)

Bericht  Pien do 22 nov 2012 - 20:32

Wij hebben 3,5jaar een bank van de leenbakker gehad en daarna vrienden van ons nog eens 3jaar. Het was een super goede bank, kwaliteit prijs verhouding vind ik ook prima!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (leenbakker) Empty Re: Heeft iemand deze bank? (leenbakker)

Bericht  Jerry do 22 nov 2012 - 21:40

Is dat de Rimini?
Wij hebben 'm in het grijs. Nu ruim anderhalf jaar. Op de plek waar we veel zitten, merken we wel dat we de veren/binnenkant gaan voelen en dat vind ik wel een beetje jammer...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (leenbakker) Empty Re: Heeft iemand deze bank? (leenbakker)

Bericht  Blond do 22 nov 2012 - 21:49

Ik heb getwijfeld over een Leen Bakker bank, maar uiteindelijk toch voor één van Trendhopper gekozen. Die zat zoveel lekkerder.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (leenbakker) Empty Re: Heeft iemand deze bank? (leenbakker)

Bericht  M@niek do 22 nov 2012 - 22:40

Hey die heb ik! Wel in het zwart. Ik vind um heerlijk zitten. Lekkere lounge, hij gaat wel snel peelen (is dat een woord eigenlijl?) er komen snel van die pluisachtige bolletjes op (we hebben de bank nu 3 jaar en zittem er veel op).
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (leenbakker) Empty Re: Heeft iemand deze bank? (leenbakker)

Bericht  Cow do 22 nov 2012 - 23:45

M@niek schreef:Hey die heb ik! Wel in het zwart. Ik vind um heerlijk zitten. Lekkere lounge, hij gaat wel snel peelen (is dat een woord eigenlijl?) er komen snel van die pluisachtige bolletjes op (we hebben de bank nu 3 jaar en zittem er veel op).

Vlgs mij kun je je huid peelen en gaat je bank pillen......denk
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (leenbakker) Empty Re: Heeft iemand deze bank? (leenbakker)

Bericht  Atelier Madame do 22 nov 2012 - 23:46

Wij hebben nu 2 jaar een leen bakker bank en zijn ontzettend tevreden.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (leenbakker) Empty Re: Heeft iemand deze bank? (leenbakker)

Bericht  Penélope do 22 nov 2012 - 23:51

Ik heb deze bank anderhalf jaar geleden gekocht in het zwart. Zitcomfort is prima maar hij ging al heel snel pillen. Ik zou hem niet nog eens kopen!
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (leenbakker) Empty Re: Heeft iemand deze bank? (leenbakker)

Bericht  M@niek do 22 nov 2012 - 23:56

Cow schreef:
M@niek schreef:Hey die heb ik! Wel in het zwart. Ik vind um heerlijk zitten. Lekkere lounge, hij gaat wel snel peelen (is dat een woord eigenlijl?) er komen snel van die pluisachtige bolletjes op (we hebben de bank nu 3 jaar en zittem er veel op).

Vlgs mij kun je je huid peelen en gaat je bank pillen......denk

Hahaha ja dat bedoel ik! Pillen dus (goed onthoudem)
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (leenbakker) Empty Re: Heeft iemand deze bank? (leenbakker)

Bericht  JD vr 23 nov 2012 - 10:55

Dank jullie wel voor de reacties!
ik ga er eens even goed over nadenken... smile
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (leenbakker) Empty Re: Heeft iemand deze bank? (leenbakker)

Bericht  Poubelle vr 23 nov 2012 - 11:36

Ik heb 'm sinds augustus, kan er dus nog niet heel veel over vertellen, behalve dat 'ie heerlijk zit en ligt!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (leenbakker) Empty Re: Heeft iemand deze bank? (leenbakker)

Bericht  JD vr 23 nov 2012 - 12:01

Ja door de prijs moést ik er toch echt even een topic voor openen. De bank die we nu hebben was goedkoop en daardoor ook echt een miskoop,en dat wil ik niet nog een keer... Maar ik krijg nu gewoon steeds meer last van mijn rug door die rotbank, en aangezien ons budget niet heel groot is, zal het een redelijk goedkope bank moeten worden smile

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (leenbakker) Empty Re: Heeft iemand deze bank? (leenbakker)

Bericht  xCherona vr 23 nov 2012 - 21:12

Hier staat hij in het antraciet sinds maart en ik wil nu al een ander. Er zitten allemaal pluizenbolletjes op en de naden/inkepingen zijn helemaal strak getrokken
En me vriend heeft er per ongeluk een gat ingebrand met een peuk laughcry
xCherona
xCherona
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 17
Punten : 21
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (leenbakker) Empty Re: Heeft iemand deze bank? (leenbakker)

Bericht  Arwyn za 24 nov 2012 - 0:11

Wij hebben die bank sinds een paar maand en hij bevalt ons erg goed!
Zit lekker, stevig en wij hebben geen last van pillen oid.

Ik weet toevallig dat Tullow de bank al een paar jaar heeft en dat zij er ook erg tevreden over is!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (leenbakker) Empty Re: Heeft iemand deze bank? (leenbakker)

Bericht  SATC za 24 nov 2012 - 6:14

Het voordeel van deze bank lijkt mij dat de kussens vast zitten. Ik heb zelf ook een hoekbank maar dan met losse kussens erop. Dit houdt in dat alles de hele tijd aan het verschuiven is. Super irritant vind ik dat. Mocht ik een nieuwe bank gaan kopen zou ik dus voor vaste kussens kiezen. Leuke bank trouwens!
SATC
SATC
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 14
Punten : 16
Registratiedatum : 23-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (leenbakker) Empty Re: Heeft iemand deze bank? (leenbakker)

Bericht  Gast za 24 nov 2012 - 6:19

Tip tegen het pillen:

Heeft iemand deze bank? (leenbakker) VB_1706020

Wij hebben een hele andere bank, maar de stof pilt ook snel. Af en toe met de pluizentondeuse erover en hij lijkt weer als nieuw! Moet je natuurlijk wel zin in hebben...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (leenbakker) Empty Re: Heeft iemand deze bank? (leenbakker)

Bericht  TukTuk za 24 nov 2012 - 7:19

Kan je anders niet beter kijken voor een 2de hands bank die er nog goed uit ziet? Wij hadden ook niet veel budget, en wilden eerst ook 1 van de leenbakker (zelfde volgens mij), maar vonden hem echt niet lekker zitten. Vervolgens zijn we gaan zoeken op MP en hebben voor 200 euro een bank van Montel gevonden, waarvan de nieuwprijs rond de 1500 euro lag. De bank zag er nog super goed uit en zit zóveel beter dan die banken van de Leen Bakker.
Heeft iemand deze bank? (leenbakker) Product.view.productfoto
(Op de foto lijkt hij minder breed als dat hij is)
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (leenbakker) Empty Re: Heeft iemand deze bank? (leenbakker)

Bericht  JD za 24 nov 2012 - 8:55

Ik ben er ook nog niet zeker van dat het die van Leenbakker wordt hoor. Kijk elke dag op MP, en zie wel mooie banken voorbij komen, maar dan weer net niet in de kleur die wij willen...

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (leenbakker) Empty Re: Heeft iemand deze bank? (leenbakker)

Bericht  Mama_1987 za 24 nov 2012 - 11:10

Wij hebben deze in zwart leer en zijn er erg tevreden over!
Mama_1987
Mama_1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 197
Punten : 302
Registratiedatum : 26-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heeft iemand deze bank? (leenbakker) Empty Re: Heeft iemand deze bank? (leenbakker)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum