Heeft iemand deze bank? (leenbakker)
+11
xCherona
Poubelle
M@niek
Penélope
Atelier Madame
Cow
Blond
Jerry
Pien
Siem
JD
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
Heeft iemand deze bank? (leenbakker)
Wij willen een nieuwe bank, en ik heb deze op het oog... Maar aangezien onze laatste ervaring met een bank niet echt goed waren (woonexpress) en deze nogal goedkoop is, ben ik benieuwd of het wat is...
Ik heb ook geen ervaring met banken van de leenbakker, dus ben benieuwd of iemand mij wat kan vertellen
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Re: Heeft iemand deze bank? (leenbakker)
Volgens mij heeft Rumble deze, of in elk geval wel een Leenbakker-bank.
Gast- Gast
Ik heb niet deze bank maar wel Leenbank van leenbakker.
Ik ben er heel tevreden over! Als je op staat blijft nog heel even je kont in de bank staan maar trekt mooi weg, geen klachten over en heb hem nu denk ik een klein jaar.
Ik ben er heel tevreden over! Als je op staat blijft nog heel even je kont in de bank staan maar trekt mooi weg, geen klachten over en heb hem nu denk ik een klein jaar.
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Ik heb zelf ook een bank van de leenbakker gehad (weliswaar niet deze) maar ik ben niet te spreken over de kwaliteit.. Hij vertoonde redelijk snel scheuren.. Qua comfort was het overigens een prima bank
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Wij hebben 3,5jaar een bank van de leenbakker gehad en daarna vrienden van ons nog eens 3jaar. Het was een super goede bank, kwaliteit prijs verhouding vind ik ook prima!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Is dat de Rimini?
Wij hebben 'm in het grijs. Nu ruim anderhalf jaar. Op de plek waar we veel zitten, merken we wel dat we de veren/binnenkant gaan voelen en dat vind ik wel een beetje jammer...