Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kijk je gegeven paard in de bek

+21
patjuhhh
Jeanette
Effie_O
Tazz
May
M@niek
mickey
Tyrael
Toet
Mari
SuperGrover
Sarah1985
Guus
Serena
Caro
Arcade
girli
minoessepoes
Mizz_S
VeryCherry
Blond
25 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 4 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Rovine di 22 feb 2011 - 8:00

Ik ben meestal erg blij als iemand de moeite heeft gedaan iets voor me uit te zoeken, ik ben gek op kadootjes! Moest dan ook even stevig nadenken. Maar die douchepakketjes zijn wel een goede. Ik gebruik al 15 jaar geen zeep of aanverwante producten meer vanwege allergie. De laatste keer dat ik een douchegel gebruikte kon ik de huid op mijn armen eraf pellen en moest ik uitkijken dat de pluisjes van mijn kleding er niet in groeiden. Dat soort kadootjes blijven dus meestal ongebruikt staan om met een volgende verhuizing in de prullenbak te belanden.
Vrij veel mensen weten dat ook wel, het is toch iets raars waar mensen van opkijken, maar toch ontkom ik regelmatig niet aan zulke pakketjes.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 4 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 8:05

Darcy moet wel wakker zijn met haar nieuwe werk! Dan is mierenneuken heel belangrijk :P

Ik ben juist altijd blij met pakketten douche- en badspul, ook al heb ik zelf geen bad, ik neem 't dan mee als ik ergens ga logeren of naar een hotel ga.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 4 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 9:34

Toen ik 17 of 18 werd kreeg ik van mijn oom en tante (met twee kinderen die 7 en 8 jaar jonger zijn dan ik) een soort knutselpakket van de Hema. Dan kon ik mijn eigen mobiel in elkaar knutselen.
Zo'n idee, dat je aan het plafond kan hangen:
Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 4 Butter-main

Het was niet dat model, maar iets met allemaal fliebertjes en sliertjes en heel kinderachtig. Ik snap niet dat ze dat niet wisten. Ze hebben zelf kinderen die toen 9 en 10 waren of zo. Zoiets wat zij gaven is echt iets voor kinderen van die leeftijd...
Ik heb het weggegooid. Vond het echt een K-cadeau Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 4 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 9:42

Theedoosje schreef:
Jen_ schreef:Een handtas met een olifantengod met 8 armen erop, of hoeveel armen hebben ze? En dan van lelijk plastic-achtig. Heb hem nadat de gast weg was meteen weggegooid.

Van mijn moeder een heel lelijk bruinig vaasje voor 1 roos, en bijpassende houder voor een waxinelichtje.

Pas voor mijn verjaardag van een vriend van mijn vriend: de geur Marouscha! Moest mijn lachen inhouden Very Happy

Die vind ik juist lekker Embarassed als je deze bedoelt:
Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 4 9k=

Ja die inderdaad! Ik heb hem weggegooid, anders mocht jij hem wel hebben! Ik kon echt geen vriendin bedenken die hem wel wilde hebben, dus hij is al weg, sorry!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 4 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Kqip di 22 feb 2011 - 9:43

Kreeg een keer met kerst een ketting en armband van schoonouders...en die ketting was me toch lelijk :shock: . Heb dat eerlijk verteld aan mn vriend en hij vond het zoiezo een btj overkill dat ze en een armband gaven (die had ik gevraagd) en een ketting...whehe
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 4 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 9:44

Storm schreef:
Powerbabe schreef:Ik vind douchepakketen juist altijd vet relax! Als het tenminste van een beetje een relax merk is. Als het echt zo'n cheap ass pakket is waar je spontaan jeuk van krijgt vind ik het niet zo leuk. Maar met dove, nivea, rituals, bodyschop etc maak je me altijd blij!
Ja mij ook, daarom zei ik dat ook Very Happy en ik geef ze soms ook wel eens aan iemand anders.

Mij ook! Maar vooral met bodylotion, douchegel hoef ik dan weer niet perse, maar bodylotion kan ik nooit genoeg hebben Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 4 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Lejow di 22 feb 2011 - 9:45

Jen_ schreef:
Theedoosje schreef:
Jen_ schreef:Een handtas met een olifantengod met 8 armen erop, of hoeveel armen hebben ze? En dan van lelijk plastic-achtig. Heb hem nadat de gast weg was meteen weggegooid.

Van mijn moeder een heel lelijk bruinig vaasje voor 1 roos, en bijpassende houder voor een waxinelichtje.

Pas voor mijn verjaardag van een vriend van mijn vriend: de geur Marouscha! Moest mijn lachen inhouden Very Happy

Die vind ik juist lekker Embarassed als je deze bedoelt:
Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 4 9k=

Ja die inderdaad! Ik heb hem weggegooid, anders mocht jij hem wel hebben! Ik kon echt geen vriendin bedenken die hem wel wilde hebben, dus hij is al weg, sorry!

oeh, dat vind ik inderdaad ook een erg lekker luchtje...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 4 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 10:02

Een agenda uit 2001(terwijl het 2009 was)
Ik heb me echt kapot gelachen later met vrienden hahahahhaa

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 4 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 10:03

Mijn schoonmoeder is koningin van het geven van vreselijk foute cadeau's.

- 2 poezen van wit porcelein (omdat we 2 poezen hebben... Uhuh.)
- Kalenders met dieren erop
- Douchegel en bodylotions van de meest goedkope merken terwijl ze weet dat ik zo allergisch als de pest ben
- Kaarsen. Ik ben gek op kaarsen maar zij zoekt altijd rare uit die totaal niet in huis erbij passen
- Kettingen en armbanden, lelijk en bovendien maak ik zelf sieraden, waarom zou ik dan gekochte gaan dragen? Zeker toen ik mijn webshop nog had...

Zo krijgt mijn man elk jaar stapels met zakdoeken. Terwijl er nog 3 pakken in de kast liggen komt zij alweer met de 4e en 5e pak aan. Of witte sportsokken... Daar kunnen we de hele wijk mee voorzien...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 4 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 11:18

Op één van mijn verjaardagen hadden mijn vrienden besloten allemaal kleine dingen te kopen van de Action. Nu was ik destijds ook al groot fan van de Action, maar wat ze me toen gaven vond ik echt verschrikkelijk. En om eerlijk te zijn heb ik dat niet onder stoelen of banken geschoven. Embarassed

Een lelijke hangding met glazen koker waar een kaars inpastte met vanillekaars. (Ik krijg hoofdpijn van Vanillegeur. (Mijn vader vond hem fantastisch en heeft hem dan ook gelijk meegenomen de volgende dag. Embarassed)
Een vuurtoren op batterijen. Ik weet nog niet waarom ze me zoiets geven. (Mams heeft hem in de tuin gezet. Daar stond hij nog best leuk)
Een zwarte kandelaar met twee rode bolletjes qua kaarsen. (Deze heb ikzelf wel achter het rolgordijn gezet en tevoorschijn gehaald als ze op visite kwamen. Want hierover hadden ze destijds werkelijk nagedacht en moest ik wel lief vinden)

Mannen..... :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 4 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Yzma di 22 feb 2011 - 11:30

Ik vind die douchepakketjes ook altijd leuk om te krijgen, maar ik krijg ze nooit, haha.

Ik kan me eigenlijk geen verschrikkelijk cadeautjes herinneren. Het enige waar ik niets mee heb, zijn van die semi-grappige dingen. Tja, wat moet ik er mee. En mijn oma geeft altijd geld, dus daar krijg ik ook nooit iets vreemds van. Hoewel, ze is wel een kei in lelijke kaarten kopen, om dan vervolgens ook nog 100 keer te benadrukken hoe mooi hij wel niet is. (Voor de geboorte van mijn neefje had ze het helemaal bont gemaakt... Ze had toen twee lelijke kaarten gekocht, ook een voor mijn moeder, zodat mijn moeder die ook kon geven. Nou ja, moest eigenlijk)
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 392
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 4 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 20:10

Ik krijg van mijn oma vaak ook afschuwelijke kleding die ze dan weer van iemand anders gekregen heeft...er zitten echt de lelijkste dingen bij Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 4 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum