Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kijk je gegeven paard in de bek

+21
patjuhhh
Jeanette
Effie_O
Tazz
May
M@niek
mickey
Tyrael
Toet
Mari
SuperGrover
Sarah1985
Guus
Serena
Caro
Arcade
girli
minoessepoes
Mizz_S
VeryCherry
Blond
25 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 2 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 3:34

Geen idee, ik zal er eens over nadenken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 2 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 3:39

CKC schreef:Haha Jen, ik weet gelijk van wie de tas afkomstig is! (haha..toch?)

Ik ook een gebreid jurkje van mijn schoonmoeder, ECHT te lelijk! Gebreid heel wijd en dan heeft kraag ruffels en de mouwen ook die niet lang maar ook niet kort en ook geen 3/4 zijn! TE lelijk.

Oh en een guess tas.. ook lelijk!

Nee niet eens m'n schoonmoeder haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 2 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Sarah1985 ma 21 feb 2011 - 3:46

een treinkaartje van mijn schoonouders, Echt ik deed het open endacht wat moet ik daar nou mee, ding was ook maar 4 weken ofzo geldig en alleen in het weekend en dan konden wij ook niet eens. Ding is ook in de container beland. Ohw en datzelfde jaar kregen we voor sinterklaar juist weer een treinkaartje :shock:
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 2 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 4:07

Een cowboy hoed, hoe kom je erop.. haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 2 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 4:30

Caro schreef:Dat moet toch met recht de 50 liter sapkan zijn die wij voor onze bruiloft kregen. Echt: wat moet ik ermee? Denk aan zon ding dat restaurants voor hun gasten neerzetten, met een tapje onderaan. Ik heb heel vriendelijke gelachen en me de dag erna toch serieus even afgevraagd wat we met die kan moesten. Mijn ouders zijn nu de trotse eigenaars :-).

EN vroeger kreeg ik zulke lelijke dingen: een keer van mijn peettante een of andere strooihoed. Of een mannetje, gemaakt van stro/ riet wat dan heel rgappig moest zijn maar eigenlijk oerlelijk was. En ooit heb ik een koe-beeld gekregen, weet niet waarom, heb niks met koeien en wil ook niks met koeien maar blijkbaar was het heeeel leuk :-).

En volgens mij heb ik eens een keer voor mijn 7de of 8ste verjaardag een cadeaupakket 4711 gekregen!


Was da?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 2 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 4:32

.


Laatst aangepast door Darcy op di 1 maa 2011 - 22:43; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 2 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Arcade ma 21 feb 2011 - 4:42

Caro, was het echt 50L?? Dat is gigantisch, dat past toch niet in een normale auto! Hadden ze hem op een steekwagen?

Arcade
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 101
Punten : 132
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 2 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Caro ma 21 feb 2011 - 5:02

Arcade schreef:Caro, was het echt 50L?? Dat is gigantisch, dat past toch niet in een normale auto! Hadden ze hem op een steekwagen?

Ik denk dat je je vergist :-). 50 liter past echt wel in een normale auto hoor.. Je weet wel zo'n sapkannen die ze in hotels hebben waar jus d'orange etc inzit.. Die hadden ze bij zich en ja het ding was écht 50 liter qua inhoud. Ik heb nu het idee dat jij een hele silo tank voor je ziet haha!

@Jen: 4711 is een heel oud oma geurtje: eau de cologne. Dat staat écht bekend omdat alle oude omaatjes dat hebben (gehad) en dat kreeg ik dus als jong meisje. Google maar eens: wellicht ken je het flesje dan: heel karakteristiek, typisch groen met goud label..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 2 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Arcade ma 21 feb 2011 - 5:05

Er gaat 120 in een bad! En wie wil er nou 50 L van hetzelfde drankje, zelfs al drink je in de zomer 3 liter per dag. Het is een kleuterbadkuip.

Arcade
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 101
Punten : 132
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 2 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  minoessepoes ma 21 feb 2011 - 5:07

Arcade schreef:Er gaat 120 in een bad! En wie wil er nou 50 L van hetzelfde drankje, zelfs al drink je in de zomer 3 liter per dag. Het is een kleuterbadkuip.

Hahah nou dan krijgt het ding misschien ooit nog een nuttige bestemming als er kids komen Laughing
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 2 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Arcade ma 21 feb 2011 - 5:17

Haha en als ze dan op bezoek komen, doen of je dacht dat het zo hoorde! Zit toch een tapje in!

Arcade
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 101
Punten : 132
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 2 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 5:19

Mijn zus kreeg een tijd terug een cadeautje van mijn oma, die ze dat jaar aan mijn oma cadeau had gegeven nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 2 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 5:30

Een dieet kookboek. En bedankt. :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 2 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 5:32

Een nep Dolce en gabanna tasje :shock: ieehww zo cheap haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 2 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  SuperGrover ma 21 feb 2011 - 5:45

Ik heb een keer een zilveren bedelarmband van mijn tante gekregen, met 1 bedel eraan, waarin de sterfdatum van mijn oma gegraveerd stond. Op zich vind ik bedelarmbanden al afschuwelijk, maar serieus, wie denkt nou dat iemand wil rondlopen met een sieraad waarin de sterfdatum van je oma staat? Onbegrijpelijk...
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 2 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 6:18

Soepkommen in de vorm van een kop & schotel.. Staan nu ergens in mn berging Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 2 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 6:40

Ik kreeg laatst een hele kleurige kandelaar, gemaakt van blik. Euh heel leuk hoor, maar ons hele huis is zwart-wit...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 2 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 6:41

Nyah schreef:Ik kreeg laatst een hele kleurige kandelaar, gemaakt van blik. Euh heel leuk hoor, maar ons hele huis is zwart-wit...

Haha, dat heb ik wel. Ik kreeg een keer allemaal gekleurde kaarsen van een vriendin, terwijl mijn hele huis zwart - wit is... heel lief, maar ik heb het aan iemand anders cadeau gegeven bij wie het beter paste in haar huis!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 2 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 7:11

Ik kreeg toen ik 15 was ofzo van mijn oma een boekje...zo'n dik kartonnen kinderboekje Question .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 2 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 7:14

mozzarella schreef:Ik kreeg toen ik 15 was ofzo van mijn oma een boekje...zo'n dik kartonnen kinderboekje Question .

En er zat geen reden achter van.. Dit boekje las je vroeger als kleuter bij oma thuis.. of zo? Of dacht oma echt "Dit is vast een boekje die mijn kleindochter Mozzje leuk zal vinden!"

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 2 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 8:08

Volgens mij zijn oma's heel goed in slechte cadeau's. Ik kreeg eens super lelijke zelf gehaakte pannenlappen van haar en toen had ze er een heel verhaal bij over ''de taak van de vrouw in de keuken'' en dat ik maar goed voor mijn man moest zorgen als hij thuis kwam na zijn werk. Ik heb maar niks gezegd, want ik snap ook wel dat het lief bedoeld is, maar voelde me toch aardig beledigd. (Begon toen namelijk net met studeren net als mijn broer en die kreeg een mooie dure pen van haar met het verhaal dat het bedoeld was om contracten mee te ondertekenen... Mijn broer heeft me daar nog keihard om uitgelachen later smile )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 2 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Mari ma 21 feb 2011 - 8:14

Dit luchtje kreeg ik van mijn vriend toen we net samen waren, maar hij wist niet dat ik dat de goorste lucht ever vind, na een paar jaar heb ik hem weggegeven.
Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 2 Amor-amor-eau-toilette-spray-03779547806
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 2 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 8:16

Purple schreef:
Goochempie schreef:mijn vriend gebruikt mijn zwitsal zeep onder de douche I love you
Ik vind dat echt heel erg vies en knap ook echt af op jongens die daarna ruiken. Maar ja, misschien ben ik wel gewoon oppervlakkig daarin. :P

Ik gebruik al jaren de Zwitsal creme voor mijn handen Very Happy Het enige wat helpt tegen de droogte haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 2 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Toet ma 21 feb 2011 - 9:45

Zo'n 50 liter sapkan zou best handig zijn, voor bij ons op de carnavalswagen, om te vullen met wijn. Dit ga ik meteen in de groep gooien..
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 2 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Tyrael ma 21 feb 2011 - 9:53

Ik moest meteen aan deze site denken: http://whydidyoubuymethat.com/

Zelf heb ik ook wel eens gruwelijke cadeau's gekregen, vooral lelijke prullaria (kandelaars, beeldjes, gedrochten van vazen, etc.) die meestal kwijt zijn geraakt of gesneuveld met opruimen Very Happy
Tyrael
Tyrael
Prater
Prater

Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 2 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum