Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kijk je gegeven paard in de bek

+21
patjuhhh
Jeanette
Effie_O
Tazz
May
M@niek
mickey
Tyrael
Toet
Mari
SuperGrover
Sarah1985
Guus
Serena
Caro
Arcade
girli
minoessepoes
Mizz_S
VeryCherry
Blond
25 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 3 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 9:57

Jen_ schreef:Een handtas met een olifantengod met 8 armen erop, of hoeveel armen hebben ze? En dan van lelijk plastic-achtig. Heb hem nadat de gast weg was meteen weggegooid.

Van mijn moeder een heel lelijk bruinig vaasje voor 1 roos, en bijpassende houder voor een waxinelichtje.

Pas voor mijn verjaardag van een vriend van mijn vriend: de geur Marouscha! Moest mijn lachen inhouden Very Happy

Die vind ik juist lekker Embarassed als je deze bedoelt:
Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 3 9k=

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 3 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  mickey ma 21 feb 2011 - 10:06

Ik heb een tante die goed is in slechte/onnozel cadeaus kopen. Zo kreeg ik ooit een set espressokopjes van haar voor kerst. Op zich niks mis mee. Behalve dat ik noooooooit koffie drink, alleen thee. En dat wist ze, want we dronken altijd samen thee als ik daar was. Mijn zus heeft ooit (22e verjaardag ofzo) een roze plastic armbandje van haar gekregen. Ze heeft hem nooit om gehad.
Van mijn vriend heb ik vorig jaar kerst douchegel van Teigetje gekregen. Omdat ik Teigetje zo leuk vind. Het staat nog steeds op de badrand. Maar mijn vriend heeft het niet speciaal gekocht, dat scheelt dan wel weer smile Hij had van zijn werk een bon gekregen als kerstpakket, dan kon hij via internet zelf iets uitkiezen. Hij had iets voor zichzelf uitgekozen en had toen nog van die punten over. Daar heeft hij toen die douchegel van besteld voor mij. Vond ik ook wel weer lief, dat hij aan mij dacht I love you
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 3 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Tyrael ma 21 feb 2011 - 10:07

mickey schreef:Ik heb een tante die goed is in slechte/onnozel cadeaus kopen. Zo kreeg ik ooit een set espressokopjes van haar voor kerst. Op zich niks mis mee. Behalve dat ik noooooooit koffie drink, alleen thee. En dat wist ze, want we dronken altijd samen thee als ik daar was. Mijn zus heeft ooit (22e verjaardag ofzo) een roze plastic armbandje van haar gekregen. Ze heeft hem nooit om gehad.
Van mijn vriend heb ik vorig jaar kerst douchegel van Teigetje gekregen. Omdat ik Teigetje zo leuk vind. Het staat nog steeds op de badrand. Maar mijn vriend heeft het niet speciaal gekocht, dat scheelt dan wel weer smile Hij had van zijn werk een bon gekregen als kerstpakket, dan kon hij via internet zelf iets uitkiezen. Hij had iets voor zichzelf uitgekozen en had toen nog van die punten over. Daar heeft hij toen die douchegel van besteld voor mij. Vond ik ook wel weer lief, dat hij aan mij dacht I love you

Ach kun je altijd nog hele kleine kopjes thee drinken Wink
Tyrael
Tyrael
Prater
Prater

Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 3 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  mickey ma 21 feb 2011 - 10:21

Tyrael schreef:
mickey schreef:Ik heb een tante die goed is in slechte/onnozel cadeaus kopen. Zo kreeg ik ooit een set espressokopjes van haar voor kerst. Op zich niks mis mee. Behalve dat ik noooooooit koffie drink, alleen thee. En dat wist ze, want we dronken altijd samen thee als ik daar was. Mijn zus heeft ooit (22e verjaardag ofzo) een roze plastic armbandje van haar gekregen. Ze heeft hem nooit om gehad.
Van mijn vriend heb ik vorig jaar kerst douchegel van Teigetje gekregen. Omdat ik Teigetje zo leuk vind. Het staat nog steeds op de badrand. Maar mijn vriend heeft het niet speciaal gekocht, dat scheelt dan wel weer smile Hij had van zijn werk een bon gekregen als kerstpakket, dan kon hij via internet zelf iets uitkiezen. Hij had iets voor zichzelf uitgekozen en had toen nog van die punten over. Daar heeft hij toen die douchegel van besteld voor mij. Vond ik ook wel weer lief, dat hij aan mij dacht I love you

Ach kun je altijd nog hele kleine kopjes thee drinken Wink
De bordjes en lepeltjes die erbij hoorden waren van plastic. Die heb ik meegenomen naar stage (KDV), de kopjes heb ik weggegooid, die waren van porcelein. En ze waren behalve nutteloos ook niet echt mooi Embarassed (Wit porcelein met een plastic oortje in de vorm van een hartje en ook nog een hartje erop. Serieus... ik was toen 18 ofzo!)
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 3 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 10:29

Een gekleurd armbandje (souvenirtje) met m'n naam van m'n ex-schoonmoeder. Zoiets geef je aan een kind van 6 en niet aan iemand van 23 ! silent

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 3 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 10:33

Arcade schreef:Haha en als ze dan op bezoek komen, doen of je dacht dat het zo hoorde! Zit toch een tapje in!

Dan kan je echt het kind met het badwater weggooien laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 3 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  M@niek ma 21 feb 2011 - 10:34

Een lelijk tasje van spijkerstof :shock:
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 3 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  May ma 21 feb 2011 - 10:34

Delftsblauwe spullen...
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 3 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 10:41

Mijn vader heeft ooit een fles Amando voor z'n verjaardag gekregen, volgens mij staat die fles nog steeds in de badkamerkast laughcry

Ik heb mijn moeder toen ik jong was ooit een appelschilmachientje kado gedaan, daar moest je een appel in klemmen en als je dan aan het handvat draaide, werd ie geschild. Echt een totaal nutteloos kado dat na één appeltaart al op zolder belandde. M'n moeder kon er wel om lachen, ze vond 't wel schattig :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 3 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Tazz ma 21 feb 2011 - 10:42

dubbel


Laatst aangepast door Tazz op ma 21 feb 2011 - 10:45; in totaal 1 keer bewerkt
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 3 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Tazz ma 21 feb 2011 - 10:45

Tazz schreef:
Mari schreef:Dit luchtje kreeg ik van mijn vriend toen we net samen waren, maar hij wist niet dat ik dat de goorste lucht ever vind, na een paar jaar heb ik hem weggegeven.
Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 3 Amor-amor-eau-toilette-spray-03779547806

Ik heb dit luchtje ook van mijn vriend gekregen toen we net samen waren, en ik vind hem heerlijk!

wij hebben een keer een souvenir uit curaçao gehad van mn schoonzusje, het was een soort tappasschaaltje maar dan anders voor aan de muur met dolfijntjes erop geschilderd, en ze wist zelf niet eens wat het was. Het heeft hier een paar jaar ergens achterin de kast gestaan en afgelopen week heb ik het weggegooid.

Van mijn broertje heb ik een keer een uit hout gesneden beeldje gehad van een of andere Bosjesman met een enorme penis die onder zijn rieten rokje uitkwam. Maar dat was dan ook meer voor de humor dan dat het een serieus cadeau was toch heb ik hem niet gelijk durven weggooien, die is ook pas vorige week gesneuveld.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 3 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 19:29

Mijn oma is goed in geven van kitscherige dingen. Ze houdt er zelf nogal van maar ik dus totaal niet.
Zo kreeg ik laatst twee 3-D schilderijtjes (net zoals de 3-D kaarten) 'leuk voor de babykamer', zei ze.
En een nachtlampje in de vorm van twee biddende handen met een kindje erin. 'Helaas' heeft mijn vriend die kapot laten vallen Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 3 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Effie_O ma 21 feb 2011 - 21:00

Lang, lang geleden. Een zelfgemaakte knuffel van de oma van mijn vader, het was een smurf. Ik vond het niet mooi, riep "Lelijte Purf" (ja, zo jong was ik) en gooide het op de grond. Embarassed

Schat van een mens was het, vind het nog steeds zielig dat ik de smurf niet mooi vond. Al heeft ze mijn actie niet gezien of gehoord.
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 3 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 21:37

Ik blijf me ergeren aan al die pakketten met doucheschuim, bodylotion, badparels en alle andere troep voor onder de douche of in bad (die wij niet hebben ...).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 3 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 21:44

Ik heb eens van een vriend een elektrische vliegenmepper gekregen omdat het zo goed bij m`n haar paste :S van dezelfde vriend ook eens een fles wijn terwijl ik nooooit wijn drink en zat zwaar aan de medicijnen waar ik absoluut geen alcohol bij mocht drinken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 3 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 21:47

Oh, laatst heb ik van m`n tante en nichtje zo`n krans gekregen met een hart erin, wat nu helemaal hip is..

Best leuk, maar het is niet echt m`n smaak. Desondanks ga ik het wel ophangen hoor, misschien spuit ik die krans wel in een mooie metallic kleur ofzo..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 3 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Jeanette ma 21 feb 2011 - 22:14

Een ketting van mijn ex. God, wat is dat ding afschuwelijk lelijk. Hij bleek ontzettend duur te zijn, maar snap nog steeds niet waarom hij die dan gekozen had. Ik heb hem uiteraard nooit gedragen. :P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 3 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  patjuhhh di 22 feb 2011 - 1:08

een hele lelijke grote groene armband die ik van een vriendin had gekregen.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 3 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 3:03

Alex167 schreef:Ik blijf me ergeren aan al die pakketten met doucheschuim, bodylotion, badparels en alle andere troep voor onder de douche of in bad (die wij niet hebben ...).
Embarassed oh...dacht dat die bij iedereen wel in de smaak viel...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 3 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 3:10

Storm schreef:
Alex167 schreef:Ik blijf me ergeren aan al die pakketten met doucheschuim, bodylotion, badparels en alle andere troep voor onder de douche of in bad (die wij niet hebben ...).
Embarassed oh...dacht dat die bij iedereen wel in de smaak viel...

Hahaha, misschien bij de mensen die jij kent :P Bij mij niet. Ik heb nogal een gevoelige huid en gebruik altijd producten van 1 merk. Er kwam een keer iemand aan met zo'n Dove-pakket met zelfbruiningsspul erin. 'Niet te gebruiken voor de gevoelige huid of bij acné'. Juistem.

Oh ja en ik koop dat soort pakketten alleen als ik echt geen inspiratie heb en dan maar even 'makkelijk' zo'n pakketje meeneem. Dus als ik zelf zo'n ding krijg bedenk ik me dat ze vast even vlugvlug een cadeautje voor me hebben gekocht en niet de moeite hebben genomen iets leuks voor mij uit te zoeken :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 3 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 3:29

Ik vind douchepakketen juist altijd vet relax! Als het tenminste van een beetje een relax merk is. Als het echt zo'n cheap ass pakket is waar je spontaan jeuk van krijgt vind ik het niet zo leuk. Maar met dove, nivea, rituals, bodyschop etc maak je me altijd blij!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 3 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 3:30

Powerbabe schreef:Ik vind douchepakketen juist altijd vet relax! Als het tenminste van een beetje een relax merk is. Als het echt zo'n cheap ass pakket is waar je spontaan jeuk van krijgt vind ik het niet zo leuk. Maar met dove, nivea, rituals, bodyschop etc maak je me altijd blij!

*schop Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 3 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 3:31

Darcy schreef:
Powerbabe schreef:Ik vind douchepakketen juist altijd vet relax! Als het tenminste van een beetje een relax merk is. Als het echt zo'n cheap ass pakket is waar je spontaan jeuk van krijgt vind ik het niet zo leuk. Maar met dove, nivea, rituals, bodyschop etc maak je me altijd blij!

*schop Very Happy

lol!

Wat ben je wakker, Darcy :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 3 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 3:35

Moet toch wat he, als ik zo thuiszit :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 3 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 3:40

Powerbabe schreef:Ik vind douchepakketen juist altijd vet relax! Als het tenminste van een beetje een relax merk is. Als het echt zo'n cheap ass pakket is waar je spontaan jeuk van krijgt vind ik het niet zo leuk. Maar met dove, nivea, rituals, bodyschop etc maak je me altijd blij!
Ja mij ook, daarom zei ik dat ook Very Happy en ik geef ze soms ook wel eens aan iemand anders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek - Pagina 3 Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum