Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kijk je gegeven paard in de bek

+21
patjuhhh
Jeanette
Effie_O
Tazz
May
M@niek
mickey
Tyrael
Toet
Mari
SuperGrover
Sarah1985
Guus
Serena
Caro
Arcade
girli
minoessepoes
Mizz_S
VeryCherry
Blond
25 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek Empty Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Blond ma 21 feb 2011 - 2:41

Wat is het vreselijkste cadeau wat je ooit hebt gekregen?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 2:42

Een armband uit Kreta van mijn ex.
Ik zal maar niet zeggen wat ik ermee gedaan heb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 2:43

Uhmmm, nu moet ik echt even nadenken..

M`n oma is goed in dingen weggeven die ze bij Yves Rocher heeft gekregen enzo..
Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  VeryCherry ma 21 feb 2011 - 2:43

_Donnaa schreef:Uhmmm, nu moet ik echt even nadenken..

M`n oma is goed in dingen weggeven die ze bij Yves Rocher heeft gekregen enzo..
Laughing

Mijn oma ook Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Blond ma 21 feb 2011 - 2:45

Ik kan het van mezelf dus ook niet goed herinneren (zal eens diep nadenken), maar ik weet het wel van mn zusje.

Ze vroeg een Jip & Janneke bal van de Hema aan mijn tante (ik denk dat ze 7 of 8 werd), en toen kreeg ze een beeld van een clown :shock: . Een porseleinen beeld met oranje haar. ENG! Ze heeft heel knap gedaan alsof ze het leuk vond tegen mn tante, maar 's avonds in bed heeft ze het opgebiecht aan mn moeder (die dat natuurlijk allang doorhad). Toen kreeg ze de bal van mijn moeder en de clown is bij het grofvuil gegaan (want hij was te eng om ergens neer te zetten).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 2:47

Een handtas met een olifantengod met 8 armen erop, of hoeveel armen hebben ze? En dan van lelijk plastic-achtig. Heb hem nadat de gast weg was meteen weggegooid.

Van mijn moeder een heel lelijk bruinig vaasje voor 1 roos, en bijpassende houder voor een waxinelichtje.

Pas voor mijn verjaardag van een vriend van mijn vriend: de geur Marouscha! Moest mijn lachen inhouden Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 2:48

Jen_ schreef: de geur Marouscha! Moest mijn lachen inhouden Very Happy
Oh, brrr en dan zeker die rode? laughcry Het is trouwens wel jeugdsentiment, altijd als ik het ruik denk ik aan de omkleedkamers van de gymzaal op de middelbare school!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 2:49

Kadootjesmissers ... ik krijg wel eens van die prullaria om ergens neer te zetten in huis, of kaarsen... En ik kan helemaal niet tegen overal dingetjes hebben staan, dus dat is niet handig.
Plus dat ik niet zo van de parelmoerglimbeeldjes ben Wink

Maar wat ik echt vervelend vind ik dat ik sinds jaar en dag allergisch ben voor bepaalde produkten en die toch blijf krijgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 2:49

Purple schreef:
Jen_ schreef: de geur Marouscha! Moest mijn lachen inhouden Very Happy
Oh, brrr en dan zeker die rode? laughcry Het is trouwens wel jeugdsentiment, altijd als ik het ruik denk ik aan de omkleedkamers van de gymzaal op de middelbare school!

Ik heb een vriendin die die geur op dr verlanglijstje zet !!
Naast die van Vanderbilt met zwaan op flesje..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 2:50

Haha, chance! wat schattig van je zusje!

Ohh jen jouw tas-verhaal doet me aan mijn eigen ergste cadeau denken. Die tas was zo enorm lelijk, niet te geloven. Bruin plastic dat door moest gaan voor leer en zulke lelijke nepgouden studs erop, ik moest gewoon bijna lachen dat de gever serieus dacht dat ik die tas mooi zou vinden. ohhh dat ding was zo lelijk. ik ga eens kijken of ik er een plaatje of iets wat er op lijkt van kan vinden.

Kijk je gegeven paard in de bek Images?q=tbn:ANd9GcTO_wQvbNKwnFoOjC0CM2juNJGO2svfyhLkdXOIHTnes4GaR5nu&t=1

zoiets als die tas links, maar dan nog met gouden studs en nee het ding was gewoon te lelijk.


Laatst aangepast door Powerbabe op ma 21 feb 2011 - 2:54; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 2:51

Dolores schreef:Ik heb een vriendin die die geur op dr verlanglijstje zet !!
Naast die van Vanderbilt met zwaan op flesje..
laughcry Cheap ass luchtjes. Maar goed, ik vind ze nog iets beter dan het Zwitsal geurtje op volwassen mensen! Zwitsal is voor baby's niet voor volwassenen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 2:53

_Chance schreef:Wat is het vreselijkste cadeau wat je ooit hebt gekregen?

Een gele vaas in de vorm van een ei, het ding was keiduur en groot en heb hem uit fatsoen nog even in huis laten staan. Wat een lelijk ding....

Oh ja, het was geen paascadeau hoor...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Mizz_S ma 21 feb 2011 - 2:55

De broer van mijn vriend is erg goed in het geven van vreselijke kado's! Ik heb van hem een keer een afgrijselijke ketting gehad (nooit gedragen, hij was echt vreselijk!) en een keer een reusachtig windlicht terwijl we heel klein woonden, ik wist echt niet waar ik dat moest laten, hij is geloof ik achter het schot beland op zolder, en later is ie geloof ik kapot gevallen, een keer hele lelijke handschoenen (nooit gedragen) en nog wel meer. Aan hem vraag ik nu meestal een kadobon! Owja, en een keer met Sinterklaas van de ouders van mn vriend extreem leijke servetten, zo lelijk dat ik ze niet eens wil gebruiken. Owja, van zijn ouders hebben we toen we verhuisd waren ook een keer kandelaars gehad, maar volgens mijn vriend waren die zo lelijk dat hij heeft gezegd dat we ze echt niet wilden hebben (ze waren ook niet bepaald goedkoop, dus een beetje zonde om te houden). Ik heb ze overigens nooit gezien, maar mn vriend heeft ze weleens aangewezen en als ze er zo uitzagen waren ze inderdaad afgrijselijk...
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  minoessepoes ma 21 feb 2011 - 2:59

Tja dat is voor mij toch ook wel badschuim en aanverwante artikelen waar ik dus allergisch voor blijk te zijn. Ik geef meestal dus ook aan dat ik dat liever niet wil krijgen als mensen vragen of ik nog wensen heb.

Verder is het al wel lang geleden. Maar ik kreeg vroeger van mijn peettante vaak hele lelijke sieraden, die mijn nichten dan uitgezocht hadden (totaal niet mijn stijl) die ik dan heel aardig aanpakte, maar die ik nooit gedragen heb en die nu nog onder in mijn sieraden kistje liggen, ik kan het ook niet over mijn hart verkrijgen om ze weg te doen.

Ow sinds we verhuisd zijn komen er nog steeds mensen voor het eerst in ons huisje kijken en blijkbaar neem je dan een plant mee... Echt heel lief en attent hoor, dat wel.
Wij hebben alleen maar een woonkamer, inclusief keuken van misschien 25 m2 en op een gegeven moment had ik 6 grote planten staan. Geen gezicht, er zijn er nu dus ook een aantal dood gegaan Embarassed
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  girli ma 21 feb 2011 - 3:02

Een oerlelijke doos van mijn vriend. We hebben allebei onze eigen plank in de kast die we naar eigen wens gebruiken. Die van mij is altijd een zooi, want zo ben ik. Hij vond het tijd dat ik mijn plank opruimde en kocht dus die doos zodat ik mijn spullen daarin kon doen. Ik heb em lief gevraagd voor wie hij dacht dat hij een cadeau aan het kopen was.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Arcade ma 21 feb 2011 - 3:05

Badschuim van iemand die zei: "ik weet dat je geen bad hebt, maar toch..". Zal ze zelf wel een x gekregen hebben.

En ik had een leuk tafeltje dat heel oud was. En ik kreeg een nieuwe van de Ikea. Ik vond m niet mooi, maar deed natuurlijk blij en heb m direct in elkaar gezet en op de plek van die oude gezet. Hij paste maar op één manier alleen op die plek en dat bezoek zei "hij is speciaal voor die plek". Ik wou die oude terugzetten nadat het bezoek weg was, maar ze hadden een auto mee en zeiden dat ze mijn oude direct wel even bij de sloop zouden afgeven... Dat was vóór ik assertief werd.

Arcade
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 101
Punten : 132
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 3:05

Arcade schreef:Badschuim van iemand die zei: "ik weet dat je geen bad hebt, maar toch..". Zal ze zelf wel een x gekregen hebben.
laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 3:08

Haha Jen, ik weet gelijk van wie de tas afkomstig is! (haha..toch?)

Ik ook een gebreid jurkje van mijn schoonmoeder, ECHT te lelijk! Gebreid heel wijd en dan heeft kraag ruffels en de mouwen ook die niet lang maar ook niet kort en ook geen 3/4 zijn! TE lelijk.

Oh en een guess tas.. ook lelijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Caro ma 21 feb 2011 - 3:09

Dat moet toch met recht de 50 liter sapkan zijn die wij voor onze bruiloft kregen. Echt: wat moet ik ermee? Denk aan zon ding dat restaurants voor hun gasten neerzetten, met een tapje onderaan. Ik heb heel vriendelijke gelachen en me de dag erna toch serieus even afgevraagd wat we met die kan moesten. Mijn ouders zijn nu de trotse eigenaars :-).

EN vroeger kreeg ik zulke lelijke dingen: een keer van mijn peettante een of andere strooihoed. Of een mannetje, gemaakt van stro/ riet wat dan heel rgappig moest zijn maar eigenlijk oerlelijk was. En ooit heb ik een koe-beeld gekregen, weet niet waarom, heb niks met koeien en wil ook niks met koeien maar blijkbaar was het heeeel leuk :-).

En volgens mij heb ik eens een keer voor mijn 7de of 8ste verjaardag een cadeaupakket 4711 gekregen!

Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 3:09

O nu ik erover nadenk heb ik ook eens een ring gekregen.... waarvan ik niet eens begreep dat ie verkocht had mogen worden...
Ongeveer een cm breed, met reliëf (ja echt) in een soort blokjes patroon. En een werkelijk enorme huge-ass vierkanten kristal erin. (waarvan ik dacht dat ie nep was, maar nee, nou.....)

Was blijkbaar een erg dure ring, ik geloof niet dat ik ooit nog een ring ben tegengekomen die erop leek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Blond ma 21 feb 2011 - 3:12

Oh ja, en ik heb een Antiliaans kookboek gekregen. Het idee was leuk, alleen staan er vooral recepten in om schapen te stoven en hoe je leguaan bereid. Laat ik dat nu net nooit doen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Serena ma 21 feb 2011 - 3:21

ow hier staan wel echt erge dingen tussen!

Ik heb een keer toen ik 8 was zo'n leren schrijven boekje voor groep 2/3 gehad van een tante.. tja en toen kon ik dus al schrijven.. een een lelijke ketting die ik nooit gedragen heb... pff recent niet echt iets vreselijks gekregen.. wel een koffiepad bus, terwijl ik geen koffie drink en we er al 1 hadden :P maar deze gebruiken we toch, want 1 zo'n pak past niet helemaal in 1 bus en die bus die ik gekregen had was best duur, en van hele goede kwaliteit. Dus tja zonde om niet te gebruiken Wink
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Guus ma 21 feb 2011 - 3:30

Purple schreef:
Dolores schreef:Ik heb een vriendin die die geur op dr verlanglijstje zet !!
Naast die van Vanderbilt met zwaan op flesje..
laughcry Cheap ass luchtjes. Maar goed, ik vind ze nog iets beter dan het Zwitsal geurtje op volwassen mensen! Zwitsal is voor baby's niet voor volwassenen!

mijn vriend gebruikt mijn zwitsal zeep onder de douche I love you
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 3:31

Goochempie schreef:mijn vriend gebruikt mijn zwitsal zeep onder de douche I love you
Ik vind dat echt heel erg vies en knap ook echt af op jongens die daarna ruiken. Maar ja, misschien ben ik wel gewoon oppervlakkig daarin. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 3:33

Mijn lieve broertje is een ster in kansloze cadeautjes geven... Zo kreeg ik voor mijn verjaardag een voetenmassagekussen ? En een pen Very Happy Jaar daarvoor kreeg ik een collectebus voor de jarige... En met kerst een beertje in een beker.

Jaren daarvoor tellen niet mee, toen was-ie jonger dan 11. Maar hij wordt dit jaar 13 en om eerlijk te zijn hoop ik toch wel dat-ie óf beter wordt in cadeaus uitzoeken of 't gewoon houdt bij een dikke knuffel en een kaart :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kijk je gegeven paard in de bek Empty Re: Kijk je gegeven paard in de bek

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum