Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

n.a.v. Wat heb je het laatst gegeven?

+14
Flippin' Bitch
PluDan
Sorella
kwak
Luthien
bolus26
ShallY
Lavendel
Pien
Rovine
Possom
VeryCherry
Ugly Betty
Tullow
18 plaatsers

Ga naar beneden

n.a.v. Wat heb je het laatst gegeven? Empty n.a.v. Wat heb je het laatst gegeven?

Bericht  Tullow vr 5 aug 2011 - 2:35

Ik heb mijn vriend gister mee uit eten genomen. smile
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wat heb je het laatst gegeven? Empty Re: n.a.v. Wat heb je het laatst gegeven?

Bericht  Ugly Betty vr 5 aug 2011 - 2:36

Ik heb mijn zus onderzetters gegeven voor haar verjaardag.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wat heb je het laatst gegeven? Empty Re: n.a.v. Wat heb je het laatst gegeven?

Bericht  VeryCherry vr 5 aug 2011 - 2:41

Ik heb net een Pitbull-shirt voor mijn vriend gekocht ^^ Ga ik geven als hij thuiskomt.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wat heb je het laatst gegeven? Empty Re: n.a.v. Wat heb je het laatst gegeven?

Bericht  Possom vr 5 aug 2011 - 2:41

Bluray's van The Rock (mijn vriend zn lievelingsfilm) en Inception voor mijn vriend omdat we vijf jaar samen waren.
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wat heb je het laatst gegeven? Empty Re: n.a.v. Wat heb je het laatst gegeven?

Bericht  Rovine vr 5 aug 2011 - 2:42

Een vogelhuisje voor vrienden die hun tuin aan het opknappen zijn.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wat heb je het laatst gegeven? Empty Re: n.a.v. Wat heb je het laatst gegeven?

Bericht  Ugly Betty vr 5 aug 2011 - 2:48

Possom schreef:Bluray's van The Rock (mijn vriend zn lievelingsfilm) en Inception voor mijn vriend omdat we vijf jaar samen waren.

Gefeliciteerd!
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wat heb je het laatst gegeven? Empty Re: n.a.v. Wat heb je het laatst gegeven?

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 2:51

Leren slippers aan mn vader van de week. En gelukkig was hij er blij mee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wat heb je het laatst gegeven? Empty Re: n.a.v. Wat heb je het laatst gegeven?

Bericht  Pien vr 5 aug 2011 - 3:21

Dan moet ik even goed nadenken....

Ik denk dat dat cadeau geweest is voor een kraamvisite een maand terug.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wat heb je het laatst gegeven? Empty Re: n.a.v. Wat heb je het laatst gegeven?

Bericht  Lavendel vr 5 aug 2011 - 3:29

Een 'Moeke' rescue kit. Mijn zus is 2 maanden geleden bevallen en ze was 2 weken geleden jarig. 4 weken daarvoor waren mijn tweelingszus en ik jarig en we kregen van haar een festival rescue kit met dingen als een Poncho, Mueslirepen, Zonnebrand, Reinigingsdoekjes etc. Gewoon voor de gein want we geven niet echt grote cadeaus meer omdat we altijd iets leuks gaan doen met zn allen. Anyway nu was zij dus jarig en kreeg ze van ons deze rescue kit met scheermesjes, lekker douchegel, bodylotion, een sexy string en nachthempje, nagellak etc.


Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wat heb je het laatst gegeven? Empty Re: n.a.v. Wat heb je het laatst gegeven?

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 4:01

Een lunch.

Was naar mijn zusje en haar vriend gegaan en ik had lekkere broodjes en salades e.d. meegenomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wat heb je het laatst gegeven? Empty Re: n.a.v. Wat heb je het laatst gegeven?

Bericht  ShallY vr 5 aug 2011 - 4:02

Lavendel schreef:Een 'Moeke' rescue kit. Mijn zus is 2 maanden geleden bevallen en ze was 2 weken geleden jarig. 4 weken daarvoor waren mijn tweelingszus en ik jarig en we kregen van haar een festival rescue kit met dingen als een Poncho, Mueslirepen, Zonnebrand, Reinigingsdoekjes etc. Gewoon voor de gein want we geven niet echt grote cadeaus meer omdat we altijd iets leuks gaan doen met zn allen. Anyway nu was zij dus jarig en kreeg ze van ons deze rescue kit met scheermesjes, lekker douchegel, bodylotion, een sexy string en nachthempje, nagellak etc.



Wat grappig, dit ga ik onthouden!

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wat heb je het laatst gegeven? Empty Re: n.a.v. Wat heb je het laatst gegeven?

Bericht  bolus26 vr 5 aug 2011 - 4:41

een lunch getrakteerd aan mn mama en een cadeautje voor een vriendin die een nieuw huisje heeft
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wat heb je het laatst gegeven? Empty Re: n.a.v. Wat heb je het laatst gegeven?

Bericht  Luthien vr 5 aug 2011 - 4:57

Ik heb het boek 'Wreck this Journal' opgestuurd naar mijn man (heeft ie wat te doen daar in Verweggistan). Het doet er alleen ruim 2 weken over, dus waarschijnlijk krijgt iemand anders nog wel eerder iets van mij...
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wat heb je het laatst gegeven? Empty Re: n.a.v. Wat heb je het laatst gegeven?

Bericht  kwak vr 5 aug 2011 - 5:37

een heel lief schattig baby pakje in maat 50 voor een vriendin die nu 30 week zwanger is.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wat heb je het laatst gegeven? Empty Re: n.a.v. Wat heb je het laatst gegeven?

Bericht  Sorella vr 5 aug 2011 - 7:10

Voor mijn vriendin van 27 een veterstrikdiploma Very Happy Zij heeft die op school nooit gehad dus heb bij de intratuin een plantenpotje in de vorm van een schoen mét veters en een schattig plantje. En dan dat diploma!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wat heb je het laatst gegeven? Empty Re: n.a.v. Wat heb je het laatst gegeven?

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 7:38

Aan mijn moeder een ereader, omdat ze dat zelf niet kan betalen òf er heel lang voor moet sparen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wat heb je het laatst gegeven? Empty Re: n.a.v. Wat heb je het laatst gegeven?

Bericht  PluDan vr 5 aug 2011 - 7:44

Een bloemetje aan mijn schoonouders.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wat heb je het laatst gegeven? Empty Re: n.a.v. Wat heb je het laatst gegeven?

Bericht  Flippin' Bitch vr 5 aug 2011 - 8:02

Voor mijn moeders verjaardag: een cadeausetje van de body shop, hand- en theedoek en 2 van die rieten harten.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wat heb je het laatst gegeven? Empty Re: n.a.v. Wat heb je het laatst gegeven?

Bericht  Kathi vr 5 aug 2011 - 8:28

een ontbijt op bed aan m'n vriendje
Kathi
Kathi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 54
Punten : 54
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wat heb je het laatst gegeven? Empty Re: n.a.v. Wat heb je het laatst gegeven?

Bericht  Oasis vr 5 aug 2011 - 8:38

Ik heb kadootjes gekocht voor een vriendin: 2 boeken en een 'hoera geslaagd' poppetje.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wat heb je het laatst gegeven? Empty Re: n.a.v. Wat heb je het laatst gegeven?

Bericht  Merai vr 5 aug 2011 - 9:25

Een potje geluk: alvast een kleinigheidje voor een vriendin en haar vriend die een nieuw huis hebben.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wat heb je het laatst gegeven? Empty Re: n.a.v. Wat heb je het laatst gegeven?

Bericht  Lejow vr 5 aug 2011 - 9:28

Aan mijn (schoon)ouders een speentje met I love oma/opa en aan mijn opa's en oma een kaartje met het versje: We hebben groot nieuws, ook al is het nu nog heel klein. We willen graag vertellen dat we in april met zijn 3tjes zijn!
Om te vertellen dat ik zwanger ben.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. Wat heb je het laatst gegeven? Empty Re: n.a.v. Wat heb je het laatst gegeven?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum