Laatst gekochte of bestelde kleding!
+93
Rush
silly-one
TNMN
_Lacey_
Baby
ButterflyEffect
Tiana
Pussycat
SnowWhite
Rosa
Caresses
CCC
Inge
Cheesegirl
Serena
Paper Crown
SoCali
Limburg85
nijntje4
Lovely
Silver
patjuhhh
Toet
Travelgurly
Sneeuwvlok
Suus
Aziraphale
Dennenappel
Coccinelle
remover27
Prosecco
Ellebel
Cato
Caroow
PrimaBella
Natural
flower
TukTuk
Papillon
applestar
Nathalie
marjoleinnn
vlinder19
fy
ladycat
Olijfje
Roxi3
Plien84
Mermaid
claudiaveronique
Marie
Fearie
VeryCherry
Pannetoet
Bliss
Rapunzel
Lieke128
smooch
Juul
Jerry
Phileine
Mamsie
Melis_je
Atelier Madame
Benthe
Minx
Arwyn
Tsjip
Cow
Lotus_
Error
Geluk
Mida4you
Sterre
Jeanette
SparklingEyes
Moezie
Chocoholic
Lies
BJA
Mari
Ugly Betty
Flippin' Bitch
Lady4
Burn
Vanillivi
Pien
Blond
Kathi
Zwerver
Bruintje Beer
Niekske
loura
97 plaatsers
Pagina 7 van 23
Pagina 7 van 23 • 1 ... 6, 7, 8 ... 15 ... 23
Re: Laatst gekochte of bestelde kleding!
Hihi ik had nog de nodige basics nodig, en omdat er toch zoveel korting wordt gegeven op het moment bij de H&M het volgende besteld (toch leuk voor 31 euro bij elkaar ):
(ook in het wit)
Op deze top was ik helemaal verliefd:
(ook in het wit)
Op deze top was ik helemaal verliefd:
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Atelier Madame schreef:En in dit topic willenw e vervolgens natuurlijk wel graag weten wat je hebt besteldappeltje schreef:Atelier Madame schreef:Hadden jullie al gemerkt dat er op dit moment vet veel korting vanaf kan met kortingscodes van de H&M online?
1304 = €5
8964 = 25%
9217 = €10
9206 = 10% op het gehele assortiment!
Sowieso die van 10 en 5 euro eraf werken bij mij en die van 25% korting op 1 artikel. Vet chill
Dankje , nou heb ik alleen wel veeeel te veel besteld
Even zoeken hoe ik foto's kan plaatsen
Gast- Gast
Atelier Madame schreef:En in dit topic willenw e vervolgens natuurlijk wel graag weten wat je hebt besteldappeltje schreef:Atelier Madame schreef:Hadden jullie al gemerkt dat er op dit moment vet veel korting vanaf kan met kortingscodes van de H&M online?
1304 = €5
8964 = 25%
9217 = €10
9206 = 10% op het gehele assortiment!
Sowieso die van 10 en 5 euro eraf werken bij mij en die van 25% korting op 1 artikel. Vet chill
Dankje , nou heb ik alleen wel veeeel te veel besteld
Hier ook het broekje van!
Echt veel dus, maar ja je weet nooit wat je ervan houdt
Gast- Gast
Marie schreef:Ik heb vorige week deze jurk gekocht bij steps:
Hij staat echt super mooi, nu alleen ik nog en kilo of 4 lichter en hij staat niet alleen mooi maar zit dan ook nog perfect. (Nu snijden de randjes in mijn schouder!:S
Gaaf!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
loura schreef:[img]
Besteld en ik hou het
Wauw waar komt dat bovenste 't shirtje vandaan? Ik wil ook!!
claudiaveronique- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10
Thanks voor de kortingscodes! Ik heb er ook 3 gebruikt, en het volgende besteld:
Als het allemaal goed zit kan ik qua basics wel weer even vooruit!
Als het allemaal goed zit kan ik qua basics wel weer even vooruit!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Handig die kortingscodes!
Als ik morgen op tijd wakker ben even wat bestellen
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Bliss schreef:Marie schreef:Ik heb vorige week deze jurk gekocht bij steps:
Hij staat echt super mooi, nu alleen ik nog en kilo of 4 lichter en hij staat niet alleen mooi maar zit dan ook nog perfect. (Nu snijden de randjes in mijn schouder!:S
Gaaf!
Die is heel mooi zeg!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Lizardje schreef:Handig die kortingscodes!
Ik heb ze vorige week ook gebruikt en alleen maar sale artikelen besteld die direct leverbaar zijn, maar mn bestelling komt maar niet bij geleverde artikelen te staan:S iemand meer last van?
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Plien84 schreef:Lizardje schreef:Handig die kortingscodes!
Ik heb ze vorige week ook gebruikt en alleen maar sale artikelen besteld die direct leverbaar zijn, maar mn bestelling komt maar niet bij geleverde artikelen te staan:S iemand meer last van?
Staat er geen datum bij dat de artikelen geleverd gaan worden? Bij mij is dat namelijk tussen 18-4 en 22-4.. stomme is dat ik op deze site: http://www.kortingscode.net/kortingscode.net/index.php/kk/hm waar ik de kortingscodes ook vandaan heb ineens allemaal berichten lees dat bestellingen niet goed doorkomen enzo
Atelier Madame- Ratel
Hmm ik ben benieuwd. Ik zag daar inderdaad ook een berichtje van iemand waarvan de kortingscodes waren verwijderd op de factuur. Dat zou wel jammer zijn!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
[quote="claudiaveronique"]
Wauw waar komt dat bovenste 't shirtje vandaan? Ik wil ook!![/quote
Ik heb hem besteld bij Zalando maar hij is van Vero Moda! Hij zal dus vast ook wel in de winkels liggen en nog goedkoop ook 12,5
loura schreef:[img]
Besteld en ik hou het
Wauw waar komt dat bovenste 't shirtje vandaan? Ik wil ook!![/quote
Ik heb hem besteld bij Zalando maar hij is van Vero Moda! Hij zal dus vast ook wel in de winkels liggen en nog goedkoop ook 12,5
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Plien84 schreef:Lizardje schreef:Handig die kortingscodes!
Ik heb die kortingscodes niet gebruikt en mijn bestelling die eerst van 15 tot 18 geleverd zou worden is ook opgeschoven naar 19 tot 22.
Gast- Gast
Met dank aan de codes:
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Arden schreef:Plien84 schreef:Lizardje schreef:Handig die kortingscodes!
Ik heb die kortingscodes niet gebruikt en mijn bestelling die eerst van 15 tot 18 geleverd zou worden is ook opgeschoven naar 19 tot 22.
Ja bij mij was het eerst 11-15 en nu al 18-22 april:S hopelijk komt het goed, had een paar leuke dingen geshopt!
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Arden schreef:Plien84 schreef:Lizardje schreef:Handig die kortingscodes!
Ooh oke, nou hopelijk komt het dan goed.. las dus idd ook dat ze de codes uiteindelijk uit je bestelling halen.. maar zonder daarover bericht te verzenden mag dat toch helemaal niet? Je hebt toch immers een orderbevestiging.. en ik kon ook nergens op de site vinden dat je maar 1 kortingscode mocht invullen.
Atelier Madame- Ratel
Atelier Madame schreef:Arden schreef:Plien84 schreef:Lizardje schreef:Handig die kortingscodes!
Ooh oke, nou hopelijk komt het dan goed.. las dus idd ook dat ze de codes uiteindelijk uit je bestelling halen.. maar zonder daarover bericht te verzenden mag dat toch helemaal niet? Je hebt toch immers een orderbevestiging.. en ik kon ook nergens op de site vinden dat je maar 1 kortingscode mocht invullen.
In de nieuwsbrief stond de code van 10% korting op de hele collectie ook, dus neem aan dat die het gewoon doet..
Marie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10
Marie schreef:Atelier Madame schreef:Arden schreef:Plien84 schreef:Lizardje schreef:Handig die kortingscodes!
In de nieuwsbrief stond de code van 10% korting op de hele collectie ook, dus neem aan dat die het gewoon doet..
Ik heb een flyer met die kortingscode thuisgestuurd gekregen en daar stond in de kleine lettertjes dat je die niet mocht gebruiken in combinatie met andere codes.
Als ze je kortingscodes uit de bestelling halen krijg je daar bericht over.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
heb het één en ander vast voor de zomer besteld, begin aardig wat vocht in mn voeten vast te houden dus leek het me handig om in ieder geval goede slippers te hebben die ik goed kan verstellen!
ballerina's:
verder nog wat hempjes
ballerina's:
verder nog wat hempjes
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
@ Pien, klopt dat dat ze nu echte Birkenstocks bij de Scapino hebben?
Ik liep trouwens op het eind van m'n zwangerschap ook in zulke slippers. M'n voeten pastte in geen enkele schoen meer !
Ik liep trouwens op het eind van m'n zwangerschap ook in zulke slippers. M'n voeten pastte in geen enkele schoen meer !
Gast- Gast
dat klopt zeker Razz!! mocht je ze willen, niet te lang wachten!
Ik heb zelf alleen de "neppe" variant, die zit mij lekkerder, aangezien ik normaal steunzolen draag corrigeerd de echte birkenstock mijn voeten op de verkeerde plek!
Ik heb zelf alleen de "neppe" variant, die zit mij lekkerder, aangezien ik normaal steunzolen draag corrigeerd de echte birkenstock mijn voeten op de verkeerde plek!
Pien- Ratel
als je weet welke maat je hebt kun je ze ook online bestellen, dan ben je er zeker van dat je ze hebt. je kunt ze dan thuis laten bezorgen of bij een filiaal afhalen.Razz_ schreef:Oke morgen naar de Scapino dan !
Pien- Ratel
Oh dat wist ik niet dat je ze ook online kon bestellen. Maar ik ga toch liever even naar de winkel. Ik weet niet precies m'n maat en ik zag op de site net dat ze de Birkenstock die ik wil niet in het bruin hebben. En misschien in de winkel dan wel.
Gast- Gast
Pagina 7 van 23 • 1 ... 6, 7, 8 ... 15 ... 23
Soortgelijke onderwerpen
» Laatst ontvangen/laatst verstuurde sms
» (gekochte) taart invriezen
» Vraag over gisteren gekochte gezichtsbruiner
» Laatst gekregen?
» Wat heb jij het laatst gekregen?
» (gekochte) taart invriezen
» Vraag over gisteren gekochte gezichtsbruiner
» Laatst gekregen?
» Wat heb jij het laatst gekregen?