Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lekkere, 'gezonde' hamburgers

+12
silly-one
Punk'd
Snirp
Mizz_S
minoessepoes
Saga
Sterre
Marin
Gizmo
Minx
Rovine
Slakje
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Lekkere, 'gezonde' hamburgers - Pagina 2 Empty Re: Lekkere, 'gezonde' hamburgers

Bericht  Zora zo 14 apr 2013 - 7:22

Zora schreef:Die Heinz-tuinkruidspread is echt serieus net alsof je een Big Mac hebt, YUM Very Happy Volgens mij gaf CBL die tip ooit!

Ik ga vanavond ook denk ik heeeeeel lekkere burgers maken (al zijn ze niet erg gezond geloof ik...) met mozzarella, tomaatjes, bosui, zure room, avocado, op een Italiaanse bol.

Oeh ze waren zoooooo lekker!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lekkere, 'gezonde' hamburgers - Pagina 2 Empty Re: Lekkere, 'gezonde' hamburgers

Bericht  Snirp zo 14 apr 2013 - 23:41

Ik heb gister ook heerlijke burgers gemaakt!
Kwamen uit het hardloperskookboek, als herstel-eten voor mijn vriend, die de marathon heeft gelopen.
Ik eet rustig mee hoor, haha!

Was met kippengehakt, feta, uitje, spaanse peper, knoflook en ook een ei.
Gebakken in de grillpan, en op een lekkere donkere meergranenbol.
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Bericht  Ibbeltje zo 14 apr 2013 - 23:45

Ik had ook lekkere met rundergehakt, uitje, ei, paprikapoeder, cayennepoeder, italiaanse kruiden, kerry poeder, curry, knoflookpoeder. Dit op een bruin bolletje met sla en rode ui en nog wat curry.

Ik gooi altijd allerlei kruiden er door haha.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Marin ma 15 apr 2013 - 2:46

Wij hadden gisteren burgertjes van mager rundergehakt met spinazie er door. Weer eens heel wat anders. De spinazie eerst gewokt en toen door de blender, zodat het helemaal fijn was en dat door het gehakt met wat kruiden zoals paprikapoeder (en eitje en paneermeel). Die burgers dan in de oven gebakken, zonder vet dus gezond. In plaats van hamburgerbroodjes hadden we pita's gebruikt, en een zelfgemaakte knoflooksaus van geroosterde knoflook met yoghurt.

Was weer heel anders en ook gezond!

En de dag daarvoor dus soort varkensgehakt burgertjes met mais, op Aziatische wijze, met limoen, gember, vissaus en chilipeper er door.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: