Biologische Hamburgers AH
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Biologische Hamburgers AH
Ik heb net een meergranen broodje op het een biologische hamburger van Albert Heijn.
Die hamburgers hebben echt een complimentje verdiend. Ik vond hem echt heerlijk. Ik kan niet goed plaatsen wat er anders smaakt dan de 'gewone' variant. Maar ik nam een hap en het was gewoon een aangename verrassing wat ik proefde.
Een tip voor mensen die het ook wel eens lekker vinden om te lunchen met een broodje verse hamburger
Ik moest voor 2 hamburgers €2.19 betalen.
Die hamburgers hebben echt een complimentje verdiend. Ik vond hem echt heerlijk. Ik kan niet goed plaatsen wat er anders smaakt dan de 'gewone' variant. Maar ik nam een hap en het was gewoon een aangename verrassing wat ik proefde.
Een tip voor mensen die het ook wel eens lekker vinden om te lunchen met een broodje verse hamburger
Ik moest voor 2 hamburgers €2.19 betalen.
Gast- Gast
Re: Biologische Hamburgers AH
Ik vind ze juist niet te eten
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Waarom niet? Ben ik natuurlijk wel benieuwd naar.
Merk je geen verschil met de normale hamburgers? Of vind je hamburgers sowieso al niets
Merk je geen verschil met de normale hamburgers? Of vind je hamburgers sowieso al niets
Gast- Gast
Ja de gewone hamburgers van AH vind ik wel lekker maar dat aparte smaakje wat jij juist wel lekker vindt, vind ik dus niks. Wat ik me kan herinneren vond ik het ook iets te veel naar ui smaken en daar hou ik sowieso niet zo van.
Tania- Ratel
nog nooit geprobeerd maar eens doen. Al moet ik zeggen dat ik al een enorm verschil vind zitten tussen die van ah en euroshopper.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Tania schreef:Ja de gewone hamburgers van AH vind ik wel lekker maar dat aparte smaakje wat jij juist wel lekker vindt, vind ik dus niks. Wat ik me kan herinneren vond ik het ook iets te veel naar ui smaken en daar hou ik sowieso niet zo van.
Ben je niet in de war met Duitse biefstuk? Want in die Biologische Hamburger zit niet meer dan rundvlees. Er zit in iedergeval geen ui in haha. (Ik vind ui namelijk smerig als het rauwig door het vlees zit )
Gast- Gast
Punk'd schreef:Tania schreef:Ja de gewone hamburgers van AH vind ik wel lekker maar dat aparte smaakje wat jij juist wel lekker vindt, vind ik dus niks. Wat ik me kan herinneren vond ik het ook iets te veel naar ui smaken en daar hou ik sowieso niet zo van.
Ben je niet in de war met Duitse biefstuk? Want in die Biologische Hamburger zit niet meer dan rundvlees. Er zit in iedergeval geen ui in haha. (Ik vind ui namelijk smerig als het rauwig door het vlees zit )
Nee ben echt niet in de war. Er zit uienpoeder doorheen en die smaak vind ik ook niet lekker.
Tania- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Biologische voeding
» Lekkere, 'gezonde' hamburgers
» biologische webwinkels
» Biologische supermarkt
» Hamburgers met korting...
» Lekkere, 'gezonde' hamburgers
» biologische webwinkels