Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biologische Hamburgers AH

2 plaatsers

Ga naar beneden

Biologische Hamburgers AH Empty Biologische Hamburgers AH

Bericht  Gast za 24 nov 2012 - 2:45

Ik heb net een meergranen broodje op het een biologische hamburger van Albert Heijn.

Die hamburgers hebben echt een complimentje verdiend. Ik vond hem echt heerlijk. Ik kan niet goed plaatsen wat er anders smaakt dan de 'gewone' variant. Maar ik nam een hap en het was gewoon een aangename verrassing wat ik proefde.

Een tip voor mensen die het ook wel eens lekker vinden om te lunchen met een broodje verse hamburger Laughing

Ik moest voor 2 hamburgers €2.19 betalen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Biologische Hamburgers AH Empty Re: Biologische Hamburgers AH

Bericht  Tania za 24 nov 2012 - 2:51

Ik vind ze juist niet te eten Laughing

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 24 nov 2012 - 2:53

Waarom niet? Ben ik natuurlijk wel benieuwd naar.

Merk je geen verschil met de normale hamburgers? Of vind je hamburgers sowieso al niets Biologische Hamburgers AH 253468018

Gast
Gast

Bericht  Tania za 24 nov 2012 - 2:57

Ja de gewone hamburgers van AH vind ik wel lekker maar dat aparte smaakje wat jij juist wel lekker vindt, vind ik dus niks. Wat ik me kan herinneren vond ik het ook iets te veel naar ui smaken en daar hou ik sowieso niet zo van.

Tania
Ratel
Ratel

Bericht  Minx za 24 nov 2012 - 2:59

nog nooit geprobeerd maar eens doen. Al moet ik zeggen dat ik al een enorm verschil vind zitten tussen die van ah en euroshopper.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 5:49

Tania schreef:Ja de gewone hamburgers van AH vind ik wel lekker maar dat aparte smaakje wat jij juist wel lekker vindt, vind ik dus niks. Wat ik me kan herinneren vond ik het ook iets te veel naar ui smaken en daar hou ik sowieso niet zo van.

Ben je niet in de war met Duitse biefstuk? Want in die Biologische Hamburger zit niet meer dan rundvlees. Er zit in iedergeval geen ui in haha. (Ik vind ui namelijk smerig als het rauwig door het vlees zit :P )

Gast
Gast

Bericht  Tania di 27 nov 2012 - 7:01

Punk'd schreef:
Tania schreef:Ja de gewone hamburgers van AH vind ik wel lekker maar dat aparte smaakje wat jij juist wel lekker vindt, vind ik dus niks. Wat ik me kan herinneren vond ik het ook iets te veel naar ui smaken en daar hou ik sowieso niet zo van.

Ben je niet in de war met Duitse biefstuk? Want in die Biologische Hamburger zit niet meer dan rundvlees. Er zit in iedergeval geen ui in haha. (Ik vind ui namelijk smerig als het rauwig door het vlees zit :P )

Nee ben echt niet in de war. Er zit uienpoeder doorheen en die smaak vind ik ook niet lekker.

Tania
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven