Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De liefde!

+28
Taeda
Carra
June
Fjell
luenca
Reeza
SoGood
Arwyn
Sunstone
Bliss
Sea of Trees
xxjojootjexx
madam
Charles
Lavendel
Lady4
Beachgirl
Mamsie
vlinder-19
Marsy28
Paper Crown
Reva
Feline
Guusje
Marin
Fortissimo
Caro
Elliot
32 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

De liefde! - Pagina 4 Empty Re: De liefde!

Bericht  Gast do 11 apr 2013 - 10:10

Echt heel leuk June!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast do 11 apr 2013 - 10:14

Ik vind mijn vriend ook zo lief als hij me helemaal tegen zich aantrekt lepeltje lepeltje en dan allemaal lieve dingen in mijn oor gaat fluisteren en kusjes gaat geven. Dat doet hij heel vaak als we slapen, dan hoor ik ineens 'ik hou van je' of 'wat ben je toch lief'... smelt I love you

Gast
Gast

Bericht  Lady4 do 11 apr 2013 - 10:50

Ooh ja Pippa, dat doet mijn vriend ook vaak! We gaan sowieso al lepeltje lepeltje of hand in hand slapen, maar 's nachts in zijn slaap begint hij soms ook ineens aan me te trekken omdat hij dan lepeltje lepeltje wil liggen. Dan stroom ik echt over van liefde voor hem. smile Wij moeten 's nachts ook vaak tegelijkertijd plassen (als de een gaat, gaat de ander ook maar) en als we elkaar dan halverwege de gang of keuken tegenkomen gaan we altijd standaard even knuffelen.

Ik hou van mijn vriend! I love you
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Taeda do 11 apr 2013 - 18:42

Wat een heerlijk positief en romantisch topic!
Mijn man is ook heel lief, hij zorgt voor me en is bijna nooit boos of negatief over mij (terwijl dat soms wel terecht zou zijn Wink ). Hij kan echt heel grappig zijn, droge opmerkingen maken, maar ook serieus praten.
Inmiddels is hij ook teleurgesteld als ik weer ongesteld word en kijkt hij echt uit naar een kindje van ons samen. Ik weer zeker dat hij een superpapa wordt, hij is zo leuk met mijn neefjes en nichtje. Hij staat ook echt op nummer 1 tot 20 bij mijn neefje zegt mijn zus altijd, elke dag vragen of ome P. komt spelen I love you
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Gast do 11 apr 2013 - 21:36

Lady4 schreef:Ooh ja Pippa, dat doet mijn vriend ook vaak! We gaan sowieso al lepeltje lepeltje of hand in hand slapen, maar 's nachts in zijn slaap begint hij soms ook ineens aan me te trekken omdat hij dan lepeltje lepeltje wil liggen. Dan stroom ik echt over van liefde voor hem. smile Wij moeten 's nachts ook vaak tegelijkertijd plassen (als de een gaat, gaat de ander ook maar) en als we elkaar dan halverwege de gang of keuken tegenkomen gaan we altijd standaard even knuffelen.

Haha heel herkenbaar! Dat knuffelen in de gang doen wij ook Hahaha.

Gast
Gast

Bericht  Lady4 vr 12 apr 2013 - 5:02

Harrison schreef:
Lady4 schreef:Ooh ja Pippa, dat doet mijn vriend ook vaak! We gaan sowieso al lepeltje lepeltje of hand in hand slapen, maar 's nachts in zijn slaap begint hij soms ook ineens aan me te trekken omdat hij dan lepeltje lepeltje wil liggen. Dan stroom ik echt over van liefde voor hem. smile Wij moeten 's nachts ook vaak tegelijkertijd plassen (als de een gaat, gaat de ander ook maar) en als we elkaar dan halverwege de gang of keuken tegenkomen gaan we altijd standaard even knuffelen.

Haha heel herkenbaar! Dat knuffelen in de gang doen wij ook Hahaha.

laughcry
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Happinaz vr 12 apr 2013 - 9:11

Ik hou van mijn vriend omdat hij onvoorwaardelijk van mij houdt. Ook als ik met lelijke sokken en onderkin op de bank hang.
Ik mag hem uitschelden, onredelijk zijn, een heks zijn en dan houdt hij nog steeds van mij.
We hebben dezelfde interesses en vooral dezelfde humor, dat vind ik zo belangrijk.
We hebben echt wel flinke dipjes gehad, maar er is denk ik niemand anders op de wereld die zo goed bij mij past als hij. En nu, na bijna 11 jaar, ga ik daar ook niet meer aan twijfelen. Met hem wil ik oud worden.

En vanzelfsprekend is hij de beste papa ever.... I love you De liefde! - Pagina 4 3079029344

Liefde is heerlijk!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 12 apr 2013 - 19:12

Lady4 schreef:Wij moeten 's nachts ook vaak tegelijkertijd plassen (als de een gaat, gaat de ander ook maar) en als we elkaar dan halverwege de gang of keuken tegenkomen gaan we altijd standaard even knuffelen.
I love you I love you I love you

Gast
Gast

Bericht  Jeanette vr 12 apr 2013 - 20:23

Leuk topic! Very Happy

Ik heb zelf alleen geen romantische verhalen laughcry
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Jeanette vr 12 apr 2013 - 20:23

En gefeliciteerd Harrison! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Stuiterbal za 13 apr 2013 - 3:33

IK ben ook tot over mijn oren verliefd. Zo erg dat ik bijna niet weet hoe ik ermee om moet gaan. Dat ik met momenten in angst leef het weer kwijt te raken.
Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe het is om gelukkig te leven. Ik mis hem ieder moment dat hij niet bij mij is. En als we samen zijn genieten we op en top. Het is zo heerlijk.

Samen alles doen, samen met onze kinderen wat ondernemen en zien hoe leuk en gezellig ze het hebben. Maar ook lopen chagrijnen ( ik dan in de top van mijn hormonen), samen dromen over de toekomst.
Hij is zo gemakkelijk en remt mij af, ik ben een controle freak en leer hem weer wat bij. (plannen b.v. Yes )
Kortom het past zo goed in elkaar dat ik gewoon al warm van binnen word als ik alleen al aan hem denk.

Hij verteld me iedere dag hoeveel ik voor hem beteken en hoeveel hij van me houd. En als we samen slapen, val ik in zijn armen in diepe slaap. I love you

En toch vraag ik me soms af, waarom ik opeens zoveel geluk heb. Ik ben gewend om geen gelukkig leven te hebben en dit ken ik helemaal niet. Het is lastig om het naast me neer te leggen en echt nog meer te genieten. Maar ik ben zo bang het weer te verliezen.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Gast za 13 apr 2013 - 23:20

Oh, wat een heerlijk topic! Zwijmel, zwijmel, zwijmel..

Mijn vriend is ook echt een lieverd. Inmiddels zijn we ruin 9 jaar samen en ik vind hem nog steeds leuk, lief, aardig, etc. Ik kan me ook geen leven meer zonder hem voorstellen. Hij is er voor me wanneer ik dat nodig heb, maar doet ook lekker z'n eigen ding. Dat laatste vinden we allebei ook belangrijk. We doen dingen samen, maar ook dingen alleen. Natuurlijk overleggen we dat wel met elkaar.

Gast
Gast

Bericht  Yare zo 21 apr 2013 - 2:10

Mijn vriend is echt superattent. Hij merkt het gelijk als ik ergens mee zit of niet lekker ben, hij kijkt me dan aan en zegt: "gaat het wel goed met je?" Klinkt heel normaal, maar ik vind het zo fijn dat hij me echt ziet.Verder zijn wij ook echt knuffelig en kusserig, we lopen altijd hand in hand en vallen altijd lepeltje lepeltje in slaap. Als ik wakker word zegt hij altijd: "goedemorgen schoonheid, lekker geslapen?" Het is gewoon teveel om op te noemen......
Hij is gewoon geweldig....De liefde! - Pagina 4 281626781De liefde! - Pagina 4 2970661624
Yare
Yare
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: