De liefde!
+28
Taeda
Carra
June
Fjell
luenca
Reeza
SoGood
Arwyn
Sunstone
Bliss
Sea of Trees
xxjojootjexx
madam
Charles
Lavendel
Lady4
Beachgirl
Mamsie
vlinder-19
Marsy28
Paper Crown
Reva
Feline
Guusje
Marin
Fortissimo
Caro
Elliot
32 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: De liefde!
Reva schreef:Guusje schreef:Ik heb nu ruim een jaar een relatie (best nog kort eigenlijk al voelt het al erg lang in positieve zin), en oh wat vind ik hem lief, leuk, mooi en alles..
Kan me ook niet voorstellen dat dit ooit weggaat, hij is de eerste waarbij dit echt zo voelt.
[strike](En dat maakt me ook wel weer bang, What if...)
Ahh
Haha ja erg he. Als ik soms alleen maar naar hem kijk word ik zo gelukkig. En dat terwijl ik normaal gesproken de nuchterheid zelve ben en nooit had gedacht dit ooit te voelen.
Ik gun iedereen dit
Guusje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11
Jaa zo leuk voor jou Rood! Lekker ontdekken!
Ik hoop dat die rush nog lekker lang blijft!
Ik hoop dat die rush nog lekker lang blijft!
Gast- Gast
Ik herken het ook zo erg. Natuurlijk hebben wij even die kloterige kut dip gehad vorig jaar maar sinds we weer samenzijn en samenwonen (nu half jaar) gaat het zo goed. Het is ook veel rustiger nu. Ik had al eerder lange relatie gehad en ik was mijn vriend zijn eerste echte liefde. We schelen ook 6 jaar en hij was nog erg jong en kreeg het even op zijn heupen. Maar nu hij 100% zeker weet dat hij alleen mij wil, is het zo liefdevol.
Hij zei vorige week dat er niemand is die zo goed bij hem past en hetzelfde denkt als hij. Hij kan me aankijken met die enorme bruine ogen en me zó verliefd aankijken. Hij zingt heel vaak:
You are my sunshine
my only sunshine
you make me happy, when skies are grey
you never know girl, how much I love you
so please, don't take my sunshine away.
Elke keer weer krijg ik daarvan een brok in mijn keel. 2,5 jaar en nog stapelverliefd. Inderdaad ook net als 2 verliefde pubers soms Ik kan er wel uren over praten. Ik weet dus hoe iedereen zich voelt!
Hij zei vorige week dat er niemand is die zo goed bij hem past en hetzelfde denkt als hij. Hij kan me aankijken met die enorme bruine ogen en me zó verliefd aankijken. Hij zingt heel vaak:
You are my sunshine
my only sunshine
you make me happy, when skies are grey
you never know girl, how much I love you
so please, don't take my sunshine away.
Elke keer weer krijg ik daarvan een brok in mijn keel. 2,5 jaar en nog stapelverliefd. Inderdaad ook net als 2 verliefde pubers soms Ik kan er wel uren over praten. Ik weet dus hoe iedereen zich voelt!
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Harrison schreef:Zo lang alweer Fortissimo! Hebben jullie al concrete trouwplannen?Fortissimo schreef:Wij zijn inmiddels alweer 4 jaar samen. Tijd vliegt echt voorbij! Ik heb niet echt specifiek een moment maar ik kan zo genieten van de kleine dingetjes. Elkaar klieren en als een stel kleine kinderen door het huis achter elkaar aan rennen en stoeien.. Ik ben nog zo verliefd op hem en we hebben het regelmatig over trouwen en kindjes krijgen. Trouwen doen we het liefst voordat mijn vriend 30 is, dus daar hebben we nog 3 jaar voor Kindjes net zo, maar dat wordt lastig. Ik kijk er alwel naar uit!
Het wordt 2015 of 2016 ( 2016 hebben we een mooie datumm.. maar dan is mijn vriend al dertig haha). Verder nog niks concreets.. Geld hé?
Ik word vrolijk van die lieve verhaaltjes. Feline, Three little birds wordt hier ook regelmatig voor me gezongen als ik me kut voel..
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Marin schreef:Het lijkt me trouwens echt geweldig om je partner in een ouder-rol te zien, volgens mij verdubbelt dat het verliefde gevoel echt!
Wij hebben een foto van mijn man die R. voor het eerst vasthoudt en dat is zo'n prachtige foto! Die foto zegt alles: trots, ontroering, spanning, vermoeidheid. Voor mij symboliseert die foto het moment dat ik wist dat hij nooit meer uit mijn leven zal verdwijnen. Dat moment veranderde ons leven, maar ook onze relatie voor altijd.
(Oh, wat klinkt dit zoetsappig, maar het is de mooiste foto die ik heb!)
Gast- Gast
Pritt schreef:Marin schreef:Het lijkt me trouwens echt geweldig om je partner in een ouder-rol te zien, volgens mij verdubbelt dat het verliefde gevoel echt!
Wij hebben een foto van mijn man die R. voor het eerst vasthoudt en dat is zo'n prachtige foto! Die foto zegt alles: trots, ontroering, spanning, vermoeidheid. Voor mij symboliseert die foto het moment dat ik wist dat hij nooit meer uit mijn leven zal verdwijnen. Dat moment veranderde ons leven, maar ook onze relatie voor altijd.
Mogen we die zien?
Reva- Prater
- Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13
Reva schreef:Pritt schreef:Marin schreef:Het lijkt me trouwens echt geweldig om je partner in een ouder-rol te zien, volgens mij verdubbelt dat het verliefde gevoel echt!
Mogen we die zien?
Als oppaskindje straks wakker is, maak ik er wel een foto van. (Hij staat op onze slaapkamer waar zij nu ligt te slapen)
Gast- Gast
Over 1,5 week zijn wij alweer 12jr samen en ondanks dat we veel moeilijke tijden hebben meegemaakt samen zijn we nog steeds gelukkig. Ik wil hem als we twaalf jaar samen zijn vragen of hij met me wil trouwen (gp omzetten in een huwelijk en dan trouwen met alles erop en eraan).
vlinder-19- Prater
- Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11
Wij zijn al weer 10 jaar samen en nog steeds zo gek op elkaar. Niemand had gedacht dat we bij elkaar zouden blijven en dat we überhaupt bij elkaar passen.
We sturen elkaar nog steeds zoetsappige berichtjes en zijn nog steeds 2 verliefde pubers.
Het allerfijnste vind ik dat onze relatie geen moeite kost.
We sturen elkaar nog steeds zoetsappige berichtjes en zijn nog steeds 2 verliefde pubers.
Het allerfijnste vind ik dat onze relatie geen moeite kost.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Wij zijn pas 4 maandjes samen maar ben zo dol op hem! We waren afgelopen weekend een weekendje weg, en helaas ben ik van zondag op maandagnacht ziek geworden. Maandagochtend dus terug naar huis gegaan (wat al wel de planning was maar toch). Bij hem thuis aangekomen voelde ik me nog steeds beroerd en toen heeft hij me thuisgebracht.
Nu is dat thuisbrengen misschien niet zo bijzonder maar misschien wel als je weet dat we 2 uur rijden (180 km) van elkaar vandaan wonen. Ik ben zo'n geluksvogel met hem! Hij is toen nog een nachtje bij mij gebleven, en gisteren met de trein terug naar huis gegaan (hij heeft een pokkehekel aan het OV). Voelde me gewoon schuldig.
Nu is dat thuisbrengen misschien niet zo bijzonder maar misschien wel als je weet dat we 2 uur rijden (180 km) van elkaar vandaan wonen. Ik ben zo'n geluksvogel met hem! Hij is toen nog een nachtje bij mij gebleven, en gisteren met de trein terug naar huis gegaan (hij heeft een pokkehekel aan het OV). Voelde me gewoon schuldig.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Wat bijzonder Pritt!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Wat leuk dat je dat gaat doen!vlinder-19 schreef:Over 1,5 week zijn wij alweer 12jr samen en ondanks dat we veel moeilijke tijden hebben meegemaakt samen zijn we nog steeds gelukkig. Ik wil hem als we twaalf jaar samen zijn vragen of hij met me wil trouwen (gp omzetten in een huwelijk en dan trouwen met alles erop en eraan).
Gast- Gast
De liefde os fantastisch! Ik ben heel erg gelukkig met mijn vriend, wij passen zo goed bij elkaar. Ik hoop dat wij samen oud gaan worden, aan ons zal het in ieder geval niet liggen. Dat hij een fantastische papa is, dat weet ik al. Als ik hem bezig zie met zijn zoontje, gelukkig en vol trots, dan houd ik nog een beetje meer van hem.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Gaan jullie al bijna samen kindjes maken?Lady4 schreef:De liefde os fantastisch! Ik ben heel erg gelukkig met mijn vriend, wij passen zo goed bij elkaar. Ik hoop dat wij samen oud gaan worden, aan ons zal het in ieder geval niet liggen. Dat hij een fantastische papa is, dat weet ik al. Als ik hem bezig zie met zijn zoontje, gelukkig en vol trots, dan houd ik nog een beetje meer van hem.
Wat een lieve verhalen allemaal! Mijnes is ook lief
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Jouwes ziet er ook zo leuk uit Lavendel!
Marin- Lady Post-a-lot
Ik heb ook zo'n foto als Printje! Deze, doodmoe, opgelucht en vooral erg geemotioneerd. Niet quoten aub. Dit is voor mij echt liefde.
weg
weg
Laatst aangepast door Charles op wo 10 apr 2013 - 3:36; in totaal 1 keer bewerkt
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Lavendel schreef:Gaan jullie al bijna samen kindjes maken?Lady4 schreef:De liefde os fantastisch! Ik ben heel erg gelukkig met mijn vriend, wij passen zo goed bij elkaar. Ik hoop dat wij samen oud gaan worden, aan ons zal het in ieder geval niet liggen. Dat hij een fantastische papa is, dat weet ik al. Als ik hem bezig zie met zijn zoontje, gelukkig en vol trots, dan houd ik nog een beetje meer van hem.
Nog niet, maar het zit in de planning. We hebben al besloten wanneer ik ga stoppen met de pil.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ooo Charles, krijg er tranen van in mijn ogen. Dat kleine voetje ook op zijn arm
madam- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11
Toen ik nog studeerde, 100 km vanaf zijn woonplaats, was mijn tv plotseling kapot. Hij was om 17.00 vrij, is toen naar mij toe gereden met nieuwe tv, we hebben een patatje gehaald, een wippie gemaakt en toen moest hij weer terug, want om 20.00 een afspraak. Maar oh wat een super lieve actie van hem!
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Hier.. Zo trots, zo blij, maar hartstikke moe na een bevalling van 16 uur die begon om 1 uur s nachts en dus daarvoor ook niet geslapen...
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Lady4 schreef:Lavendel schreef:Gaan jullie al bijna samen kindjes maken?Lady4 schreef:De liefde os fantastisch! Ik ben heel erg gelukkig met mijn vriend, wij passen zo goed bij elkaar. Ik hoop dat wij samen oud gaan worden, aan ons zal het in ieder geval niet liggen. Dat hij een fantastische papa is, dat weet ik al. Als ik hem bezig zie met zijn zoontje, gelukkig en vol trots, dan houd ik nog een beetje meer van hem.
Nog niet, maar het zit in de planning. We hebben al besloten wanneer ik ga stoppen met de pil.
Wat leuk!!!
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Oh wat lief die papa foto's! Daar smelt ik echt van. Dat wil ik ooohooook! Foto met z'n nichtje is al zo lief, maar ik wil m'n eigen kindje met hem! Ik zag laatst kinderfoto's van hem en hij was precies het kleine blonde kereltje waar ik van droom
Ooh wat leuk Lady!
Ooh wat leuk Lady!
Marin- Lady Post-a-lot
Ik ben ook gelukkig met mijn vriend, hij is de laatste tijd erg veranderd in positieve zin!
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Fijn S.o.T. In het huishouden of in andere zin?
Marin- Lady Post-a-lot
Awwh ik kreeg gewoon kippenvel van jouw foto Charles!!
Ben zooo benieuwd hoe mijn vriend als papa is. Hij is nu al helemaal gek met zijn neefje van een paar maandjes oud. Volgens mij is hij echt een superpapa! En mijn nichtjes zijn ook helemaal gek op hem. Mijn jongste nichtje vliegt hem altijd om de hals, en mij zien ze vervolgens niet meer staan
Ben zooo benieuwd hoe mijn vriend als papa is. Hij is nu al helemaal gek met zijn neefje van een paar maandjes oud. Volgens mij is hij echt een superpapa! En mijn nichtjes zijn ook helemaal gek op hem. Mijn jongste nichtje vliegt hem altijd om de hals, en mij zien ze vervolgens niet meer staan
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: