Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De liefde!

+28
Taeda
Carra
June
Fjell
luenca
Reeza
SoGood
Arwyn
Sunstone
Bliss
Sea of Trees
xxjojootjexx
madam
Charles
Lavendel
Lady4
Beachgirl
Mamsie
vlinder-19
Marsy28
Paper Crown
Reva
Feline
Guusje
Marin
Fortissimo
Caro
Elliot
32 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

De liefde! - Pagina 2 Empty Re: De liefde!

Bericht  Guusje di 9 apr 2013 - 23:43

Reva schreef:
Guusje schreef:Ik heb nu ruim een jaar een relatie (best nog kort eigenlijk al voelt het al erg lang in positieve zin), en oh wat vind ik hem lief, leuk, mooi en alles.. I love you
Kan me ook niet voorstellen dat dit ooit weggaat, hij is de eerste waarbij dit echt zo voelt.
[strike](En dat maakt me ook wel weer bang, What if...)

Ahh Yes

Haha ja erg he. Als ik soms alleen maar naar hem kijk word ik zo gelukkig. En dat terwijl ik normaal gesproken de nuchterheid zelve ben en nooit had gedacht dit ooit te voelen.


Ik gun iedereen dit smile
Guusje
Guusje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! - Pagina 2 Empty Re: De liefde!

Bericht  Gast di 9 apr 2013 - 23:49

Jaa zo leuk voor jou Rood! Lekker ontdekken!
Ik hoop dat die rush nog lekker lang blijft!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! - Pagina 2 Empty Re: De liefde!

Bericht  Marsy28 di 9 apr 2013 - 23:58

Ik herken het ook zo erg. Natuurlijk hebben wij even die kloterige kut dip gehad vorig jaar maar sinds we weer samenzijn en samenwonen (nu half jaar) gaat het zo goed. Het is ook veel rustiger nu. Ik had al eerder lange relatie gehad en ik was mijn vriend zijn eerste echte liefde. We schelen ook 6 jaar en hij was nog erg jong en kreeg het even op zijn heupen. Maar nu hij 100% zeker weet dat hij alleen mij wil, is het zo liefdevol.

Hij zei vorige week dat er niemand is die zo goed bij hem past en hetzelfde denkt als hij. Hij kan me aankijken met die enorme bruine ogen en me zó verliefd aankijken. Hij zingt heel vaak:
You are my sunshine
my only sunshine
you make me happy, when skies are grey
you never know girl, how much I love you
so please, don't take my sunshine away.

Elke keer weer krijg ik daarvan een brok in mijn keel. 2,5 jaar en nog stapelverliefd. Inderdaad ook net als 2 verliefde pubers soms Very Happy Ik kan er wel uren over praten. Ik weet dus hoe iedereen zich voelt!
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! - Pagina 2 Empty Re: De liefde!

Bericht  Fortissimo wo 10 apr 2013 - 0:47

Harrison schreef:
Fortissimo schreef:Wij zijn inmiddels alweer 4 jaar samen. Tijd vliegt echt voorbij! Ik heb niet echt specifiek een moment maar ik kan zo genieten van de kleine dingetjes. Elkaar klieren en als een stel kleine kinderen door het huis achter elkaar aan rennen en stoeien.. Ik ben nog zo verliefd op hem en we hebben het regelmatig over trouwen en kindjes krijgen. Trouwen doen we het liefst voordat mijn vriend 30 is, dus daar hebben we nog 3 jaar voor Wink Kindjes net zo, maar dat wordt lastig. Ik kijk er alwel naar uit! Very Happy
Zo lang alweer Fortissimo! Hebben jullie al concrete trouwplannen? Very Happy

Het wordt 2015 of 2016 ( 2016 hebben we een mooie datumm.. De liefde! - Pagina 2 394967 maar dan is mijn vriend al dertig haha). Verder nog niks concreets.. Geld hé? Wink

Ik word vrolijk van die lieve verhaaltjes. Feline, Three little birds wordt hier ook regelmatig voor me gezongen als ik me kut voel.. I love you
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! - Pagina 2 Empty Re: De liefde!

Bericht  Gast wo 10 apr 2013 - 0:58

Marin schreef:Het lijkt me trouwens echt geweldig om je partner in een ouder-rol te zien, volgens mij verdubbelt dat het verliefde gevoel echt!

Wij hebben een foto van mijn man die R. voor het eerst vasthoudt en dat is zo'n prachtige foto! Die foto zegt alles: trots, ontroering, spanning, vermoeidheid. Voor mij symboliseert die foto het moment dat ik wist dat hij nooit meer uit mijn leven zal verdwijnen. Dat moment veranderde ons leven, maar ook onze relatie voor altijd.
(Oh, wat klinkt dit zoetsappig, maar het is de mooiste foto die ik heb!)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! - Pagina 2 Empty Re: De liefde!

Bericht  Reva wo 10 apr 2013 - 1:04

Pritt schreef:
Marin schreef:Het lijkt me trouwens echt geweldig om je partner in een ouder-rol te zien, volgens mij verdubbelt dat het verliefde gevoel echt!

Wij hebben een foto van mijn man die R. voor het eerst vasthoudt en dat is zo'n prachtige foto! Die foto zegt alles: trots, ontroering, spanning, vermoeidheid. Voor mij symboliseert die foto het moment dat ik wist dat hij nooit meer uit mijn leven zal verdwijnen. Dat moment veranderde ons leven, maar ook onze relatie voor altijd.
(Oh, wat klinkt dit zoetsappig, maar het is de mooiste foto die ik heb!)

Mogen we die zien? Yes angel

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! - Pagina 2 Empty Re: De liefde!

Bericht  Gast wo 10 apr 2013 - 1:12

Reva schreef:
Pritt schreef:
Marin schreef:Het lijkt me trouwens echt geweldig om je partner in een ouder-rol te zien, volgens mij verdubbelt dat het verliefde gevoel echt!

Wij hebben een foto van mijn man die R. voor het eerst vasthoudt en dat is zo'n prachtige foto! Die foto zegt alles: trots, ontroering, spanning, vermoeidheid. Voor mij symboliseert die foto het moment dat ik wist dat hij nooit meer uit mijn leven zal verdwijnen. Dat moment veranderde ons leven, maar ook onze relatie voor altijd.
(Oh, wat klinkt dit zoetsappig, maar het is de mooiste foto die ik heb!)

Mogen we die zien? Yes angel

Als oppaskindje straks wakker is, maak ik er wel een foto van. (Hij staat op onze slaapkamer waar zij nu ligt te slapen)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! - Pagina 2 Empty Re: De liefde!

Bericht  vlinder-19 wo 10 apr 2013 - 2:08

Over 1,5 week zijn wij alweer 12jr samen en ondanks dat we veel moeilijke tijden hebben meegemaakt samen zijn we nog steeds gelukkig. Ik wil hem als we twaalf jaar samen zijn vragen of hij met me wil trouwen (gp omzetten in een huwelijk en dan trouwen met alles erop en eraan).
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! - Pagina 2 Empty Re: De liefde!

Bericht  Mamsie wo 10 apr 2013 - 2:25

Wij zijn al weer 10 jaar samen en nog steeds zo gek op elkaar. Niemand had gedacht dat we bij elkaar zouden blijven en dat we überhaupt bij elkaar passen.
We sturen elkaar nog steeds zoetsappige berichtjes en zijn nog steeds 2 verliefde pubers.

Het allerfijnste vind ik dat onze relatie geen moeite kost.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! - Pagina 2 Empty Re: De liefde!

Bericht  Beachgirl wo 10 apr 2013 - 2:26

Wij zijn pas 4 maandjes samen maar ben zo dol op hem! We waren afgelopen weekend een weekendje weg, en helaas ben ik van zondag op maandagnacht ziek geworden. Maandagochtend dus terug naar huis gegaan (wat al wel de planning was maar toch). Bij hem thuis aangekomen voelde ik me nog steeds beroerd en toen heeft hij me thuisgebracht.

Nu is dat thuisbrengen misschien niet zo bijzonder maar misschien wel als je weet dat we 2 uur rijden (180 km) van elkaar vandaan wonen. I love you Ik ben zo'n geluksvogel met hem! Hij is toen nog een nachtje bij mij gebleven, en gisteren met de trein terug naar huis gegaan (hij heeft een pokkehekel aan het OV). Voelde me gewoon schuldig. Embarassed
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! - Pagina 2 Empty Re: De liefde!

Bericht  Marin wo 10 apr 2013 - 2:28

Wat bijzonder Pritt!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! - Pagina 2 Empty Re: De liefde!

Bericht  Gast wo 10 apr 2013 - 2:31

vlinder-19 schreef:Over 1,5 week zijn wij alweer 12jr samen en ondanks dat we veel moeilijke tijden hebben meegemaakt samen zijn we nog steeds gelukkig. Ik wil hem als we twaalf jaar samen zijn vragen of hij met me wil trouwen (gp omzetten in een huwelijk en dan trouwen met alles erop en eraan).
Wat leuk dat je dat gaat doen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! - Pagina 2 Empty Re: De liefde!

Bericht  Lady4 wo 10 apr 2013 - 2:35

De liefde os fantastisch! Ik ben heel erg gelukkig met mijn vriend, wij passen zo goed bij elkaar. Ik hoop dat wij samen oud gaan worden, aan ons zal het in ieder geval niet liggen. Dat hij een fantastische papa is, dat weet ik al. Als ik hem bezig zie met zijn zoontje, gelukkig en vol trots, dan houd ik nog een beetje meer van hem. I love you
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! - Pagina 2 Empty Re: De liefde!

Bericht  Lavendel wo 10 apr 2013 - 2:41

Lady4 schreef:De liefde os fantastisch! Ik ben heel erg gelukkig met mijn vriend, wij passen zo goed bij elkaar. Ik hoop dat wij samen oud gaan worden, aan ons zal het in ieder geval niet liggen. Dat hij een fantastische papa is, dat weet ik al. Als ik hem bezig zie met zijn zoontje, gelukkig en vol trots, dan houd ik nog een beetje meer van hem. I love you
Gaan jullie al bijna samen kindjes maken? De liefde! - Pagina 2 281626781

Wat een lieve verhalen allemaal! Mijnes is ook lief smile
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! - Pagina 2 Empty Re: De liefde!

Bericht  Marin wo 10 apr 2013 - 2:44

Jouwes ziet er ook zo leuk uit Lavendel!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! - Pagina 2 Empty Re: De liefde!

Bericht  Charles wo 10 apr 2013 - 2:52

Ik heb ook zo'n foto als Printje! Deze, doodmoe, opgelucht en vooral erg geemotioneerd. Niet quoten aub. Dit is voor mij echt liefde.



weg


Laatst aangepast door Charles op wo 10 apr 2013 - 3:36; in totaal 1 keer bewerkt
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! - Pagina 2 Empty Re: De liefde!

Bericht  Lady4 wo 10 apr 2013 - 2:55

Lavendel schreef:
Lady4 schreef:De liefde os fantastisch! Ik ben heel erg gelukkig met mijn vriend, wij passen zo goed bij elkaar. Ik hoop dat wij samen oud gaan worden, aan ons zal het in ieder geval niet liggen. Dat hij een fantastische papa is, dat weet ik al. Als ik hem bezig zie met zijn zoontje, gelukkig en vol trots, dan houd ik nog een beetje meer van hem. I love you
Gaan jullie al bijna samen kindjes maken? De liefde! - Pagina 2 281626781

Wat een lieve verhalen allemaal! Mijnes is ook lief smile

Nog niet, maar het zit in de planning. We hebben al besloten wanneer ik ga stoppen met de pil. :cheering:
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! - Pagina 2 Empty Re: De liefde!

Bericht  madam wo 10 apr 2013 - 2:57

Ooo Charles, krijg er tranen van in mijn ogen. Dat kleine voetje ook op zijn arm I love you
madam
madam
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! - Pagina 2 Empty Re: De liefde!

Bericht  xxjojootjexx wo 10 apr 2013 - 2:59

Toen ik nog studeerde, 100 km vanaf zijn woonplaats, was mijn tv plotseling kapot. Hij was om 17.00 vrij, is toen naar mij toe gereden met nieuwe tv, we hebben een patatje gehaald, een wippie gemaakt en toen moest hij weer terug, want om 20.00 een afspraak. Maar oh wat een super lieve actie van hem!

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! - Pagina 2 Empty Re: De liefde!

Bericht  xxjojootjexx wo 10 apr 2013 - 3:03

Hier.. Zo trots, zo blij, maar hartstikke moe na een bevalling van 16 uur die begon om 1 uur s nachts en dus daarvoor ook niet geslapen...



De liefde! - Pagina 2 GroteFoto-KHEXEW6L

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! - Pagina 2 Empty Re: De liefde!

Bericht  Charles wo 10 apr 2013 - 3:04

Lady4 schreef:
Lavendel schreef:
Lady4 schreef:De liefde os fantastisch! Ik ben heel erg gelukkig met mijn vriend, wij passen zo goed bij elkaar. Ik hoop dat wij samen oud gaan worden, aan ons zal het in ieder geval niet liggen. Dat hij een fantastische papa is, dat weet ik al. Als ik hem bezig zie met zijn zoontje, gelukkig en vol trots, dan houd ik nog een beetje meer van hem. I love you
Gaan jullie al bijna samen kindjes maken? De liefde! - Pagina 2 281626781

Wat een lieve verhalen allemaal! Mijnes is ook lief smile

Nog niet, maar het zit in de planning. We hebben al besloten wanneer ik ga stoppen met de pil. :cheering:

Wat leuk!!!
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! - Pagina 2 Empty Re: De liefde!

Bericht  Marin wo 10 apr 2013 - 3:16

Oh wat lief die papa foto's! Daar smelt ik echt van. Dat wil ik ooohooook! Foto met z'n nichtje is al zo lief, maar ik wil m'n eigen kindje met hem! Ik zag laatst kinderfoto's van hem en hij was precies het kleine blonde kereltje waar ik van droom smile

Ooh wat leuk Lady!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! - Pagina 2 Empty Re: De liefde!

Bericht  Sea of Trees wo 10 apr 2013 - 3:26

Ik ben ook gelukkig met mijn vriend, hij is de laatste tijd erg veranderd in positieve zin!
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! - Pagina 2 Empty Re: De liefde!

Bericht  Marin wo 10 apr 2013 - 3:30

Fijn S.o.T. In het huishouden of in andere zin?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! - Pagina 2 Empty Re: De liefde!

Bericht  Fortissimo wo 10 apr 2013 - 3:30

Awwh ik kreeg gewoon kippenvel van jouw foto Charles!! I love you

Ben zooo benieuwd hoe mijn vriend als papa is. Hij is nu al helemaal gek met zijn neefje van een paar maandjes oud. Volgens mij is hij echt een superpapa! En mijn nichtjes zijn ook helemaal gek op hem. Mijn jongste nichtje vliegt hem altijd om de hals, en mij zien ze vervolgens niet meer staan Wink
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! - Pagina 2 Empty Re: De liefde!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum