Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De liefde!

+28
Taeda
Carra
June
Fjell
luenca
Reeza
SoGood
Arwyn
Sunstone
Bliss
Sea of Trees
xxjojootjexx
madam
Charles
Lavendel
Lady4
Beachgirl
Mamsie
vlinder-19
Marsy28
Paper Crown
Reva
Feline
Guusje
Marin
Fortissimo
Caro
Elliot
32 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

De liefde! - Pagina 3 Empty Re: De liefde!

Bericht  Gast wo 10 apr 2013 - 3:36

Ahh die papa's!
Super leuk Lady. Baby, baby, baby!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! - Pagina 3 Empty Re: De liefde!

Bericht  Lady4 wo 10 apr 2013 - 3:42

Ik denk bij jou ook kriebels te lezen Harri?! Very Happy
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! - Pagina 3 Empty Re: De liefde!

Bericht  Gast wo 10 apr 2013 - 3:56

Ja man, ik droom er bijna elke nacht over. We zouden allebei heel graag willen maar het kan gewoon echt nog niet. Nog een jaar of 4 wachten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! - Pagina 3 Empty Re: De liefde!

Bericht  Fortissimo wo 10 apr 2013 - 3:58

Harrison schreef:Ja man, ik droom er bijna elke nacht over. We zouden allebei heel graag willen maar het kan gewoon echt nog niet. Nog een jaar of 4 wachten!

Haha herkenbaar! Ik heb soms zelfs de gedachte van; Gebeurde het maar per ongeluk, dan hebben we geen inspraak (abortus valt niet meer onder de opties). De liefde! - Pagina 3 394967
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! - Pagina 3 Empty Re: De liefde!

Bericht  Bliss wo 10 apr 2013 - 4:01

Caro schreef:En eigenlijk moet ik dit topic helemaal niet lezen als ik ongesteld ben en me al verdrietig voel.. Dus dat ga ik ook maar niet meer doen!

Hier sluit ik me bij aan. Ik voelde me niet al verdrietig, maar bij dit soort topics vraag ik me wel af of dit ooit voor mij is weggelegd Neutral

Ben in elk geval blij voor jullie!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! - Pagina 3 Empty Re: De liefde!

Bericht  Gast wo 10 apr 2013 - 4:06

Fortissimo schreef:
Harrison schreef:Ja man, ik droom er bijna elke nacht over. We zouden allebei heel graag willen maar het kan gewoon echt nog niet. Nog een jaar of 4 wachten!

Haha herkenbaar! Ik heb soms zelfs de gedachte van; Gebeurde het maar per ongeluk, dan hebben we geen inspraak (abortus valt niet meer onder de opties). De liefde! - Pagina 3 394967
Mahaha, dat denk ik ook wel eens hoor. Ik word ook serieus teleurgesteld wakker als blijkt dat ik helemaal geen baby heb haha. Nerd De liefde! - Pagina 3 827601.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! - Pagina 3 Empty Re: De liefde!

Bericht  Paper Crown wo 10 apr 2013 - 4:08

Weet je wat mooi is? Als je kind naar zijn papa lacht en dan papa met tranen in zijn ogen van geluk zegt; 'he lieffie, papa vindt jou zó leuk! Weet jij
dat wel?! Papa vindt jou de allerliefste lieffie!'
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! - Pagina 3 Empty Re: De liefde!

Bericht  Gast wo 10 apr 2013 - 4:10

Paper Crown schreef:Weet je wat mooi is? Als je kind naar zijn papa lacht en dan papa met tranen in zijn ogen van geluk zegt; 'he lieffie, papa vindt jou zó leuk! Weet jij
dat wel?! Papa vindt jou de allerliefste lieffie!'
I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! - Pagina 3 Empty Re: De liefde!

Bericht  Paper Crown wo 10 apr 2013 - 4:10

Of: 'papa zal je haren even doen! Dan kan je tenminste aankomen bij de babylady's..' En dan Julian terug 'praat' en zegt: Arrw arrww huhhhgg
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! - Pagina 3 Empty Re: De liefde!

Bericht  Bliss wo 10 apr 2013 - 4:15

Harrison schreef:
Fortissimo schreef:
Harrison schreef:Ja man, ik droom er bijna elke nacht over. We zouden allebei heel graag willen maar het kan gewoon echt nog niet. Nog een jaar of 4 wachten!

Haha herkenbaar! Ik heb soms zelfs de gedachte van; Gebeurde het maar per ongeluk, dan hebben we geen inspraak (abortus valt niet meer onder de opties). De liefde! - Pagina 3 394967
Mahaha, dat denk ik ook wel eens hoor. Ik word ook serieus teleurgesteld wakker als blijkt dat ik helemaal geen baby heb haha. Nerd De liefde! - Pagina 3 827601.

Dit heb ik zelfs, terwijl ik nog niet eens weet of ik wel kinderen wil Laughing

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! - Pagina 3 Empty Re: De liefde!

Bericht  Sunstone wo 10 apr 2013 - 4:20

Hier is het nog allemaal heel pril, hebben net 2,5 week een relatie maar het voelt gewoon al zo goed. Heb hiervoor een relatie van 2,5 jaar gehad en daar was het nooit zo. We maken nu al grappen over samenwonen en wat we dan willen. We hadden het er zelfs over dat we allebei wel een kinderwens hebben.

Sunstone
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 8
Punten : 8
Registratiedatum : 09-04-13

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! - Pagina 3 Empty Re: De liefde!

Bericht  Arwyn wo 10 apr 2013 - 8:23

Ruim 6 jaar and still going strong! I love you
Ik blijf het echt bijzonder. We waren toch nog vrij jong toen we bij elkaar kwamen, maar echt, nooit meer zonder!
Het wordt echt tijd voor huisje-trouwen-baby-beestje, alles erop en eraan Wink Duurt nog wel even, maar leuk om over te dagdromen!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! - Pagina 3 Empty Re: De liefde!

Bericht  Marin wo 10 apr 2013 - 8:32

M'n oma vroeg net of het niet al tijd werd voor babies. Die zit er ook op te wachten duidelijk!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! - Pagina 3 Empty Re: De liefde!

Bericht  SoGood wo 10 apr 2013 - 8:34

Marin schreef:M'n oma vroeg net of het niet al tijd werd voor babies. Die zit er ook op te wachten duidelijk!

Die van mij ook; "Straks is je tijd voorbij" En bedankt oma, ik ben een twintiger.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! - Pagina 3 Empty Re: De liefde!

Bericht  Marin wo 10 apr 2013 - 8:40

Hahaha ja. Ach, ik snap het ook wel, ze wil dat zo graag nog mee maken en ze is al bijna 88 (maar nog heel kwiek). Ik zou het ook geweldig vinden als ze dat nog mee maakt dus daar hopen we dan maar op! Zeker omdat m'n oma m'n grote voorbeeld is en ik haar dolgraag wil vernoemen (wel als tweede of derde naam, als roepnaam kan helaas niet meer omdat nichtje al zo heet)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! - Pagina 3 Empty Re: De liefde!

Bericht  Reeza wo 10 apr 2013 - 8:50

Haha bij mij is het niet mn oma (die maakt zich alleen maar zorgen vanweg de combi kat + baby) maar mn ouders die het wel heel leuk zouden vinden, iig als ik voor mn 30e zwanger zou zijn. Ikzelf trouwens ook. Gelukkig heb ik nog ruim 3 jaar want voorlopig zit het er niet in.
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! - Pagina 3 Empty Re: De liefde!

Bericht  Marin wo 10 apr 2013 - 8:59

Ik ga het niet meer redden voor m'n 30e. Wel rare gedachte, want dan vind ik mezelf echt een 'oude' moeder daarna, maar ik vrees dat het toch echt minstens op m'n 32e pas wordt.

Wonen jullie nou trouwens intussen samen, Reeza?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! - Pagina 3 Empty Re: De liefde!

Bericht  Reeza wo 10 apr 2013 - 9:31

Ja joh, al een half jaar ofzo! En in februari had mn vriend zijn huis opgezegd, dus toen was het officieel. smile
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! - Pagina 3 Empty Re: De liefde!

Bericht  luenca wo 10 apr 2013 - 9:57

de liefde....wij zijn alweer een jaar samen ! en vorig jaar, eind vorig jaar, stond ik echt op t punt om t uit te maken...wat ben ik blij dat ik dat niet heb gedaan zeg! het gaat nu beter dan ooit tevoren smile
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! - Pagina 3 Empty Re: De liefde!

Bericht  Fjell wo 10 apr 2013 - 10:20

Vandaag zijn mijn vriend en ik precies 2 jaar en 9 maanden samen en ik ben ook heel gelukkig met hem! Vind het ook nog steeds heel bijzonder dat ik iemad heb gevonden van wie ik zoveel kan houden en die ook net zoveel van mij houdt! Ik hoop dat we snel kunnen gaan samenwonen want de afstand tussen ons wordt wel steeds moeilijker...

Ik vind het heel fijn dat hij mij echt heel goed kent (nog beter dan ik mijzelf ken heb ik soms het idee) en dat hij mij begrijpt. Verder vind ik het heerlijk dat wij dezelfde passies hebben en dat we daar samen van kunnen genieten!

Laatst noemde hij mij opeens zijn lieve zonnetje die altijd straalt. Dat vond ik echt lief!
Fjell
Fjell
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 120
Punten : 124
Registratiedatum : 26-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! - Pagina 3 Empty Re: De liefde!

Bericht  Gast wo 10 apr 2013 - 10:41

Wij zijn bijna 3.5 jaar samen en ik ben zoo gek op mijn krullenbol! ♥

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! - Pagina 3 Empty Re: De liefde!

Bericht  June do 11 apr 2013 - 4:27

Harrison schreef:
Reva schreef:Ik nomineer June en haar vriend De liefde! - Pagina 3 281626781
Very Happy vertel!

De liefde! - Pagina 3 2970661624

Morgen zijn we tien maanden officieel samen en ik ben echt zo blij met hem. Ik merk nu ook steeds meer wat er dan niet klopte in vorige relaties. Dat het wel kan dat iemand er altijd voor je is en als vanzelfsprekend naar je toe komt als het even niet lekker gaat en dan gewoon een kop thee voor je zet, je een kus en een knuffel geeft en zorgt dat jij je weer beter voelt. En ook dat het zoooo fijn is dat iemand dezelfde humor heeft. Ik heb met hem zo vaak de slappe lach, vanochtend nog dacht ik echt dat ik er in stikte. We hebben samen vooral heel veel plezier. Het is niet moeilijk of lastig, maar gewoon heel fijn en leuk. In januari waren we vijf dagen in Barcelona en dat was echt zo top I love you. Ik vind het zo prettig dat we dezelfde interesses hebben en dat hij ook gelukkig wordt van heerlijke tapas met een biertje te veel, maar ook van musea, gebouwen en kerken bekijken. En als er iets niet leuk is, zegt hij het gewoon en gaat hij niet mokken en zwijgen over wat er nou mis is. Ik doe dat zelf ook heel gemakkelijk tegen hem, dus problemen zijn vaak al opgelost door uit te spreken dat iets even niet leuk was. Oh en ik vind het zo leuk dat wij zo automatisch lieve dingen voor elkaar doen. Doordat we allebei nog studeren, staan we niet om half zeven op en is er dus vaak ook tijd om rustig te ontbijten, maar we maken dat ook altijd voor elkaar klaar bijvoorbeeld. Niet omdat het moet, maar omdat het kan en zo fijn is als iemand iets kleins voor je doet. Zo gaat dat met meer dingen. Ik pak automatisch een glas water voor hem voor we gaan slapen en als hij opstaat, pakt hij er een voor mij voor als ik wakker word. Ik kan echt wel dingen blijven noemen haha. Het is zo fijn om met hem te slapen. Ik heb nog nooit gehad dat ik lepeltje-lepeltje tegen iemand in slaap kan vallen, maar bij hem kan dat wel en dan slaap ik heerlijk. En als we niet zo liggen, liggen we vaak met onze been half in elkaar verstrengeld. Ik vind het zo gezellig om zo te slapen. Behalve als hij gedronken heeft hoor, want dan snurkt hij en ga ik lekker met mijn billen tegen zijn billen liggen, om zo ver mogelijk bij dat geluid vandaan te zijn.

Ik klink een beetje zoetsappig en gelukkig, maar dat ben ik ook. Hoe vaak maak je het mee dat je iemand aantrekkelijk vindt, dat die persoon ontzettend lief voor je is, maar ook nog dezelfde interesses en vooral humor deelt? Ik vind het zo fijn dat ik al mijn Friendsgrappen gewoon kan maken, omdat hij ze ook uit zijn hoofd kent, dat voegt echt iets toe voor mij queen.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! - Pagina 3 Empty Re: De liefde!

Bericht  Marin do 11 apr 2013 - 4:30

Lief June!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! - Pagina 3 Empty Re: De liefde!

Bericht  June do 11 apr 2013 - 4:37

Bliss schreef:
Caro schreef:En eigenlijk moet ik dit topic helemaal niet lezen als ik ongesteld ben en me al verdrietig voel.. Dus dat ga ik ook maar niet meer doen!

Hier sluit ik me bij aan. Ik voelde me niet al verdrietig, maar bij dit soort topics vraag ik me wel af of dit ooit voor mij is weggelegd Neutral

Ben in elk geval blij voor jullie!

Natuurlijk is het ook voor jullie weggelegd! Ik heb daar alle vertrouwen in. En als het er dan is, dan snap je niet meer waarom je daar zoveel zorgen om hebt gehad. Wie er zaterdag bij is, zal ik vol liefdesgeluk stralen De liefde! - Pagina 3 2474380249.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! - Pagina 3 Empty Re: De liefde!

Bericht  Carra do 11 apr 2013 - 9:20

June schreef:
Bliss schreef:
Caro schreef:En eigenlijk moet ik dit topic helemaal niet lezen als ik ongesteld ben en me al verdrietig voel.. Dus dat ga ik ook maar niet meer doen!

Hier sluit ik me bij aan. Ik voelde me niet al verdrietig, maar bij dit soort topics vraag ik me wel af of dit ooit voor mij is weggelegd Neutral

Ben in elk geval blij voor jullie!

Natuurlijk is het ook voor jullie weggelegd! Ik heb daar alle vertrouwen in. En als het er dan is, dan snap je niet meer waarom je daar zoveel zorgen om hebt gehad. Wie er zaterdag bij is, zal ik vol liefdesgeluk stralen De liefde! - Pagina 3 2474380249.
De liefde! - Pagina 3 985951499 I love you
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De liefde! - Pagina 3 Empty Re: De liefde!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum